Die heeft gewonnen met 45%quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:51 schreef Ramkraker het volgende:
Ik hoop dat splinter cell conviction wint.. die heb ik nog niet op steam
Aah ik zie het nu ja, moest nog op F5 drukken, oude pagina stond nog openquote:
volgens mij is er nog niet echt een videokaart uit die wel lekker ubersampling kan doen, wellicht een GTX680 is SLI maar zelfs daar twijfel ik overquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:11 schreef replay11nl het volgende:
The Witcher 2 doet het lekker Seafood
Ben nu door de proloog heen, draai alles op ultra alleen uber sampling staat uit
Vind het opzich wel tof alleen moet ik ff wennen aan de inventory
Ook wel een GTX 690 genaamdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
volgens mij is er nog niet echt een videokaart uit die wel lekker ubersampling kan doen, wellicht een GTX680 is SLI maar zelfs daar twijfel ik over
Ja, soort vanquote:
De 690 is gewoon twee 580's aan elkaar gekoppeld geloof ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, soort vanik ben er niet meer zo in thuis, dan ga ik alleen maar huilen over m'n huidige PC...
Ik heb um gekocht, bij options, als ik Auto detect doe, komt er High spec uit als advies, bij jou ultra? Wat zijn jouw specs? Dat intro filmpje voor het menu is trouwens wel gruwelijk vet!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:11 schreef replay11nl het volgende:
The Witcher 2 doet het lekker Seafood
Ben nu door de proloog heen, draai alles op ultra alleen uber sampling staat uit
Vind het opzich wel tof alleen moet ik ff wennen aan de inventory
Twee 680's, ga ervanuit dat dat een typfout wasquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
De 690 is gewoon twee 580's aan elkaar gekoppeld geloof ik
Mijn GTX480 trekt voorlopig alles nogquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:48 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Twee 680's, ga ervanuit dat dat een typfout was
690 is inderdaad 2x een 680, maar omdat het in één kaart zit en ze het stroomverbruik en de temperaturen redelijk wilden houden zijn ze wel iets lager geklokt dan een 'losse' 680. 680x2 is dus ongeveer 15% sneller dan een 690.
Mijn 6970 2GB ook nog gelukkigquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn GTX480 trekt voorlopig alles nog
Ik render meer dan dat ik games speel en dan is Cuda echt wel een must, dus NVidia.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:51 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Mijn 6970 2GB ook nog gelukkigAl krijgt ie wel steeds vaker een beetje moeite met ultrahoge settings..
Yup. De volgende pc die ik bouw wordt ook intel/nvidia, heb nu een AMD 955 black edition en die 6970 2gb, maar deze pc heb ik niet zelf samengesteld. Ik heb eigenlijk helemaal niks met AMDquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik render meer dan dat ik games speel en dan is Cuda echt wel een must, dus NVidia.
Nah, je moet dat met een korretje zout nemen.quote:
Ik heb een GTX670 en het spel draait prima op de allerhoogste settings, inclusief ubersampling. Ik heb geen FPS gemeten, maar volgens mij komt het nooit onder de 30. Ik speel wel in 1680x1050, dus niet helemaal FullHD.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
volgens mij is er nog niet echt een videokaart uit die wel lekker ubersampling kan doen, wellicht een GTX680 is SLI maar zelfs daar twijfel ik over
ik moest lachenquote:
Wellicht over 20 min ouwe pik.quote:
wolla kkrzeehond ik knuppel je doodquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:55 schreef beelz het volgende:
Ik mis de summer seal. Summer seal wist me te vermaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |