Ik ben altijd in een goede bui.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:03 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Het is beter dat we deze vragen niet zullen beantwoorden huib is net jarig geweest en mogelijk is tom in een slechte bui.
Plan en vogel hadden een meet met elkaar.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:55 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
WELKE MEET?!
Anywaays ik zit nu op strand met ipad! Ib4 ipad
Ik ga niks teruglezen btw
Echt he, insert senor chang GAAAYYY here.quote:
Was jij er ook?quote:Op zondag 22 juli 2012 11:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Echt he, insert senor chang GAAAYYY here.
EN huge ass citandel.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:42 schreef cool15 het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben bezig met een klein project en vroeg me af wat jullie erin willen zien, de map komt vrij als download wanneer ik klaar ben. over het algemeen zijn de torens 31 blokken van elkaar verwijderd
Een niet symmetrisch bouwwerk waardoor er in de laatste hoek geen toren als hoekpunt staat, dat is natuurlijk erg zonde want dan krijg je een lelijke hoek.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:42 schreef cool15 het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben bezig met een klein project en vroeg me af wat jullie erin willen zien, de map komt vrij als download wanneer ik klaar ben. over het algemeen zijn de torens 31 blokken van elkaar verwijderd
Dit.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:09 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Een niet symmetrisch bouwwerk waardoor er in de laatste hoek geen toren als hoekpunt staat, dat is natuurlijk erg zonde want dan krijg je een lelijke hoek.
ik heb al een halfuur staan terraformen ervoorquote:Op zondag 22 juli 2012 14:32 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dit.
Tevens zou ik er niks in bouwen. Mooi leeg zo. Stel je voor dat al die mooie natuur ervoor weg moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |