Gewoon, mooie subtiliteit. Want neem aan dat je (ook) op iets ander doelt dan choken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:41 schreef knep het volgende:
[..]
Ik volg je ff niet. Wat is er zo grappig aan?
Vandaar die blik van Voeckler.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:56 schreef TheArt het volgende:
Even terugkomen op CAS. Het scheen dat je de botten in zijn twee vingers kon zien zitten
Het was idd slaapverwekkend saai.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:05 schreef bianconeri het volgende:
Saaie Tour eigenlijk op deze manier!
Zoals gewoonlijk durven de toppers niets, Nibali blijft ook doodleuk zitten in afdaling en laat zich zelfs afzakken(en ja hij kon op eind niet meer maar had normaal veel voorsprong natuurlijk).
Evans zakt totaal weg, verder zijn er weinig mensen die echt wat kunnen.
Froome die zich totaal laat inpakken door de ploeg...
Elke keer weer laat zien dat hij de beste klimmer is van de Tour op dit moment en makkelijk weg kan rijden bij iedereen. Maar nee moet wachten op Wiggins, de duidelijk mindere renner die om 1 of andere reden toch de Tour moet winnen.
Wordt er niet leuker op
Die afdaling was niet zo lastig en daarbij voelde nibali wsl al wel dat hij niet zo goed was. Nibali is wel de laatste die je iets kan verwijten op dat gebied.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:05 schreef bianconeri het volgende:
Saaie Tour eigenlijk op deze manier!
Zoals gewoonlijk durven de toppers niets, Nibali blijft ook doodleuk zitten in afdaling en laat zich zelfs afzakken(en ja hij kon op eind niet meer maar had normaal veel voorsprong natuurlijk).
Evans zakt totaal weg, verder zijn er weinig mensen die echt wat kunnen.
Froome die zich totaal laat inpakken door de ploeg...
Elke keer weer laat zien dat hij de beste klimmer is van de Tour op dit moment en makkelijk weg kan rijden bij iedereen. Maar nee moet wachten op Wiggins, de duidelijk mindere renner die om 1 of andere reden toch de Tour moet winnen.
Wordt er niet leuker op
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op donderdag 19-07-2012 om 21:01:12Chris Anker Sorensen reed inderdaad voor me toen hij met 60 per uur iets uit z'n wiel wilde halen in de afdaling van de Col de Ares 1/2 reageer retweet
Hij schijnt ook een huidtransplantatie te moeten ondergaantwitter:zeeuwseleeuw twitterde op donderdag 19-07-2012 om 21:03:482/2Hoorde toen een geluid van een sensor oid die hij in zn wiel duwde, dacht ik. Maar dat was dus z'n hand! Dat moet echt pijn hebben gedaan reageer retweet
Tja, 99 van de 100 keer lukt het wel...quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef Gitank2 het volgende:
Ik snap niet dat hij niet even stopte, verlies je wat tijd (die je nog wel goed kan maken, want een krantje lijkt me geen probleem om dat snel te verwijderen) maar geen vingers.
Zarrabeitia heeft ook ooit zoiets meegemaakt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, 99 van de 100 keer lukt het wel...
quote:Chris Anker Sörensen gets a skin transplant tonight. Riis is not very optimistic rider can start tomorrow
Net aan? Hij gaat waarschijnlijk met drie minuten voorsprong de Tour winnen....quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:18 schreef JC14 het volgende:
[..]
Het was idd slaapverwekkend saai.
Tsja, dat Sky deze Tour alles op alles op Wiggins heeft gezet is net aan goed afgelopen.
Werkelijk waar gekkenwerk dat die man niet afstapte en dat ze er ook maar over nadenken om hem te laten starten morgen.quote:
Wegquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks gaat Wiggins onderuit in de tijdrit en verliest meer dan 5 minuten omdat zich hij geblesseerd heeft. Froome valt vrijdag en breekt een sleutelbeen, hij moet naar huis. Nibali is betrapt op doping en verlaat de tour
Dan is het feest want het is lang geleden dat een belg de tour gewonnen heeft.
Reactie ook maar weg dan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Doet VDB2 dan mee? Ik heb die wieltjeszuiger de afgelopen weken niet gezien.
Als ie Van Garderen achter zich weet te houden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks gaat Wiggins onderuit in de tijdrit en verliest meer dan 5 minuten omdat zich hij geblesseerd heeft. Froome valt vrijdag en breekt een sleutelbeen, hij moet naar huis. Nibali is betrapt op doping en verlaat de tour
Dan is het feest want het is lang geleden dat een belg de tour gewonnen heeft.
Gerapporteerd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wieltjes zuiger? Die kerel durft nog aan te vallen, volgens mij volg je de wedstrijden niet. jaloerse kutnederlander
dankjequote:
Looohoohoohoosuuuuuurs. Mietjuuuuuuhhsss. Kneuzuuuhhhhhhquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:21 schreef Dreassic het volgende:
Bijna vingers eraf en nog steeds voor alle Nederlanders eindigen, zegt al genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |