De wijken die ik loop zijn altijd open ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sociale werkplaats is ook op zaterdag open?
omg, dat moet jij toch wel weten van de nevenvestigingen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sociale werkplaats is ook op zaterdag open?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Het begin van deze filmTering laat het vliegtuig alsjeblief al gekaapt worden.
De Grote Beek heeft gesloten en vrije woon omgevingen. Ik woon op de vrije.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
De wijken die ik loop zijn altijd open ja. Wonen mensen zoals jou in een gesloten omgeving dan?
Prijs jezelf gelukkigquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De Grote Beek heeft gesloten en vrije woon omgevingen. Ik woon op de vrije.
product van het systeemquote:
Jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:47 schreef Saind het volgende:
Ik helemaal verbaasd dat die film om half tien begint, is het bij jullie half 9...
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:47 schreef Saind het volgende:
Ik helemaal verbaasd dat die film om half tien begint, is het bij jullie half 9...
Duurt het zo lang dan, die grens overgaan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:51 schreef Saind het volgende:
Aanstalten maken om te gaan slapen vandaar fok. Vannacht 3 uur geslapen ofzo met die kutgrensovergangen
wel als je 26 kilo coke meesmokkeltquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Duurt het zo lang dan, die grens overgaan?
Uhuhquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Het is nogal een complex verhaal, dat is niet in een paar minuten uitgelegd. Daarom duurt het voorstuk wat lang
macedonie-Griekenland een uur ofzo en toen Griekenland-Turkije weer. Maar je moet weer opnieuw in slaap komen, in zo'n kutbus. En toen het donker werd gingen al die Turken uitgebreid zitten vreten terwijl ik net sliep.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Duurt het zo lang dan, die grens overgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |