Het is wel afzien zo'n vakantiequote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:54 schreef Saind het volgende:
[..]
macedonie-Griekenland een uur ofzo en toen Griekenland-Turkije weer. Maar je moet weer opnieuw in slaap komen, in zo'n kutbus. En toen het donker werd gingen al die Turken uitgebreid zitten vreten terwijl ik net sliep.
Dat programma ken ik nog niet, toch maar eens vaker SBS kijken, ik denk dat ik aardig wat mis.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
UhuhWel leuk dat ik nu eens SBS kijk ik heb mij gelijk opgegeven voor 'Wie trouwt mijn zoon'
Zou je je ergste vijand nog niet toewensenquote:
mietjesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Zou je je ergste vijand nog niet toewensen![]()
Had wel kut kunnen zijn. In onze eerste planning waren we tijdens die bomaanslag in Burgas geweest. Nu skippen we het daar gewoon helemaal
Misschien is er ergens nog een leuke première van Batman in de buurt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Zou je je ergste vijand nog niet toewensen![]()
Had wel kut kunnen zijn. In onze eerste planning waren we tijdens die bomaanslag in Burgas geweest. Nu skippen we het daar gewoon helemaal
Meh niet dat we bang zijn. We zijn geen Israëlieten en er komt zo snel toch geen nieuwe aanslag maar ik denk niet dat het de sfeer ten goede is gekomenquote:
je bent toch een jood? help ons volk!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Meh niet dat we bang zijn. We zijn geen Israëlieten en er komt zo snel toch geen nieuwe aanslag maar ik denk niet dat het de sfeer ten goede is gekomen
Alsof er daar nu nog joden zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
je bent toch een jood? help ons volk!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:03 schreef Saind het volgende:
Naja trusten. Hopen dat die kutmoslims niet gaan janken uit die minaretten midden in de nacht. Zit hemelsbreed 150 meter van de aya Sofia dus is nogal herrie.
Daar heb jij geen last van he?quote:
Wat een idioot... en in Paradijs is de première al afgelastquote:AURORA - Een gemaskerde, zwaar bewapende man heeft tijdens de première van de Batmanfilm The Dark Knight Rises in een bioscoop in de Amerikaanse stad Aurora een bloedbad aangericht. Zeker 12 mensen kwamen om en 50 mensen raakten gewond, onder wie kinderen. De verdachte, James Holmes (24), is gearresteerd.
Tuurlijk wel had niet voor niets asperger als ondertitel in mijn vorige accaunt.quote:
alsof ik jouw vorige account kenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tuurlijk wel had niet voor niets asperger als ondertitel in mijn vorige accaunt.
Jij wel denk ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsof ik jouw vorige account ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |