Het grappige is juist dat dat voor veel mensen reden is om Android links te laten liggen. De meeste mensen worden allemaal erg zenuwachtig bij het horen van deze termen. Natuurlijk snap ik wel dat je dat zelf wel fijn vind. Maar het is net zoals bij een auto. 95% van de mensen wil dat dat ding gewoon van A naar B rijdt (de auto is een middel voor hen) en willen niet geconfronteerd worden met het kunnen aanpassen/regelen van allerlei zaken tijdens de rit. Er is echter altijd een groep wiens hobby het is om lekker te kunnen klooien en alles te kunnen customizen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:01 schreef robin007bond het volgende:
En gewoon zelf launchers kunnen installeren
Alles customizen
Custom roms
Ontwikkelaarsvriendelijk
Een aantal dingen moeten nog wel verbetert worden. Android 4.1 is al een juiste weg in gaan slaan.
Dat is voor mij de reden om nu voor Android te gaan.
Bottomline, er is een markt voor iOS en voor Android. Verschillend soort gebruikers met verschillend soort wensen. Sommige mensen worden zenuwachtig van gesloten systemen, anderen maakt het niet uit. Gesloten betekent makkelijker stabiel en werkend te houden, makkelijk zat. Verregaande standaardisatie is daarnaast handig tot het een keurslijf wordt.Apple en Microsoft lijken wat dat betreft meer op elkaar dan de fanboys van beide clubs willen toegeven.quote:Het grappige is juist dat dat voor veel mensen reden is om Android links te laten liggen. De meeste mensen worden allemaal erg zenuwachtig bij het horen van deze termen. Natuurlijk snap ik wel dat je dat zelf wel fijn vind. Maar het is net zoals bij een auto. 95% van de mensen wil dat dat ding gewoon van A naar B rijdt (de auto is een middel voor hen) en willen niet geconfronteerd worden met het kunnen aanpassen/regelen van allerlei zaken tijdens de rit. Er is echter altijd een groep wiens hobby het is om lekker te kunnen klooien en alles te kunnen customizen..
Maar ze hadden juist geen winst dit kwartaal? = verliesquote:Op zondag 22 juli 2012 13:32 schreef 3-voud het volgende:
We moeten eens af van die term "verlies" als het gewoon gaat om minder winst dan verwacht/vorige meting.
Dan is het verkapt rechtvaardigt.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:35 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Maar ze hadden juist geen winst dit kwartaal? = verlies
Ze maakten geen winst, maar verlies en verloren daarboven op enorm aan omzetquote:Op zondag 22 juli 2012 13:32 schreef 3-voud het volgende:
We moeten eens af van die term "verlies" als het gewoon gaat om minder winst dan verwacht/vorige meting.
Over de hele linie zal het wel geen verlies zijn maar minder winst.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze maakten geen winst, maar verlies en verloren daarboven op enorm aan omzet
Is dit zon verkapte "Apple is toch beter dan de rest" opmerking van een verstokte Apple nerd?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik wil wel een voorspelling doen. microsoft heeft al giga geïnvesteerd in nokia en wil stiekem een eigen hardwareketen zoals apple dat heeft. microsoft neemt nokia over. mark my words
Waar baseer je dit op?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Over de hele linie zal het wel geen verlies zijn maar minder winst.
Anders kan ik ook orders eruit pikken waar we op toegelegd hebben.
Het is een vertekent beeld. Flinke investeringen zorgen voor negatieve aanschrijving in een balans. Maar de winst per product zal nog altijd positief zijn. Pas als ze per verkocht product geld moeten toeleggen noem ik het inderdaad verlies.quote:
nee. microsoft heeft dit al eens eerder laten doorschemeren en flink wat geld in nokia gepompt om w7 (?8?) phone de nieuwe standaard daar te maken.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is dit zon verkapte "Apple is toch beter dan de rest" opmerking van een verstokte Apple nerd?
Winst per product? Je bedoeld marge? En dan verklaard dit ook al zou je gelijk hebben niet de enorme teruggang in omzet.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is een vertekent beeld. Flinke investeringen zorgen voor negatieve aanschrijving in een balans. Maar de winst per product zal nog altijd positief zijn. Pas als ze per verkocht product geld moeten toeleggen noem ik het inderdaad verlies.
dat was voor mij de reden bij 2.1 al voor android ..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:01 schreef robin007bond het volgende:
En gewoon zelf launchers kunnen installeren
Alles customizen
Custom roms
Ontwikkelaarsvriendelijk
Een aantal dingen moeten nog wel verbetert worden. Android 4.1 is al een juiste weg in gaan slaan.
Dat is voor mij de reden om nu voor Android te gaan.
Neuh, de liquiditeitquote:Op zondag 22 juli 2012 17:54 schreef SuperImposed het volgende:
prachtig, zo'n boekhoudkunddige discussie terwijl waar het werkelijk om draait de cashflow is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |