Tja dat geldt ook voor het uittrekken van overschoentjes midden in het peloton.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, 99 van de 100 keer lukt het wel...
Je eigen landgenoten verrot schelden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:31 schreef Leatherface het volgende:
Ik moet als mod natuurlijk de mode volgen.
Heb ik nog niet gezegd dat de Nederlanders losers en kneuzen zijn? Dan bij deze.
Over 1,5 week zijn het weer heldenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:31 schreef Leatherface het volgende:
Ik moet als mod natuurlijk de mode volgen.
Heb ik nog niet gezegd dat de Nederlanders losers en kneuzen zijn? Dan bij deze.
Als je mijn postings hebt gelezen in deze Tour had je vast het sarcasme van mijn reactie doorgehad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je eigen landgenoten verrot schelden.![]()
verkeerde topic?quote:
quote:
Dat heeft toch niets met de tour te maken, verkiezingen?quote:SP neemt voorschot op verkiezingen
Wel met Tour du Jour, daar zit Roemer vandaar. Zat niet in het TDJ-topic, terwijl ik op de een of andere manier dacht van welquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Dat heeft toch niets met de tour te maken, verkiezingen?
Sowieso, je PI zegt ook wel watquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:35 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Als je mijn postings hebt gelezen in deze Tour had je vast het sarcasme van mijn reactie doorgehad.
Kan je wel weer lollig doen, maar heb gewoon gelijk hier, en dat zonder die renners te beledigen een keer.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:23 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Looohoohoohoosuuuuuurs. Mietjuuuuuuhhsss. Kneuzuuuhhhhhh
Dat de Nederlanders, ongeacht de omstandigheden, collectief wanprestaties leveren klopt, maar ik ben de algehele teneur een beetje beu.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:58 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Kan je wel weer lollig doen, maar heb gewoon gelijk hier, en dat zonder die renners te beledigen een keer.
Toont gewoon het verschil aan in inzet/doorzettingsvermogen.
Mwah, Ten Dam gaat tot het gaatje, Kruijswijk doet het heel aardig na zijn val en de rest is pelotonvulling (niet goed genoeg met of zonder doorzettingsvermogen).quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:58 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Kan je wel weer lollig doen, maar heb gewoon gelijk hier, en dat zonder die renners te beledigen een keer.
Toont gewoon het verschil aan in inzet/doorzettingsvermogen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |