abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114497185
Hele gevecht was sowieso geweldig, eindgevecht met Bane ook. Mond helemaal open en keihard "DAAAAAMN!" toen het gebeurde. Zaal bleef behoorlijk rustig, ondanks dat het zowat helemaal vol zat. Enige moment dat iedereen echt los ging was toen Joseph Gordon Levitt aangaf dat zijn echte naam Robin was.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  Admin zaterdag 21 juli 2012 @ 15:17:45 #52
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114497907
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik weet praktisch niks van Batman, maar dit is een plaatje dat ik zovaak voorbij heb zien komen...Toch had ik niet verwacht dat het echt zou gaan gebeuren. Ik werd wel een klein beetje opgewonden toen het gebeurde. Vond het wel vreemd dat er geen slowmotion van was gemaakt ofzo, of meerdere hoeken en herhalingen. Gelukkig hebben ze dat niet gedaan.

[ afbeelding ]
Die postte ik hierboven ook al ergens. ;)

Ik vind het leuk dat ze die afbeelding hebben gereproduceerd. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114498001
Ik vind Bane in die afbeelding op een aap lijken.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 15:29:33 #54
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_114498304
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:57 schreef ROFLOL het volgende:
Hele gevecht was sowieso geweldig, eindgevecht met Bane ook. Mond helemaal open en keihard "DAAAAAMN!" toen het gebeurde. Zaal bleef behoorlijk rustig, ondanks dat het zowat helemaal vol zat. Enige moment dat iedereen echt los ging was toen Joseph Gordon Levitt aangaf dat zijn echte naam Robin was.
Was gaaf toen Batman tegen zo'n pilaar aanstond en Bane ineens keihard op hem in begon te rammen, vlak nadat z'n prothese-gevalletje was beschadigd. _O_
pi_114499029
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:29 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Was gaaf toen Batman tegen zo'n pilaar aanstond en Bane ineens keihard op hem in begon te rammen, vlak nadat z'n prothese-gevalletje was beschadigd. _O_
jah, je zag die aderen op zn kale knar ook steeds meer. Hij ging helemaal menthal.
En daarna ook die pilaar als doelwit koos.

Die Bat boomerang, klonk wel super vet over de Imax speakers.
Alleen in Rdam zaal 5 resoneert er rechtsachter een stuk plaatwerk mee.
Dat is iets minder.
pi_114500016
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:44 schreef Breuls het volgende:

[..]

Talia zag ik niet helemaal aankomen, omdat ik dacht dat zij het niet zou zijn, ook al heeft Cotillard al eens moeten ontkennen dat zij stiekem Talia was. En het verhaal over het kind in de put heeft mij succesvol op het verkeerde spoor gezet, ook al weet ik dat in de comics Bane geen zoon van Ra's al Ghul is.

Dus Nolans missie was hierin prima geslaagd. Toen duidelijk werd dat zij het kind was werd ik weer een enthousiaste fanboy en de kers op de taart was toen ze haar naam zei. :P
Ik had ergens gelezen dat Talia ook een rol had in de film, dus toen Miranda gelijk had over het milieu, had ik al een vermoeden dat dat Talia moest zijn. Zat ook de hele tijd te wachten wanneer haar ware aard naar boven kwam.

Het is eigenlijk wel een nadeel als de personages een beetje kent, dat de plot twist eigenlijk geen plot twist meer is.
signatuurloos
pi_114500199
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

"I'm going to break you. "

[ afbeelding ]
Inderdaad ja. Ook al wist je dat die scène zou komen, het bleef gaaf om dat te zien. Sowieso vond ik dat gevecht veel indrukwekkender dan wanneer Batman op het laatst wraak neemt op Bane. Je ziet gewoon hoe machteloos Batman staat tegenover Bane en de rest maar een beetje bij staat te kijken.
signatuurloos
pi_114508722
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 16:28 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Inderdaad ja. Ook al wist je dat die scène zou komen, het bleef gaaf om dat te zien. Sowieso vond ik dat gevecht veel indrukwekkender dan wanneer Batman op het laatst wraak neemt op Bane. Je ziet gewoon hoe machteloos Batman staat tegenover Bane en de rest maar een beetje bij staat te kijken.
Ja, dat was bijna moeilijk om naar te kijken zo hard werd Batman in elkaar gebeukt :P
pi_114511183
Geniaalste stukjes vond ik eigenlijk hele kleine:

- De eerste keer dat je Bane's stem hoort en de shitstorm in de vliegtuigen daarna

- Backbreaker

- Ra's al Ghul's kleine cameo.

- Scarecrow in zijn geimproviseerde rechtzaal met zijn goede dialoog over 'exile' of 'death'. 'Death by exile!'

- En daarop volgend, Gordon die over het ijs moest lopen. Ik zweerde dat hij dood zou gaan.

- Als laatst, het allerlaatste gevecht tussen Batman/Police Force en Bane/ gevangenen. Episch!

Wat zijn jullie favoriete momenten, mede FOK!-ertjes? :D
I'm a peace-loving decoy, ready for retaliation
pi_114511235
Dat Robin-stukje snapte ik totaal niet... Maar ja, ben dan ook geen Batman-kenner.
Hij was in de strips het hulpje van Batman, en komt nu aankakken nadat Batman al zowat met pensioen is?
pi_114511258
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:16 schreef BoerBert het volgende:
Mn favoriete shot is als Bruce net uit de put is geklommen en dan keihard die muziek eroverheen komt _O_.
:Y

Geniaal idd.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 22:23:02 #62
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_114511262
Ik kreeg echt een bontjas van kippenvel toen Gordon met die fakkel het bat-logo aanstak..
pi_114511430
Wat voor soort accent moet dat van Bane trouwens voorstellen? Australisch ofzo?
Of gewoon een uit de lucht gegrepen accent? :P Ik vond het in elk geval echt te vet.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 22:33:26 #64
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_114511625
Ik denk dat het zwakste plek in het script is dat Bane kennelijk maanden lang een stad kan gijzelen zonder dat het amerikaanse leger daar ook maar iets aan kan doen...

Overigens wat een boel kleine cameo's van, voor mij iig, bekende acteurs...

Aidan Gillen (The Wire, 12 Rounds, Blitz)
William Devane (24)
Desmond Harrington (Dexter)
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zaterdag 21 juli 2012 @ 22:34:02 #65
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_114511650
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 22:27 schreef iphoontje het volgende:
Wat voor soort accent moet dat van Bane trouwens voorstellen? Australisch ofzo?
Of gewoon een uit de lucht gegrepen accent? :P Ik vond het in elk geval echt te vet.
Vond het wat Brits aan doen... overigens mankeerde dat masker wel zijn acteerwerk. Deed me denken aan The Goblin uit Spider-man
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zaterdag 21 juli 2012 @ 22:35:54 #66
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_114511727
Josh Pence - Young Ra's Al Ghul.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 21 juli 2012 @ 23:30:48 #67
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_114514308
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 22:33 schreef MikeyMo het volgende:
Ik denk dat het zwakste plek in het script is dat Bane kennelijk maanden lang een stad kan gijzelen zonder dat het amerikaanse leger daar ook maar iets aan kan doen...

Overigens wat een boel kleine cameo's van, voor mij iig, bekende acteurs...

Aidan Gillen (The Wire, 12 Rounds, Blitz)
William Devane (24)
Desmond Harrington (Dexter)
En Wade Williams en Reggie Lee van Prison Break :D
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  Admin zaterdag 21 juli 2012 @ 23:37:37 #68
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114514645
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 22:21 schreef iphoontje het volgende:
Dat Robin-stukje snapte ik totaal niet... Maar ja, ben dan ook geen Batman-kenner.
Hij was in de strips het hulpje van Batman, en komt nu aankakken nadat Batman al zowat met pensioen is?
In de comics is er in veel verhalen een partner naast Bruce. Die partner heeft de schuilnaam Robin, op dezelfde manier dat Batman de schuilnaam van Bruce is, dus.

Er zijn door de jaren heen verschillende Robins geweest, waarvan Dick Grayson de eerste (en bekendste) was en Damian Wayne, de zoon van Bruce en Talia al Ghul, de meest recente. Robins zijn altijd kids of tieners (Damian is momenteel 10 jaar oud), en Dick Grayson is in een later stadium wel eens een vervangende Batman geweest bij afwezigheid van Bruce.

Als een Robin ouder wordt en stopt met aan de zijde van Batman werken, gaat-ie meestal iets voor zichzelf doen. Wederom de bekendste hierin is Dick, die tegenwoordig solo werkt onder de naam Nightwing.

Het feit dat in de film Blake een bijna-sidekick rol aanneemt, de tip krijgt een masker te dragen en zelf de naam Robin blijkt te hebben is dus een knipoog naar de Robins uit de comics. Maar omdat hij Robin heet is de suggestie dat het daarbij blijft: Bruce is klaar met Batman, Blake heeft de Batcave ontdekt en zou de rol van Batman dus kunnen overnemen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114515246
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 22:34 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Vond het wat Brits aan doen... overigens mankeerde dat masker wel zijn acteerwerk. Deed me denken aan The Goblin uit Spider-man
Ik denk dat ze geprobeerd hebben de vergelijking met Heath Ledger/de Joker zoveel mogelijk probeerden te vermijden.
Vraag me trouwens af hoe ze het fysieke gestalte gemaakt hebben. Zo groot/breed kan niemand toch zijn? Daar moet wel een pak of veel computerwerk aan te pas zijn gekomen.
  Admin zaterdag 21 juli 2012 @ 23:50:23 #70
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114515278
Nee, Hardy heeft gewoon hard getraind.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114515366
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 23:37 schreef Breuls het volgende:

[..]

In de comics is er in veel verhalen een partner naast Bruce. Die partner heeft de schuilnaam Robin, op dezelfde manier dat Batman de schuilnaam van Bruce is, dus.

Er zijn door de jaren heen verschillende Robins geweest, waarvan Dick Grayson de eerste (en bekendste) was en Damian Wayne, de zoon van Bruce en Talia al Ghul, de meest recente. Robins zijn altijd kids of tieners (Damian is momenteel 10 jaar oud), en Dick Grayson is in een later stadium wel eens een vervangende Batman geweest bij afwezigheid van Bruce.

Als een Robin ouder wordt en stopt met aan de zijde van Batman werken, gaat-ie meestal iets voor zichzelf doen. Wederom de bekendste hierin is Dick, die tegenwoordig solo werkt onder de naam Nightwing.

Het feit dat in de film Blake een bijna-sidekick rol aanneemt, de tip krijgt een masker te dragen en zelf de naam Robin blijkt te hebben is dus een knipoog naar de Robins uit de comics. Maar omdat hij Robin heet is de suggestie dat het daarbij blijft: Bruce is klaar met Batman, Blake heeft de Batcave ontdekt en zou de rol van Batman dus kunnen overnemen.
Thx :) Ik wist idd dat de partner/het hulpje Robin heette, maar het ging me er vooral om dat ze er in een keer in de allerlaatste deel van de trilogie mee aan kwamen. Was misschien sterker/beter geweest als ie in de eerdere 2 delen ook al een rol(letje) had gespeeld, en dat ze dan die 'bekendmaking' aan het einde deden.
  Admin zaterdag 21 juli 2012 @ 23:53:42 #72
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_114515417
Nee, het is geen bekendmaking. Het verhaal is zoals je het ziet in deze film, en je moet dan even wegdenken dat hij Robin heet. Die naam is puur voor de lol.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_114515509

Held, geweldig postuur voor Bane.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  zondag 22 juli 2012 @ 00:04:03 #74
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_114515835
Einde is trouwens gepikt uit de jaren '60 serie.

The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_114516053
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 23:55 schreef ROFLOL het volgende:
[ afbeelding ]

Held, geweldig postuur voor Bane.
Dus hij heeft in juli zo'n gaar Armstrongbandje omgedaan, big fucking deal en niet echt passend bij zijn rol als Bane.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')