Die postte ik hierboven ook al ergens.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet praktisch niks van Batman, maar dit is een plaatje dat ik zovaak voorbij heb zien komen...Toch had ik niet verwacht dat het echt zou gaan gebeuren. Ik werd wel een klein beetje opgewonden toen het gebeurde. Vond het wel vreemd dat er geen slowmotion van was gemaakt ofzo, of meerdere hoeken en herhalingen. Gelukkig hebben ze dat niet gedaan.
[ afbeelding ]
Was gaaf toen Batman tegen zo'n pilaar aanstond en Bane ineens keihard op hem in begon te rammen, vlak nadat z'n prothese-gevalletje was beschadigd.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:57 schreef ROFLOL het volgende:
Hele gevecht was sowieso geweldig, eindgevecht met Bane ook. Mond helemaal open en keihard "DAAAAAMN!" toen het gebeurde. Zaal bleef behoorlijk rustig, ondanks dat het zowat helemaal vol zat. Enige moment dat iedereen echt los ging was toen Joseph Gordon Levitt aangaf dat zijn echte naam Robin was.
jah, je zag die aderen op zn kale knar ook steeds meer. Hij ging helemaal menthal.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:29 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Was gaaf toen Batman tegen zo'n pilaar aanstond en Bane ineens keihard op hem in begon te rammen, vlak nadat z'n prothese-gevalletje was beschadigd.
Ik had ergens gelezen dat Talia ook een rol had in de film, dus toen Miranda gelijk had over het milieu, had ik al een vermoeden dat dat Talia moest zijn. Zat ook de hele tijd te wachten wanneer haar ware aard naar boven kwam.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Talia zag ik niet helemaal aankomen, omdat ik dacht dat zij het niet zou zijn, ook al heeft Cotillard al eens moeten ontkennen dat zij stiekem Talia was. En het verhaal over het kind in de put heeft mij succesvol op het verkeerde spoor gezet, ook al weet ik dat in de comics Bane geen zoon van Ra's al Ghul is.
Dus Nolans missie was hierin prima geslaagd. Toen duidelijk werd dat zij het kind was werd ik weer een enthousiaste fanboy en de kers op de taart was toen ze haar naam zei.
Inderdaad ja. Ook al wist je dat die scène zou komen, het bleef gaaf om dat te zien. Sowieso vond ik dat gevecht veel indrukwekkender dan wanneer Batman op het laatst wraak neemt op Bane. Je ziet gewoon hoe machteloos Batman staat tegenover Bane en de rest maar een beetje bij staat te kijken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"I'm going to break you. "
[ afbeelding ]
Ja, dat was bijna moeilijk om naar te kijken zo hard werd Batman in elkaar gebeuktquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ook al wist je dat die scène zou komen, het bleef gaaf om dat te zien. Sowieso vond ik dat gevecht veel indrukwekkender dan wanneer Batman op het laatst wraak neemt op Bane. Je ziet gewoon hoe machteloos Batman staat tegenover Bane en de rest maar een beetje bij staat te kijken.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:16 schreef BoerBert het volgende:
Mn favoriete shot is als Bruce net uit de put is geklommen en dan keihard die muziek eroverheen komt.
Vond het wat Brits aan doen... overigens mankeerde dat masker wel zijn acteerwerk. Deed me denken aan The Goblin uit Spider-manquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:27 schreef iphoontje het volgende:
Wat voor soort accent moet dat van Bane trouwens voorstellen? Australisch ofzo?
Of gewoon een uit de lucht gegrepen accent?Ik vond het in elk geval echt te vet.
En Wade Williams en Reggie Lee van Prison Breakquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:33 schreef MikeyMo het volgende:
Ik denk dat het zwakste plek in het script is dat Bane kennelijk maanden lang een stad kan gijzelen zonder dat het amerikaanse leger daar ook maar iets aan kan doen...
Overigens wat een boel kleine cameo's van, voor mij iig, bekende acteurs...
Aidan Gillen (The Wire, 12 Rounds, Blitz)
William Devane (24)
Desmond Harrington (Dexter)
In de comics is er in veel verhalen een partner naast Bruce. Die partner heeft de schuilnaam Robin, op dezelfde manier dat Batman de schuilnaam van Bruce is, dus.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:21 schreef iphoontje het volgende:
Dat Robin-stukje snapte ik totaal niet... Maar ja, ben dan ook geen Batman-kenner.
Hij was in de strips het hulpje van Batman, en komt nu aankakken nadat Batman al zowat met pensioen is?
Ik denk dat ze geprobeerd hebben de vergelijking met Heath Ledger/de Joker zoveel mogelijk probeerden te vermijden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Vond het wat Brits aan doen... overigens mankeerde dat masker wel zijn acteerwerk. Deed me denken aan The Goblin uit Spider-man
Thxquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:37 schreef Breuls het volgende:
[..]
In de comics is er in veel verhalen een partner naast Bruce. Die partner heeft de schuilnaam Robin, op dezelfde manier dat Batman de schuilnaam van Bruce is, dus.
Er zijn door de jaren heen verschillende Robins geweest, waarvan Dick Grayson de eerste (en bekendste) was en Damian Wayne, de zoon van Bruce en Talia al Ghul, de meest recente. Robins zijn altijd kids of tieners (Damian is momenteel 10 jaar oud), en Dick Grayson is in een later stadium wel eens een vervangende Batman geweest bij afwezigheid van Bruce.
Als een Robin ouder wordt en stopt met aan de zijde van Batman werken, gaat-ie meestal iets voor zichzelf doen. Wederom de bekendste hierin is Dick, die tegenwoordig solo werkt onder de naam Nightwing.
Het feit dat in de film Blake een bijna-sidekick rol aanneemt, de tip krijgt een masker te dragen en zelf de naam Robin blijkt te hebben is dus een knipoog naar de Robins uit de comics. Maar omdat hij Robin heet is de suggestie dat het daarbij blijft: Bruce is klaar met Batman, Blake heeft de Batcave ontdekt en zou de rol van Batman dus kunnen overnemen.
Dus hij heeft in juli zo'n gaar Armstrongbandje omgedaan, big fucking deal en niet echt passend bij zijn rol als Bane.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:55 schreef ROFLOL het volgende:
[ afbeelding ]
Held, geweldig postuur voor Bane.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |