Gelukkig!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:12 schreef livelink het volgende:
Bij Katja ging het precies zo met haar tanden. Katja heeft dus ook nooit een fietsenrek gehad, want haar nieuwe tanden zaten er gewoon al. Tandarts zei ook dat het verder geen kwaad kon. De nieuwe tand komt vanzelf goed te zitten als die oude eruit is.
quote:C: gaaf! maar je handen gaan echt pijn doen
Ik: hoe komt dat?
C: je moet je aan touwen vasthouden zovaak als ik haaren op mijn hoofd heb :S
Ah, we geocachen er wel heen!quote:Op maandag 23 juli 2012 19:20 schreef livelink het volgende:
En het staat er nog wel zo duidelijk:
RD: E 136,979 N 430,861
Latitude: 51,865833 (N) Longitude: 5,125556 (E)
Parkeren op locatie is gratis.
Herwijnen
Hee, doen jullie dat ook?quote:
Uiteindelijk begreep ik dat ze schepijs had gekocht bij de Plusquote:maar oma samie geweest om een tuinslang en een bad op te haalen en in het bad gespeelt samen met <zusje> <nichtje> snik met wat sgepjis gehaalt bui de plus heb ik zelf ge faam dat was heel leuk Mama
Toen ik het hardop had gezegd dat ik eerst ook chipjes. Of schepjes (vanwege het mooie weer). Maar het is dus schepijs.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:42 schreef Nijna het volgende:
Oh sgepjis, ik had er iets van chips van gemaakt...
Leuk dat whatsappen met je kind, die van mij stuurt alleen haar naam en plaatjes en mama
Ja, ze mocht denk ik zelf naar de Plus om schepijs te halenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:07 schreef Rewimo het volgende:
Ik haal eruit: heb ik zelf gedaan
Het is inderdaad in Spaarnwoude, dat klimgebeuren.
Wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:49 schreef mainedoll het volgende:
Oh, wat jammer dat je er niet bij kan zijn.
Ik was vorige maand ook niet op de verjaardag van I. zag haar ook de dag erna, is toch niet hetzelfde...
En 8 jaar! Wat gaat het hard, hè! Lijkt nog niet zo lang geleden dat we hoogzwanger op het station zaten (en ik ga er nu voor het gemak vanuit dat je weet van wie ik een kloon ben :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor de megaspam. Ik weet het anders ook niet.
Verloopt dat allemaal een beetje goed mevrouw? Dat zal wel heel fijn zijn. Ik zou het wel in de gaten houden, die haren van A. Het kan maar zo dat een meisje van die leeftijd toch onzeker wordt misschien enzo.quote:A. komt dus dit wiekent naar mij en ik zit er dus aan te denken om naar dat klimgebeuren in Spaarnwoude te gaan. Lekker samen weg.
En I. wil naar mij als A. weer naar haar vader gaat, dus van de week ruil ik van kind
Ja hoor, dat verloopt eigenlijk wel goed. A. wil graag alleen zijn met me en I. ook, dus maandagavond wisselen we af ;-).quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:53 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Verloopt dat allemaal een beetje goed mevrouw? Dat zal wel heel fijn zijn. Ik zou het wel in de gaten houden, die haren van A. Het kan maar zo dat een meisje van die leeftijd toch onzeker wordt misschien enzo.
helemaal geen pijn. Ze heeft er helemaal geen hinder vanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:24 schreef livelink het volgende:
Ach, arme Meike. Hoe komt dat zo ineens en doet het veel pijn?
Mainedoll, ik kan me voorstellen dat A. wel slag is van die droom. Dromen kunnen soms zo levensecht zijn. Je kunt in ieder geval haar vragen beantwoorden en hopelijk krijgt ze daardoor wat meer zekerheid.
Wat rot van die navelbreuk. Wel fijn dat ze er (nog) geen last van heeft. Ben benieuwd wat de chirurg zegt..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mainedoll, wat erg dat de haren van je dochter zo uitvallen. Jeetje. Zijn daar geen medicijnen voor, of iets homeopatisch ofzo?
We hebben hier een gevalletje pech, Meike heeft een liesbreuk.
Vrijdag naar de huisarts geweest, moeten nu wachten op een oproep voor de chirurg. Meike weet nog niet dat het ws een operatie gaat worden. Kind schijt nu al 10 kleuren bagger. Dat wordt nog wat. En mams vindt het ook vreselijk....
Ja, ik heb een keer een uur bij haar in bed gelegen en ál haar vragen beantwoord over brand, brandweer, brandbaarheid, vluchtroutes, waar we gaan wonen als het huis afgebrand is, etc. Ze leek er wel wat door gerustgesteld. Ze had blijkbaar nog wat 'spookbeelden' over hoe brand, zeg maar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:24 schreef livelink het volgende:
Mainedoll, ik kan me voorstellen dat A. wel slag is van die droom. Dromen kunnen soms zo levensecht zijn. Je kunt in ieder geval haar vragen beantwoorden en hopelijk krijgt ze daardoor wat meer zekerheid.
A. vond het prachtig. Moeders moest er door personeel van afgehaald worden. Jemigdepemig wat is dat hoog en wiebelig zegquote:
Ja, ik laat me doorverwijzen, en dan zal ik vragen of dat mogelijk isquote:Op zondag 29 juli 2012 14:53 schreef poemojn het volgende:
Mainedoll, kunnen ze aan de huid van de kale plekken dan niet zien wat de oorzaak is? Al moeten ze dan wel wat huid weghalen misschien.
Vervelend dat ze zo naar droomt.
Stoer dat je het geprobeerd hebt hoor!quote:Op zondag 29 juli 2012 20:54 schreef mainedoll het volgende:
A. vond het prachtig. Moeders moest er door personeel van afgehaald worden. Jemigdepemig wat is dat hoog en wiebelig zeg![]()
A. ging alleen verder. (met een beetje hulp van een jongetje wat achter haar zat en het vaker gedaan had) En daarna nog 3x!
O, het is ook echt hoog!quote:Op zondag 29 juli 2012 21:38 schreef mainedoll het volgende:
Kijk, hoe stoer
https://dl.dropbox.com/u/94702372/2012-07-29%2012.16.14.jpg
Vlak na deze foto (toen A. aan de overkant was en ik moest gaan), ging het fout, toen durfde ik niet meer
Hier kan je goed zien hoe hoog het isquote:
Ja jeetje, nu weet ik echt niet of ik het zou durvenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:58 schreef mainedoll het volgende:
Hier kan je goed zien hoe hoog het isA. zit in het midden van zo'n oversteek, zeg maar. En ik sta weer veilig op een platform met een hek. Morgen gaat ze weer met papa en een nichtje
En dit was nota bene het makkelijkste parcours
En nu zie je hoe hoog Christan zat
In Spaarnwoude bij Haarlemquote:
Wat voor fraaie combinatie heeft hij gemaakt?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:15 schreef livelink het volgende:
Ik heb vanmiddag smoothies met de kinderen gemaakt. Job is nu met een volledig eigen bedachte smoothie bezig. Ik ben benieuwd. Ik heb me wel eerst helemaal arm gekocht aan fruit.
Strand is een stuk minder hoogquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:56 schreef mainedoll het volgende:
Oh, dat is snel KarinSpannend!
A. is inmiddels weer bij haar vader. Nu is I. bij mij. I. mag nog niet klimmen (gelukkig), dus we gaan naar het strand waarschijnlijk. Ook leuk, en een stuk beter voor mijn hart
Ja die is vandaag echt heus waar een kleutertje geworden hahaha... En dus die van Simmu ook maar die wil er nog niet echt aan (grapjequote:Op maandag 6 augustus 2012 09:57 schreef Popples het volgende:
books is je jongste alweer 4?gefeliciteerd!!! goed verwent
![]()
Luchtbel wat een mooi meisje heb je toch
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:08 schreef livelink het volgende:
Job zit achter marktplaats, 50 pagina's vol met Lego te bestuderen.
Het is wel grappig, want hij kent alle nieuwprijzen (hij kan soms uren in de speelgoedwinkel doorbrengen) en dan hoor ik hem vol verbazing uitroepen dat iets duurder is dan in de winkel of teleurgesteld omdat iets maar een tientje afgeprijsd is.
Zo vermaakt hij zich wel een ochtendje.
Ach, ze is precies een jaar jonger dan hij, ze hebben nog evenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:15 schreef mainedoll het volgende:
Rewimo
Leuk. Je weet nooit hoe een balletje rolt
A. vindt Marktplaats niet zo interessant. Alleen om samen met mij te kijken. Daarentegen zit ze vaak op Youtube kinderliedjes te kijken. En soms zelf na te dansen, samen met haar zusje![]()
Kamer zijn weer omgewisseld. A. een eigen kamer. I. een eigen kamer en N. (dochter van mijn lief dus), heeft nu haar bed bij ons. Nu nog een leuk en betaalbaar bureautje op de kop zien te tikken. En een nachtkastje en dan is het een echte meidenkamer (ik heb helaas echt geen interieurarchitectskills, dus ik ben niet goed in van niets iets maken helaas)
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:25 schreef mainedoll het volgende:
Over het andere geslacht interessant vinden: N. zei vorig jaar, toen we gingen zwemmen, tegen A.: "We gaan dan jongens versieren in het zwembad, hè A.?"
A. zat haar een beetje meewarig aan te kijkenoverigens waren ze beiden 7 toen N. die uitspraak deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |