Hahaha, ik ben het ook met je eens wat betreft Verona van de Leur hoor, maar ik wist niks beters.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Over smaak valt te twisten...
Ik heb twee suggesties:
[ afbeelding ]Jamie Grant
[ afbeelding ]
Bo Maerten![]()
![]()
![]()
(Oké, die laatste zit dan wel op de Toneelschool Maastricht, maar wat niet is...)
Thanksquote:Op maandag 23 juli 2012 20:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hahaha, ik ben het ook met je eens wat betreft Verona van de Leur hoor, maar ik wist niks beters.Jouw keuzes zijn wel zwaar
![]()
![]()
Die blonde kan (mits ze een extra acteerlesje neemt), die muts uit SpangaS mag wegblijvenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Vivienne zat ik al de hele tijd mee in mijn kop, kon alleen geen mooie foto vinden
...En wat te denken van dat meisje van de Plus-reclame? Die linker en die rechter dan.
[ afbeelding ]
Wacht, is zij dezelfde als uit Spangas dan? Nooit geweten, nevermind danquote:Op maandag 23 juli 2012 20:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die blonde kan (mits ze een extra acteerlesje neemt), die muts uit SpangaS mag wegblijven
Ik mag jouw smaak wel.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:00 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Sarah Chronis (zit ook op de toneelschool, maar het is de moeite van het wachten waard)
[ afbeelding ]
Sophie Frankenmolen
[ afbeelding ]
Mea de Jong![]()
![]()
Wie? Ik zie niets namelijkquote:Op maandag 23 juli 2012 22:13 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe slechterik die alle winkelketens in Meerdijk wil overnemen.
En dat is...?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mwah op Bo Maertens en Sarah chronis na vind ik ze niet echt chicks.
doe dan deze :
[ afbeelding ]
Abby hoes lekker mokkeltje uit oa : Van God Los, Feuten.quote:
Oh, die. Ik dacht al dat ik d'r ergens van kende.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Abby hoes lekker mokkeltje uit oa : Van God Los, Feuten.
Ik dacht even Meta.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:26 schreef PeterKelder het volgende:
Mwah, het kan er mee door. Maar 10x liever Mea de Jong of Viviënne van den Assem
EDIT has been madequote:Op maandag 23 juli 2012 22:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Pics graag, misschien weet ik dan wie dat is
NIET HATEN OP JAMIE GRANT!!!quote:Op maandag 23 juli 2012 22:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik totaal niet knap ze kijkt zelfs een beetje scheel.
Trijntje Oosterhuis ook en die vonden ze ook allemaal lekker in de 90s.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik totaal niet knap ze kijkt zelfs een beetje scheel.
Pip Pellensquote:Op maandag 23 juli 2012 22:35 schreef Frey het volgende:
Ik vind Pip Pellens leuker dan al die andere hier.
Pip moet PER DIRECT terug!!!quote:Op maandag 23 juli 2012 22:35 schreef Frey het volgende:
Ik vind Pip Pellens leuker dan al die andere hier.
Inderdaad.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
ZE HAD NOOIT UIT DE SERIE GESCHREVEN MOGEN WORDEN!!!
Ja dat is een lekkere chick ja !quote:Op maandag 23 juli 2012 22:36 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mag van mij ook wel in de serie komen hoor
De film Het Woeden der Gehele Wereld gezien? Zo niet, tik dat plus "Anna Speller" in op Google en je begrijpt waaromquote:Op maandag 23 juli 2012 22:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat is een lekkere chick ja !
uit onm en feuten? geile blik heeft zij in haar ogen.
Shit ja! Zij móét echt terugquote:Op maandag 23 juli 2012 22:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
We vergeten allemaal de allerlekkerste van allemaal die ook écht in de soap heeft gezeten:
[ afbeelding ]
Skylar![]()
![]()
SOWIESO! Zelfs m'n computer ging shaken na het googlen:quote:
Goed planquote:Op maandag 23 juli 2012 22:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kan de Wasa Knäckebröd ook weer geïntroduceerd worden
Je URL werkt niet, Frey...quote:Op maandag 23 juli 2012 22:57 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Pip Pellens en Rohan Gottschalk samen op de foto.
Slechte sites overal.quote:
Gewoon IMGur gebruiken.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Slechte sites overal.
Ik moet alles naar mijn eigen server overzetten.
Destijds na de shootout-zomercliff (quote:Op maandag 23 juli 2012 23:07 schreef Maartel het volgende:
Waarom is Wiet er eigenlijk uitgeschreven? Vrijwillig?
Zul je zien dat als ze ooit nog terugkomt dat het Wiet #1 weer is
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:57 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Pip Pellens en Rohan Gottschalk samen op de foto.
Om het niveau op balans te houden na de epische zomercliff.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:22 schreef Frey het volgende:
Rosa dood en Wiet eruit, weer 2 belachelijke beslissingen van de schrijvers in korte tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |