Haha nice. Vet nog een beetje schoon?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga even loempiatjes in de frituur gooien
M'n moeder heeft het vandaag vervangen dacht ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha nice. Vet nog een beetje schoon?
Mooi, dan hoeft Rob niet langs te komenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
M'n moeder heeft het vandaag vervangen dacht ik
Nou ik zag laatst paneermeel met een houdbaarheidsdatum ergens in 1987 staan hierquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Mooi, dan hoeft Rob niet langs te komen
En, liepen er beestjes in?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou ik zag laatst paneermeel met een houdbaarheidsdatum ergens in 1987 staan hier
Topmams!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
M'n moeder heeft het vandaag vervangen dacht ik
Nee, het zag er vreemd genoeg nog wel oke uitquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
En, liepen er beestjes in?
Gadver, IHVH
Nou zegquote:
In dit geval wel, ook genoeg zaken om je aan te ergeren maar dat zullen jullie vroeger ook wel hebben gehad..quote:
Uiteraard, nog trauma's van de spruitjesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In dit geval wel, ook genoeg zaken om je aan te ergeren maar dat zullen jullie vroeger ook wel hebben gehad..
Ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In dit geval wel, ook genoeg zaken om je aan te ergeren maar dat zullen jullie vroeger ook wel hebben gehad..
Oh dat lust m'n moeder niet, dus koopt ze gelukkig nooit.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard, nog trauma's van de spruitjes
Ja dat vond ik ook alquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
OK deze man is dus 3 jaar ouder dan ik...
Wat een droogkloot
Wij zijn overall saai.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:15 schreef Anonymousz het volgende:
waarom heeft de nederlanse nooit van zulke optredens
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |