abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 augustus 2012 @ 05:52:46 #226
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_114933823
Sharistani, Al-Tikriti / Maliki en al die Arabische politici in Bagdad zijn nu zwaar gefrustreerd _O-.
Zou Maliki al een hartaanval gehad hebben? :')

Whahahahaha, goedzo Barzani & Hawrami & Erbil, gewoon doorgaan. Bagdad heeft toch al alle macht verloren :).
pi_114933824
Sinds wanneer bestaat Koerdistan officieel?
If not now, then when.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 05:56:02 #228
344644 computerprobleem
pi_114933843
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 05:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sinds wanneer bestaat Koerdistan officieel?
Om de hoek kun je een formulier aanvragen en een bezwaar indienen tegen het bestaan van Koerden en/of het woord Koerdistan. Vergeet niet om een stempel van de Turkse ambassade. Stuur je formulier op naar (K)Erdogan / Turks parlement om zekerheid te hebben dat dit topic officieel in naam van alle Turken en de Turkse eenheid internationaal veroordeeld wordt en wij allemaal grappige gefrustreerde Turkse politici op TV zien.

Zijn mijn instructies duidelijk genoeg, of moet ik je nog een e-mail, sms en video sturen?

Met vriendelijke groeten,

Kompjoeter Probleempjen
pi_114933860
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 05:56 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Om de hoek kun je een formulier aanvragen en een bezwaar indienen tegen het bestaan van Koerden en/of het woord Koerdistan. Vergeet niet om een stempel van de Turkse ambassade. Stuur je formulier op naar (K)Erdogan / Turks parlement om zekerheid te hebben dat dit topic officieel in naam van alle Turken en de Turkse eenheid internationaal veroordeeld wordt en wij allemaal grappige gefrustreerde Turkse politici op TV zien.

Zijn mijn instructies duidelijk genoeg, of moet ik je nog een e-mail, sms en video sturen?

Met vriendelijke groeten,

Kompjoeter Probleempjen
Dat vroeg ik niet, ik vroeg sinds wanneer Koerdistan officieel bestaat.
If not now, then when.
pi_114937549
Ja, sinds wanneer?
Sum es est, sumus estis sunt
pi_114938375
Maliki(dat jullie hem Altikriti noemen getuigt van domheid) maakt zich hier niet druk over. 16% van de olie-inkomsten gaat naar het noorden. Hij draait morgen de kraan gewoon dicht, laat ze dan maar nieuwe pijpleidingen aanleggen en Peshsoep salarissen betalen.

Na dit alles heeft Maliki geen slecht woord gerept over de Koerden. Barzani komt bij elke scheet met een dreigement/oorlogsverklaring.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 11:13:04 #232
344644 computerprobleem
pi_114938650
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 11:05 schreef Peunage het volgende:
Maliki(dat jullie hem Altikriti noemen getuigt van domheid) maakt zich hier niet druk over. 16% van de olie-inkomsten gaat naar het noorden. Hij draait morgen de kraan gewoon dicht, laat ze dan maar nieuwe pijpleidingen aanleggen en Peshsoep salarissen betalen.

Na dit alles heeft Maliki geen slecht woord gerept over de Koerden. Barzani komt bij elke scheet met een dreigement/oorlogsverklaring.
In de grondwet staat dat Bagdad gewoon moet betalen. En betalen zullen de Arabieren ~O> .
Barzani _O_. Doet wat hij wilt, zorgt ervoor dat Koerdistan rijker wordt en voert velen ontwikkelingen en hervormingen door, zorgt voor nieuwe olie-pijpleidingen, zet een olie-industrie op, stuurt Peshmerga naar de betwiste gebieden om deze over te nemen, zorgt voor enorme inkomsten via andere wegen dan enkel aardolie, krijgt geld van Bagdad en blijft miljarden-deals sluiten met buitenlandse bedrijven. Wat een baas. Daar kan die Maliki wat van leren :D.

En de Koerden hebben 2/3 van Kirkuk's olie-industrie + zelf 50 miljard vaten olie voorraad. Een Iraakse/Arabische olie-pijpleiding naar Turkije loopt door Koerdistan. Dus het zou een heel erg domme zet zijn als ze niet meer betalen, verliezen er zelf na een periode (als de olie-industrie op gang is), geld op.

Barzani, een held zoals zijn vader _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door computerprobleem op 01-08-2012 11:20:51 ]
pi_114938825
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 11:13 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

In de grondwet staat dat Bagdad gewoon moet betalen. En betalen zullen de Arabieren ~O> .
Barzani _O_. Doet wat hij wilt, zorgt ervoor dat Koerdistan rijker wordt en voert velen ontwikkelingen en hervormingen door, zorgt voor nieuwe olie-pijpleidingen, zet een olie-industrie op, stuurt Peshmerga naar de betwiste gebieden om deze over te nemen, zorgt voor enorme inkomsten via andere wegen dan enkel aardolie, krijgt geld van Bagdad en blijft miljarden-deals sluiten met buitenlandse bedrijven. Wat een baas. Daar kan die Maliki wat van leren :D.
Waarom moet hij zich er aan houden en de Koerden niet? Verkoren volk? Hij bereikt ook een punt waarop hij zegt "flikker op, dan maar op mijn manier"
  woensdag 1 augustus 2012 @ 11:20:23 #234
344644 computerprobleem
pi_114938986
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 11:17 schreef Peunage het volgende:

[..]

Waarom moet hij zich er aan houden en de Koerden niet? Verkoren volk? Hij bereikt ook een punt waarop hij zegt "flikker op, dan maar op mijn manier"
Nee hoor. Maliki betaalt al jaren niet voor het Peshmerga budget. Ze zeggen ''we zijn een land'', betaal de strijdkrachten dan ook, volgens jullie behoren ze nog steeds tot de troepen van Irak. Maar betalen en bewapenen? HO MAAR!

Ook hebben ze veel geld gejat, ze betalen in werkelijkheid maar iets van 12% i.p.v. 17%. Maar ja, wat verwacht je van zo'n stel dieven!

Ze moeten gewoon al het verschuldigde geld terugbetalen en zorgen dat artikel 140 na 5 jaar uitgevoerd wordt. Ja, Kirkuk en andere olie-rijke gebieden zullen ze keihard verliezen en ze zullen ''gedag :W'' moeten zeggen tegen tientallen miljarden vaten olie. Maar ja, het is niet van jullie en het is het nooit geweest. Het is van de Koerden en dat zullen ze maar moeten accepteren. Zo niet: er zijn andere manier om het voor elkaar te krijgen. De Arabieren hebben OVERDUIDELIJK geen zin in vrede, want als ze dat wel hadden, hadden ze artikel 140 wel op EEN VREDIGDE MANIER, VIA DIPLOMATIE opgelost. Maar nee hoor, ze blijven het uitstellen, want ze willen het niet kwijt raken. Ze provoceren de KRG dus, en daar krijg je oorlog van.
  Moderator woensdag 1 augustus 2012 @ 13:13:03 #235
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114943608
toch ben jij de enige die nu al weken likkebaardend om oorlog zit te roepen

op zich niet gek want het zijn meestal degenen die niet hoeven te vechten die er het meest naar uitkijken maar gezien je laatste post toch wat raar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 13:21:31 #236
344644 computerprobleem
pi_114943913
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 13:13 schreef sp3c het volgende:
toch ben jij de enige die nu al weken likkebaardend om oorlog zit te roepen

op zich niet gek want het zijn meestal degenen die niet hoeven te vechten die er het meest naar uitkijken maar gezien je laatste post toch wat raar
Je hebt het nu over mij. En ik zit niet om oorlog te roepen, niemand wacht daarop. Maar ik weet zeker dat de Arabieren op oorlog uit zijn. Zijn ze altijd al geweest, zij kennen en willen geen vrede.
  Moderator woensdag 1 augustus 2012 @ 13:25:04 #237
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114944062
kom nou zeg, je doet niet anders :')

geen zin om quotes te zoeken hoor ...
pi_114948331
Andersom. De Peshmerga had nooit kunnen winnen zonder de VS.

[ Bericht 43% gewijzigd door yvonne op 14-05-2014 23:45:57 ]
pi_114948580
Beweren dat de VS niet zou winnen zonder hulp is absurd. Hell, volgens computerprobleem boekten de Peshmerga's overwinningen op het leger van Saddam, dan is het een appeltje-eitje voor de VS eh.

[ Bericht 61% gewijzigd door yvonne op 14-05-2014 23:45:42 ]
  Moderator woensdag 1 augustus 2012 @ 18:48:12 #240
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114958279
[q

het was toch vooral via Kuweit

[ Bericht 86% gewijzigd door yvonne op 14-05-2014 23:44:48 ]
pi_114978433
Vooral het feit dat ze bases hebben in buurlanden (Koeweit, Turkije, etc) hielp daarbij, plus het feit dat buurlanden hun luchtruim openstelden voor he Amerikaanse leger. De peshmerga hadden ze niet nodig, die hebben voor de leuk meegedaan. Het ging om de loyaliteit van de Koerden, die was van strategisch belang, maar dat de VS in militair opzicht veel hebben gehad aan die belachelijke peshmerga is onzin.

[ Bericht 23% gewijzigd door yvonne op 14-05-2014 23:45:00 ]
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:54:49 #242
344644 computerprobleem
pi_114985439
De Peshmerga hebben geholpen met o.a. het veroveren van de Koerdische steden Kirkuk en wat andere gebieden (betwiste gebieden). De KRG zelf was al bevrijd van Saddam.

Wat de mensen hier zeggen is trouwens onzin. Turkije stelde het luchtruim volgens mij helemaal niet open. Sterker nog: de VS kwam via Koerdistan omdat Turkije hen niet binnen liet. Oid... er waren i.i.g. problemen met Turkije.

[ Bericht 24% gewijzigd door yvonne op 14-05-2014 23:43:54 ]
pi_114996399
De Amerikanen hebben de peshmerga voor de vorm laten meedoen om de Koerden te plezieren en ze voor zich te winnen. Militair hebben ze weinig tot geen impact gehad. Dacht je nu echt dat het Amerikaanse leger de peshmerga nodig had? :D De verhalen van Computerprobleem worden steeds sterker.
pi_114999301
Het is wachten op het moment wanneer Computerprobleem inziet dat de Amerikanen bepalen wat er gebeurt. Het is dat er olie ligt i.p.v hondendrollen. Tevens ook de reden dat de koerden denken ineens een wereldmacht te kunnen worden _O-
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 15:49:50 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_115000887
onzin, de strijd in het Noorden was een achterhoedegevecht, leuk om wat Iraakse divisies in het Noorden bezig te houden maar meer niet, de eenheden die Baghdad in hebben genomen kwamen stuk voor stuk uit Kuweit ... sterker nog eenheden van de 4de infanterie divisie moesten naar Kuweit gevlogen worden omdat Turkije de grens dichthield

[ Bericht 50% gewijzigd door yvonne op 14-05-2014 23:44:34 ]
pi_115002204
Irak werd vanuit Koeweit(landmacht) en Qatar(luchtmacht) aangevallen, dezelfde landen die nu zeggen dat ze geen zaken willen doen met de huidige regering van Irak omdat Irak bezet is :')
De ironie.
pi_115010681
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:23 schreef ClioSporT het volgende:
Het is wachten op het moment wanneer Computerprobleem inziet dat de Amerikanen bepalen wat er gebeurt. Het is dat er olie ligt i.p.v hondendrollen. Tevens ook de reden dat de koerden denken ineens een wereldmacht te kunnen worden _O-
De Amerikanen denken er ook zo over.

Houston, We Have a Country How American oil companies have built their own fiefdom in northern Iraq.

Hoe lang denk je nog het gaat duren, voordat Koerdistan een feit is. En de Turken zijn de grootste afnemers van de olie, waardoor Amerikanen goed geld verdienen en de Koerden autonoom worden.
pi_115011810
Turkije en Iraakse Koerden waarschuwen Koerden in Syrië

quote:
Turkije en de Koerdische autonome regio in Irak waarschuwen voor een Koerdische onafhankelijke koers door de groeiende aftakeling van de Syrische staat. Elke poging van een gewapende groepering om het machtsvacuüm in Syrië voor territoriale winst te gebruiken, zal als een 'gemeenschappelijke bedreiging' beschouwd worden. Dat staat in een gezamenlijke verklaring van de Turkse minister van Buitenlandse Zaken Ahmet Davutoglu en de Koerdische regionale president Massoud Barzani, die afgelopen nacht in Erbil werd verspreid.
http://www.nd.nl/artikele(...)e-en-iraakse-koerden

Naar mijn idee zijn de Syrische Koerden ook veel extremer.
pi_115014428
GPD-journalist. Harald Doornbos gaat weer naar het conflictgebied. Na Tunesië , Egypte en Libië gaat hij nu kijken in Noord-Syrië.

Altijd interessant om te volgens die man. Vandaag aangekomen in Turkije , denk dat hij snel in naar Syrië zal gaan. Alhoewel...

HaraldDoornbos twitterde op donderdag 02-08-2012 om 19:53:01 Manmanman, wat hebben die Turken hun land toch goed voor elkaar. Plezier altijd weer om hier te zijn. reageer retweet
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:36:08 #250
344644 computerprobleem
pi_115018616
quote:
11s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:28 schreef De_Guidance het volgende:
GPD-journalist. Harald Doornbos gaat weer naar het conflictgebied. Na Tunesië , Egypte en Libië gaat hij nu kijken in Noord-Syrië.

Altijd interessant om te volgens die man. Vandaag aangekomen in Turkije , denk dat hij snel in naar Syrië zal gaan. Alhoewel...

HaraldDoornbos twitterde op donderdag 02-08-2012 om 19:53:01 Manmanman, wat hebben die Turken hun land toch goed voor elkaar. Plezier altijd weer om hier te zijn. reageer retweet
Jouw post was natuurlijk overduidelijk onnodig. Je post het gewoon zodat je zijn tweet kan posten.
Vraag mij af of die beste meneer het weleens heeft gehad over de Koerden met ''die fijne Turken''.

In Istanbul gingen we naar een restaurant met school. Een man die er werkt kwam naar ons toe en vroeg mij waar ik vandaan kwam. Ik zei ''ik ben Koerdisch'' en weet je wat hij zei (gewoon in het Engels, waar ook de docenten bij zaten) 'We don't serve Kurds here'.

DAT is hoe Turken zijn ;).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')