Omdat ik niet wil dat tegenstanders in mijn discussie het aangrijpen als een "zie je wel dat ze vervelend zijn!"-post.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat? Geef mij 1 reden waarom dit topic mogelijk als vervelend kan worden beschouwd? Of is de boodschap dat wij eigenlijk beter helemaal kunnen stoppen met posten? Als dat zo is valt dat heel makkelijk op te lossen hoor, een ban heet zoiets geloof ik.
Timing schmining..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geef toch niet aan dat je nu gebanned moet worden..Ik zeg dat het moment waarop wat ongelukkig is.
paardenlul
Niks paniek jij zaait paniek ik zeg enkel dat ik het niet met je eens ben. Deze 'jullie moeten oppassen want' hype begint mij evenveel te vervelen als 'De sfeer is verziekt' onzin. Gelukkig word ik over 5 dagen moderator om dit met meer daadkracht aan de kaart te stellen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat tegenstanders in mijn discussie het aangrijpen als een "zie je wel dat ze vervelend zijn!"-post.
Zeg alleen dat het niet handig is, niet allemaal in paniek zijn gelijk.
kaakquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks paniek jij zaait paniek ik zeg enkel dat ik het niet met je eens ben. Deze 'jullie moeten oppassen want' hype begint mij evenveel te vervelen als 'De sfeer is verziekt' onzin. Gelukkig word ik over 5 dagen moderator om dit met meer daadkracht aan de kaart te stellen.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks paniek jij zaait paniek ik zeg enkel dat ik het niet met je eens ben. Deze 'jullie moeten oppassen want' hype begint mij evenveel te vervelen als 'De sfeer is verziekt' onzin. Gelukkig word ik over 5 dagen moderator om dit met meer daadkracht aan de kaart te stellen.
Sorry, het was een heel lief gebaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
Inderdaad.. niet Geo wat een goed idee, dit kan wel eens een goede reeks worden.. nee .. kut SC.. timing dit dat zus zo![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, het was een heel lief gebaar.
[ afbeelding ]
Voor jou.
Weer die verrotte scientology?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |