Haha nice. Vet nog een beetje schoon?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga even loempiatjes in de frituur gooien
M'n moeder heeft het vandaag vervangen dacht ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha nice. Vet nog een beetje schoon?
Mooi, dan hoeft Rob niet langs te komenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
M'n moeder heeft het vandaag vervangen dacht ik
Nou ik zag laatst paneermeel met een houdbaarheidsdatum ergens in 1987 staan hierquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Mooi, dan hoeft Rob niet langs te komen
En, liepen er beestjes in?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou ik zag laatst paneermeel met een houdbaarheidsdatum ergens in 1987 staan hier
Topmams!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
M'n moeder heeft het vandaag vervangen dacht ik
Nee, het zag er vreemd genoeg nog wel oke uitquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
En, liepen er beestjes in?
Gadver, IHVH
Nou zegquote:
In dit geval wel, ook genoeg zaken om je aan te ergeren maar dat zullen jullie vroeger ook wel hebben gehad..quote:
Uiteraard, nog trauma's van de spruitjesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In dit geval wel, ook genoeg zaken om je aan te ergeren maar dat zullen jullie vroeger ook wel hebben gehad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |