luchtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:50 schreef xFriendx het volgende:
Klef, kroelen, knuffelen, lief zijn, whatever floats our boats
true. ik vind het alleen een verschrikkelijk woord, don't ask.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
ik ben graag lief voor mensen om wie ik geeflief zijn kan best oke zijn
eensch! en irl laat ik niet graag weten dat ik graag lief ben voor mensen om me heen, dus ik snap je wel, denk ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:55 schreef dawg het volgende:
[..]
true. ik vind het alleen een verschrikkelijk woord, don't ask.
en dat ondanks de drank.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
eensch! en irl laat ik niet graag weten dat ik graag lief ben voor mensen om me heen, dus ik snap je wel, denk ik
Bohquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:05 schreef Casie het volgende:
Ben een reis door schotland aan het boeken en aan het uitzoeken waar ik allemaal naar toe wil![]()
Mis alleen de meet erdoor, dus ik kan uit het lijstje.
dus toch een koormeisje.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:05 schreef Casie het volgende:
Ben een reis door schotland aan het boeken en aan het uitzoeken waar ik allemaal naar toe wil![]()
Mis alleen de meet erdoor, dus ik kan uit het lijstje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het verband tussen een koormeisje en Schotland?quote:
Schotlandquote:
Ik wil ook naar schotlandquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:10 schreef Casie het volgende:
[..]
Wat is het verband tussen een koormeisje en Schotland?
[..]
Schotland![]()
Wil daar al zo lang heen en nu gewoon besloten te boeken en in mijn eentje rond te gaan reizen. Stomme vrienden die alleen naar warme plekken willen
is er niet. iets het tegendeel bewijzen op een meet?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:10 schreef Casie het volgende:
[..]
[..]
Ik had best met je mee gewild, maarja. Ik ga al zeilen in griekenlandquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:10 schreef Casie het volgende:
[..]
[..]
Schotland![]()
Wil daar al zo lang heen en nu gewoon besloten te boeken en in mijn eentje rond te gaan reizen. Stomme vrienden die alleen naar warme plekken willen
Ayumuquote:
Komen vast nog wel andere meetsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:12 schreef dawg het volgende:
[..]
is er niet. iets het tegendeel bewijzen op een meet?
veel plezier trouwens, klinkt tof, schotland.
Nee Tuinisie dus in de achtertuinquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ayumu
Waar in tunesie?
Mijn ex had een huis in het noorden, heerlijke vakantie gehad daar, alleen jammer dat je daar 23 uur per dag verplicht bij familie zat. Zelfs een keer ziek thuis geleven, 'mooi, kun jij op de kinderen passen'. Ik was alleen alleen op t toilet
ooh ik dacht dat dat een typfout wasquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:18 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee Tuinisie dus in de achtertuinIk ben er nog nooit geweest in het echte Tunesie
Hahaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ooh ik dacht dat dat een typfout was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |