Om de hoek kun je een formulier aanvragen en een bezwaar indienen tegen het bestaan van Koerden en/of het woord Koerdistan. Vergeet niet om een stempel van de Turkse ambassade. Stuur je formulier op naar (K)Erdogan / Turks parlement om zekerheid te hebben dat dit topic officieel in naam van alle Turken en de Turkse eenheid internationaal veroordeeld wordt en wij allemaal grappige gefrustreerde Turkse politici op TV zien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 05:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sinds wanneer bestaat Koerdistan officieel?
Dat vroeg ik niet, ik vroeg sinds wanneer Koerdistan officieel bestaat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 05:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Om de hoek kun je een formulier aanvragen en een bezwaar indienen tegen het bestaan van Koerden en/of het woord Koerdistan. Vergeet niet om een stempel van de Turkse ambassade. Stuur je formulier op naar (K)Erdogan / Turks parlement om zekerheid te hebben dat dit topic officieel in naam van alle Turken en de Turkse eenheid internationaal veroordeeld wordt en wij allemaal grappige gefrustreerde Turkse politici op TV zien.
Zijn mijn instructies duidelijk genoeg, of moet ik je nog een e-mail, sms en video sturen?
Met vriendelijke groeten,
Kompjoeter Probleempjen
In de grondwet staat dat Bagdad gewoon moet betalen. En betalen zullen de Arabierenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:05 schreef Peunage het volgende:
Maliki(dat jullie hem Altikriti noemen getuigt van domheid) maakt zich hier niet druk over. 16% van de olie-inkomsten gaat naar het noorden. Hij draait morgen de kraan gewoon dicht, laat ze dan maar nieuwe pijpleidingen aanleggen en Peshsoep salarissen betalen.
Na dit alles heeft Maliki geen slecht woord gerept over de Koerden. Barzani komt bij elke scheet met een dreigement/oorlogsverklaring.
Waarom moet hij zich er aan houden en de Koerden niet? Verkoren volk? Hij bereikt ook een punt waarop hij zegt "flikker op, dan maar op mijn manier"quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:13 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
In de grondwet staat dat Bagdad gewoon moet betalen. En betalen zullen de Arabieren.
Barzani. Doet wat hij wilt, zorgt ervoor dat Koerdistan rijker wordt en voert velen ontwikkelingen en hervormingen door, zorgt voor nieuwe olie-pijpleidingen, zet een olie-industrie op, stuurt Peshmerga naar de betwiste gebieden om deze over te nemen, zorgt voor enorme inkomsten via andere wegen dan enkel aardolie, krijgt geld van Bagdad en blijft miljarden-deals sluiten met buitenlandse bedrijven. Wat een baas. Daar kan die Maliki wat van leren
.
Nee hoor. Maliki betaalt al jaren niet voor het Peshmerga budget. Ze zeggen ''we zijn een land'', betaal de strijdkrachten dan ook, volgens jullie behoren ze nog steeds tot de troepen van Irak. Maar betalen en bewapenen? HO MAAR!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom moet hij zich er aan houden en de Koerden niet? Verkoren volk? Hij bereikt ook een punt waarop hij zegt "flikker op, dan maar op mijn manier"
Je hebt het nu over mij. En ik zit niet om oorlog te roepen, niemand wacht daarop. Maar ik weet zeker dat de Arabieren op oorlog uit zijn. Zijn ze altijd al geweest, zij kennen en willen geen vrede.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:13 schreef sp3c het volgende:
toch ben jij de enige die nu al weken likkebaardend om oorlog zit te roepen
op zich niet gek want het zijn meestal degenen die niet hoeven te vechten die er het meest naar uitkijken maar gezien je laatste post toch wat raar
De Amerikanen denken er ook zo over.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:23 schreef ClioSporT het volgende:
Het is wachten op het moment wanneer Computerprobleem inziet dat de Amerikanen bepalen wat er gebeurt. Het is dat er olie ligt i.p.v hondendrollen. Tevens ook de reden dat de koerden denken ineens een wereldmacht te kunnen worden
http://www.nd.nl/artikele(...)e-en-iraakse-koerdenquote:Turkije en de Koerdische autonome regio in Irak waarschuwen voor een Koerdische onafhankelijke koers door de groeiende aftakeling van de Syrische staat. Elke poging van een gewapende groepering om het machtsvacuüm in Syrië voor territoriale winst te gebruiken, zal als een 'gemeenschappelijke bedreiging' beschouwd worden. Dat staat in een gezamenlijke verklaring van de Turkse minister van Buitenlandse Zaken Ahmet Davutoglu en de Koerdische regionale president Massoud Barzani, die afgelopen nacht in Erbil werd verspreid.
twitter:HaraldDoornbos twitterde op donderdag 02-08-2012 om 19:53:01Manmanman, wat hebben die Turken hun land toch goed voor elkaar. Plezier altijd weer om hier te zijn. reageer retweet
Jouw post was natuurlijk overduidelijk onnodig. Je post het gewoon zodat je zijn tweet kan posten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:28 schreef De_Guidance het volgende:
GPD-journalist. Harald Doornbos gaat weer naar het conflictgebied. Na Tunesië , Egypte en Libië gaat hij nu kijken in Noord-Syrië.
Altijd interessant om te volgens die man. Vandaag aangekomen in Turkije , denk dat hij snel in naar Syrië zal gaan. Alhoewel...twitter:HaraldDoornbos twitterde op donderdag 02-08-2012 om 19:53:01Manmanman, wat hebben die Turken hun land toch goed voor elkaar. Plezier altijd weer om hier te zijn. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |