Die heeft gewonnen met 45%quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:51 schreef Ramkraker het volgende:
Ik hoop dat splinter cell conviction wint.. die heb ik nog niet op steam
Aah ik zie het nu ja, moest nog op F5 drukken, oude pagina stond nog openquote:
volgens mij is er nog niet echt een videokaart uit die wel lekker ubersampling kan doen, wellicht een GTX680 is SLI maar zelfs daar twijfel ik overquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:11 schreef replay11nl het volgende:
The Witcher 2 doet het lekker Seafood
Ben nu door de proloog heen, draai alles op ultra alleen uber sampling staat uit
Vind het opzich wel tof alleen moet ik ff wennen aan de inventory
Ook wel een GTX 690 genaamdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
volgens mij is er nog niet echt een videokaart uit die wel lekker ubersampling kan doen, wellicht een GTX680 is SLI maar zelfs daar twijfel ik over
Ja, soort vanquote:
De 690 is gewoon twee 580's aan elkaar gekoppeld geloof ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, soort vanik ben er niet meer zo in thuis, dan ga ik alleen maar huilen over m'n huidige PC...
Ik heb um gekocht, bij options, als ik Auto detect doe, komt er High spec uit als advies, bij jou ultra? Wat zijn jouw specs? Dat intro filmpje voor het menu is trouwens wel gruwelijk vet!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:11 schreef replay11nl het volgende:
The Witcher 2 doet het lekker Seafood
Ben nu door de proloog heen, draai alles op ultra alleen uber sampling staat uit
Vind het opzich wel tof alleen moet ik ff wennen aan de inventory
Twee 680's, ga ervanuit dat dat een typfout wasquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
De 690 is gewoon twee 580's aan elkaar gekoppeld geloof ik
Mijn GTX480 trekt voorlopig alles nogquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:48 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Twee 680's, ga ervanuit dat dat een typfout was
690 is inderdaad 2x een 680, maar omdat het in één kaart zit en ze het stroomverbruik en de temperaturen redelijk wilden houden zijn ze wel iets lager geklokt dan een 'losse' 680. 680x2 is dus ongeveer 15% sneller dan een 690.
Mijn 6970 2GB ook nog gelukkigquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn GTX480 trekt voorlopig alles nog
Ik render meer dan dat ik games speel en dan is Cuda echt wel een must, dus NVidia.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:51 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Mijn 6970 2GB ook nog gelukkigAl krijgt ie wel steeds vaker een beetje moeite met ultrahoge settings..
Yup. De volgende pc die ik bouw wordt ook intel/nvidia, heb nu een AMD 955 black edition en die 6970 2gb, maar deze pc heb ik niet zelf samengesteld. Ik heb eigenlijk helemaal niks met AMDquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik render meer dan dat ik games speel en dan is Cuda echt wel een must, dus NVidia.
Nah, je moet dat met een korretje zout nemen.quote:
Ik heb een GTX670 en het spel draait prima op de allerhoogste settings, inclusief ubersampling. Ik heb geen FPS gemeten, maar volgens mij komt het nooit onder de 30. Ik speel wel in 1680x1050, dus niet helemaal FullHD.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
volgens mij is er nog niet echt een videokaart uit die wel lekker ubersampling kan doen, wellicht een GTX680 is SLI maar zelfs daar twijfel ik over
ik moest lachenquote:
Wellicht over 20 min ouwe pik.quote:
wolla kkrzeehond ik knuppel je doodquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:55 schreef beelz het volgende:
Ik mis de summer seal. Summer seal wist me te vermaken.
Bij Driver dat isquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:03 schreef replay11nl het volgende:
Zijn die 3 extra wagens en 4 extra missies de 3,zoveel trouwens extra waard?
16 euro is niet duur voor zo'n tof spel, van een developer die ook nog eens erg goed bezig is qua DRM en gratis DLC. Gewoon doen en ondersteunen!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:06 schreef mschol het volgende:
Dungeon Defenders is dat wat in SP? of is dat echt een MP/COOP spel?
voor de rest zie ik niet echt titels die ik echt wil hebben (op witcher 2 na, maar dat geld wil ik eigenlijk niet uitgeven)
SP is eigenlijk gewoon bagger, draait echt om de MPquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:08 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat hoofdzakelijk MP of issie ook leuk voor SP?
mee eens, maar ik moet rekening houden met m'n financiele situatie/budgetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
16 euro is niet duur voor zo'n tof spel, van een developer die ook nog eens erg goed bezig is qua DRM en gratis DLC. Gewoon doen en ondersteunen!
Dungeon Defenders is erg vermakelijk, heb het zelf nog niet SP gedaan maar MP is erg tof.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:06 schreef mschol het volgende:
Dungeon Defenders is dat wat in SP? of is dat echt een MP/COOP spel?
voor de rest zie ik niet echt titels die ik echt wil hebben (op witcher 2 na, maar dat geld wil ik eigenlijk niet uitgeven)
Allemachtig.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:12 schreef Jusman het volgende:
Mijn totaal aantal games op steam staat nu op 310.
469 hierquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:12 schreef Jusman het volgende:
Mijn totaal aantal games op steam staat nu op 310.
ik ben geen multiplayer speler, vandaar dat ik het vroegquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:12 schreef beelz het volgende:
[..]
Dungeon Defenders is erg vermakelijk, heb het zelf nog niet SP gedaan maar MP is erg tof.
Ik hang al 7 jaar op Steam rondquote:
Ik 3 jaar volgens mij, en dan heb ik er 3 gratis.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik hang al 7 jaar op Steam ronden een deel is gratis
steam geeft hier 507 aan, maar daar klopt volgens mij niks vanquote:
Voor 3 euro is het best het proberen waard. Ik denk dat SP ook wel tof is, een vriend van me speelt het al een tijdje SP en hij heeft de aandachtspanne van een goudvis.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben geen multiplayer speler, vandaar dat ik het vroeg
Bekt lekkerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
Splinter Cell, is dat zijn geld waard? Klinkt wel tof namelijk.
Top Game, kopen!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
Splinter Cell, is dat zijn geld waard? Klinkt wel tof namelijk.
Ik vind het niet genoeg content ervoor haha, ik heb de normale aangeschaftquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:16 schreef TJV het volgende:
Is die Deluxe Edition 4 euro meer waard? Is toch 20 minuten werken.
Goeiequote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:25 schreef Ludachrist het volgende:
Toch F.E.A.R., de originele, nog even meepakken denk ik.
quote:
F.E.A.R. in een sessie uitgespeeld (voor de 3de keer), blijft geweldig. Koop ook de DLC, het originele spel was op extreme nog niet zo moeilijk, de eerste DLC (Extraction Point) is al een stuk moeilijker met de verbeterde AI.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:25 schreef Ludachrist het volgende:
Toch F.E.A.R., de originele, nog even meepakken denk ik.
Op Steam krijg je de 2 expansions er automatisch bij zo te zienquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:31 schreef Curuu het volgende:
[..]
F.E.A.R. in een sessie uitgespeeld (voor de 3de keer), blijft geweldig. Koop ook de DLC, het originele spel was op extreme nog niet zo moeilijk, de eerste DLC (Extraction Point) is al een stuk moeilijker met de verbeterde AI.
Ik 9quote:
FC2quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:43 schreef vosss het volgende:
Godsklere, bijna FC2 gekocht. Hij lag al in mn winkelmandje toen ik me ineens realiseerde dattie hier gewoon in een case op de plank staan![]()
Mooi prijs wel
Invisible War bestaat niet. Er zijn maar 2 Deus Ex spellen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:41 schreef BrokenArrow het volgende:
Is deus ex invisible war tof? Human revolution vond ik wel een bazenspel
Nouja het had zn flaws maar eigenlijk het enige wat echt irritant was waren die spawns.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:44 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
FC2zelfs 2,50 is te duur voor die game
Fixedquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:45 schreef Ame_thyst het volgende:
en koop geen fear 3 mensen, een belediging voor het shooter genre.
Koop dan deus ex human revolution
Fout..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Invisible War bestaat niet. Er zijn maar 2 Deus Ex spellen.
Dat ook natuurlijk, maar deus is niet echt een horror gamequote:
Juist, al was het eerder een belediging voor de reeks. Wat een gezever, en wat een verschil met FEAR.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:45 schreef Ame_thyst het volgende:
en koop geen fear 3 mensen, een belediging voor het shooter genre.
Koop dan Metro 2033
Daar zijn goede mods voor te vinden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:48 schreef beejceej het volgende:
[..]
Fout..
Deus Ex: Game of the Year Edition, Deus Ex: Invisible War, Deus Ex: Human Revolution™,
Dat zijn er 3. Ik vond HR echt fantastisch, maar ik durf die andere 2 niet aan i.v.m. die gruwelijke graphics, ja heel oppervlakkig ik weet het..
Ja de game had ook veel toffe dingen maar die respawns waren wel heel tergendquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja het had zn flaws maar eigenlijk het enige wat echt irritant was waren die spawns.
Voor de rest was het een puike game wmb
Dat weet ik, maar Invisible War was zo godsgruwelijk slecht dat ik liever doe of die nooit bestaan heeft.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:48 schreef beejceej het volgende:
[..]
Fout..
Deus Ex: Game of the Year Edition, Deus Ex: Invisible War, Deus Ex: Human Revolution™,
Dat zijn er 3. Ik vond HR echt fantastisch, maar ik durf die andere 2 niet aan i.v.m. die gruwelijke graphics, ja heel oppervlakkig ik weet het..
Nee er zijn er echt maar 2... Deus Ex en Human Revolution. Invisible War is een stuk aids en de naam Deus Ex niet waardig.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:48 schreef beejceej het volgende:
[..]
Fout..
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee er zijn er echt maar 2... Deus Ex en Human Revolution. Invisible War is een stuk aids en de naam Deus Ex niet waardig.
geen tijd voor DEquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:59 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik laat de aanbiedingen vandaag liggen, ik hou niet van race games en voor DE heb ik geen tijd.
Die game is gruwelijk overrated, kansloze bossfightsquote:
Voor die bossfights hebben ze turrets uitgevondenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die game is gruwelijk overrated, kansloze bossfights
Bossfights zijn wel weird maar voor de rest is het een topgamequote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die game is gruwelijk overrated, kansloze bossfights
Niet kopen, het is de matigste shooter die ik in tijden speelde.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:18 schreef tuut-chips het volgende:
Driver San Fran: Deluxe of de gewone editie kopen? Het gaat me niet zozeer om die extra auto's maar vooral om de extra gamemodes..
Deus Ex kopenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:18 schreef tuut-chips het volgende:
Driver San Fran: Deluxe of de gewone editie kopen? Het gaat me niet zozeer om die extra auto's maar vooral om de extra gamemodes..
Het is ook een waardeloze voetbalgame...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Niet kopen, het is de matigste shooter die ik in tijden speelde.
Precies.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Het is ook een waardeloze voetbalgame...
Het is een heel erg goede bouwplaatssimulator, maar als flightsim is hij behoorlijk gefaald. Ik geef het 3 salami's uit 6 sterren.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:23 schreef tuut-chips het volgende:
Ik zoek trouwens ook nog een leuke flight sim, is Super Meat Boy de moeite waard?
Ik heb al een topic op steamforum geopend, misschien weet iemand het daar wel http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2825043quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:55 schreef Jusman het volgende:
replay ik heb dat probleem ook helaasvreselijk irritant is dat.
Die heb ik gewonnen in de winter sale.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:59 schreef DeHovenier het volgende:
En The Witcher: Enchanted Edition Director's Cut.
2 euro maar
een harde plasserquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:10 schreef Jusman het volgende:
Ik heb die badge nu gewonnen van waarbij je screens moet posten enzo. Krijg je daar nog wat voor?
Maar 1quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:12 schreef Jusman het volgende:
[..]
Heb ik vanmiddag al gehad, nu ff geen zin in.
works for mequote:
Er gaan verhalen dat je er ooit wel iets voor terug krijgt, zal ff de quote zoeken...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:10 schreef Jusman het volgende:
Ik heb die badge nu gewonnen van waarbij je screens moet posten enzo. Krijg je daar nog wat voor?
Jij verschijnt verdomme in ieder topic waar ik postquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:27 schreef Scorpie het volgende:
Voor 3.50 boeit het me niet zoveel, kopen kopen kopen.
Sorryquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:38 schreef Quir het volgende:
[..]
Jij verschijnt verdomme in ieder topic waar ik post
je bent gewoon te armquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:52 schreef Beach het volgende:
Helemaal nog niks gekocht deze sale. Nog steeds ongespeelde games van eerdere sales
Welke?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:52 schreef Beach het volgende:
Helemaal nog niks gekocht deze sale. Nog steeds ongespeelde games van eerdere sales
subsidie trekken om Steamgames te kopenquote:
gewoon slim aanpakkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
subsidie trekken om Steamgames te kopen
ik krijg geld van mijn wajong en vervolgens pirateer ik mijn games, dus ik betaal niets en ik krijg geld, win/win situatiequote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:59 schreef Jusman het volgende:
Ik koop ze van mijn Wajong. Dus eigenlijk betalen jullie mijn games.
niet lang meer als het aan de overheid ligtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gewoon slim aanpakken
[..]
ik krijg geld van mijn wajong en vervolgens pirateer ik mijn games, dus ik betaal niets en ik krijg geld, win/win situatie
voor mij dan
heb ik alsnog gratis games, eet ik gewoon niet meerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
niet lang meer als het aan de overheid ligt
voedsel is overratedquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
heb ik alsnog gratis games, eet ik gewoon niet meer
gaan we hier nu echt politiek bediscussiërenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:02 schreef Jusman het volgende:
Moeten ze vooral gaan doen, de ww en wajong aanpakken, heb je gezien hoe het er in Madrid aan toe gaat?
daarom, ik download t welquote:
ja ga ergens anders ranten, ik zit hier voor mijn video gamesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:03 schreef Jusman het volgende:
De overheid zorgt zelf voor al die pleuris hier, ze moeten zorgen voor meer werkplekken, want sommigen kunnen wel zeggen ga werk zoeken, maar als je niks kan vinden (ik gelukkig nu wel per 1 september) dan kan je er zelf niks aan doen. De overheid moet opgepakt worden en achter de tralies.
TOTALE ANARCHIE!1!11!1!!!1!1quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:03 schreef Jusman het volgende:
De overheid zorgt zelf voor al die pleuris hier, ze moeten zorgen voor meer werkplekken, want sommigen kunnen wel zeggen ga werk zoeken, maar als je niks kan vinden (ik gelukkig nu wel per 1 september) dan kan je er zelf niks aan doen. De overheid moet opgepakt worden en achter de tralies.
quote:
Toch maar eens een keertje kopen, 'ooit' nog eens een 2e keer uitspelenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:59 schreef DeHovenier het volgende:
En The Witcher: Enchanted Edition Director's Cut.
2 euro maar
big ass burgerquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:05 schreef Marnixos het volgende:
jongens ik drukte op een verkeerd knopje op mijn toetsenbord en nu ziet mijn muisaanwijzer eruit als een dennenboom
Via Twitter. Ze geven vrij veel keys weg 'Retweet this and the first 100 get a key back'. Ik zei dat ik net was gaan eten en het had gemist, heb ik alsnog een key gekregenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:46 schreef TJV het volgende:
Hoe kom je daar nou aan?
Tevens een ticket bij Ubisoft aangemaakt, wat een gezeik met die freezes bij Driver: SF zeg.
dat zijn gewoon achievementsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:52 schreef Beach het volgende:
En eindelijk eens de beloningen voor de badges,
Helemaal kapotgespeeld op de PS2quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Bully voor 5 euro net gezien, ook maar meegenomen.
Gewoon gek doen. Als je wil kan ik je een guest pass geven zodat je het kan proberen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:10 schreef cool15 het volgende:
Nog maar een keer, zal ik Red Orchestra 2 kopen?
nee, want die heeft gewonnen...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja ik zie het al, je had Risen moeten stemmen.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als ik nou een game installeer, hem bij bijv 80% stop en morgen weer aanzet om te installeren, hervat hij dan bij die 80%?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:58 schreef TJV het volgende:
Tyfuscholeratering driver sf werkt bij NIEMAND
ECHT NIEMAND godverdomme zeg ik hoop dat die kanker ubisoft naar de hel verbannen wordt en laten ze uplay meenemenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:58 schreef TJV het volgende:
Tyfuscholeratering driver sf werkt bij NIEMAND
Bijna 2000 views op mn steam forum postquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:02 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ECHT NIEMAND godverdomme zeg ik hoop dat die kanker ubisoft naar de hel verbannen wordt en laten ze uplay meenemen![]()
![]()
Kijk ff op Nuuvem, dat is een braziliaanse website waar je witcher2 enhanced edition kan kopen voor 8,05¤.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:51 schreef mschol het volgende:
aaargh...
klote sales met niet genoeg korting
The witcher 2 wil ik hebben, 16 euro is opzich niet duur en neig em te kopen maar ik heb een dusdanige lijst met spellen die ik nog wil (uit) spelen dat ik eigenlijk niet meer als 10 euro wil uitgeven aan het spel a.t.m. (i.v.m. financien)
sweet stuur maarquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Gewoon gek doen. Als je wil kan ik je een guest pass geven zodat je het kan proberen.
GTP levert een paar nuttige extra voertuigen op die sommige challenges toch wel een stuk makkelijker makenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 03:41 schreef Necrodeath het volgende:
Civilization V weer on sale...
Heb me de vorige twee keer nog kunnen inhouden, maar weet niet of het nu weer lukt![]()
In ieder geval sowieso Gunpowder, Treason & Plot DLC voor Jamestown maar aangeschaft.
Dungeon Defenders 4pack is misschien ook wel interessant voor een LAN binnenkort...
Als ik 69 Braziliaanss Real omreken naar Euro dan kom ik toch echt op ¤28...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:07 schreef Griebus het volgende:
[..]
Kijk ff op Nuuvem, dat is een braziliaanse website waar je witcher2 enhanced edition kan kopen voor 8,05¤.
Gewoon in het engels, zonder drm of andere meuk en voor een prima prijs.
Ik zat ook maar te wachten op een steam sale maar had uitgerekend dat zelfs met een korting van 75%, Nuuvem nog steeds goedkoper zou zijn.
Vergeet ook niet een van de bovenste settings uit mn hoofd op none te zetten.quote:Tot slot, ik speel hem nu ook op Ultra (behalve dan dat ubermapping oid) en hij loopt goed zo te zien. Ziet er prachtig uit, werkelijk waar.
das leuk maar:quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:07 schreef Griebus het volgende:
[..]
Kijk ff op Nuuvem, dat is een braziliaanse website waar je witcher2 enhanced edition kan kopen voor 8,05¤.
Gewoon in het engels, zonder drm of andere meuk en voor een prima prijs.
Ik zat ook maar te wachten op een steam sale maar had uitgerekend dat zelfs met een korting van 75%, Nuuvem nog steeds goedkoper zou zijn.
Je hebt gelijk, hij is weer de oude prijsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:14 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Als ik 69 Braziliaanss Real omreken naar Euro dan kom ik toch echt op ¤28...
1 centraal digitaal games platform..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:17 schreef Griebus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij is weer de oude prijs
Wat is het voordeel van het activeren op steam?
Baldurs Gate en Morrowind zijn wel de RPG's die ik het meest gespeeld heb iig.quote:
Ik mis Amalur, maar dat zal wel zijn omdat Valve en EA geen goede vriendjes zijn. Waarom dan Dead Space wel weet ik overigens niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:04 schreef djkoelkast het volgende:
Ik mis spellen zoals The Saboteur. Dat vind ik pas toffe spellen.
Dead Space was al op Steam voordat EA met Origin begon, Amalur is een stuk nieuwerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik mis Amalur, maar dat zal wel zijn omdat Valve en EA geen goede vriendjes zijn. Waarom dan Dead Space wel weet ik overigens niet.
Ja, maar Amalur staat wel gewoon op Steam. Dus waarom niet 10 of 20% eraf?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:14 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Dead Space was al op Steam voordat EA met Origin begon, Amalur is een stuk nieuwer.
TomVNL had uPlay geblokkeerd in zijn firewall, dat werkte ook.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:45 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Bijna 2000 views op mn steam forum post
Fix is internetkabel eruit trekken tijdens het spelen
gr gr henk en ingridt
Dat is slecht voor de franchise!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, maar Amalur staat wel gewoon op Steam. Dus waarom niet 10 of 20% eraf?
Indeed.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:18 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
TomVNL had uPlay geblokkeerd in zijn firewall, dat werkte ook.
Dat is niet Steam die moeilijk doet, maar EA en hun Origin, kan Steam voor de rest ook weinig aan doen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat is slecht voor de franchise!
Wel belachelijk trouwens dat ze zo moeilijk deden met Crysis, Battlefield en Mass Effect 3 maar dan de DLC voor Amalur wel gewoon op Steam knallen zodat die game er wel op kan staan. DOE DAT DAN MET IEDERE GAME SUKKELS!!!
voor de software is dat inderdaad hetzelfde ideequote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:18 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
TomVNL had uPlay geblokkeerd in zijn firewall, dat werkte ook.
Ja EA doet stom, maar Steam doet ook een beetje stom. Je moet nu namelijk al je DLC via steam afhandelen, EA wil dat niet (wil zelf de centen houden en Origin pushen) dus daarom zijn veel nieuwe EA-games niet op Steam te vinden. Wel weer retarded dan dat ze Amalur dan weer wel op Steam zetten, doe het dan goed en hou die dan ook binnen Origin. Maar blijkbaar hadden ze te weinig vertrouwen in de game ofzo, via Steam een groter publiek proberen te trekken misschien?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:43 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dat is niet Steam die moeilijk doet, maar EA en hun Origin, kan Steam voor de rest ook weinig aan doen.
Of ik begrijp het verkeerd.
Stond ie al op (none), maar toch bedanktquote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:31 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Texture downscaling; die was het. Die moet op "none" staan als dat nog niet het geval is
Ja.quote:
LOL WTFquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:27 schreef replay11nl het volgende:
[..]
driver en uplay in je firewall blokkeren, ligt aan de DRM
Zitten er nog steeds veel bugs in? Ik vond het wel een tof spel maar het zat vol met bugsquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:56 schreef cool15 het volgende:
ik zit te denken zal ik RO2 kopen? ik heb nog maar 25 euro en ga nog op vakantie
Wordt een leuke vakantie danquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:56 schreef cool15 het volgende:
ik zit te denken zal ik RO2 kopen? ik heb nog maar 25 euro en ga nog op vakantie
quote:
grootste deel wordt door mn ouders betaalt.quote:
Ik heb me niet kunnen inhoudenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 03:41 schreef Necrodeath het volgende:
Civilization V weer on sale...
Heb me de vorige twee keer nog kunnen inhouden, maar weet niet of het nu weer lukt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |