Corsair is naar mijn mening het beste, inderdaad. Wat betreft Crucial had ik het wel mis, want dat wordt door Apple standaard in sommige Macs gebruikt. In de mijne zat echter Samsung toen ik 'm kocht.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:17 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Oh, wist ik niet?
Als ik er een mag toch maar corsair erin rammen dan.
Oh oke. Corsair is dus het bestequote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:19 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Corsair is naar mijn mening het beste, inderdaad. Wat betreft Crucial had ik het wel mis, want dat wordt door Apple standaard in sommige Macs gebruikt. In de mijne zat echter Samsung toen ik 'm kocht.
Naar mijn mening wel. Als iemand anders daar een andere mening over heeft hoor ik het graag, er zullen vast mensen zijn met andere ervaringen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:20 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Oh oke. Corsair is dus het beste.
Vast welquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:21 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Naar mijn mening wel. Als iemand anders daar een andere mening over heeft hoor ik het graag, er zullen vast mensen zijn met andere ervaringen.
Hoeveel (V)RAM heb je dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:27 schreef GlobeHouse het volgende:
Heb de HD3000 wel een beetje onderschat. Trekt LoL op High (shadows wel off) op 1920x1080 op 45FPS gemiddeld. Wel nice.
Ah, da's dus 8+ GB RAM. Ja, dan is de HD3000 inderdaad wel goed te doen voor de meeste games (al dan niet op low/medium). GTA: IV draaide bij mij ook verrassend goedquote:
Daar werd niet over gesproken. Het zal wel een 4S worden aangezien er geen 4 meer te krijgen is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:19 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Ik meen trouwens gehoord te hebben dat Apple defecte 4's vervangt met 4S'en, wat m.i. ook de prijs van ¤ 150 zou rechtvaardigen.
Mocht TS gewoon een 4 terugkrijgen, lijkt me dat 'ie niets zou hoeven bijbetalen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:37 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik heb dus een afspraak gemaakt bij de Genius Bar in Amsterdam maar ik heb er toch van afgezien om mijn MacBook helemaal naar Amsterdam mee te nemen (dagtrip, veel OV, risico van diefstal/beroving e.d.).
Nu kan ik nergens meer vinden waar ik mijn afspraak kan annuleren
Hij is niet kapot, ik wilde alleen dat de mobiele hotspot op mijn telefoon werd geregeld. Of zou ik dat bij Vodafone moeten doen i.p.v. Apple?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:38 schreef AppleOcean het volgende:
[..]![]()
Neem een windows laptop mee, plak er een apple sticker op en zeg dat je mac kapot is.
Hutspotquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:42 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hij is niet kapot, ik wilde alleen dat de mobiele hotspot op mijn telefoon werd geregeld. Of zou ik dat bij Vodafone moeten doen i.p.v. Apple?
Ik wil dus mijn mobiele telefoon (Android) een hotspot (niet hutspot) maken en die dan met mijn MacBook verbinden zodat ik via de 3G van mijn mobiele telefoon op internet kan.
Ik krijg dat zelf niet aan de praat
Ik kan wel een hotspot aanmaken en mijn MacBook ermee verbinden, maar om één of andere reden komt hij dan gewoon niet op internet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:43 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Hutspot. Ik moest lachen.
http://cellphoneforums.ne(...)-your-htc-one-s.html
Poging waard, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |