Ook als je na de film nog helemaal in een soort vibe zit?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:01 schreef Breuls het volgende:
Bij een film vind ik het alleen begrijpelijk bij een speciale voorstelling, zoals een première of een persscreening. In andere gevallen vind ik het maar raar.
Wel bij leuke komedies. En bij The Avengers was er wel een paar keer applaus, toch?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:05 schreef Stefan het volgende:
Een persscreening waar geklapt wordt? Er wordt daar niet eens gelachen bij een komedie
Nou, het was maar heel kort toen men bij TDKR ging klappen, maar ik zat zo in een vibe dat ik juist mee ging doen.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook als je na de film nog helemaal in een soort vibe zit?
heb het einde met open mond aangezien. zo mooi vond ik het.
Inderdaad, de sfeer is ook veel duisterder dan bij TDK en TDKR.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Batman Returns
Die stijl, die sfeer.
Ja, klopt. Hij liep wel goed weg, maar direct na een val kun je nog adrenaline hebben, wellicht.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik dacht dat hij aan het einde nog redelijk goed wegliep. Het kan wel van iets anders zijn, maar niet van de Batman uithangen, want dat was de laatste keer.
Zover ik weet was dat ook niet echt duidelijk. Misschien van de trap gevallen.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:12 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom was Waynes been eigenlijk kapot aan het begin van de film? Heb ik iets gemist aan het einde van The Dark Knight?
Nee dat was een fanscreening. Een persscreening is doordeweeks op woensdag met Robbert Blokland enzoquote:Op maandag 23 juli 2012 22:08 schreef Breuls het volgende:
[..]
Wel bij leuke komedies. En bij The Avengers was er wel een paar keer applaus, toch?
Het is comicdark. Het is allemaal kleinschaliger, intiemer.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Inderdaad, de sfeer is ook veel duisterder dan bij TDK en TDKR.
Oh, nee ik zei niet dat dat een persscreening was. Van The Avengers was ik daarvoor namelijk al bij de persscreening geweest.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee dat was een fanscreening. Een persscreening is doordeweeks op woensdag met Robbert Blokland enzo
TDK en TDKR zijn dan ook veel meer actiefilms dan iets anders. Actiefilms waar toevallig Batman in zit.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het leek mij inderdaad alsof ze hem neer wilden zetten als een oude kreupele man. Zodat het nog moeilijker wordt voor hem om de nieuwe uitdagingen het hoofd te bieden.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, klopt. Hij liep wel goed weg, maar direct na een val kun je nog adrenaline hebben, wellicht.
Of; ze hebben gewoon dat been pas later bedacht zonder een reden te fabriceren, gewoon omdat ze het goed vonden om Bruce op een low point te laten beginnen.
In de comic Knightfall, waar het rug-breken uit komt, was Batman enorm uitgeput door een eindeloze stroom 'werk' waardoor hij steeds elke avond de deur uit was, weinig sliep, kneuzingen van allerlei gevechten opliep, et cetera, voordat Bane hem wist te breken. De setup in TDKR leek dit op deze manier weer te geven.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het leek mij inderdaad alsof ze hem neer wilden zetten als een oude kreupele man. Zodat het nog moeilijker wordt voor hem om de nieuwe uitdagingen het hoofd te bieden.
Heb ik vaker gezegd, TDK had net zo goed Die Hard with a Joker kunnen zijnquote:Op maandag 23 juli 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
TDK en TDKR zijn dan ook veel meer actiefilms dan iets anders. Actiefilms waar toevallig Batman in zit.
Voor mij is dat precies wat die film zo goed maakt.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb ik vaker gezegd, TDK had net zo goed Die Hard with a Joker kunnen zijn
Klopt ja. Ik had al zoiets gelezen op /co/.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
In de comic Knightfall, waar het rug-breken uit komt, was Batman enorm uitgeput door een eindeloze stroom 'werk' waardoor hij steeds elke avond de deur uit was, weinig sliep, kneuzingen van allerlei gevechten opliep, et cetera, voordat Bane hem wist te breken. De setup in TDKR leek dit op deze manier weer te geven.
Is het niet zo dat Nolan niet zoveel op heeft met de comic? Dat zou een hoop verklaren iig.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb ik vaker gezegd, TDK had net zo goed Die Hard with a Joker kunnen zijn
Voor mij niet, aangezien ik een heel ander beeld van Batman en Gotham City heb.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Voor mij is dat precies wat die film zo goed maakt.
Nee, mij niet, ik zie New York, niet Gothamquote:Op maandag 23 juli 2012 22:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Voor mij is dat precies wat die film zo goed maakt.
ik vind al die films geweldig, maar t wordt niet veel donkerder dan nolans universum.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
ik denk dat je ze wel serieus neemt als ze de politie in hun macht hebben en alle bruggen hebben opgeblazenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:42 schreef Kwamo het volgende:
Wat ik dus niet snapte, was die hele "gijzelactie" van Gotham.
Bane heeft een bom die niemand ziet, gejat uit een supergeheime fusiereactor van Wayne waar nog nooit iemand van gehoord heeft. Die rijdt hij rond over dat eiland in drie vrachtwagens terwijl 3000 agenten in de metrotunnels opgesloten zitten.
En de Verenigde Staten? "Ja is goed Bane, lekker doen! Hier zijn honderd vrachtwagens per dag aan eten.". Geen onderhandelingen, gewoon meteen een patstelling. Tuurlijk Chris, jij wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |