Volgende lading is onderweg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:21 schreef De_Ilias het volgende:
Veel Nederlandse en Duits Marokkanen in Marokko zijn deze dagen weer terug gegaan naar Europa.

Qwayiz hamdulilah!quote:
Alleen heb je dit keer hongerige moslimsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:24 schreef De_Ilias het volgende:
Het lijken net Joden van de ww2 zo te horen.

Geen vakantie dit jaar?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:26 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Qwayiz hamdulilah!
[..]
Alleen heb je dit keer hongerige moslims

Ha Ha .quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:24 schreef De_Ilias het volgende:
Het lijken net Joden van de ww2 zo te horen.

Jawel, dat wel. Als het maar 1 slokje is.quote:

Ik ben geen Anti Semiet en ik bedoel hier niets verkeerds mee, integendeel wij Marokkanen staan bekend om onze vriendelijke houding jegens onze Joodse medemens. (Marokkanen in Marokko en geen rifstraathangjongeren in Nederland)quote:

Ben kort naar Turkije en Irak geweest en als het een beetje mee zit, vier ik het suikerfeest in Tunesie! Jij?quote:

Na de ramadan hopelijk cyprus / istanbulquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:33 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ben kort naar Turkije en Irak geweest en als het een beetje mee zit, vier ik het suikerfeest in Tunesie! Jij?

quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:27 schreef Oceanview het volgende:
Ik zat als klein kind ziek op school tijdens de ramadan en die afdelingsleider van zal ik je ouders bellen of je een slokje water mag drinken? ja daar gaan zij niet over.

Je hebt nog genoeg tijd, maar slaapze.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:13 schreef xaban06 het volgende:
Zo, water gedronken, banaan en paar boterhampjes gegeten. Nu slapen

Stoppen jullie trouwens met eten als het fajr is? Wij stoppen ongeveer zo'n 20 minuten daarvoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tussen Fajr en Magreb mag men niet eten http://www.islamicfinder.(...)?country=netherlands
Gewoon proberenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ok goed punt.
Maar serieus ik zou geen moeite hebben met het niet eten maar niet roken. Ik wil helemaal gestopt zijn met roken en dan doe ik zeker mee.
 De eerste paar dagen zijn altijd rot, maar na een tijdje wen je er toch wel aan. Vorig jaar rookte ik de laatste twee weken van Ramadan ook niet meer na zonsondergang.
 De eerste paar dagen zijn altijd rot, maar na een tijdje wen je er toch wel aan. Vorig jaar rookte ik de laatste twee weken van Ramadan ook niet meer na zonsondergang. quote:
 De overgrote meerderheid van onze straat gaat pas de laatste paar dagen voor el Eid op vakantie. Arme locals. Verwachten ze een wat rustige zomervakantie en opeens komen de rotjochies uit gariesj
 De overgrote meerderheid van onze straat gaat pas de laatste paar dagen voor el Eid op vakantie. Arme locals. Verwachten ze een wat rustige zomervakantie en opeens komen de rotjochies uit gariesj   

Iets er voor idd.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:29 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Stoppen jullie trouwens met eten als het fajr is? Wij stoppen ongeveer zo'n 20 minuten daarvoor.

Gewoon een voorbeeld van de temperaturen in Marokko tijdens de zomer. In het zuiden is het dan 40 a 50 graden en in het noorden ligt het kwik tussen de 20 a 30 graden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:22 schreef De_Ilias het volgende:
Siyaam met 40 a 50 graden is geen grapje.

Larache is warmer dan Fes?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:11 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Gewoon een voorbeeld van de temperaturen in Marokko tijdens de zomer. In het zuiden is het dan 40 a 50 graden en in het noorden ligt het kwik tussen de 20 a 30 graden.
[ afbeelding ]
 Ik ben daar wel even stil van.
 Ik ben daar wel even stil van.

Even serieus, je kan toch niet leven met 49°c? Zitten die gasten van 8u tot 22u binnen ofzo?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:11 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Gewoon een voorbeeld van de temperaturen in Marokko tijdens de zomer. In het zuiden is het dan 40 a 50 graden en in het noorden ligt het kwik tussen de 20 a 30 graden.
[ afbeelding ]

Binnen met de airco aan natuurlijk. Niet naar buiten gaan als het echt niet nodig is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Even serieus, je kan toch niet leven met 49°c? Zitten die gasten van 8u tot 22u binnen ofzo?

Maar de jeugd moet zich daar toch vervelen. Hele dag binne zitten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Binnen met de airco aan natuurlijk. Niet naar buiten gaan als het echt niet nodig is.
Marokko heeft dit jaar al aantal keren last gehad van een paar hittegolven.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |