Ben nu bezig, hahaha!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:51 schreef belle1608 het volgende:
Ingrid!!
@JK is je tuin al onkruid vrij?
Heb je voor foto's gemaakt?? Die willen we natuurlijk zien & na foto's!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ben nu bezig, hahaha!
Maar die klei is echt kl*te..
Valt eigenlijk niet te schoffelen..
nope.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:10 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Heb je voor foto's gemaakt?? Die willen we natuurlijk zien & na foto's!
@DJMO = het nog gelukt met je goodiebag?
* Rucky er met een bommetje bij springt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:37 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 maar even lekker in bad gaat en zichzelf een plezier gaat doen..
Badschuim in bad, gezichtsmaskertje op enz...
* belle1608 beetje down is na gesprek met Kreta..
Jij durft in mijn kleine hoekbadje waar ik al opgevouwen in zitquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky er met een bommetje bij springt.
Jep, schuif eens op ik heb ook ontspanning nodig. En hier heb je de zeep dus die hoef je niet onderwater te zoeken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:40 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jij durft in mijn kleine hoekbadje waar ik al opgevouwen in zit
Smeer gelijk m'n rug ff in dan!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jep, schuif eens op ik heb ook ontspanning nodig. En hier heb je de zeep dus die hoef je niet onderwater te zoeken.
Durf ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:37 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 beetje down is na gesprek met Kreta..
daar ging m'n koffiequote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:46 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 [ afbeelding ] aan Rucky geeft dan hoef je me niet aan te raken![]()
* DJMO kwiebus aai over bol geeftquote:
Haar vriendje is tovenaar dus dan neem ik voor de zekerheid wat extra voorzichtigheid in acht.quote:
Die is toch niet thuis nu en die leest topic toch niet terugquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Haar vriendje is tovenaar dus dan neem ik voor de zekerheid wat extra voorzichtigheid in acht.![]()
Als jij het nou was dan had ik alleeen een aansteker nodig om je in rook op te laten gaan.
* vannelle plakt zeep op de schuurmachinequote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:46 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 badschuim aan vannelle geeft, kijk eens mogen jullie samen!
Moet je een dreun, ik mocht.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle plakt zeep op de schuurmachine
nou ja zeg! komt dat nou ineens vandaan die agressie tegen mijquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle plakt zeep op de schuurmachine
Neeje, is geen agressie maar functionaliteit.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:50 schreef belle1608 het volgende:
[..]
nou ja zeg! komt dat nou ineens vandaan die agressie tegen mij![]()
Dat laatste is al gebeurd dus ik zal je rug wel even inzepen. FHF is FHF dus als ik Merlijn kan helpen dan doe ik dat.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:51 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Als je daarna mijn rug inzeept mag je vannelle een dreun verkopen
Die zou het 10000000000000000x liever zelf doen, maar goed als dat ff niet kan, dan maar zo...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat laatste is al gebeurd dus ik zal je rug wel even inzepen. FHF is FHF dus als ik Merlijn kan helpen dan doe ik dat.
geloof dr nix vanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:52 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Die zou het 10000000000000000x liever zelf doen, maar goed als dat ff niet kan, dan maar zo...
Snoeverd.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat laatste is al gebeurd dus ik zal je rug wel even inzepen. FHF is FHF dus als ik Merlijn kan helpen dan doe ik dat.
Dat stond al gepland voordat ik Merlijn überhaupt kende..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:53 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
geloof dr nix van
hij gaat ook weg zonder jou dus .......
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:54 schreef belle1608 het volgende:
Dat stond al gepland voordat ik Merlijn überhaupt kende..
= niet liefquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:57 schreef kwiebuske het volgende:
[..]![]()
had je mijn pi niet gezien
hap hap hap
grijns
Absoluut, betekent dat we elkaar al 11 dagen niet gezien hebben en het telefoontje van net maakt het er niet veel beter opquote:
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:59 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Absoluut, betekent dat we elkaar al 11 dagen niet gezien hebben en het telefoontje van net maakt het er niet veel beter op
chocoladetaartquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:59 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske belle koffie met taart brengt
![]()
zo weer beetje goed ??
1-tje? *Hele rol chocokoekjes uit de kast haalt en minimaal voor de helft leeg eet...* (wie wil nog meer?)quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dank! En ik neem dr zo een choco koekje op. Ook hebbuh?
Nee, doe maar een whiskey met ijs.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja! Koekies!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
* Rucky nog steeds naar een secreterresse opzoek is.quote:
??quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:13 schreef vannelle het volgende:
Godver, ben net slachtoffer geworden van een ninja-edit
Rucky kan z'n posts zo snel editten dat je wel gelezen hebt wat er stond, maar het niet meer kunt quotenquote:
Rucky vroeg net wat, ik reageer er op en met dat ik de reactie plaats is zijn bericht veranderdquote:
ja ik snap hem ik had hem wel gelezen maar miste ff de reactie van vannelle haha maar kwartje vielquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rucky kan z'n posts zo snel editten dat je wel gelezen hebt wat er stond, maar het niet meer kunt quoten![]()
al heb ik wel een vermoeden wat er stond ...
Maar nu vraag ik me dus af of de vraag nog bestaat.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:15 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ja ik snap hem ik had hem wel gelezen maar miste ff de reactie van vannelle haha maar kwartje viel
zal wel in dm komen..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar nu vraag ik me dus af of de vraag nog bestaat.
Jawel maar die hoeft niet in het forum.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar nu vraag ik me dus af of de vraag nog bestaat.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:20 schreef kwiebuske het volgende:
denk dat ik het wel weet
sorry mo
werk helaasch ook weekeinden![]()
*Rucky rechtop zet* dat loopt makkelijkerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:29 schreef Rucky het volgende:
* Rucky naar de keuken kruipt om bier, Jilz en frisdrank en frituur te regelen om het weekend in te luiden.![]()
Wat voor foon heb je?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb 2 dagen een nieuwe telefoon, is denet uit het niets mn scherm gebarsten aan de zijkant :S
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb 2 dagen een nieuwe telefoon, is denet uit het niets mn scherm gebarsten aan de zijkant :S
Een kapottequote:
Kom jij weer even subtiel binnenwandelen.quote:
waarom zie ik dit voor me.... maar dan met belle??quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:40 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jij durft in mijn kleine hoekbadje waar ik al opgevouwen in zit
zoiets jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
waarom zie ik dit voor me.... maar dan met belle??
[ afbeelding ]
Ik ben (voor de 100e keerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:35 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Haha mrs cullenVanmiddag deel 3& 4 van twilight serie gehaald
Vriendin had deel 1 en 2 mee op vakantie, nu zit ik in het verhaal dus 3 en 4 bij de bieb gehaald (1e keer dat ik dit lees), films nog niet gezien zijn die eng?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben (voor de 100e keer) gisteren weer in deel 1 (beneden) en deel 3 (boven) begonnen
als dat ook doordeweeks kan/mag wel jahquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:20 schreef DJMO het volgende:
![]()
![]()
je kunt tzt vast wel komen schilderen of behangen![]()
Daar ben ik ook ooit in gaan zitten met mijn achterwerk... het er uit komen was niet voor herhaling vatbaar.....quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
waarom zie ik dit voor me.... maar dan met belle??
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
van mij welquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:37 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
als dat ook doordeweeks kan/mag wel jah
![]()
![]()
lol
hmmmquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:37 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Vriendin had deel 1 en 2 mee op vakantie, nu zit ik in het verhaal dus 3 en 4 bij de bieb gehaald (1e keer dat ik dit lees), films nog niet gezien zijn die eng?
Ja scheurtjes aan de achterkant.. Bij mij gaat het om mn scherm..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:40 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmmm
geen aanrader dus...
maar was daar niet iets mee ook
gratis laten maken, fabrieksfoutje .....
* kwiebuske trouwens de 2 heeft
perima toestelletje....
Holy moly ik ben verliefd wow wat een ogenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:41 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
![]()
Het zijn de allermooiste films die ik ooit heb gezien!Oke, dat Edward er geregeld in door het beeld wandelt scheelt ook een hoop, maar ow Belle.. die moet je zien!!! Het verhaal is zo mooi... de scene's zijn zo mooi opgenomen, de filmmuziek is zo mooi!! Heb ze allemaal hier (behalve de laatste part II dan, die komt in November in de bioscoop) in de kast staan en kijk ze geregeld!
Prachtig ding, maar scherm uit het niets scheuren.. Iets minder prachtigquote:
heb je hem in een hoesje?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Prachtig ding, maar scherm uit het niets scheuren.. Iets minder prachtig
whiskey verkr**hter!!!quote:
Yepquote:
Mijn avatar...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:44 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Holy moly ik ben verliefd wow wat een ogen![]()
Ik?quote:
Balen MM!! Welke film wordt het?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:50 schreef maffemuts het volgende:
De update van vanavond is dat er niets te updaten valtsituatie onveranderd.
Nu lekker film kijken op bed
Overigens is Carlisle Cullen ook niet fout om tegenaan te moeten kijkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:48 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jaa I knowlijken me erg gaaf die films!! Herkende in jouw filmpje al zoo veel van het boek
Kan je hem niet op de tv zelf handmatig overzappen???quote:
holy molyquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Overigens is Carlisle Cullen ook niet fout om tegenaan te moeten kijken
[ afbeelding ]
nee, digitale tvquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan je hem niet op de tv zelf handmatig overzappen???
dvd kijken?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, digitale tvgrumble mopper grumble mopper
![]()
grumble mopper grumble mopper
: ( grumble mopper grumble mopper
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg dat wel.. die mag me wel bijtenquote:
Oei... lang leve internet dan maar? Filmpje zoeken op youtube?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, digitale tvgrumble mopper grumble mopper
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kreng staat alleen aan voor lawaai...quote:
Die kleding ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zeg dat wel.. die mag me wel bijten
En dit is mijn grote voorbeeld... heb ooit een poging gedaan om mijn haar ook zo te krijgen, maar dat werkt niet mee.. maar dit is zo'n heerlijk persoon in de film. Dartelt als bambi door het beeld heen, altijd vrolijk, altijd mooi!
Alice Cullen
[ afbeelding ]
waarom krijg jij het niet zo dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zeg dat wel.. die mag me wel bijten
En dit is mijn grote voorbeeld... heb ooit een poging gedaan om mijn haar ook zo te krijgen, maar dat werkt niet mee.. maar dit is zo'n heerlijk persoon in de film. Dartelt als bambi door het beeld heen, altijd vrolijk, altijd mooi!
Alice Cullen
[ afbeelding ]
ik ga gewoon bij jou zittenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:55 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske gaat benee lekker zitten zappen![]()
succes dolfijnmeisje
En ik heb m pas 2 dagen hequote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:53 schreef kwiebuske het volgende:
wooow jaleesia
das idd niet goed
pfffffffff
dan nog... ik wil die afstandbediening!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oei... lang leve internet dan maar? Filmpje zoeken op youtube?
Mijn melkboerenhondenhaar wil maar 1 kant op.... recht naar benee.. en het feit dat ik een kruin heb waar ik hem niet wil hebben werkt ook niet mee...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
waarom krijg jij het niet zo dan?
wow!! zat ie in je broekzak?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
En ik heb m pas 2 dagen he
[ afbeelding ]
denk dat dat te ver lopen is voor jequote:
Nee, ik belde, niks aan de hand..hing op, liep naar de auto met de telefoon in mn hand, zat in de auto en opeens die scheur..quote:
ik ga wel op de rug van mijn hondquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:00 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
denk dat dat te ver lopen is voor je
*evilgrijns*
bella & rosalie zijn ook mooi zeg wowquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:01 schreef Ireth het volgende:
@Belle?? Hier de Cullenkindjes...
[ afbeelding ]
vlnr: Alice, Emmet, Bella, Edward, Rosalie en Jasper.
En dit is Carlisle en Esme
[ afbeelding ]
Edward, Bella en Jacob
[ afbeelding ]
beidequote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:01 schreef kwiebuske het volgende:
weet wel iets wat daar beter voor geschikt is
ware het niet dat het ziek is![]()
Heinekenontvoeringquote:
en die 3 slechte?? waardoor Bella bijna vermoord wordt? Jacob en die andere 2..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:01 schreef Ireth het volgende:
@Belle?? Hier de Cullenkindjes...
[ afbeelding ]
vlnr: Alice, Emmet, Bella, Edward, Rosalie en Jasper.
En dit is Carlisle en Esme
[ afbeelding ]
Edward, Bella en Jacob
[ afbeelding ]
hahaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:02 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Heinekenontvoering
En dankzij jullie net besloten te kijken of de twilightfilms op demand te vinden zijnbioskaartjes (blanco) liggen al klaar voor t laatste deel
Jacob hoort bij de goeie!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:02 schreef belle1608 het volgende:
[..]
en die 3 slechte?? waardoor Bella bijna vermoord wordt? Jacob en die andere 2..
Nope, 4. Het 4e boek is in 2 delen verfilmd. Ik heb dus nu tot de helft van het boek gezien op dvd, en de andere helft komt pas in november in de bioscoop!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:03 schreef belle1608 het volgende:
[..]
hahahoe heet het laatste boek dan? (zijn 5 boeken neem ik aan dan?)
Ok, ik schaam me dood.. maar vooruit!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:10 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Heb je voor foto's gemaakt?? Die willen we natuurlijk zien & na foto's!
@DJMO = het nog gelukt met je goodiebag?
Nou ben ik ff de weg kwijt, in welk boek zit jacob dan in 2? want deze 3 zijn uit deel 1 toch (dat heb je als je 2 boeken in 2 dagen uit leest.. en begrijpend (en vooral onthoudend lezen) nooit je sterkste kant geweest is..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jacob hoort bij de goeie!Jij bedoelt, Victoria, James en Laurent
[ afbeelding ]
Ow maar dat scheelt al enorm! Best veel gedaan joh!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ok, ik schaam me dood.. maar vooruit!
Ik heb alleen nog maar een beginnetje gemaakt hoor..
Zo was het:
[ afbeelding ]
En zo is het nu. Genoeg te doen dus nog
[ afbeelding ]
Voorlopig wordt hier niet gebarbequed dus..
Jacob zit in elk boek, maar heeft voornamelijk de hoofdrol in het 2e boek. Edward besluit dan om te vertrekken waardoor Bella bijna doodgaat van verdriet en Jacob er is om haar op te beuren. In dat deel ontdekt Jacob (en bella) dat Jacob een weerwolf is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:06 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nou ben ik ff de weg kwijt, in welk boek zit jacob dan in 2? want deze 3 zijn uit deel 1 toch (dat heb je als je 2 boeken in 2 dagen uit leest.. en begrijpend (en vooral onthoudend lezen) nooit je sterkste kant geweest is..
Zo ja goedemorgen ik kon Jacob ff niet meer plaatsen whaha slecht!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jacob zit in elk boek, maar heeft voornamelijk de hoofdrol in het 2e boek. Edward besluit dan om te vertrekken waardoor Bella bijna doodgaat van verdriet en Jacob er is om haar op te beuren. In dat deel ontdekt Jacob (en bella) dat Jacob een weerwolf is.
Nou de boeken hebben me echt verkocht!! haha, heb deel 3 & 4 dus hier liggen, daar ga ik morgen in beginnen denk ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:08 schreef Ireth het volgende:
Fluit me ff terug als ik doordraaf trouwenskan hier uren over doorbomen hoor
sms haar?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:10 schreef dolfina-chica het volgende:
heb nog steeds die zapper niet gevonden
zitten in de bioscoop... ik geloof niet dat ze vanmiddag het nieuws heeft gehoord over batmanquote:
Ik ken de films bijna woordelijk meespreken inmiddelsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:08 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zo ja goedemorgen ik kon Jacob ff niet meer plaatsen whaha slecht!
Zijn eigen gecomponeerde stuk dat ie later op cd geeft?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ken de films bijna woordelijk meespreken inmiddels
Deze is ook erg mooi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit ooit TEGEN mij gebruikt wordt... ik zoek je op
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:11 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zijn eigen gecomponeerde stuk dat ie later op cd geeft?
hier nog 1 hoor haha heb met Merlijn nu een film gekeken, ff kijken hoe die heet...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:12 schreef dolfina-chica het volgende:
en wat is de spanning gehalte...
* dolfina-chica is een schijtlijster als het om films gaat...
Als dit ooit TEGEN mij gebruikt wordt... ik zoek je op
Ik heb eerst de eerste film gezien, toen de eerste 3 boeken gelezen, toen de eerste 3 films gezien, toen het 4e boek gelezen en toen 4 part I gezien.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:11 schreef dolfina-chica het volgende:
eerst de boeken lezen?
of ga ik de films opzoeken
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:12 schreef dolfina-chica het volgende:
en wat is de spanning gehalte...Deze film is een typische tiener film.. allemaal grietjes van 12 vallen er bij in katzwijmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit ooit TEGEN mij gebruikt wordt... ik zoek je op
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
saw soms ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:12 schreef belle1608 het volgende:
[..]
hier nog 1 hoor haha heb met Merlijn nu een film gekeken, ff kijken hoe die heet...
wow mooie omgeving waar is het opgenomen?@ twilight
Sorry, ben de luie lezerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:03 schreef belle1608 het volgende:
[..]
hahahoe heet het laatste boek dan? (zijn 5 boeken neem ik aan dan?)
Ik tot nu toe de 1e 2 boeken gelezenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb eerst de eerste film gezien, toen de eerste 3 boeken gelezen, toen de eerste 3 films gezien, toen het 4e boek gelezen en toen 4 part I gezien.
En nu lees/kijk ik ze geregeld door elkaar
Daarom ben ik nog steeds blij met m'n Nexus, die zie je niet zo vaakquote:
Sodeju, dat is zonde zeg..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
En ik heb m pas 2 dagen he
[ afbeelding ]
Niet doen, dat is niet nodig.quote:
Die heb ik hier ook in de kast staan!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:16 schreef belle1608 het volgende:
Resident Evil = die film wow die zijn eng!!
*bij scary movie al met ogen dicht zit*
Dom blontje misschien, maarre valt ie niet in de garantie dan?quote:
Dat is me te bloederig denk ik SAW dan slaap ik helemaal niet meer en durf ik helemaal niet meer in het donker door het huis te lopenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook in de kast staan!Das niks vergeleken met SAW trouwens
quote:
De pest is gewoon, onder al dat onkruid was de bodem (kleigrond) zeiknat.. Oftewel. dat viel absoluut niet te schoffelen. Als ik had kunnen schoffelen had ik nog veel meer kunnen doen.. Had speciaal de schoffel wat scherper gemaakt gisteren..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow maar dat scheelt al enorm! Best veel gedaan joh!
Ik zou ook huilen schat..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:20 schreef dolfina-chica het volgende:
heb een manier gevonden om te zappen!!!
joehoeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:21 schreef Ireth het volgende:
Twilight is trouwens op een hoop lokatie's opgenomen!Was even zoeken, maarre.. lijst onder de spoiler
Zoo dan!! Cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga nu echt in bad voor m'n moeder erin ligt haha
Dont know, het is een lease toestel.. weer niet hoe dat dan geregeld isquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dom blontje misschien, maarre valt ie niet in de garantie dan?
via hi?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dont know, het is een lease toestel.. weer niet hoe dat dan geregeld is
sowieso lijkt me twee dagen binnen de garantie vallen. Je hebt het toestel niet oneigenlijk gebruikt (dus als vibo bij wijze van spreken) dus je krijgt ws gewoon een nieuwe.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Zo, die 2 van de aftiteling zijn ook goed zeg..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:31 schreef dolfina-chica het volgende:
ik lig in een deuk van het lachen!!!!
lease is volgens mij een hele gare constructie.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:36 schreef gomi het volgende:
[..]
lease is volgens mij een hele gare constructie.
als de schuld bij jou ligt( volgens hen) ben je volgens mij de dagwaarde van t toestel verschuldigd.
hmm denk dat t gaat om de schade. bij de schade die ikz ag, zal volgens mij niet zomaar worden aangenomen dat t zomaar ontstaan is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
sowieso lijkt me twee dagen binnen de garantie vallen. Je hebt het toestel niet oneigenlijk gebruikt (dus als vibo bij wijze van spreken) dus je krijgt ws gewoon een nieuwe.
Ja, ze zullen vast wel zeggen dat ze hem heeft laten vallen of gestoten heeft. Ik geloof nooit dat zoiets onder garantie opgelost kan worden.. Tenzij het idd een productiefout is ofzo..quote:
Dat kun je niet verzinnen..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
sowieso lijkt me twee dagen binnen de garantie vallen. Je hebt het toestel niet oneigenlijk gebruikt (dus als vibo bij wijze van spreken) dus je krijgt ws gewoon een nieuwe.
klopt .. er werd tijden geleden van die betaalde sms diensten aangeboden waardoor je telefoon als een vibo zou voelenquote:
Oke, ik denk meestal te simpel, maar dan kan je hem toch ook gewoon op trilstand zetten en jezelf met een andere telefoon blijven bellen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
klopt .. er werd tijden geleden van die betaalde sms diensten aangeboden waardoor je telefoon als een vibo zou voelen
JA!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo, die 2 van de aftiteling zijn ook goed zeg..
En ik vond dat kleine grietje zo schattig hè, die connie..
dit zou je telefoon harder laten trillen ofzo .. 't fijne weet ik er ook niet vanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oke, ik denk meestal te simpel, maar dan kan je hem toch ook gewoon op trilstand zetten en jezelf met een andere telefoon blijven bellen?
Ik snap er al helemaal geen klote van wat hier besproken wordt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
dit zou je telefoon harder laten trillen ofzo .. 't fijne weet ik er ook niet van
komt doordat je die whiskey verkloot hebt met ijs!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik snap er al helemaal geen klote van wat her besproken wordt.
Vooruit.. ik geef je het voordeel van de twijfelquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
dit zou je telefoon harder laten trillen ofzo .. 't fijne weet ik er ook niet van
Een druppeltje water moet erin..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
komt doordat je die whiskey verkloot hebt met ijs!!
Yupquote:
Ik heb mijn glas even in de vriezer gelegd dus geen ijsklontjes erin.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
komt doordat je die whiskey verkloot hebt met ijs!!
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Vooruit.. ik geef je het voordeel van de twijfel
[..]
Een druppeltje water moet erin..
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb mijn glas even in de vriezer gelegd dus geen ijsklontjes erin.
quote:
ik kan de filmpjes gewoon downloadenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:54 schreef Ireth het volgende:
Nondeju, ik kan geen mp3tjes meer jattenlenen van Youtube.. mijn converter doet het niet meer
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:59 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 weer terug uit bad is
Nog liefhebbers die mijn rug willen insmeren met bodylotion??
Ik wil geen filmpjes downloaden, ik wil ze omzetten naar mp3.. en daarvoor zie ik geen knop hoor? (ook voor downloaden niet, daar niet van..)quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kan de filmpjes gewoon downloadenzelfs als ik niet ingelogd ben staat er een download knop
Alleen je rug?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:59 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 weer terug uit bad is
Nog liefhebbers die mijn rug willen insmeren met bodylotion??
Dat is een Firefox add-onquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kan de filmpjes gewoon downloadenzelfs als ik niet ingelogd ben staat er een download knop
*lotion op belle's schouders en rug laat druppelen en in begint te masserenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:00 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Is dat een ja? *fles bodylotion aan DJMO geeft en op buik op bed gaat liggen*
* JK1982 maar effe een biertje pakt..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
*lotion op belle's schouders en rug laat druppelen en in begint te masseren
van schouders naar onderrug en weer terug ... en weer terug naar beneden...
* Oogjes dicht doet en geniet *quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
*lotion op belle's schouders en rug laat druppelen en in begint te masseren
van schouders naar onderrug en weer terug ... en weer terug naar beneden...
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 maar effe een biertje pakt..en gaat zitten kijken
De laatste hertog jan!
JK is afgehaakt, je kan nog met DJMO meedoen? Ik lig nog steeds en ja sorry sta al bijna 2 weken droogquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:04 schreef Rucky het volgende:
Jullie zitten allemaal met elkaar te flikvlooien en ik kan weer alleen mijn nest in met mijn duim in mijn mond.![]()
![]()
* DJMO jan z'n slapie uitleent aan Ruckyquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:04 schreef Rucky het volgende:
Jullie zitten allemaal met elkaar te flikvlooien en ik kan weer alleen mijn nest in met mijn duim in mijn mond.![]()
![]()
*bovenbenen en kuiten in begint te masserenquote:
ahhquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO jan z'n slapie uitleent aan Rucky
Effe quoten voor het nageslacht..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:04 schreef Rucky het volgende:
![]()
auwquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
*bovenbenen en kuiten in begint te masseren
*greep iets laat verslappen en zachter begint te masseren ...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:06 schreef belle1608 het volgende:
[..]
auw(bergje op bergje af op Tenerife)
*op tanden bijt*
agossie... truttel erbij??quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:04 schreef Rucky het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
je komt net uit bad!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:04 schreef belle1608 het volgende:
[..]
JK is afgehaakt, je kan nog met DJMO meedoen? Ik lig nog steeds en ja sorry sta al bijna 2 weken droog![]()
(vrijdagavond mag ik dat wel zeggen toch?)
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
*greep iets laat verslappen en zachter begint te masseren ...
Oh, hebben we visite? Ik ben over 3 kwartier thuisquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
*bovenbenen en kuiten in begint te masseren
Wil je je teddybeer terug?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:04 schreef Rucky het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
agossie... truttel erbij??* belle1608 ook alleen slaapt met knuffelbeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik lig ff op bed wordt heerlijk gemasseerd!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oh, hebben we visite? Ik ben over 3 kwartier thuis
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:08 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 ook alleen slaapt met knuffelbeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
agossie... truttel erbij??Neeh mijn duim is genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]Bij mij het beertje dat ik van Merlijn gekregen heb toen hij voor z'n werk naar Hamburg geweest wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*onderkant van je voeten een drukpuntmassage geeftquote:
ooo dat is goed zeg hahaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
*onderkant van je voeten een drukpuntmassage geeft
ik bedoel een echte hondquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:09 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Bij mij het beertje dat ik van Merlijn gekregen heb toen hij voor z'n werk naar Hamburg geweest was
* DJMO belle terugduwt in het kussen en nek begint te masseren .. schouders en binnenkant armen meeneemtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:11 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ooo dat is goed zeg hahakan ik je inhuren
m'n echte hond heb k niet meerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik bedoel een echte hond
maaruhh ik heb in moeilijke tijden, als ik aan mijn sterrekindje denk, een knuf (knijn) die dan bij me slaapt... ben ook heel blij dat mijn hond daar niet aan komt... alle knuffels die zij krijgt sloopt ze.. maar mijn knuffels niet
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO belle terugduwt in het kussen en nek begint te masseren .. schouders en binnenkant armen meeneemt
* Rucky naast belle gaat liggen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO belle terugduwt in het kussen en nek begint te masseren .. schouders en binnenkant armen meeneemt
helaas jongen, het is een éénpersoonbed..quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
helaas jongen, het is een éénpersoonbed..
* Rucky belle eruit flikkerd.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
helaas jongen, het is een éénpersoonbed..
Waarom wil je belle slaan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear kus op vuist geeft en uithaalt
Naar Rucky hoop ik?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear kus op vuist geeft en uithaalt
Moet je een dreun?quote:
* DJMO teruggaat naar belle's rug en bovenkant billen begint te masseren met drukpuntmassagequote:
wil jij ruzie?quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO teruggaat naar belle's rug en bovenkant billen begint te masseren met drukpuntmassage
't interesseert me niet wat je aanzet haha ik geniet toch welquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:18 schreef Ireth het volgende:
* Ireth zet even een achtergrondmuziekje aan
* Ireth gooit de volumeknop open
Jep maar mijn rechterarm kan nog veel.quote:
Doe eens bij mij een stap over de drempel.quote:
moet ik aan de voorkant verder gaan?quote:
*wat olie op je onderbenen laat druppelen en voorzichtig je benen begint te masserenquote:
Liever niet, zometeen krijg ik de vraag van papabear of ik het dan maar wil doen omdat jij ergens anders bent.quote:
Jij mag mijn voorkant niet eens doenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Liever niet, zometeen krijg ik de vraag van papabear of ik het dan maar wil doen omdat jij ergens anders bent.
* DJMO omhooggaat en heupen losmasseert .. voorzichtig wat druk uitoefent op je buikspierenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:23 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jij mag mijn voorkant niet eens doen
Daar durf ik niet eens aan te zitten want anders word ik in de kroonkoetst getovert door die tovenaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:23 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jij mag mijn voorkant niet eens doen
mooi en terechtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar durf ik niet eens aan te zitten want anders word ik in de kroonkoetst getovert door die tovenaar.
* DJMO belles schouders bij het sleutelbeen begint te masseren en langs de zijkant je borstspieren begint te masseren ...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:26 schreef belle1608 het volgende:
[..]
mooi en terecht![]()
De enige man die dat mag doen is mijn eigen tovenaar en degene van het saunacentrum waar ik mijn massage arrangement heb(en nee die zit niet aan mijn borsten
(die 2e dan hè..
))
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO belles schouders bij het sleutelbeen begint te masseren en langs de zijkant je borstspieren begint te masseren ...
i've learned it from the master .. Papabearquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:34 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik lig nog steeds te genietenDJMO is een goeie!
in deze context foute opmerkingquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
i've learned it from the master .. Papabear
Ameliequote:
fixedquote:
is dat een vrijbrief om verder te gaanquote:
Je gaat toch geen voorbind dildo aantrekken hoop ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |