Achje wat jij wilt, maar nog steeds is het bullschit wat je zegt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:08 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als je posts enige indicatie zijn komt er idd niet veel anders dan poep uit je mond.
Laat me raden, je argumenten voor die claim zijn je onderbuikgevoelens?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:10 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Achje wat jij wilt, maar nog steeds is het bullschit wat je zegt.
Je kans berekening is lachwekkend en niets meer dan een onderbuik gevoel.
Speculeren is de basis van BNW lijkt mij? Zonder speculatie zou dit forum niet bestaan dus je stelt legitieme vragen waar je speculatief (outside the box) op kan reageren.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:33 schreef UncleScorp het volgende:
Hoewel speculeren op BNW niet geapprecieerd wordt, doen de reguliere media blijkbaar ook niet anders.
Benieuwd of we ooit zullen weten wat de werkelijke inhoud van dit pakje is...
Heeft hij het echt gedaan en wou hij iets belangrijks laten weten ?
Heeft hij het echt gedaan en gewoon wat crazy tekeningen opgestuurd ?
Heeft hij het niet gedaan en probeert men hem er zo makkelijk mee in te luizen ?
Het notebook is naar zijn psychiater gestuurd en ou dus technisch onder de zwijgplicht vallen. Alleen al dat we weten dat zijn plannen erin beschreven staan (alhoewel we niet weten in welke mate) en dat het boek bij de politie ligt is al een schending van docter-patient confidentiality. De kans is groot dat we de inhoud nooit te weten zullen komen :/quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:47 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Speculeren is de basis van BNW lijkt mij? Zonder speculatie zou dit forum niet bestaan dus je stelt legitieme vragen waar je speculatief (outside the box) op kan reageren.
Zo zouden we eerst echt zeker willen weten of deze aantekeningen daadwerkelijk bestaan, en ik ben tevens erg geinterseerd naar de inhoud er van.
Daar moeten toch iets van motieven in gevonden kunnen worden.
Voor die zwijgplicht zijn uitzonderingen. Zo moet een psych ook aangeven bij de politie wanneer gewelddadige acties of terroristische plannen bekend worden gemaakt door de client.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:18 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het notebook is naar zijn psychiater gestuurd en ou dus technisch onder de zwijgplicht vallen. Alleen al dat we weten dat zijn plannen erin beschreven staan (alhoewel we niet weten in welke mate) en dat het boek bij de politie ligt is al een schending van docter-patient confidentiality. De kans is groot dat we de inhoud nooit te weten zullen komen :/
Daar is het een beetje laat voor nuquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:25 schreef Gray het volgende:
[..]
Voor die zwijgplicht zijn uitzonderingen. Zo moet een psych ook aangeven bij de politie wanneer gewelddadige acties of terroristische plannen bekend worden gemaakt door de client.
Ik zou alleen aangeven dat het nergens op slaat dat je de kans dat 911 op een andere manier is gebeurd baseerd op de feiten dat je niet weg zweeft van je bed, je niet door de weg zakt, dat je spijkers niet rood gloeien en verbuigen in je vuurkorf .quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Laat me raden, je argumenten voor die claim zijn je onderbuikgevoelens?
Mijn onderbuikgevoel zegt mij dat, als je krachttermen wilt gebruiken om overtuigender over te komen, je ze beter goed kunt spellen, anders kom je een beetje als een prutser over...
Is het speelkwartier voorbij en kun je on topic reageren? Of wil je door blijven emmeren over een reply van mij naar iemand anders toe, dan graag in een andere thead.
Dan moet je misschien de eerdere threads maar eens lezen of de alternatieve verklaringen voor 9-11 en een natuurkundeboek.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:07 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Ik zou alleen aangeven dat het nergens op slaat dat je de kans dat 911 op een andere manier is gebeurd baseerd op de feiten dat je niet weg zweeft van je bed, je niet door de weg zakt, dat je spijkers niet rood gloeien en verbuigen in je vuurkorf .
En dat je dan ook nog cijfers weet te geven aan die kans.
Wel vreemd dat je me toch begrijpt ook al zuigt mijn spelling.
Maar laten we verder inderdaad ontopic blijven
Weten we dat dan al ? Zo zie je maar hoe snel en makkelijk het gaat ... paar nieuwssites publiceren geruchten en het is al een feit geworden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:18 schreef oompaloompa het volgende:
Alleen al dat we weten dat zijn plannen erin beschreven staan (alhoewel we niet weten in welke mate)
Nee we zullen het wsl nooit te weten komen, maar jouw reactie toont aan dat een paar geruchten voldoende zijn. Wsl zullen de meeste amerikanen nu ook geloven dat idd zijn plannen daarin stonden, dus ... hij heeft het gedaan.quote:en dat het boek bij de politie ligt is al een schending van docter-patient confidentiality. De kans is groot dat we de inhoud nooit te weten zullen komen :/
Inderdaad, totaal ander mens.quote:
quote:
Volgens mij heb jij een 9/11 deja vu nuquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat als dit een psyop is en er dus geen echte aanslag heeft plaatsgevonden?
Onmogelijk of zou zoiets wel georchestreerd kunnen worden, denken jullie?
In tegendeel zelfs, als je ze goed op elkaar legt zie je dat de schedel / jukbeenderen / oren / haarlijn etc op precies dezelfde plek zitten. Het enige verschil is dan (naast haarkleur) precies rond de emotiespieren, dus neus, mond en wenkbrouwen-locatie.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat ene oor steekt meer uit omdat hij vanaf een net andere hoek wordt gefotografeerd. Wat betreft die neus: check zelf maar eens het verschil in hoe breed je neus is als je een 'zuinig' mondje op zet of een brede glimlach.
Onomstotelijk bewijs dat het geen verschillende personen zijn? Nee. Maar deze foto's zijn nietszeggend.
Waar heeft de advoaat dan bezwaar tegen aangetekend?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Weten we dat dan al ? Zo zie je maar hoe snel en makkelijk het gaat ... paar nieuwssites publiceren geruchten en het is al een feit geworden.
En dan wordt mij verweten dat ik te gemakkelijk dingen aanneem ...
[..]
Nee we zullen het wsl nooit te weten komen, maar jouw reactie toont aan dat een paar geruchten voldoende zijn. Wsl zullen de meeste amerikanen nu ook geloven dat idd zijn plannen daarin stonden, dus ... hij heeft het gedaan.
Als ze echt bewijs willen voorleggen publiceren ze bijv gewoon de beelden van de beveiligingscamera's (maar dat kennen we ondertussen ook al ... )
Omg ik ben het met je eens dat we gewoon verder moeten gaan met het onderwerp van het topic, en zelfs dat moet je negatief benaderen, oke ik ben begonnen met negatieve benadering maar toch.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dan moet je misschien de eerdere threads maar eens lezen of de alternatieve verklaringen voor 9-11 en een natuurkundeboek.
Als je niet off-topic wilt gaan, moet je het niet doen.
oompaloompa : iets over 9-11quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:09 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Omg ik ben het met je eens dat we gewoon verder moeten gaan met het onderwerp van het topic, en zelfs dat moet je negatief benaderen, oke ik ben begonnen met negatieve benadering maar toch.
En voor jouw informatie, ik ben ingelezen over 9/11 en ben niet vies van natuurkunde.
Het is gewoon een belachelijke vergelijking en conclusie die je hebt gemaakt, en dat kon ik niet ongemerkt laten.
Ik denk dat het technisch wel mogelijk zou moeten zijn, maar denk dat dat te veel kost en te onzeker is, dan is het gewoon makkelijker iemand door te laten draaien en het echt doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat als dit een psyop is en er dus geen echte aanslag heeft plaatsgevonden?
Onmogelijk of zou zoiets wel georchestreerd kunnen worden, denken jullie?
Ofwel met mindcontrol iemand er toe aan zetten, ofwel zelfs mannetjes het werk laten doen en dan Holmes buiten op de parking ervoor laten opdraaien.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:46 schreef oompaloompa het volgende:
Ik denk dat het technisch wel mogelijk zou moeten zijn, maar denk dat dat te veel kost en te onzeker is, dan is het gewoon makkelijker iemand door te laten draaien en het echt doen.
Waarom kost het zoveel? Kan je niet het nieuws gewoon een verhaal laten uitpoepen, met wat toneel er omheen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik denk dat het technisch wel mogelijk zou moeten zijn, maar denk dat dat te veel kost en te onzeker is, dan is het gewoon makkelijker iemand door te laten draaien en het echt doen.
Mindcontrol hoeft niet, je kunt op andere manieren mensen wel pushen. Even ter goede orde, ik denk niet dat dat hier is gebeurd, maar ik denk dat als je zoiets "in scene" zou willen zetten dat een gemakkelijkere en goedkopere en safere optie is dan het helemaal in scene zetten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ofwel met mindcontrol iemand er toe aan zetten, ofwel zelfs mannetjes het werk laten doen en dan Holmes buiten op de parking ervoor laten opdraaien.
Ja maar al die acteurs moet je afkopen, inclusief de politie, en dan maar hopen dat ze het nooit zullen vertellen dat is zo ontzettend veel duurder dan 1 iemand inhuren om iemand super over de rooie te laten gaan. Die strategie is ook veel veiliger want dan zijn er maar 2 mensen die er ietsvan afweten i.p.v. 100.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:08 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Waarom kost het zoveel? Kan je niet het nieuws gewoon een verhaal laten uitpoepen, met wat toneel er omheen?
Als jij wat acteurs een zaaltje uit laat rennen en er een verhaal omheen vertelt heb je toch als snel paniek en een verhaal dat zichzelf gaat vertellen?
Of zou het niet zo kunnen werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |