Het verschilt, he o.us. Je kunt volgens mij het best naar Nador gaan om te vasten. Zuiden is heel warm.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Larache is warmer dan Fes?Ik ben daar wel even stil van.

In Marokko? met 45°c? en niet drinken?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het verschilt, he o.us. Je kunt volgens mij het best naar Nador gaan om te vasten. Zuiden is heel warm.
Moet vandaag werken (vakantiewerk). Vrachtwagens lossen zonder drinken. Wordt aardig wennen vandaag. Altijd gewend om veel te drinken.

Valt reuze mee. Je eet wel wat meer dan normaal, en je leeft voornamelijk 's nachts. Dat geldt als je niet moet werken, maar dat gaat hem voor mij niet worden. Werk veel zomers.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:28 schreef smitjew het volgende:
Maar als het donker is prop je je vol toch ?

Nee, ook geen water.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mag je dan ook geen water drinken voor je geloof? tijdens de vasten?

maar je hoeft er niet persè aan me te doen toch ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Je eet wel wat meer dan normaal, en je leeft voornamelijk 's nachts. Dat geldt als je niet moet werken, maar dat gaat hem voor mij niet worden. Werk veel zomers.

Jawel, is een van de 5 zuilen. Afijn, als je een goede reden hebt, kun je het later inhalen. Bijvoorbeeld zwangere vrouwen of mensen die ziek zijn en die echt niet zonder eten kunnen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:30 schreef smitjew het volgende:
[..]
maar je hoeft er niet persè aan me te doen toch ?

idd ik vind de koran ook beter geschreven als de bijbel, dieper over nagedacht.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jawel, is een van de 5 zuilen. Afijn, als je een goede reden hebt, kun je het later inhalen. Bijvoorbeeld zwangere vrouwen of mensen die ziek zijn en die echt niet zonder eten kunnen.

Ja de interpunctie is werkelijk vele malen beter...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:33 schreef smitjew het volgende:
[..]
idd ik vind de koran ook beter geschreven als de bijble , dieper over nagedacht.
Binnenkort effe goed lezen

ook wetenschapelijk gezien.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja de interpunctie is werkelijk vele malen beter...

Larache ligt in het noordwesten aan zee, vlakbij Tanger en Asilah terwijl Fes een van de warmste plekken is van Marokko. Vandaar de verbazing.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het verschilt, he o.us. Je kunt volgens mij het best naar Nador gaan om te vasten. Zuiden is heel warm.
Moet vandaag werken (vakantiewerk). Vrachtwagens lossen zonder drinken. Wordt aardig wennen vandaag. Altijd gewend om veel te drinken.

Of je blijft wakker 's nachts en slaapt overdag. Hoef je nog maar een paar uur mee te doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar de jeugd moet zich daar toch vervelen. Hele dag binne zitten.
Je kan altijd een dagje mee vastenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:33 schreef smitjew het volgende:
[..]
idd ik vind de koran ook beter geschreven als de bijbel, dieper over nagedacht.
Binnenkort effe goed lezen

Ja, ik weet het.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Larache ligt in het noordwesten aan zee, vlakbij Tanger en Asilah terwijl Fes een van de meest warme plekken is van Marokko. Vandaar de verbazing.

En al die Olympiers van de islamitische landen. Ben benieuwd naar de prestaties deze zomer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:40 schreef o.us het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoe dit gecombineerd gaat worden met kickboksen.

Alleen nog gewichtheffen thuis, dat gaat al zwaar worden vermoed ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:40 schreef o.us het volgende:

O ja, je deed intensief aan fitness, haha.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:40 schreef o.us het volgende:

De wedstrijden zijn in die landen daar snachtsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
En al die Olympiers van de islamitische landen. Ben benieuwd naar de prestaties deze zomer.

Nee, OS worden in London gehouden. Uurtje verschil met Nederland.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De wedstrijden zijn in die landen daar snachts

Ik had gehoord dat er een fatwa voor werd uitgeroepen, maar geen idee of daar iets van waar is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
En al die Olympiers van de islamitische landen. Ben benieuwd naar de prestaties deze zomer.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |