Geen wireless?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:20 schreef onlogisch het volgende:
Goed, even mijn pc naar zolder verhuizen.
Hopelijk tot straks
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Man United heeft een officieel bod uitgebracht op Van Persie ik denk dat Sneijder nu niet meer wil. Hij weet wat Robin met zijn steekballen doet.
Ik zie Robin bij United ook niet echt prijzen pakken. Verder heb ik geen flauw idee waar Wesley terechtkomt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Man United heeft een officieel bod uitgebracht op Van Persie ik denk dat Sneijder nu niet meer wil. Hij weet wat Robin met zijn steekballen doet.
Voetballers bij hun voornaam noemen alsof het mijn vrienden zijn voelt wel lekker. Lorenzo heeft mij dit doen laten inzien.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie Robin bij United ook niet echt prijzen pakken. Verder heb ik geen flauw idee waar Wesley terechtkomt.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voetballers bij hun voornaam noemen alsof het mijn vrienden zijn voelt wel lekker. Lorenzo heeft mij dit doen laten inzien.
o ja Derksen, gaat leuk wordenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
Toch raar dat er straks een massaverkrachter bij onze nationale trots werkzaam is
Die is nogal zwaar anti-Kluivert, al weet ik niet wat hij de laatste 15 jaar nog fout heeft gedaan.quote:
Con airquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:31 schreef Geo4kant het volgende:
How doooooo iiiiiiiiiiiiiiiii![]()
*snik snik*
Waar komt dat vandaan?quote:
die campagne van de NS: wie rijdt er nou met 140 door het centrum. En dan overal Kluijvert erbij schrijven. Mooi manquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die is nogal zwaar anti-Kluivert, al weet ik niet wat hij de laatste 15 jaar nog fout heeft gedaan.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:31 schreef Geo4kant het volgende:
How doooooo iiiiiiiiiiiiiiiii![]()
*snik snik*
Wat zet Cage een belachelijk dialect op zegquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:35 schreef Saind het volgende:
[..]
die campagne van de NS: wie rijdt er nou met 140 door het centrum. En dan overal Kluijvert erbij schrijven. Mooi man
Praat hij niet altijd zo?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wat zet Cage een belachelijk dialect op zeg
De wijken die ik loop zijn altijd open ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sociale werkplaats is ook op zaterdag open?
omg, dat moet jij toch wel weten van de nevenvestigingen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sociale werkplaats is ook op zaterdag open?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Het begin van deze filmTering laat het vliegtuig alsjeblief al gekaapt worden.
De Grote Beek heeft gesloten en vrije woon omgevingen. Ik woon op de vrije.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
De wijken die ik loop zijn altijd open ja. Wonen mensen zoals jou in een gesloten omgeving dan?
Prijs jezelf gelukkigquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De Grote Beek heeft gesloten en vrije woon omgevingen. Ik woon op de vrije.
product van het systeemquote:
Jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:47 schreef Saind het volgende:
Ik helemaal verbaasd dat die film om half tien begint, is het bij jullie half 9...
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:47 schreef Saind het volgende:
Ik helemaal verbaasd dat die film om half tien begint, is het bij jullie half 9...
Duurt het zo lang dan, die grens overgaan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:51 schreef Saind het volgende:
Aanstalten maken om te gaan slapen vandaar fok. Vannacht 3 uur geslapen ofzo met die kutgrensovergangen
wel als je 26 kilo coke meesmokkeltquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Duurt het zo lang dan, die grens overgaan?
Uhuhquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Het is nogal een complex verhaal, dat is niet in een paar minuten uitgelegd. Daarom duurt het voorstuk wat lang
macedonie-Griekenland een uur ofzo en toen Griekenland-Turkije weer. Maar je moet weer opnieuw in slaap komen, in zo'n kutbus. En toen het donker werd gingen al die Turken uitgebreid zitten vreten terwijl ik net sliep.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Duurt het zo lang dan, die grens overgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |