Hoe lang duurt ie ?quote:
Was een mooie docu, vooral omdat ze een interview hadden met Ben Johnson.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:24 schreef knnth het volgende:
Andere Tijden Sport had er donderdag ook al een item over ... bizar hoe deze race mensen blijft boeien, zelfs 24 jaar later.
Dit is nog ergerquote:
Dat deden Nick & Simon stukken beterquote:
quote:
Door iedereen, behalve Madonna. Die vond het geweldig.quote:
Ja de rest was net zo fout idd ...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef tong80 het volgende:
Triest als je weet dat ze allemaal gebruikten en alleen de tot dan toe beste sprinter allertijden werd geslachtofferd omdat het geen Amerikaan was en geen geld had en vertegenwoordigd werd door een slechte arts. Triest.
In het Vondelpark leren homo's hard rennenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:39 schreef tong80 het volgende:
Nare man die Lewis. Latent homo ook nog eens. Niet dat het er toe doet
Hoe heet dat ook alweer ? Iedereen ziet en weet het maar er word niet over gesprokenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
Dat eventueel homo zijn is ook wel duidelijk te zien in die videoclip.
Publiek geheim?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe heet dat ook alweer ? Iedereen ziet en weet het maar er word niet over gesproken
Zijn dochter werd verkracht?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:43 schreef tong80 het volgende:
Linford Christie werd olympisch kampioen in 92. Later werd ie twee keer betrapt op doping
Leuk weetje. Linford Christie werd op zijn 38e opa
Androgyn ....quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe heet dat ook alweer ? Iedereen ziet en weet het maar er word niet over gesproken
Hoeft toch niet? Als hij 20 was toen hij een dochter kreeg (zijn vrouw dan) en de dochter 18, dan is het niet zo heel vreemd. Wel jong natuurlijk, maar kan makkelijk.quote:
Ja weet ik ook wel ...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoeft toch niet? Als hij 20 was toen hij een dochter kreeg (zijn vrouw dan) en de dochter 18, dan is het niet zo heel vreemd. Wel jong natuurlijk, maar kan makkelijk.
Florence Joiner stond stijf van de dope. Ze stierf op haar 36e door hart falen. Ze had wel mooie wereldrecordsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Ik ga me nu bijna afvragen of er überhaupt kampioenen zijn die NIET zijn betrapt.
En mooie nagels... Zonde, niet van de nagels, van haar, zo jong.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Florence Joiner stond stijf van de dope. Ze stierf op haar 36e door hart falen. Ze had wel mooie wereldrecords
Nee zijn zoon adopteerde een vietnameesje.quote:
Totaal gedrogeerdquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
En mooie nagels... Zonde, niet van de nagels, van haar, zo jong.
Volgens mij was het geen nacht, meestal wordt de 100m finale tegen 7 uur 's avonds gelopen.. Dus zeg 8 of 9 uur 's ochtendsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:49 schreef tong80 het volgende:
Ik voel de spanning gewoon weer die ik toen voelde het was nacht ik lag in bed en zat vol adrenaline.
De sprint van de eeuw.
Is goed gelukt, het is net een wijf.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:58 schreef chufi het volgende:
Probeerde Carl Lewis niet om op Grace Jones te lijken of zo ... ?
Thats for sure, een jong Broodjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:06 schreef tong80 het volgende:
Mooie docu.
Nu een zangeres die gelukkig van de dope afbleef
Ben Johnson was niet rijk?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef tong80 het volgende:
Triest als je weet dat ze allemaal gebruikten en alleen de tot dan toe beste sprinter allertijden werd geslachtofferd omdat het geen Amerikaan was en geen geld had en vertegenwoordigd werd door een slechte arts. Triest.
38e...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:52 schreef tong80 het volgende:
Florence Joiner stond stijf van de dope. Ze stierf op haar 36e door hart falen. Ze had wel mooie wereldrecords
Amerika laat het onderzoeksbureau van ket IOC niet toe.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:08 schreef Klopkoek het volgende:
Amerikanen, smerige eikels.
Die man die tegen de testers heeft gezegd "ik wil geen betrapte amerikanen in 1984" heette F. Don Miller. Diezelfde man regelde ook dat niet de stad Los Angeles maar het Amerikaanse Olympische Committee voor de kosten en winsten/verliezen opdraaide. Dat was nieuw destijds en het betekende dat er een duidelijk persoonlijk belang aan vast zat om het tot de 'all-american games' te laten uitgroeien.
Ranzig gewoon.
Vertelquote:
Docu maakte wel duidelijk dacht ik dat hij ook wat geld ving van sponsorcontracten en startgelden.quote:
Klopt maar niet in verhouding met Lewis.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Docu maakte wel duidelijk dacht ik dat hij ook wat geld ving van sponsorcontracten en startgelden.
Maar ik denk wel meer dan de andere zes, destijds.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt maar niet in verhouding met Lewis.
Je hebt wel gelijk denk ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar ik denk wel meer dan de andere zes, destijds.
Als ik het fout heb, geef een gil.
Tong, ik heb nooit iets gehoord dat Calvin ooit betrapt is op iets of heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:02 schreef tong80 het volgende:
Zie je Christie betrapt. Calvib Smith ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |