Speciaal voor jou: ik denk dat de naaste omgeving wel signalen heeft gekregen dat het niet goed met hem ging.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:42 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
[..]
Er zijn motieven denkbaar, zoals het in discrediet brengen van zijn vader. In het filmpje van de rechtszaal zag hij er in elk geval niet al te best uit.
Toch opmerkelijk dat je geen aanwijzingen voor mind-control ziet, maar wel weet dat er aanwijzingen waren dat hij zou doordraaien.
[..]
Nogal nietszeggend. 'Ja, dat gebeurt nou eenmaal wel eens'...
Wie zegt ons dat het hier ook de verklaring was?
Ik denk dat het ook voor anderen zou schelen als je je gedachten niet als feiten zou verwoorden. Of je het nou expres doet of niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Speciaal voor jou: ik denk dat de naaste omgeving wel signalen heeft gekregen dat het niet goed met hem ging.
Omdat we hier als buitenstaanders alleen maar in algemeenheden over kunnen praten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:42 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
[..]
Er zijn motieven denkbaar, zoals het in discrediet brengen van zijn vader. In het filmpje van de rechtszaal zag hij er in elk geval niet al te best uit.
Toch opmerkelijk dat je geen aanwijzingen voor mind-control ziet, maar wel weet dat er aanwijzingen waren dat hij zou doordraaien.
[..]
Nogal nietszeggend. 'Ja, dat gebeurt nou eenmaal wel eens'...
Wie zegt ons dat het hier ook de verklaring was?
En ik denk, nee ik weet vrij zeker dat je moet ophouden met mierenneuken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:48 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook voor anderen zou schelen als je je gedachten niet als feiten zou verwoorden. Of je het nou expres doet of niet.
Nee. Soms zijn er concrete aanwijzingen, of redeneringen, en die voegen iets toe.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat we hier als buitenstaanders alleen maar in algemeenheden over kunnen praten.
Nee.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:50 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Nee. Soms zijn er concrete aanwijzingen, of redeneringen, en die voegen iets toe.
De vaagheden waar jij mee kwam deden dat wat mij betreft niet.
In precies dezelfde strekking kan ik immers ook stellen: 'mind control is nou eenmaal wel eens voorgekomen, dus hier zou het ook zomaar kunnen. En ja, daar kunnen dan best eens slachtoffers bij vallen.'
Ben je daarmee overtuigd?
Is in zijn algemeenheid wel fijnquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ik denk, nee ik weet vrij zeker dat je moet ophouden met mierenneuken.
Dat is niet mierenneuken. Je moet gewoon je eigen krantenleesaannames niet als feit presenteren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ik denk, nee ik weet vrij zeker dat je moet ophouden met mierenneuken.
Waar haal jij je nieuws vandaan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:52 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Dat is niet mierenneuken. Je moet gewoon je eigen krantenleesaannames niet als feit presenteren.
Daar gaat het niet om. Ik presenteer aannames niet als feiten. Maar misschien kunnen we weer on topic.quote:
Haha, te directe vraag he? Ik begrijp hetquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:55 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ik presenteer aannames niet als feiten. Maar misschien kunnen we weer on topic.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:39 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
De redenatie is dus: wie andere mensen sheeple noemt, is dom, maar wie mensen die andere mensen tot sheeple bestempelen dom vindt is weer slim?
Sta jij gelukkig aan de goede kant
Dan had je er ook niet op hoeven reageren.quote:De inhoudelijke toevoeging van dit soort ad hominems is trouwens vrij laag...
Waarom moet je nou doorgaan op zo'n zijdelings gesprek? Kan je niet tegen kritiek?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Haha, te directe vraag he? Ik begrijp het
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:58 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Waarom moet je nou doorgaan op zo'n zijdelings gesprek? Kan je niet tegen kritiek?
Het is prima om dingen uit de krant te halen, en dat was ook mijn punt niet. Wat je niet moet doen is kritiekloos het gepresenteerde verhaal overnemen, het dan zelf doortrekken, en dan vervolgens je eigen gedachten als feit neer te schrijven.
Ik hoop dat je dat - ondanks je post die iets anders doet vermoeden - toch begrijpt, maar veel meer dan dit wil ik er niet aan wijden.
Ze gaan er niet te diep op in. LIBOR/DARPA, lees je nergens.(vgl PROMIS /9-11) Overigens vind ik nergens 'n betrouwbare bron die zegt dat vader Holmes zou gaan getuigen mbt LIBOR.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:46 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Beetje meer over de achtergrond van James Holmes
Wat bezielde James Holmes?
Opmerkelijk dat ook dat in de Batman film 'n rol speelt.quote:Zijn vader heeft een verantwoordelijke functie in een softwarebedrijf
quote:The links between the younger and elder Holmes and U.S. government research on creating super-soldiers, human brain-machine interfaces, and human-like robots beg the question: "Was James Holmes engaged in a real-life Jason Bourne TREADSTONE project that broke down and resulted in deadly consequences in Aurora, Colorado?"
http://reddirtreport.com/Story.aspx/23080
Op basis van de weinige informatie die er is, part hij juist precies binnen het plaatje van going postals / amok. Teruggetrokken stil figuur, binnenvetter, grote tegenslag en "snap". Alle niet-terroristische/ideologische aanslagen van de afgelopen decenia vertonen juist diezelfde karakteristieken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat onderstreept dus mijn idee bij die jongen. Geen vuiltje aan de lucht, totaal geen mogelijk daderprofiel van te maken, enige kennis die je kan hebben over mogelijke seriemoordenaars passen absoluut niet op hem.
Dus... hoe kan dit dan gebeuren? En.. kan het dus zomaar iedereen een massa moordenaar worden?
Hij kon zijn studie niet (meer?) aan en is "in goed overleg" vertrokkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Speciaal voor jou: ik denk dat de naaste omgeving wel signalen heeft gekregen dat het niet goed met hem ging.
Dus 80% van de FOK!kers zijn dan eigenlijk ook potential amok makers?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:50 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Op basis van de weinige informatie die er is, part hij juist precies binnen het plaatje van going postals / amok. Teruggetrokken stil figuur, binnenvetter, grote tegenslag en "snap". Alle niet-terroristische/ideologische aanslagen van de afgelopen decenia vertonen juist diezelfde karakteristieken.
Dat is ook de reden dat ze niet bij voorbaat opgesloten worden. Maar het is dus niet dat hij een soort rare uitzondering is die totaal niet lijkt op de anderen, in tegendeel alle tekenen zijn consistent met eerdere gevallen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus 80% van de FOK!kers zijn dan eigenlijk ook potential amok makers?
Maw, heeel veel mensen passen in dat plaatje, jeutje.
Lijkt 'n beetje op het verhaal van Sirhan Sirhan die was verkeerd beoordeeld voor het moord op Robert Kennedy.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:24 schreef UncleScorp het volgende:
Dark Knight shooting suspect claims amnesia
The accused mass murderer keeps asking ‘Why am I here?’ a jail staffer reports. Holmes is also complaining about the food at the Aarapahoe County Detention Center.
Dark Knight suspect wants to know how movie ended
James Holmes reportedly asked a jailhouse worker ‘Did you see the movie?’ and nearly got slapped for it.
Ja ok, dus het kan iedereen wezen of worden eigenlijk, dat is totaal niet van te voren te bepalen, tenzij je aantoonbaar aanleg hebt. Ineens iets PAF heeft iemand het idee om iets uit te voeren wat mensenlevens gaat kosten zonder dat men het in de omgeving opmerkt of hoeft op te merken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ze n.....
Die massa moordenaar (!) , heeft kennelijk ook geen idee wat hij gedaan heeft in een gegeven tijd. Dat is toch niet te rijmen met van te voren plannen, wapens kopen etc.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:24 schreef UncleScorp het volgende:
The accused mass murderer keeps asking ‘Why am I here?’ a jail staffer reports. Holmes is also complaining about the food at the Aarapahoe County Detention Center.
Ja en nee, je kunt het niet 100% voorkomen maar wel de kans dat het gebeurt verkleinen. Net als dat longkankervoorvbeeld van eerder, niet roken betekent niet per se dat je het niet krijgt, net zoals roken niet per se betekent dat je het wel krijgt, maar door niet te roken verklein je de kans. Zelfde geldt hier.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ok, dus het kan iedereen wezen of worden eigenlijk, dat is totaal niet van te voren te bepalen, tenzij je aantoonbaar aanleg hebt. Ineens iets PAF heeft iemand het idee om iets uit te voeren wat mensenlevens gaat kosten zonder dat men het in de omgeving opmerkt of hoeft op te merken.
Bizar.
Dat is het enige logische dat hij kan doen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:24 schreef UncleScorp het volgende:
Dark Knight suspect wants to know how movie ended
James Holmes reportedly asked a jailhouse worker ‘Did you see the movie?’ and nearly got slapped for it.
Ja.... maar hoe kun je hier gaan voorkomen? Alle wapenverkoop verbieden? Dan neemt zo'n dader een mes en gaat random prikken in de metro, ik noem maar wat.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:14 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja en nee, je kunt het niet 100% voorkomen maar wel de kans dat het gebeurt verkleinen. Net als dat longkankervoorvbeeld van eerder, niet roken betekent niet per se dat je het niet krijgt, net zoals roken niet per se betekent dat je het wel krijgt, maar door niet te roken verklein je de kans. Zelfde geldt hier.
Heeft hij ook training gehad met deze wapens?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die massa moordenaar (!) , heeft kennelijk ook geen idee wat hij gedaan heeft in een gegeven tijd. Dat is toch niet te rijmen met van te voren plannen, wapens kopen etc.
Alles lijkt zo simpel in jouwe wereld.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:14 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
Dat is het enige logische dat hij kan doen.
Of hij was echt gek en doet nu dus gek, of hij was niet gek maar doet gek vanwege strafvermindering.
http://landing.newsinc.co(...)ilynews&VID=23752648quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:05 schreef Tingo het volgende:
Heeft hij ook training gehad met deze wapens?
Volgens mij moet je wel wat ervaring heb om deze soort wapens goed te 'werken'.
Euhm nee, mijn punt was juist dat je niks af kunt leiden uit zijn gedrag omdat zowel in een situatie waar hij gek zou zijn, als een situatie waarin hij dit niet is, dit de beste strategie is, het ligt dus niet zo simpel dat je het gewoon kunt interpreteren als gekte.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Alles lijkt zo simpel in jouwe wereld.
Dat is ook wat grappig van die mensen die wijzen naar 'them there conspiracy theorists/tinfoil hatters'....ze probeer oh zo logisch te overkomen maar die officieel verhalen dat ze geloven zijn meestal totaal onlogisch.:)
OK - sorry als ik heb je verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Euhm nee, mijn punt was juist dat je niks af kunt leiden uit zijn gedrag omdat zowel in een situatie waar hij gek zou zijn, als een situatie waarin hij dit niet is, dit de beste strategie is, het ligt dus niet zo simpel dat je het gewoon kunt interpreteren als gekte.
Weet niet wat je dacht dat ik bedoelde dat het simpeler zou zijn noch dat het een haha alu-hoedje opmerking was.
(wat is overigens je moederstaal puur uit nieuwsgierigheid)
Let's blame the movie business ...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ok, dus het kan iedereen wezen of worden eigenlijk, dat is totaal niet van te voren te bepalen, tenzij je aantoonbaar aanleg hebt. Ineens iets PAF heeft iemand het idee om iets uit te voeren wat mensenlevens gaat kosten zonder dat men het in de omgeving opmerkt of hoeft op te merken.
Bizar.
Geen idee, trekker overhalen toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Heeft hij ook training gehad met deze wapens?
Volgens mij moet je wel wat ervaring heb om deze soort wapens goed te 'werken'.
Dat is ook wel erg grofquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Let's blame the movie business ...
Tegen mensen schreeuwen met een gasmasker op ?quote:Her revelation changes the perception that the gunman merely sprayed bullets into the audience indiscriminately - and suggests he handpicked his victims.
Davies said she saw the gunman running though the darkened cinema at the Century 16 theatre, grabbing certain audience members and shouting at them before shooting them.
'He would shout, "What are you doing? I said stand up!" And he would pick people up. I saw him stand over someone. I just see hair and him holding the shirt and boom!'
Crazy or drugged ?quote:After his arrest, when police covered his hands in plastic bags to preserve any forensic evidence from the shootings - such as victim DNA or gunshot residue - Holmes sickeningly attempted to use the bags as hand puppets.
Grof ?quote:
Hij had geen automatisch geweer ar-15 is semi, dus een keer trekken aan de trekker staat gelijk aan een kogel uit de loop.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen idee, trekker overhalen toch?
Ik begreep dat zijn automatisch geweer blokkeerde, anders was het aantal doden hoger geweest.
Ik heb genoten van de filmquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Let's blame the movie business ...
Wat is geloofwaardig ?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:04 schreef Coen4d het volgende:
Ik heb genoten van de filmen is stukken geloofwaardiger dan die holmes die zich mak overgeeft.
Nou dat hij ermee weg probeert te komen, en dat lukt. In de film dan he.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:09 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat is geloofwaardig ?
Hier vinden ze het geloofwaardiger dat hij maanden voorbereiding doet, complete uitrustingen koopt (en gebruikt) en zich dan als een mak lammetje overgeeft, en nog even de politie meegeeft dat gans zijn appartement geboobytrapped is, waardoor al dat werk ook voor niets geweest is.
En dat gewoon omdat hij een fruitcake zou zijn ...
Precies, en dus 'n goeie voorbeeld van hoe 'realiteit' kan gewoon gemaakt geworden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:04 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Ik heb genoten van de filmen is stukken geloofwaardiger dan die holmes die zich mak overgeeft.
Als je ook nog meeneemt wat z'n vader deed ligt het eerder voor de hand.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:09 schreef Coen4d het volgende:
Mind control is in een keer niet meer zo ver gezocht.
Wat deed die dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:27 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Als je ook nog meeneemt wat z'n vader deed ligt het eerder voor de hand.
Benieuwd of we iets gaan vernemen ivm notebook die Holmes opgestuurd hadquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:27 schreef Resonancer het volgende:
Als je ook nog meeneemt wat z'n vader deed ligt het eerder voor de hand.
quote:Investigators have not revealed what was in the package, but ABC News has learned it contained a notebook believed to be written by Holmes
FOX News is quoting a law enforcement source as saying the notebook contained "full details about how he was going to kill people ... drawings of what he was going to do in it, drawings and illustrations of the massacre."
Werkte voor DARPA - Defense Advanced Research Prorgam Agencyquote:
Zie eerdere posts van Resonancerquote:Robert Holmes is senior leidinggevende-wetenschapper bij de Amerikaanse "Credit Score Company FICO"… en zal binnenkort getuigen aan de Senaat voor het LIBOR schandaal. Robert Holmes z'n algoritmes zouden het enorm fraude schandaal blootleggen.
Oe, dit word echt BNWquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Werkte voor DARPA - Defense Advanced Research Prorgam Agency
En had ook te maken met LIBOR schandaal
[..]
Zie eerdere posts van Resonancer
Over z'n link met LIBOR heb ik nog geen betrouwbare bron gevonden. (allen Sorcha Faal als oorsprong) Jij wel ?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Werkte voor DARPA - Defense Advanced Research Prorgam Agency
En had ook te maken met LIBOR schandaal
[..]
Zie eerdere posts van Resonancer
quote:James Holmes’ father, Dr. Robert Holmes, worked for San Diego-based HNC Software, Inc., a company that worked with DARPA to develop “cortronic neural networks” that enable machines to translate aural and visual stimuli and simulate human thinking.
The Holmes family appears to have deep connections to the military-industrial complex. Lt. Col. Robert Holmes, the grandfather of James Holmes, was a graduate Turkish language graduates of the Army Language School, later the Defense Language Institute, in Monterey, California (the same military installation, incidentally, where alleged 9/11 hijacker Saeed Alghamdi trained).
http://www.infowars.com/s(...)darpa-weird-science/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |