Vlak voor iftar doen, en dan tijdens/na de iftar veel vocht en eitwitten consumeren.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Alleen nog gewichtheffen thuis, dat gaat al zwaar worden vermoed ik.

ja want samen gaat nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:44 schreef Triggershot het volgende:
Morgen krijgen jullie spijt dat jullie je tijd niet hebben benut om meer te eten ipv te fokken!

Ja heerlijk, van 11 tot 7 werken. 8 uur thuis, tot 4 uur slapen ( lees tot 6 uur in bed )quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:44 schreef smitjew het volgende:
Maar zullen veel moslims de nacht ploeg willen , lekker eten onder het werk en dan in de middag slapen

Bodybuilden en kickboksen, al denk ik dat ik het erg moeilijk ga trainen tijdens mijn kickbokstraining morgen. Ben gewend om veel te drinken en agressief uit te halen tijdens het sparrenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:43 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
O ja, je deed intensief aan fitness, haha.
 .
.

Mogen we ook geen water drinken?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:47 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
En nu is het echt voorbij. Geen eten en geen drinken. Ik wil nog een glaasje water, maar het kan niet

"quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat er een fatwa voor werd uitgeroepen, maar geen idee of daar iets van waar is.
Aangezien Marokko uitkomt in het atletiek en voetbal deze Spelen.
 Hmm, zal wel nodig zijn, ook de coach (een Nederlander) van het Marokkaanse elftal vroeg zich af hoe het dit jaar zal gaan
 Hmm, zal wel nodig zijn, ook de coach (een Nederlander) van het Marokkaanse elftal vroeg zich af hoe het dit jaar zal gaan  . Zoals gezegd, benieuwd naar de prestaties.
 . Zoals gezegd, benieuwd naar de prestaties.

Wat is de bedoeling hiervan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:48 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Misschien nog een heel klein beetje

Ach, niet gezien = nooit gebeurd.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:48 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]

Je mag ook niet meer liegen hé.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:48 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]

Ach, al die kalenders laten allemaal verschillende tijden zienquote:

O k.. O wacht ik mag niet meer vloeken!quote:

Nou, jongens. Ik ga. Even 2 uurtjes slapen en dan opstaan om te gaan werken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:52 schreef smitjew het volgende:
Tegen jezelf liegen moet je nooit doen , komt nooit iets goeds van.
Als je ergens aan begint ook aan houden , niet afzwakken.

Tisba7 al khair.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nou, jongens. Ik ga. Even 2 uurtjes slapen en dan opstaan om te gaan werken.

Toch vraag ik mij af of het bij dat meisje in scene is gezet of niet, gezien iedereen zo stellig weigertquote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:52 schreef smitjew het volgende:
Tegen jezelf liegen moet je nooit doen , komt nooit iets goeds van.
Als je ergens aan begint ook aan houden , niet afzwakken.

Kan je niet beter wakker blijven? Ik ben juist brak na 2 uurtjes.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]

ik ga ook slapenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
 hoef pas om 2 uur te werken maar wel hele dag.
 hoef pas om 2 uur te werken maar wel hele dag.

Godzijdank mag je wel FOK!kenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:53 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Ach, al die kalenders laten allemaal verschillende tijden zien
[..]
O k.. O wacht ik mag niet meer vloeken!

Nah, een beetje dutten. Geen diepe slaap.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:54 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Kan je niet beter wakker blijven? Ik ben juist brak na 2 uurtjes.

Komt door de tmar johquote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Bedankt o.us. Krijg er nu al meer energie van.
 .
.

Slaap lekker danquote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nah, een beetje dutten. Geen diepe slaap.

Nah, begin liever 's ochtends. Dan heb je nog wat op de maag. 'S middags begint ie aardig leeg te geraken, dan hoef je maar een paar uur.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:54 schreef smitjew het volgende:
[..]
ik ga ook slapenhoef pas om 2 uur te werken maar wel hele dag.

moet van 14.00 tot 22.00quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nah, begin liever 's ochtends. Dan heb je nog wat op de maag. 'S middags begint ie aardig leeg te geraken, dan hoef je maar een paar uur.

Misschien is ze ongesteld? Of denkt ze, geef hier dat geld ik ga wel inhalen in decemberquote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toch vraag ik mij af of het bij dat meisje in scene is gezet of niet, gezien iedereen zo stellig weigert

Misschien idd, anders is het echt wel een zwaar trieste iets wat ik niet mag zeggen nu.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:59 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Misschien is ze ongesteld? Of denkt ze, geef hier dat geld ik ga wel inhalen in december

Ik mis daarvoor net het stukje motivatie omdat ik het vrijwillig zou doen en niet vanuit het geloof, snap je?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:29 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
Gewoon proberenDe eerste paar dagen zijn altijd rot, maar na een tijdje wen je er toch wel aan. Vorig jaar rookte ik de laatste twee weken van Ramadan ook niet meer na zonsondergang.

Niet aan denken en gewoon doorgaan met het leven. Werk, studie. wat je ook bezighoudt en dan is de dag zo voorbijquote:

Het was uit pure gewenning.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:16 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Niet aan denken en gewoon doorgaan met het leven. Werk, studie. wat je ook bezighoudt en dan is de dag zo voorbij

geen enkel probleem. ik post een beetje, werk een beetje en de dag is zo voorbijquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het was uit pure gewenning.
Wij kunnen dit.

En ik bevind me deze zomer dus in Safi, heb ik lekker pech.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:11 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Gewoon een voorbeeld van de temperaturen in Marokko tijdens de zomer. In het zuiden is het dan 40 a 50 graden en in het noorden ligt het kwik tussen de 20 a 30 graden.
[ afbeelding ]

Ja, al uren.quote:

Nou vooruit!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zeg toch: uit gewenning.
Lief doen Trigg.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |