Zijn ze welquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die zien er niet eens lekker uit.

Raar maar waar maar dit doet mij helemaal nietsquote:
 . Ook niet als andere mensen in mijn omgeving eten.
. Ook niet als andere mensen in mijn omgeving eten.

Overdag slapen is geen optie?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het enige vervelende is dat het zo laat is. Je moet gaan eten en dan een uur later weer gaan slapen. Was veel beter geweest als het tot 20:00 ofzo was dan heb je nog wat tijd over.

Vandaag ging het nog wel (hebt tot 12 uur geslapen) maar morgen gewoon werken dan zit overdag slapen er niet echt in of ik moet in de middag gaan slapen wat me waarschijnlijk niet gaat lukken.quote:

!
!

Hoelaat moet ik er zijn?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:12 schreef xaban06 het volgende:
Vanochtend inkopen gedaan:
Fruit: Appel, perzik en druiven.
Brood: Zachte witte bolletjes en ontbijtkoek.
Moet wel voldoende zijn voor sahur
En morgenavond ga ik manti eten
En straks kipfiletstukjes met rijst

Neem je wel baklava mee? Geen tijd gehad om te kopen. En laatst toen ik het zelf gemaakt had, was het niet echt geluktquote:

Gulluoglu?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Neem je wel baklava mee? Geen tijd gehad om te kopen. En laatst toen ik het zelf gemaakt had, was het niet echt gelukt

http://www.gulluoglu.nl/nl/bestellen.htmlquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vrienden verkochten ze een tijdje

Het is wel heerlijk, verschil met Turkije zal er vast wel zijn, maar is beter dan al die namaakquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
http://www.gulluoglu.nl/nl/bestellen.html
Ik vraag me alleen wel af of het 'de Gulluoglu' is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |