Is die niet 50 shades of grey?quote:
Nou ja, als je van bier over kunt stappen naar wijn kun je vast ook wel iets nuttigs doen lijkt me.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarmee impliceer je dat ik dat normaal wel kan.
Of Rosébier drinken. Dan heb je allebei ineen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, als je van bier over kunt stappen naar wijn kun je vast ook wel iets nuttigs doen lijkt me.
Boek. Over SM enzo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat is dat toch? Is dat een boek of een film of wát is het?
Witbier met ranja.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of Rosébier drinken. Dan heb je allebei ineen.
Een boek voor vrouwen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat is dat toch? Is dat een boek of een film of wát is het?
Doe mij 'the secretary' maar dan.quote:
Huuuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of Rosébier drinken. Dan heb je allebei ineen.
Zoiets dusquote:
Vrouwen die dat al extreem vinden.quote:
Wie weet welke voorkeuren een gemiddelde oma heeft...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is iig niet zoals zo'n oma-romannetje. Denk ik dan heh.
Maar die vindt ze dus niet in zo'n roman.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet welke voorkeuren een gemiddelde oma heeft...
Willen we het weten? Neenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet welke voorkeuren een gemiddelde oma heeft...
Later als ik opa ben? Dan moet ik eerst zelf vader worden. Wederom: huuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Later als jij opa bent wil je dat heus wel weten!
Gewoon bejaard mag ook hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Later als ik opa ben? Dan moet ik eerst zelf vader worden. Wederom: huuuuuuuuuuu
Willen en hebben zijn toch twee verschillende dingen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:19 schreef Tegan het volgende:
Later als ik oud ben dan wil nog nog evenveel seks als ik nu wil hoor.
Maar niet perse dat dat nu meer is dan straks.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Willen en hebben zijn toch twee verschillende dingen.
Dat ben ik alquote:
Lekker achter de 20-jarige verpleegstertjes aan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:25 schreef Re het volgende:
zo dement zijn dat je in het verzorgingstehuis weer op jacht gaat ... lijkt me ook wel grappig
Daar hoef ik heul niet dement voor te zijn hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker achter de 20-jarige verpleegstertjes aan.
Dan had ik t 50 shaed of black and blue genoemdquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:23 schreef HeatWave het volgende:
.
Ze hebben hier electrische scooters in de verloting, ik een proefritje maken, leuke chick achterop, doen de remmen het nietWij bijna de tuin in
.
Zo stoer!!!
.
Ze gilde het halve park bij elkaarquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:24 schreef Q. het volgende:
[..].
Met een leuke chick de struiken in is zo erg toch niet?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:23 schreef HeatWave het volgende:
.
Ze hebben hier electrische scooters in de verloting, ik een proefritje maken, leuke chick achterop, doen de remmen het nietWij bijna de tuin in
.
Zo stoer!!!
.
Ik zie nog steeds het probleem niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze gilde het halve park bij elkaar.
Dat hoort toch ook als je haar de struiken in sleurt/rijdt/trekt?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze gilde het halve park bij elkaar.
Het kliekje natuurlijk.quote:
Daar ben ik nog aan aan het werkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hoort toch ook als je haar de struiken in sleurt/rijdt/trekt?
Aan jou de uitdaging om haar in bed net zo te laten gillen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar ben ik nog aan aan het werken.
Gewoon met de scooter het bed in rijden dus.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan jou de uitdaging om haar in bed net zo te laten gillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |