Ik mis vooral de gouden bal, dat had toch altijd iets speciaals.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe opzet van Lingo? Ik verlang nog dagelijks terug naar de oude vertrouwde opzet, geen gezeik maar woorden raden.
Zolang JP blijft zitten vind ik het goed. Heeft die man een eigen topic?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe opzet van Lingo? Ik verlang nog dagelijks terug naar de oude vertrouwde opzet, geen gezeik maar woorden raden.
Die stukjes tussen hem en Lucile zijn inderdaad wel goudquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zolang JP blijft zitten vind ik het goed. Heeft die man een eigen topic?
Fucking eindbaas.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die stukjes tussen hem en Lucile zijn inderdaad wel goudGister kwam er bijvoorbeeld naar voren dat JP had gekookt voor het hele productie team.
Eens, ik vind de nieuwe vormgeving niet mooi, ik verlang ook terug naar het oude!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja, maar het leukste is; het was niet echt zoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die stukjes tussen hem en Lucile zijn inderdaad wel goudGister kwam er bijvoorbeeld naar voren dat JP had gekookt voor het hele productie team.
Ze molken het grapje wel enigszins uit ja en dan bleek de kandidaat nog vegetariër te zijn ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, maar het leukste is; het was niet echt zo![]()
![]()
Teveel randzaken waardoor er tegenwoordig te weinig aandacht uitgaat aan het werkelijke woorden raden. Dat Lucile haar desk zover van het finale spel afstaat is puur en alleen omdat ze wil aantonen dat ook mensen met een handicap een programma kunnen presenteren en je er niet voor hoeft te schamen... nee geef mij François Boulangé maar terug.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens, ik vind de nieuwe vormgeving niet mooi, ik verlang ook terug naar het oude!
Mij Robert ten Brink.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze molken het grapje wel enigszins uit ja en dan bleek de kandidaat nog vegetariër te zijn ook
[..]
Teveel randzaken waardoor er tegenwoordig te weinig aandacht uitgaat aan het werkelijke woorden raden. Dat Lucile haar desk zover van het finale spel afstaat is puur en alleen omdat ze wil aantonen dat ook mensen met een handicap een programma kunnen presenteren en je er niet voor hoeft te schamen... nee geef mij François Boulangé maar terug.
Precies! Ze melken dat handicaple wel erg uit ..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Teveel randzaken waardoor er tegenwoordig te weinig aandacht uitgaat aan het werkelijke woorden raden. Dat Lucile haar desk zover van het finale spel afstaat is puur en alleen omdat ze wil aantonen dat ook mensen met een handicap een programma kunnen presenteren en je er niet voor hoeft te schamen... nee geef mij François Boulangé maar terug.
Volgens mij zijn er 4 presentatoren geweest. Wie is de vierde ook alweer?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van voor mijn tijd om hem bewust te hebben meegemaakt maar ik geloof het graag.
Die blonde van Twenty 4 Seven met een stoma en later SBS.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er 4 presentatoren geweest. Wie is de vierde ook alweer?
Heeft Nance een stoma?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die blonde van Twenty 4 Seven met een stoma en later SBS.
Betaalde zich wel uit.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |