Ja als je zo begintquote:Op maandag 23 juli 2012 22:42 schreef Kwamo het volgende:
Wat ik dus niet snapte, was die hele "gijzelactie" van Gotham.
Bane heeft een bom die niemand ziet, gejat uit een supergeheime fusiereactor van Wayne waar nog nooit iemand van gehoord heeft. Die rijdt hij rond over dat eiland in drie vrachtwagens terwijl 3000 agenten in de metrotunnels opgesloten zitten.
En de Verenigde Staten? "Ja is goed Bane, lekker doen! Hier zijn honderd vrachtwagens per dag aan eten.". Geen onderhandelingen, gewoon meteen een patstelling. Tuurlijk Chris, jij wel
Mja. "Iemand naar of van Gotham en ik blaas de boel op." Is best een stevige positie.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:44 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ik denk dat je ze wel serieus neemt als ze de politie in hun macht hebben en alle bruggen hebben opgeblazen
Juist Batman werd in de eerste film (en de tweede een beetje) nog wel neergezet als "dat kan". Daar ging heel deel 1 over, die opbouw daar naartoe. Kijk, dat vliegen ging nergens over en hij is toch wel heel erg sterk, maar verder. Het zou nog wel kunnen. Mits alles zo perfect gaat als in de film. Over kerken heenrijden met zo'n tank gaat hem niet worden maar ontsnappen? Sure.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:45 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja als je zo begint, een man die zich verkleed als vleermuis die in het rond vliegt is wel realistisch
En ze hadden die Russische wetenschapper waar de CIA ook naar op zoek was.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:44 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ik denk dat je ze wel serieus neemt als ze de politie in hun macht hebben en alle bruggen hebben opgeblazen
Dat idee had ik ookquote:Op maandag 23 juli 2012 22:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hmm, in het begin in dat riool linkte ze een keer naar die Killer Croc had ik het idee? Toen zeiden ze dat er wel een grote krokodil moest zijn ofzo daar, of slaat dit nergens op?
Komt daar een nieuwe van dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:38 schreef Stefan het volgende:
Overigens vraag ik me af of de studio gewoon deel 4 gaat maken of weer een reboot.
Transformers zou ook eerst alleen een trilogie worden.
Zelfde als Mr Fox een keer linkt naar Catwoman in deel 2. En vervolgens komt ze in deel 3 . Maar kan me niet voorstellen dat ze Croc gebruiken in een eventuele deel 4 .quote:
Ja, ik grinnikte toen als enige in de zaal.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hmm, in het begin in dat riool linkte ze een keer naar die Killer Croc had ik het idee? Toen zeiden ze dat er wel een grote krokodil moest zijn ofzo daar, of slaat dit nergens op?
Klopt, die viel iedereen toen ook op. Nolan gaat iig weg als director. Dus het zou kunnen.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zelfde als Mr Fox een keer linkt naar Catwoman in deel 2. En vervolgens komt ze in deel 3 . Maar kan me niet voorstellen dat ze Croc gebruiken in een eventuele deel 4 .
Wat vind je dan zo donker aan de laatste twee films. Ik zie het eerder als twee vermakelijke actiefilms.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:41 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ik vind al die films geweldig, maar t wordt niet veel donkerder dan nolans universum.
ik snap wat je bedoelt, denk ik, maar Returns is duidelijk luchthartiger, meer zwarte komedie, meer gothic en sprookjesachtig. niet zozeer drukkend en dreigend als de nieuwe films.
Hier ook met drie vrienden die ook Arkham Asylum hadden gespeeld.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:10 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja, ik grinnikte toen als enige in de zaal.
Nee hoor.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ach shit, daar dacht ik helemaal niet aan toen ik dat schreefquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:49 schreef F_JD het volgende:
[..]
Toonde hij hem niet in het openbaar in het stadion?
Dit. Geweldige film.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:25 schreef kurk_droog het volgende:
Deze film is echt verschrikkelijk goed weer. Maakt mijn verwachtingen helemaal waar!
Er zijn tijdens de belegering van Gotham wel meer rijkelui uit hun huizen gesleept en vermoord. Niet zo vreemd als de dood van Wayne pas bekend wordt na de bevrijding.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:16 schreef Netsplitter het volgende:
Wat gebeurd er nu met Wayne Enterprise en waarom zou men nu juist niet gaan denken dat Bruce Batman is omdat ze "toevallig" tegelijkertijd "dood" zijn?
Wayne Enterprise gaat gewoon door, Bruce was nou niet iemand die de boel draaiende hield. En dat het toevallig is dat ze beide dood gewaand worden maakt niet zoveel uit. Blake neemt het stokje over van Bruce. Bruce zelf is begonnen aan een nieuw leven mbv dat USB stickie met identity eraser. Ik vraag me eerder af waar Bruce en Selina hun brood mee verdienenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:16 schreef Netsplitter het volgende:
Wat gebeurd er nu met Wayne Enterprise en waarom zou men nu juist niet gaan denken dat Bruce Batman is omdat ze "toevallig" tegelijkertijd "dood" zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |