Kandidaat 1 - Comfortable Prettige stem, je verteld het verhaal. Het is gewoon heel prettig om naar te luisteren, ook al is het een kabbelend liedje waarin niet veel spannends gebeurd.

voor jou.
Kandidaat 2 - No place to fallSaai liedje, waarin niet veel gebeurd. Hierdoor kan je ook niet veel van je stem laten horen, wat ik erg jammer vind.
Kandidaat 3 - Take my breath awayOpnieuwe een saai liedje, met een inspiratieloze melodielijn. Prima gezongen, maar weer een geval van: Niet veel van je stem kunnen horen.
Kandidaat 4 - Mijn leven is van mijEen zeer dappere en gedurfde keuze. Het is geen makkelijk nummer waar je wel een strot voor nodig hebt wil je dit goed doen. Je stem trilt behoorlijk, zeker in de langere noten. Ook neem je de modulatie niet goed die naar de grote finale toewerkt. Hierdoor is die finale dus ook niet denderend. (Nou is die laatste noot natuurlijk ook killing, maar dat weet je als je een nummer als dit kiest

)
Kandidaat 5 - So SickNiet zo best. Belabberde uitspraak, onzekere stem. Nee
Kandidaat 6 - HomeMichael Bublé is een van mijn favoriete zangers. Helaas voor jou heb je hem niet overtroffen. Je zingt het op een kreunende/fluisterende manier, wat niet prettig is om naar te luisteren. Ook pak je modulaties niet goed, of probeer je bepaalde woorden dan weer hoger dan het origineel te zingen ( er zat ergens een verschrikkelijk rii-ghih-ihi-hiiitt) Tevens snap ik het niet dat als je het hele liedje fluisterd/kreunt je de "Let me go home's" keihard moet uitbrullen.
Kandidaat 7 - EnchantedHeel eentonig, staccato. Het is niet zo best. Na 1 minuut ben ik dan ook gestopt met luisteren.
Kandidaat 8 - No one knows who I amNogmaals een saai liedje. Opzich heb je wel een prima stem, al heb ik er niet veel variatie in kunnen vinden.
Kandidaat 9 - The A-teamEindelijk iemand die echt ZINGT. Misschien is het hier en daar een beetje te hard. Je maakt een paar schoonheidsfoutjes. Maar die zijn je vergeven. Je hebt een hele mooie, gedoseerde vibrato en een mooie "heesheid" in het lage bereik van je stem
Kandidaat 10 - Mr. Tambourin ManEn ja hoor, weer een kabbelliedje. Volgens mij ben je het zelf ook als tweede stem, wat betekend dat je al leuke apparatuur hebt. Zo klinkt het sowieso wel. Als dat zo is, dan had ik er beter gebruik van gemaakt. Als je dat al gedaan hebt, dan was het gewoon niet meer te redden

.
Opzich een prima stem, alleen door het saaie liedje hoor je niet alles wat je kan.
Kandidaat 11 - In de maneschijnOpzich een prima stem, dus ik snap je zenuwen niet. Zeker niet omdat je alles zelf in de hand hebt en 100x opnieuw kan opnemen. Ik hou niet echt van de manier waarop je zingt. Tevens is het: Je waagt het
NIET, ipv nie..
Kandidaat 12 - Wonderful TonightNogmaals een saai liedje. Geen topstem. Misschien is het nummer wat te laag voor je.
Kandidaat 13 - She's so highBlijkbaar heb je al genoeg apparatuur om mee op te nemen. En je hebt er ook duidelijk gebruik van gemaakt. Benieuwd hoe het zonder alle hulp klinkt, ik denk ook nog wel prima. Maar, ik zal je zeker geen punten geven. Want die apparatuur heb je toch al. Wel respect voor je nummerkeuze, want dat ik geen makkelijke( en geen saaie, goddank!).
Kandidaat 14 - Walk AwayOei.. In het begin een saaiig liedje. Daarna komt er pit in. Helaas heb je het niet al te best gezongen. Je zingt ook best met veel lucht.
Kandidaat 15 - ApologizePrima keuze, prima gezongen. Hier en daar zitten wat verbeterpuntjes. Jammer dat het abrupt eindigt.
Ik zal nu eens bedenken of ik überhaupt 3 mensen punten kan gaan geven. Jammer dat 90% saaie liedjes zijn, die dan ook nog erg depressief zijn gezongen. Mijn commentaren zijn natuurlijk geen persoonlijke aanvallen, just my two cents