Kandidaat 1:
Vooral veel gitaar in 't begin, heb maar doorgespoeld. Wel lekkere stem, relatief goede uitspraak. Wel beetje hijgerig soms en rare pauzes. Zang wat ondergeschikt aan gitaarspel maar goede deelname!
Kandidaat 2:
Alsof het in slow-motion gezongen wordt; nog langzamer dan je zou verwachten

Wel fijne stem. Houd op zich wel van dit soort muziek!

Zou 't wel op de achtergrond aanzetten (mag dan ook wel iets meer tempo in zitten).
Kandidaat 3:
Zuiver maar wel een vrij schelle stem, opname niet altijd even goed en gelijk qua geluidsverdeling. Ik zou 't niet op de achtergrond opzetten.
Kandidaat 4:
Gewaagde muziekkeuze, musical. Zuiver maar soms wat schel. De modulatie op het einde was wel een verrassing, maar ik vermoed dat 't beter was dan proberen de laatste noten toch te halen. Prima inzending.
Kandidaat 5:
Nasale stem, maar dat is niet per se verkeerd. Denk dat als je iets meer de tijd had genomen om te articuleren en het iets rustiger had gezongen (zeker acapella kan dat) dat het wel echt nog beter had geklonken.
Kandidaat 6:
Je probeert iets téveel te relaxed en te 'sexy' te klinken waardoor 't wat hijgerig wordt.
Kandidaat 7:
Sorry, ben vrij snel gestopt met luisteren

ontzettend niet zuiver.
Kandidaat 8:
Erg mooie stem

Al denk ik dat het nét een toontje lager wel wat mooier had uitgekomen. Zou dit zeker opzetten of laten staan op de radio als 't voorbij kwam.
Kandidaat 9:
Ook mooi! De microfoon zou je wel van pas komen denk ik!

Goed gedaan, zou het in een iets afgestompte versie (is nu soms wat schel en de verhouding muziek/stem niet heel lekker) wel degelijk zelf opzetten!

Kandidaat 10:
Stem: Heerlijk! Je mag alleen wel wat beter articuleren

Goede inzending!

Kandidaat 11:
Ik ben er niet zo van gecharmeerd

. Wel heel origineel, dat wel!

Kandidaat 12:
Hier zie ik wel echt wat Bosbeetle bedoelt: Alsof je een ontzettende langzame versie van het origineel afspeelt waardoor de lage noten nog lager lijken. Je stem is zéker niet verkeerd en op normaal tempo zou ik het ook zeker graag luisteren. Nu alleen niet

.
Kandidaat 13:
Kwaliteit, prima. Maar komt niet in mijn top 3 vanwege het discutabele FOK!-introstukje aan het begin en het niet verwerken van FOK! in de tekst in plaats daarvan wat volgens de regels wel zo moest zijn. Regels zijn regels. Zeker met zo'n goede opname vind ik dat er bewijs moet zijn dat 't echt voor FOK! gemaakt is, ookal hebben de mods 'm goed gekeurd

. [/zeurmiep]
Kandidaat 14:
Engelse uitspraak mag aan gewerkt worden, klonk verder wel lekker, al zou ik volgende keer de opname van je stemgeluid en de muziek wat beter afstemmen, in dit geval je stem wat indammen. Goede inzending!

Kandidaat 15: Mijn winnaar. Klinkt lekker, niet geforceerd en gewoon heerlijk om naar te luisteren. Hier zou ik een cd van opzetten.
[/Jerney Kaagmanmodus]