en het wordt minder en minder in Enschede...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:36 schreef Plasterk het volgende:
http://www.goal.com/nl/ne(...)nteerd-bij-fc-twente
Niet als we Luc gekocht hebben van Inter. Buly wordt onze pinch-hitter.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
en het wordt minder en minder in Enschede...
Met topscorers word je geen kampioen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:43 schreef Wessiej het volgende:
Buly + verhoek en tadic is echt topscorer van het seizoen hoor...
Een miljoen of 4 is dat geloof ik, het gaat alleen om het market pool gedeelte voor NLquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
feyenoord loot dynamo in de cl. de kans dat ze doorgaan is niet zo heel groot lijkt me, dus dat is meer euro's voor ons
is toch mooi meegenomen lijkt me.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een miljoen of 4 is dat geloof ik, het gaat alleen om het market pool gedeelte voor NL
Uiteraard geld is geldquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja iets van 4 miljoen, maarja 4 miljoen is 4 miljoenAlles is mooi meegenomen.
Wat heb je aan dat geld als je het toch niet uitgeeft?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
feyenoord loot dynamo in de cl. de kans dat ze doorgaan is niet zo heel groot lijkt me, dus dat is meer euro's voor ons
Ik zeg alleen dat ze geen kampioen worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik zeg ook alleen dat hij topscorer wordt, Twente eindigt zesde.
Je kan het zo zien, die 4 miljoen is ongeveer wat je kwijt bent aan die regeringsmaatregel met extra belasting 150000+ salarissen en politiekostenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:08 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Wat heb je aan dat geld als je het toch niet uitgeeft?
Jij ziet ze ook vliegenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:43 schreef Wessiej het volgende:
Buly + verhoek en tadic is echt topscorer van het seizoen hoor...
Nee dan wordt het vEL ronde 4 voor ze. Mochten ze Kiev overleven, dan zijn ze wel zeker van groepsfase EL bij verlies.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
is toch mooi meegenomen lijkt me.
als feyenoord faalt, gaan ze dan automatisch naar de el, of moeten ze zich daarvoor ook nog kwalificeren?
Bulykin deed het ook goed bij ons, in de paar minuten die hij mocht spelen. Als Twente zelfs Landzaat nog een paar jaar aan het spelen kreeg, moet het met Bulykin ook goed gaan.quote:
Buly heeft 21 keer gescoord voor Ajax ofzo? En dat alleen met invallen. Toppertje die Buly, scoort in alle moeilijke wedstrijdenquote:
man utd thuis was te triest voor woorden andersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Buly heeft 21 keer gescoord voor Ajax ofzo? En dat alleen met invallen. Toppertje die Buly, scoort in alle moeilijke wedstrijden
Als Castaignos komt, er zijn een aantal clubs die het dubbele bieden voor hemquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sowieso dat Bulykin niet in de basis start als Castaignos fit is. Hij zal uiteindelijk wel 10 doelpuntjes maken niet meer niet minder
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Buly heeft 21 keer gescoord voor Ajax ofzo? En dat alleen met invallen. Toppertje die Buly, scoort in alle moeilijke wedstrijden
Eens, maar er zijn er maar weinig die zonder morren 80 min op de bak zitten en met en lach invallen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:53 schreef Marsenal het volgende:
Bulykin is een leuke speler, maar er zijn er zoveel die kunnen wat hij kan.
alleen deed hij dat niet zonder morren. Hij heeft een aantal keer in de media geroepen dat hij meer speeltijd wil.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, maar er zijn er maar weinig die zonder morren 80 min op de bak zitten en met en lach invallen.
FdBquote:De Boer: Voetbal is ook van homo's
AMSTERDAM - Ajax-trainer Frank de Boer is geschrokken van de ophef die is ontstaan over zijn uitspraken over homoseksuele voetballers. "Voetbal is van iedereen, ook van homo's", laat De Boer via twitter weten. "Ik betreur de ophef. Heb niemand willen kwetsen. Uitspraak is uit zijn verband gerukt."
Frank de Boer: Hoe herken je de homo?
De succesvolle coach liet in de aankondiging van een BNN programma weten dat homo's asportief zijn en dat het hen ontbreekt aan motoriek. Daarop eiste het COC terstond dat de trainer zijn excuses zou maken. „Hij geeft een signaal af dat homo's niet welkom zijn in het voetbal”, aldus een woordvoerder van de homobelangenorganisatie vrijdag. De Boer liet daarop weten niemand te hebben willen kwetsen.
Ronald de Boer
"Weet niet wat er precies aan de hand is, maar mijn broer heeft niks tegen homo's en is helemaal geen type om mensen te kwetsen", liet Franks broer Ronald eerder al weten. "Storm in een glas water."
Nouja het is wel onzin wat Frankie zegt. Want er zijn genoeg homo's in het voetbal denk ik en anders wel bi-seksuelen. Johan Derksen zei ooit dat hij wel wat homoseksuelen kent. Maarja Frankie wist gewoon niet wat hij moest zeggen en geeft een open antwoord zoals we van onze baas gewend zijn.quote:
Tuurlijk klopt het niet helemaal, maar is een geweldig antwoordquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nouja het is wel onzin wat Frankie zegt. Want er zijn genoeg homo's in het voetbal denk ik en anders wel bi-seksuelen. Johan Derksen zei ooit dat hij wel wat homoseksuelen kent. Maarja Frankie wist gewoon niet wat hij moest zeggen en geeft een open antwoord zoals we van onze baas gewend zijn.
Wat bedoel je met gaydar?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:15 schreef HeatWave het volgende:
Sja, even buiten de feiten hoor, maar als homo's over een gaydar beschikken, en dus beweren homo's er zo uit te kunnen pikken, dan heeft FdB wel een punt natuurlijk.
Dat zeg ik, ze beweren homo's er altijd feilloos uit te kunnen pikken, hoe "hetero" ze ook doen. Dat zou dan toch te maken moeten hebben met lichaamstaal etc. Dus als ze zelf al beweren anders te zijnquote:
maar zijn vriend is zeker wel zo übergay als watquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:21 schreef Tyron het volgende:
Ik ken overigens een oud klasgenoot van me die homoseksueel is en je zou hem er denk ik nooit uitpikken, het is dat hij een vriend heeft maar hij lijkt zo hetero als wat.
Nee ook niet, heb die gast dan een keer in een kledingwinkel gezien. Maar het leken gewoon twee vrienden ipv twee homo's ofzo. Mensen zoals Gordon zijn gewoon nichten maar lang niet elke homo is zo (denk ik).quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:23 schreef Adames het volgende:
[..]
maar zijn vriend is zeker wel zo übergay als wat
ah ok, ik heb ook wel een aantal homo's in mijn directe omgeving, ik zou van de meeste ook niet zeggen dat ze homo zijn, maar het vriendje wat ze dan bij zich hebben is dan ook echt zo'n typische TV homo. verschrikkelijkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee ook niet, heb die gast dan een keer in een kledingwinkel gezien. Maar het leken gewoon twee vrienden ipv twee homo's ofzo. Mensen zoals Gordon zijn gewoon nichten maar lang niet elke homo is zo (denk ik).
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:25 schreef Marsenal het volgende:
Mijn oudste broer is ook homo, en dat is ook niet aan de buitenkant te zien. De gaydar werkt daar ook niet, denk ik.
Hij is wel gigantisch asportief en motorisch een mongool trouwens, Frank zou hem er zo uit pikken.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:25 schreef Marsenal het volgende:
Mijn oudste broer is ook homo, en dat is ook niet aan de buitenkant te zien. De gaydar werkt daar ook niet, denk ik.
Hij is wel gigantisch asportief en motorisch een mongool trouwens, Frank zou hem er zo uit pikken.
Heb dan wel weer een homo rondlopen bij mijn opleiding waar je het wel meteen ziet (kledingstijl, enorm verzorgd en kapsel etc), maar hij is gewoon aardig en maakt geen Gordon-gay-grapjes ofzo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:25 schreef Adames het volgende:
[..]
ah ok, ik heb ook wel een aantal homo's in mijn directe omgeving, ik zou van de meeste ook niet zeggen dat ze homo zijn, maar het vriendje wat ze dan bij zich hebben is dan ook echt zo'n typische TV homo. verschrikkelijk
Constant van die kontneuk innuendo's maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb dan wel weer een homo rondlopen bij mijn opleiding waar je het wel meteen ziet (kledingstijl, enorm verzorgd en kapsel etc), maar hij is gewoon aardig en maakt geen Gordon-gay-grapjes ofzo.
Ik vind Gordon en Gerard wel grappige gozers hoor, maar door hun denkt een hele hoop domme televisie-volk dat alle homo's zo zijn, geloof ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Constant van die kontneuk innuendo's maken.
Henk en Ingrid homo-indoctrinatie.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind Gordon en Gerard wel grappige gozers hoor, maar door hun denkt een hele hoop domme televisie-volk dat alle homo's zo zijn, geloof ik.
quote:Nicolai Boilesen gaat vermoedelijk de start van de competitie niet halen. Hij heeft nog te veel last van zijn blessure. De verdediger was al tijdens zijn jeugd zeer blessuregevoelig en heeft de laatste jaren veel op de tribune gezeten. Ook de terugkeer van Miralem Sulejmani is nog onzeker.
Vermoedelijk is Derk Boerrigter wel fit voor aanvang van het nieuwe seizoen. Zowel Boilesen als Boerrigter zullen afreizen naar Engeland, waar Ajax oefent tegen Norwich en Southampton. Aankomende zaterdag speelt Ajax nog een duel in eigen huis, tegen Celtic FC.
te lang blijkbaar. We hebben weer eens een man van glas helaas.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:32 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja jezus, hoe lang gaat dit nog duren?
heel zijn loopbaan ben ik bangquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:32 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja jezus, hoe lang gaat dit nog duren?
shit, jammerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
te lang blijkbaar. We hebben weer eens een man van glas helaas.
Ik gok ook maar wat hoorquote:
Kwam er gister achter, wou gewoon één keer een opmerking over maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
kinderachtig dat jij het persoonlijk maaktmaar dat ben ik wel gewend hier
Nou heb jij ook weer je pleziertje gehadquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kwam er gister achter, wou gewoon één keer een opmerking over maken.
Nee zeker nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok ook maar wat hoorMaar het is natuurlijk niet best bij zo'n jong jochie.
Ook zo'n lelijk Daley non baardje, wat is dat toch met die pubertjesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:38 schreef Chase_Utley het volgende:
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)-tekent-bij-Ajax.htm
Is toch niet voor nu joh azijnzeiker.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Woei, de erg noodzakelijke en node gemiste middenvelder is binnen, die hadden we nog niet.
Noem eens een aantal verdedigende middenvelders die we hebben...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Woei, de erg noodzakelijke en node gemiste middenvelder is binnen, die hadden we nog niet.
Vervanger van Anita is iig binnen, mocht het zo zijn dat hij vertrekt.quote:Boccara verlaat PSG, maakt vader blij en tekent driejarig contract bij Ajax
Vrijdag, 20 juli 2012 om 14:35
Ajax heeft vrijdag officieel bevestigd dat Ilan Boccara is vastgelegd. De getalenteerde middenvelder, die van Frans-Nederlandse afkomst is, wordt overgenomen van Paris Saint-Germain. Hij heeft een driejarig contract ondertekend bij Ajax, dat zegt dat het de laatste details van de transfer nog aan het afhandelen is met les Parisiens.
De negentienjarige Boccara speelde sinds mei al een paar keer voor Nederland Onder-19, waar hij terechtkwam nadat bondscoach Wim van Zwam een tip kreeg. “Dat er bij Paris Saint-Germain een jongen meeliep die half Nederlands is en interesse had om voor Nederland uit te komen. Ik heb hem toen bekeken en ik was direct overtuigd”, legde Van Zwam afgelopen week uit. Ajax ontdekte het ook en handelde snel.
Voor de familie Boccara is de overgang van Ilan een belangrijke mijlpaal. “Dit is enorm speciaal voor mij, mijn vader is al meer dan veertig jaar fan van Ajax, hij is een échte Ajacied. Mijn moeder is een geboren Amsterdamse, dus voor de hele familie is deze overgang meer dan speciaal”, legt de aanwinst van Ajax vrijdag uit. Hij zal zich bij Jong Ajax, waar Gery Vink de trainer is, in alle rust gaan ontwikkelen en pogen de stap naar de A-selectie te maken.
Dennis Bergkamp geeft in een reactie namens Ajax aan te denken, dat met Boccara een interessant talent is aangetrokken. “Bij Ajax krijgen jonge talenten eerder een kans dan bijvoorbeeld bij Paris Saint Germain, dat een grote en rijke club is met veel grote aankopen. Daar is het ongetwijfeld moeilijker om door te breken. Het zit bij ons in de cultuur ingebakken om talenten een kans te geven. Het is nu aan hem om zich in Nederland en bij Ajax op zijn gemak te gaan voelen en zich bij Jong Ajax verder te ontwikkelen.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |