Hahaha, ik ben het ook met je eens wat betreft Verona van de Leur hoor, maar ik wist niks beters.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Over smaak valt te twisten...
Ik heb twee suggesties:
[ afbeelding ]Jamie Grant
[ afbeelding ]
Bo Maerten![]()
![]()
![]()
(Oké, die laatste zit dan wel op de Toneelschool Maastricht, maar wat niet is...)
Thanksquote:Op maandag 23 juli 2012 20:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hahaha, ik ben het ook met je eens wat betreft Verona van de Leur hoor, maar ik wist niks beters.Jouw keuzes zijn wel zwaar
![]()
![]()
Die blonde kan (mits ze een extra acteerlesje neemt), die muts uit SpangaS mag wegblijvenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Vivienne zat ik al de hele tijd mee in mijn kop, kon alleen geen mooie foto vinden
...En wat te denken van dat meisje van de Plus-reclame? Die linker en die rechter dan.
[ afbeelding ]
Wacht, is zij dezelfde als uit Spangas dan? Nooit geweten, nevermind danquote:Op maandag 23 juli 2012 20:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die blonde kan (mits ze een extra acteerlesje neemt), die muts uit SpangaS mag wegblijven
Ik mag jouw smaak wel.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:00 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Sarah Chronis (zit ook op de toneelschool, maar het is de moeite van het wachten waard)
[ afbeelding ]
Sophie Frankenmolen
[ afbeelding ]
Mea de Jong![]()
![]()
Wie? Ik zie niets namelijkquote:Op maandag 23 juli 2012 22:13 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe slechterik die alle winkelketens in Meerdijk wil overnemen.
En dat is...?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mwah op Bo Maertens en Sarah chronis na vind ik ze niet echt chicks.
doe dan deze :
[ afbeelding ]
Abby hoes lekker mokkeltje uit oa : Van God Los, Feuten.quote:
Oh, die. Ik dacht al dat ik d'r ergens van kende.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Abby hoes lekker mokkeltje uit oa : Van God Los, Feuten.
Ik dacht even Meta.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:26 schreef PeterKelder het volgende:
Mwah, het kan er mee door. Maar 10x liever Mea de Jong of Viviënne van den Assem
EDIT has been madequote:Op maandag 23 juli 2012 22:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Pics graag, misschien weet ik dan wie dat is
NIET HATEN OP JAMIE GRANT!!!quote:Op maandag 23 juli 2012 22:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik totaal niet knap ze kijkt zelfs een beetje scheel.
Trijntje Oosterhuis ook en die vonden ze ook allemaal lekker in de 90s.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik totaal niet knap ze kijkt zelfs een beetje scheel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |