Was ook niet serieus bedoeld_!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:56 schreef Kluts het volgende:
Ik zou er serieus niet aan moeten denken, een of ander 18jarig ventje.
Mensen die zich laten leiden door een stom verzonnen regeltjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:57 schreef twi het volgende:
Mensen die niet weten dat (eigen leeftijd / 2) + 7
Dat zou voor jou geen optie zijn. Mag je al die grietjes niet eens meer aanrakenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen die zich laten leiden door een stom verzonnen regeltje.
Ja, wat nou als de persoon in kwestie net een jaar te jong is, maar bijna jarig?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen die zich laten leiden door een stom verzonnen regeltje.
15quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ja? Wat is 't jongste dat jij hebt gedaan?
Alsof je van te voren vraagt of ze legaal isquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, wat nou als de persoon in kwestie net een jaar te jong is, maar bijna jarig?
Ingewikkeld!
Dat was het ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
de vraag is meer het leeftijdsverschil.. want als je zelf 15 was toen boeit het niet
Ja, ik weet niet hoe dat werkt, ik hou er niet zulke regels op na.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Alsof je van te voren vraagt of ze legaal is
MILF is tegenwoordig een ruim begrip.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Milf.. Mother... hmm.. ik zie een probleem
Dat kan ik wel voor je oplossen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Milf.. Mother... hmm.. ik zie een probleem
Ik zag laatst een fobo van een vrouw die zichzelf MILF noemde en dat was precies wat ik toen dacht.quote:
Echt niet, ik heb MILFS gezien die nog ruimschoots houdbaar waren.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:02 schreef Skv het volgende:
MILFS zijn gewoon ouwe wijven die nét niet meer kunnen.
Mensen die zichzelf MILF noemenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag laatst een fobo van een vrouw die zichzelf MILF noemde en dat was precies wat ik toen dacht.
quote:
Ja, want het staat niet voor Moeders die IK wil neukenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:02 schreef Skv het volgende:
MILFS zijn gewoon ouwe wijven die nét niet meer kunnen.
Dat zijn tienermoeders, dat is weer een héle andere categorie. Zegmaar een mix tussen MILF en Breezersletje.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt niet, ik heb MILFS gezien die nog ruimschoots houdbaar waren.![]()
![]()
![]()
Hij is nog jong, moet nog veel lerenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want het staat niet voor Moeders die IK wil neuken.
Neen, dan had ik wel tienermoeder of sletje gezegdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:04 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zijn tienermoeders, dat is weer een héle andere categorie. Zegmaar een mix tussen MILF en Breezersletje.
Wijven die nét niet kunnen zijn prima. Nét te jong, nét te oud.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook tamelijk triest. Ze was namelijk echt heel lelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:03 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf MILF noemenDat stempel krijg je van anderen. Zoals je net zag
HeatWave staat ook voor hittegolf, maar zo warm krijg ik het niet van je. Haha, goeien grap.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hihihihihihihquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:05 schreef twi het volgende:
[..]
HeatWave staat ook voor hittegolf, maar zo warm krijg ik het niet van je. Haha, goeien grap.
Oh, ik vergat er een. Moeders.quote:
Moeders die moeten werken maar geen oppas kunnen krijgenquote:
Arm kind, opgroeien zonder moeder want die moet werkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Moeders die moeten werken maar geen oppas kunnen krijgen![]()
![]()
x1000
Ze is mee naar mijn werkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Arm kind, opgroeien zonder moeder want die moet werken![]()
Arm kind, opgroeien met een moeder in plaats van een heet 15-jarig oppasmeisje.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Arm kind, opgroeien zonder moeder want die moet werken![]()
En dan altijd proberen op die kleine ontstoken tepeltjes te kluiven van het oppasmeisje.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:07 schreef twi het volgende:
[..]
Arm kind, opgroeien met een moeder in plaats van een heet 15-jarig oppasmeisje.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:07 schreef twi het volgende:
[..]
Arm kind, opgroeien met een moeder in plaats van een heet 15-jarig oppasmeisje.
MI van jou en die foto van toen je 17 was, lurkend aan de borstjes van je 15-jarige buurmeisjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:08 schreef Skv het volgende:
[..]
En dan altijd proberen op die kleine ontstoken tepeltjes te kluiven van het oppasmeisje.Ook al mocht dat eigenlijk niet.
Heb ik volgehouden tot ik zelf 19 was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |