Dat dus.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:54 schreef Five_Horizons het volgende:
De opbouw stopte op de dag dat je uit dienst ging en ging door toen je elders in dienst kwam. Wat is nou het probleem? *paniek*peeuw*peeuw*
Het probleem is dat het pensioenfonds in het overzicht nog niet verwerkt heeft dat TS weer deelneemt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:54 schreef Five_Horizons het volgende:
De opbouw stopte op de dag dat je uit dienst ging en ging door toen je elders in dienst kwam. Wat is nou het probleem? *paniek*peeuw*peeuw*
Ik snap dat TS dat denkt, maar ik begrijp niet dat TS niet snapt dat dat soort dingen gewoon tijd nodig hebben. De paniek begrijp ik niet, zeg maar...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het probleem is dat het pensioenfonds in het overzicht nog niet verwerkt heeft dat TS weer deelneemt.
Echt?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:10 schreef dwergje28 het volgende:
hahahainderdaad, ach ja niets aan te doen.
Pensioenfondsen gaan ook uit van een "AOW Franchise".quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jij neemt dus aan dat er tegen die tijd nog AOW is? Ik geef het pensioenstelsel nog meer kans dan de AOW.
Ja, dat is mij niet onbekend.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Pensioenfondsen houden ook rekening met een "AOW Franchise".
Sjee, van 1 maand geen pensioen opbouwen hoef je later niet op een houtje te bijten hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:49 schreef dwergje28 het volgende:
Hoi angel,
maar dit kan dus nog goedkomen met behoud van mijn pensioenopbouw?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |