Gelukkig!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:12 schreef livelink het volgende:
Bij Katja ging het precies zo met haar tanden. Katja heeft dus ook nooit een fietsenrek gehad, want haar nieuwe tanden zaten er gewoon al. Tandarts zei ook dat het verder geen kwaad kon. De nieuwe tand komt vanzelf goed te zitten als die oude eruit is.
quote:C: gaaf! maar je handen gaan echt pijn doen
Ik: hoe komt dat?
C: je moet je aan touwen vasthouden zovaak als ik haaren op mijn hoofd heb :S
Ah, we geocachen er wel heen!quote:Op maandag 23 juli 2012 19:20 schreef livelink het volgende:
En het staat er nog wel zo duidelijk:
RD: E 136,979 N 430,861
Latitude: 51,865833 (N) Longitude: 5,125556 (E)
Parkeren op locatie is gratis.
Herwijnen
Hee, doen jullie dat ook?quote:
Uiteindelijk begreep ik dat ze schepijs had gekocht bij de Plusquote:maar oma samie geweest om een tuinslang en een bad op te haalen en in het bad gespeelt samen met <zusje> <nichtje> snik met wat sgepjis gehaalt bui de plus heb ik zelf ge faam dat was heel leuk Mama
Toen ik het hardop had gezegd dat ik eerst ook chipjes. Of schepjes (vanwege het mooie weer). Maar het is dus schepijs.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:42 schreef Nijna het volgende:
Oh sgepjis, ik had er iets van chips van gemaakt...
Leuk dat whatsappen met je kind, die van mij stuurt alleen haar naam en plaatjes en mama
Ja, ze mocht denk ik zelf naar de Plus om schepijs te halenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:07 schreef Rewimo het volgende:
Ik haal eruit: heb ik zelf gedaan
Het is inderdaad in Spaarnwoude, dat klimgebeuren.
Wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:49 schreef mainedoll het volgende:
Oh, wat jammer dat je er niet bij kan zijn.
Ik was vorige maand ook niet op de verjaardag van I. zag haar ook de dag erna, is toch niet hetzelfde...
En 8 jaar! Wat gaat het hard, hè! Lijkt nog niet zo lang geleden dat we hoogzwanger op het station zaten (en ik ga er nu voor het gemak vanuit dat je weet van wie ik een kloon ben :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor de megaspam. Ik weet het anders ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |