quote:RTL 4 met Het Beste Van X Factor Worldwide
De meest bijzondere optredens uit edities van X Factor over de hele wereld vormen in juli twee avonden lang een avondvullend programma op RTL 4. Op vrijdag 6 en 13 juli komt het station met Het Beste Van X Factor Worldwide. Dat blijkt uit uitzendschema’s. X Factor heeft wereldwijd veel bekende artiesten opgeleverd. Zo wisten de Britse Cher Lloyd en Leona Lewis een carrière op te bouwen, en bereikte de eerste Ameri- kaanse winnares Melanie Amaro vorig jaar de top van de charts.
Op 20 juli gaat RTL 4 verder met Het Beste van Got Talent Worldwide. De buitenlandse versies van Holland’s Got Talent leverden waarschijnlijk de meest opmerkelijke nieuwe sterren op, waaronder de veelbesproken Susan Boyle en Paul Potts.
De programma’s zullen van half negen tot half elf te zien zijn.
Dus 6 en 13 juli: 20:30 - 22:30uur -> Het beste van X Factorquote:RTL 4 neemt kijkje bij talenten over de grens
Deze sportzomer zijn er weinig talentenjachten op tv te zien. Reden voor RTL 4 om de beste audities van X Factor over de hele wereld uit te zenden.
X Factor
Het van oorsprong Engelse programma X Factor kennen we allemaal: drie juryleden bepalen of een showtalent door mag naar de volgende ronde. Eén jurylid kennen we ook maar al te goed: Simon 'No Mercy' Cowell, ook nog eens de bedenker van de show. Na 'Het Beste van X Factor Worldwide' wordt ook 'Het Beste van Got Talent Worldwide' uitgezonden, ook al een idee van Cowell.
Doorbraak
De shows betekenden voor veel gewone mensen hun doorbraak. Zonder Britain's Got Talent hoorden we nooit van Paul Potts, die eerst voor hongerloontje mobiele telefoons verkocht. En ook niet die gekke Susan Boyle, die met haar stem de twijfels over haar uiterlijk weg zong. Uit de Engelse versie van X Factor is Leona Lewis de bekendste winnares, die ooit als serveerster bij de Pizza Hut centjes bij elkaar moest sprokkelen voor studiotijd.
Hoewel de deelnemers uit Nederland niet echt van de grond kwamen (ok, Waylon dan een beetje), lijkt het dus een slimme zet eens even over de grenzen te gaan kijken naar aanstormend talent.
Nu is het ook hopen op een 'The Worst Of' van beide shows, want dat levert aardig leedvermaak op. Het Beste Van X Factor Worldwide wordt begin juli uitgezonden op de vrijdagavond.
bron: www.veronica.nl
inderdaad, ik ga mezelf niet voor lul zettenquote:
Je liet ons wachten man.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:57 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht ik plaats de laatste post. even laten zien wat echt fokken is
Ik durfde niet want dan moet ik ook een nieuwe openenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:57 schreef tong80 het volgende:
Hmm, dan val je wel buiten de groepquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
inderdaad, ik ga mezelf niet voor lul zetten
Is WEL leuker als je het doetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik durfde niet want dan moet ik ook een nieuwe openenAlhoewel dat hier wel zou kunnen want hier hoef je geen schijtlollige TT te verzinnen.
Jammer, je maakt me dood met een blije mus.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
inderdaad, ik ga mezelf niet voor lul zetten
Mijn god 20 seconden.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:57 schreef tong80 het volgende:
Dus doe je gewoon meequote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god 20 seconden.
Gelijk aan de medicatie ?
gelukkig had ze got talent ook niet gewonnenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
Susan Boyle vond ik eigenlijk ook nooit leuk
Unibrow denk ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik kan het niet helpen, maar ik erger me aan haar. Geen idee wat het is.
quote:
ok, vooruit dan maarquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Was Paul Potts ook bij BGTAL of was dat een andere show?
Je bent niet de enige totale neppet. Ze heeft wel eens een sportman zien juichen en dacht zo moet ik dat doen. Totaal niet spontaam.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik kan het niet helpen, maar ik erger me aan haar. Geen idee wat het is.
Was dat niet Latoya?quote:
quote:
Haha nice. Vet nog een beetje schoon?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga even loempiatjes in de frituur gooien
M'n moeder heeft het vandaag vervangen dacht ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha nice. Vet nog een beetje schoon?
Mooi, dan hoeft Rob niet langs te komenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
M'n moeder heeft het vandaag vervangen dacht ik
Nou ik zag laatst paneermeel met een houdbaarheidsdatum ergens in 1987 staan hierquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Mooi, dan hoeft Rob niet langs te komen
En, liepen er beestjes in?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou ik zag laatst paneermeel met een houdbaarheidsdatum ergens in 1987 staan hier
Topmams!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
M'n moeder heeft het vandaag vervangen dacht ik
Nee, het zag er vreemd genoeg nog wel oke uitquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
En, liepen er beestjes in?
Gadver, IHVH
Nou zegquote:
In dit geval wel, ook genoeg zaken om je aan te ergeren maar dat zullen jullie vroeger ook wel hebben gehad..quote:
Uiteraard, nog trauma's van de spruitjesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In dit geval wel, ook genoeg zaken om je aan te ergeren maar dat zullen jullie vroeger ook wel hebben gehad..
Ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In dit geval wel, ook genoeg zaken om je aan te ergeren maar dat zullen jullie vroeger ook wel hebben gehad..
Oh dat lust m'n moeder niet, dus koopt ze gelukkig nooit.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard, nog trauma's van de spruitjes
Ja dat vond ik ook alquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
OK deze man is dus 3 jaar ouder dan ik...
Wat een droogkloot
Wij zijn overall saai.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:15 schreef Anonymousz het volgende:
waarom heeft de nederlanse nooit van zulke optredens
quote:
Dan heeft ze haar pijpdiploma gehaaldquote:
haar managerquote:
dat denk ik hequote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik dacht die hoort bij het programmaRobert ten Brinkje.
Nu even niet. Ben net een nieuwe relatie begonnen. Sorryquote:
De waarheid blijft pijnlijk tongquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu even niet. Ben net een nieuwe relatie begonnen. Sorry
haar lippen zien er heeeeel vreemd uitquote:
Die van dat verliefd zijn?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:27 schreef Greys het volgende:
In deze serie zat een NOG liever joch met een NOG mooier liedje
Hoop dat ze die ook laten zien!
In het keldertje waarschijnlijk zitten ook veel talenten.quote:
Oe vertelquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
In het keldertje waarschijnlijk zitten ook veel talenten.
Jaaaaaaaquote:
En dat voor TALquote:
Ow ik dacht dat je het topic niet kon vindenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was ff dingetjes doen voor FOK!idols
Gingersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:29 schreef Lutte het volgende:
In Engeland heb je kei veel roodharigen en die vind ik leuk
En zonder drugs sex en alcohol.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje Wayne Rooney maar dan met goed haar.
Ik ga huilen danquote:
Ze waaien soms uit over de rest van de wereld, die genen!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:29 schreef Lutte het volgende:
In Engeland heb je kei veel roodharigen en die vind ik leuk
Diegenen ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze waaien soms uit over de rest van de wereld, diegenen!
Uhuquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze waaien soms uit over de rest van de wereld, die genen!
Haha.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Uhu
Er waren al mensen die adhv FB dachten dat jij enfamilie waren
Vandaar mijn Ganz Geil opmerking. Volgens mij doet ze het normaal in haar nakie.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:33 schreef Greys het volgende:
Ik zal wel een ouderwetse muts zijn, maar ik vind het IETS teveel kruiskijken
quote:
Geil is toch gewoon ''leuk'' ofzo in het Duits?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaar mijn Ganz Geil opmerking. Volgens mij doet ze het normaal in haar nakie.
ik ga dit zo ook proberen in mijn badquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geil is toch gewoon ''leuk'' ofzo in het Duits?
Dan moet je oppassenquote:
jawohl, maar in dit geval bedoelde ik de Nederlandse betekenisquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat ook jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu in een veredelde pleerolquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaar mijn Ganz Geil opmerking. Volgens mij doet ze het normaal in haar nakie.
Ik breek mijn nek wel gewoon op de normale manier, struikelen over een takje ofzoquote:
Oh okequote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
jawohl, maar in dit geval bedoelde ik de Nederlandse betekenis
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik breek mijn nek wel gewoon op de normale manier, struikelen over een takje ofzo
Jij kan het, en je weet PICSquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen bad, zou het onder de douche ook lukken?
Maar goed dan dat ze het niet in een doos deed.quote:
het zag er nogal eng uit jaquote:
Karina and the Wavesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja doei, en dan in KPD posten zeker...
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:37 schreef tong80 het volgende:
We zijn al een uur onderweg. Goed teken als de tijd snel gaat.
'EVERYBODY HAPPY ?????'
Nou neequote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja doei, en dan in KPD posten zeker...
als ik er morgen om 9.00 niet ben dan weet je waaromquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik breek mijn nek wel gewoon op de normale manier, struikelen over een takje ofzo
Kloptquote:
Weet ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]Zo lelijk ben ik nou ook weer niet hoor.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
als ik er morgen om 9.00 niet ben dan weet je waarom
Je bent Verona van der Leur ook niet he.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:38 schreef Lutte het volgende:
Ik loop nog mank van m'n bruggetje vanochtend, ik pas
Klopt! hihihihiquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Filmen! Jij kunt dat veel sierlijker.
Deze doen niks hoorquote:
Oh oke, was al bang dat mijn KPD lidmaatschap ontdekt werd terwijl ik <18 benquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Deze doen niks hoor
Deze zijn braaffffff
Ik ging googlen......quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je bent Verona van der Leur ook niet he.
Goddank.
Die is nu webcamsletje toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je bent Verona van der Leur ook niet he.
Goddank.
Ik weet van niksquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke, was al bang dat mijn KPD lidmaatschap ontdekt werd terwijl ik <18 ben
Wat happens in TAL, stays in TALquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kut rose over mijn beeldschermquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ging googlen......*zet safesearch weer aan*
boefjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ditquote:
Cool, ff onthouden voor kerst. Cadeautjes zoeken blijft lastig.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja. Wringt zich op commando in alle bochten!
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu word ik nieuwsgierig, volgens mij heb ik iets gemist
Mocht hij willenquote:
Ja ik ben bang voor jequote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij bent leukEn Greys en Benny ook
Ik ben natuurlijk doodeng
Ik wel. Kom al jaren in TAL. Lag er zelfs ter grondslag aanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:41 schreef Paxcon het volgende:
Zijn jullie ook allemaal van die uitzending van de Nederlandse ESF-kandidaat?
ja jammer dat ESF niet in TAL isquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wel. Kom al jaren in TAL. Lag er zelfs ter grondslag aan
Je duwde de muur in Berlijn toch ook om. In ieder geval het eerste zetje?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wel. Kom al jaren in TAL. Lag er zelfs ter grondslag aan
Weet ik veelquote:
Berlijnquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je duwde de muur in Berlijn toch ook om. In ieder geval het eerste zetje?
Dat was golfer. Kreeg ie nog een telefoontje van Gorbatsjov.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je duwde de muur in Berlijn toch ook om. In ieder geval het eerste zetje?
mijnes ookquote:
Ah je liefie heeft je gevonden.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
16Oe maar goed dat ik niet riep wat een lekker ding
Mij ook. Maar ja daar win je niet meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |