Toen misschien, nu ligt het in puin xDquote:
niettesquote:
Damascus niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:33 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Toen misschien, nu ligt het in puin xD
Jawel ze zijn er momenteel aan het vechen zo van pief paf poef tatatatata iewwwww KABOEM!!quote:
dat is niet de enige explosie ze worden momenteel gebombardeerd daar en Aleppo ligt ook in puinquote:
Aleppo en Damascus zijn niet 2 wijken ofzo hoor, zelfs na dagenlange bombardementen lag Bagdad niet in puin, laat staan dat Damascus zou bezwijken voor wat gevechten en explosies.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
dat is niet de enige explosie ze worden momenteel gebombardeerd daar en Aleppo ligt ook in puin
heel syrie ligt in puin behalve de koerdische steden want daar wordt niet gevochten hihi
Is geen fantasiewereld. Het Noorden van Syrie is nu in handen van Koerden, 2e Koerdistan komt eraanquote:Op maandag 23 juli 2012 17:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Aleppo en Damascus zijn niet 2 wijken ofzo hoor, zelfs na dagenlange bombardementen lag Bagdad niet in puin, laat staan dat Damascus zou bezwijken voor wat gevechten en explosies.
Maar goed, ik zie al dat je alles weer probeert te koppelen aan je fantasiewereld van Koerden, goed.
quote:Op maandag 23 juli 2012 17:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Is geen fantasiewereld. Het Noorden van Syrie is nu in handen van Koerden, 2e Koerdistan komt eraan.
Ja.quote:
Je hebt mijn vraag niet echt begrepen volgens mij.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja.
Van de 20,000 van de Syrische revolutie is nog geen 1% Koerdisch en de Koerden hebben al hun steden al in handen en worden geholpen door Zuid-Koerdistan.
Gr gr
Lol, dat kunnen ze toch niet. Als ze oorlog willen maken met Israel, worden ze met gemak door het Israelische leger uitgeroeid. En als Iran zich er dan ook mee bemoeit, dan wordt Iran aangevallen door de VS & Israel en dat = win situatiequote:Op maandag 23 juli 2012 18:09 schreef sp3c het volgende:
ja moeten ze doen, dan staat het Libaneze 'leger' direct aan de Israelische grens!
en niet om oorlog te maken met Israel ofzo
goed opletten wat ik zegquote:Op maandag 23 juli 2012 18:11 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Lol, dat kunnen ze toch niet. Als ze oorlog willen maken met Israel, worden ze met gemak door het Israelische leger uitgeroeid. En als Iran zich er dan ook mee bemoeit, dan wordt Iran aangevallen door de VS & Israel en dat = win situatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |