abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114428329
Ze wisten niet wat het gat met Valverde was, zei Wiggins.

Zoveel techniek, dat weten ze echt wel.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114428509
quote:
11s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:41 schreef knep het volgende:

[..]

Ik volg je ff niet. Wat is er zo grappig aan?
Gewoon, mooie subtiliteit. Want neem aan dat je (ook) op iets ander doelt dan choken.
pi_114428883
Even terugkomen op CAS. Het scheen dat je de botten in zijn twee vingers kon zien zitten :{
pi_114429337
Saaie Tour eigenlijk op deze manier!
Zoals gewoonlijk durven de toppers niets, Nibali blijft ook doodleuk zitten in afdaling en laat zich zelfs afzakken(en ja hij kon op eind niet meer maar had normaal veel voorsprong natuurlijk).
Evans zakt totaal weg, verder zijn er weinig mensen die echt wat kunnen.

Froome die zich totaal laat inpakken door de ploeg...
Elke keer weer laat zien dat hij de beste klimmer is van de Tour op dit moment en makkelijk weg kan rijden bij iedereen. Maar nee moet wachten op Wiggins, de duidelijk mindere renner die om 1 of andere reden toch de Tour moet winnen.

Wordt er niet leuker op
pi_114429569
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:56 schreef TheArt het volgende:
Even terugkomen op CAS. Het scheen dat je de botten in zijn twee vingers kon zien zitten :{
Vandaar die blik van Voeckler.
sig verwijderd door FA
pi_114430038
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:05 schreef bianconeri het volgende:
Zoals gewoonlijk durven de toppers niets, Nibali blijft ook doodleuk zitten in afdaling en laat zich zelfs afzakken(en ja hij kon op eind niet meer maar had normaal veel voorsprong natuurlijk).

Elke keer weer laat zien dat hij de beste klimmer is van de Tour op dit moment en makkelijk weg kan rijden bij iedereen. Maar nee moet wachten op Wiggins, de duidelijk mindere renner die om 1 of andere reden toch de Tour moet winnen.

Wordt er niet leuker op
Het was idd slaapverwekkend saai.
Tsja, dat Sky deze Tour alles op alles op Wiggins heeft gezet is net aan goed afgelopen.
Froome had vandaag eigenlijk gewoon weg moeten rijden. Het ja van Wiggins had hij al, waarschijnlijk die verdomde ploegleiding bij Sky voorkwam dat.
Froome is denk ik weg naar een andere ploeg.
In de Vuelta mag hij écht alles op alles zetten. Tegen Contador zal dat namelijk wel moeten om énige kans te maken.
Al moeten we natuurlijk nog afwachten hoe sterk Contador na zijn schorsing daadwerkelijk is.
pi_114430089
Ik zat vandaag de etappe te kijken met twee Britten en die legden me uit dat het voor de Engelse wielersport van groot belang is dat Wiggins deze tour wint. Vlak voor de Olympische Spelen in Londen een oud Olympisch kampioen hebben die de grootste wielerprijs pakt, zoiets leest bijna als een jongensboek. Zowel in- als outdoor de beste zijn, daar kweek je legendes mee. Wiggins is daar al een redelijke volksheld, dus dat gaat nog in het kwadraat zo. Voor de toekomst van de Engelse wielersport is het natuurlijk een droomscenario. Genoeg jonge jochies die door zoiets op de fiets zullen stappen.

Toen Froome inhield, verbaasden die twee daar zich dus niet over, omdat volgens hen het uitgesloten is dat iemand anders dan Wiggins de tour pakt.
pi_114431500
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:05 schreef bianconeri het volgende:

Wordt er niet leuker op
Die afdaling was niet zo lastig en daarbij voelde nibali wsl al wel dat hij niet zo goed was. Nibali is wel de laatste die je iets kan verwijten op dat gebied.

Sowieso vond ik eigenlijk dat er niet heel laf gereden werd. Grote probleem deze tour is dat de beste twee tijdrijders ook de beste twee klimmers zijn en tot overmaat van ramp ook nog eens in hetzelfde (sterkste?) team zitten.
pi_114432722
zeeuwseleeuw twitterde op donderdag 19-07-2012 om 21:01:12 Chris Anker Sorensen reed inderdaad voor me toen hij met 60 per uur iets uit z'n wiel wilde halen in de afdaling van de Col de Ares 1/2 reageer retweet
zeeuwseleeuw twitterde op donderdag 19-07-2012 om 21:03:48 2/2Hoorde toen een geluid van een sensor oid die hij in zn wiel duwde, dacht ik. Maar dat was dus z'n hand! Dat moet echt pijn hebben gedaan reageer retweet
Hij schijnt ook een huidtransplantatie te moeten ondergaan :{
pi_114433525
Ik snap niet dat hij niet even stopte, verlies je wat tijd (die je nog wel goed kan maken, want een krantje lijkt me geen probleem om dat snel te verwijderen) maar geen vingers.
Neil LOVES Carrots!
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:23:05 #286
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_114433663
quote:
9s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef Gitank2 het volgende:
Ik snap niet dat hij niet even stopte, verlies je wat tijd (die je nog wel goed kan maken, want een krantje lijkt me geen probleem om dat snel te verwijderen) maar geen vingers.
Tja, 99 van de 100 keer lukt het wel...
pi_114433737
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Tja, 99 van de 100 keer lukt het wel...
Zarrabeitia heeft ook ooit zoiets meegemaakt.
Was toen zijn vingertopjes kwijt volgens mij.

edit: zelfs zijn ringvinger verloren.
Neil LOVES Carrots!
pi_114434349
quote:
Chris Anker Sörensen gets a skin transplant tonight. Riis is not very optimistic rider can start tomorrow
pi_114434709
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:18 schreef JC14 het volgende:

[..]

Het was idd slaapverwekkend saai.
Tsja, dat Sky deze Tour alles op alles op Wiggins heeft gezet is net aan goed afgelopen.
Net aan? Hij gaat waarschijnlijk met drie minuten voorsprong de Tour winnen....
pi_114434958
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:35 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Werkelijk waar gekkenwerk dat die man niet afstapte en dat ze er ook maar over nadenken om hem te laten starten morgen. :{

Serieus, dit heeft echt niets met 'toughness' te maken of zo, het is gewoon een zware blessure met schade aan gevoelige lichaamsdelen. Ik snap dat een sporter altijd door wil, maar dit slaat nergens op. Wat heeft C.A. Sorensen nou te winnen in die laatste etappes? Parijs heeft hij toch wel eerder gehaald al?

Afstappen en bijkomen, als arts laat je zo iemand na een transplantatie (waar iemand dus schaarse huid voor afstaat als donor) toch niet sporten met als kans dat het niet goed geneest?
Jack does it in real time...
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 22:12:42 #291
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_114436334
Straks gaat Wiggins onderuit in de tijdrit en verliest meer dan 5 minuten omdat zich hij geblesseerd heeft. Froome valt vrijdag en breekt een sleutelbeen, hij moet naar huis. Nibali is betrapt op doping en verlaat de tour

Dan is het feest want het is lang geleden dat een belg de tour gewonnen heeft.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:14:52 #292
311468 Van_Poppel
pi_114436473
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks gaat Wiggins onderuit in de tijdrit en verliest meer dan 5 minuten omdat zich hij geblesseerd heeft. Froome valt vrijdag en breekt een sleutelbeen, hij moet naar huis. Nibali is betrapt op doping en verlaat de tour

Weg

[ Bericht 5% gewijzigd door Leatherface op 19-07-2012 22:18:21 ]
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 22:15:44 #293
Belg
pi_114436511
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Doet VDB2 dan mee? Ik heb die wieltjeszuiger de afgelopen weken niet gezien.
Reactie ook maar weg dan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Leatherface op 19-07-2012 22:18:44 ]
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_114436543
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:

Als ie Van Garderen achter zich weet te houden. ;)
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:17:10 #295
311468 Van_Poppel
pi_114436585
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Wieltjes zuiger? Die kerel durft nog aan te vallen, volgens mij volg je de wedstrijden niet. jaloerse kutnederlander
Gerapporteerd.
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 22:18:45 #296
Belg
pi_114436692
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Gerapporteerd.
dankje
pi_114436766
Kunnen we even met deze flauwekul stoppen heren?
pi_114436837
Bijna vingers eraf en nog steeds voor alle Nederlanders eindigen, zegt al genoeg.
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:23:18 #299
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114436963
Hebben jullie niets beters te doen dan op de Nederlanders te zeuren? Ja, het is een kut tour. Jammer dan, volgende keer beter.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_114437007
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:21 schreef Dreassic het volgende:
Bijna vingers eraf en nog steeds voor alle Nederlanders eindigen, zegt al genoeg.
Looohoohoohoosuuuuuurs. Mietjuuuuuuhhsss. Kneuzuuuhhhhhh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')