quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:35 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
GB speelt echt bout defense, echt alles gaat erin
quote:Stern met with the media after the Board of Governors held their annual summer meeting, and said the league is looking to add possibly $100 million in revenue by permitting small advertising patches on uniforms starting in the 2013-14 season.
bron: http://espn.go.com/nba/st(...)eplay-2012-13-season
Wat denk je zelf.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:10 schreef iRemco het volgende:
Welke zenders gaan de basketbalwedstrijden tijdens de olympische spelen uitzenden?
Vorige OS USA - Spanje op Nederland gezienquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:21 schreef iRemco het volgende:
Ja, BBC/Sport 1. Maar ook Nederland 1,2 of 3?
Dus geen Nederland 1,2 of 3 meer? (Basketbal dan?)quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:56 schreef DJWeisz het volgende:
Sport1 heeft de rechten van het basketbal en tennis op de OS volgens mij
Fantastisch dat moment in het 1e filmpjequote:Op zondag 22 juli 2012 13:32 schreef TheGOAT het volgende:
1e filmpje, de rest volgt nog
En de double-pump, op 0:35. Op video ziet het er nice uit, in het echt is het bizar, hoe hoog, hoe snel, hoeveel kracht, uit het niets. Iedereen 'hold everybody back'. Net als dat je op de bank zit naar je teamgenoten te kijken en iemand dunkt hard, en iedereen houd elkaar tegen, zo'n gevoel, dat is zo onbeschrijfelijk. Heb tijdens amateur wedstrijd iemand opeens uit het niets een between the legs zien doen tijdens warm-ups, gekkenhuis.
0:35
Vond het al zon vage zin want Bryant heeft gewoon goud gewonnen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:30 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Veel bel- en mailverkeer vooral. Ik ken iemand bij de NBA in London inmiddels redelijk goed, die regelt dat. Ik was er nu overigens voor Spits (http://krant.spitsnieuws.(...)e/article4_orig.html), staat vandaag een stukje van me in die krant. Erg jammer dat de redactie daar een zin nogal inkortte, waardoor het nu lijkt alsof ik schrijf dat Kobe nooit voor de USA speelde. Maar wel héél gaaf om te doen en mee te maken inderdaad
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.htmlquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:38 schreef Cliffy het volgende:
Geen USA - France op de NOS livestream morgen dus
Staat alleen Nigeria - Tunesië en Argentinië - Litouwen, net zoals bij de NOSquote:Op zondag 29 juli 2012 00:00 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html
kan je gewoon alles zien dus wat maakt het uit?
Nos.nl zeker... Die zend alle sporten uitquote:Op zondag 29 juli 2012 08:08 schreef ShaoliN het volgende:
Ze spelen om half vier, maar nog geen zender gevonden die het gaat uitzenden. Alle tips welkom.
Ze zenden alle sporten uit van Hippische sport tot Zeilen maar Basketball nietquote:Op zondag 29 juli 2012 13:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
Gaan de rechten per land apart ofzo? Slaat inderdaad nergens op, USA basketbal is toch wel 1 van de hoogtepunten van de OS (voor iedereen). Maar nee, ze zenden liever tafeltennis uit (serieus the most gay sport ever).
Als jij een livestream hebt, mag je die best posten!quote:Op zondag 29 juli 2012 15:56 schreef peasant het volgende:
mag je hier linken naar livestreams via sites als fromsports?
1; bleacher report =quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:13 schreef Doublepain het volgende:
http://bleacherreport.com(...)-in-magic-stars-saga
Wow, en de lakers hebben Gasol nog kunnen houden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:35 schreef Omega het volgende:
Howard is dan toch een Laker geworden.
Orlando krijgt Afflalo, Harrington, Vucevic, rookie Harkless, drie eerste ronde picks (protected) en mogelijk nog enkele tweee ronde picks.
De Sixers krijgen Bynum en Richardson.
Denver krijgt Iguodala.
De Lakers krijgen naast Howard ook nog Earl Clark en Chris Duhon. En Pau Gasol blijft een Laker.
Applaus voor de GM van de Lakersquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:30 schreef Multiply het volgende:
Dus de Lakers traden Howard voor Bynum en een pick? OH YEAH! CONTENDERS!
Begrijp ik, en de lakers zijn ook sterker geworden, zeker met nash als pg. Die zal Howard veel vrij baskets geven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:29 schreef Multiply het volgende:
78% vorig jaar zelfs, maar als ik kan kiezen tussen Howard of Bynum voor een jaar met onzekerheid dat ze bijtekenen kies ik toch echt voor Howard. Vooral omdat zijn fg% 10% hoger ligt. En dat in combinatie met Nash en Kobe kan dat nog hoger worden.
Zin in het seizoen!
Lakers moeten eerst nog maar langs de Thunder geraken. En de Heat langs de Bulls indien Rose helemaal weer de oude wordt (heb ik mijn twijfels over).quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:37 schreef Sasman het volgende:
Tjaa...Nu word de kans op een Heat- Lakers finale wel heul groot.
Nash - Bryant - MWP - Gasol - Howard
Chalmers - Wade- Lebron - Bosh - ?
Kan leuk worden.
Verwacht niet veel van de Bulls, veel getrade en Rose kan de eerste maanden echt nog niet spelen. Is het eigenlijk al duidelijk wat Deng gaat doen met dat gescheurde ligament in z'n pols?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:43 schreef Omega het volgende:
[..]
Lakers moeten eerst nog maar langs de Thunder geraken. En de Heat langs de Bulls indien Rose helemaal weer de oude wordt (heb ik mijn twijfels over).
Voor Denver vind ik dit juist een goede move. Aanvallend zijn altijd wel goed, nu met Iggy hebben ze ook een goede verdediger. Al harrington was wel aardig maar niet geweldig, Afflalo idem.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hm weet niet of Denver hier blij mee moet zijn!
Ik ook maar er zijn toch heel veel die geloven dat Rose ze naar de Finals gaat brengen. Ik denk dat Rose niet meer op zijn oude niveau terug komt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:54 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Verwacht niet veel van de Bulls, veel getrade en Rose kan de eerste maanden echt nog niet spelen. Is het eigenlijk al duidelijk wat Deng gaat doen met dat gescheurde ligament in z'n pols?
Ik zie het niet gebeuren dat Chicago dit seizoen de Finals haalt hoor. Rose kan wel op z'n oude niveau terugkomen hoor, hard werken kan die jongen in ieder geval wel, medische staf zal er ook goed bovenop moeten zitten en niet zo prutsen als met Noah z'n enkel..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:01 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik ook maar er zijn toch heel veel die geloven dat Rose ze naar de Finals gaat brengen. Ik denk dat Rose niet meer op zijn oude niveau terug komt.
x1000000000000000000000000quote:
Wade-allen-lebronquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:37 schreef Sasman het volgende:
Tjaa...Nu word de kans op een Heat- Lakers finale wel heul groot.
Nash - Bryant - MWP - Gasol - Howard
Chalmers - Wade- Lebron - Bosh - ?
Kan leuk worden.
Nikestorequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:50 schreef dribbel79 het volgende:
Zitten hier ook veel basketballers?? Als in: ik zoek een paar Lebrons 8...wwie kan me helpen??
BVD
Bedankt voor je reactie, maar die hebben alleen de 9quote:
Ik heb het zelf nooit gebruikt maar heb je gekeken op Ebay of Marktplaats?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:18 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie, maar die hebben alleen de 9
Bill Simmons over de mogelijkheden van de Lakersquote:"Hmmmmm … what should we do on this play? Should I run the high screen with Pau again? I could always just take a rest and dump it over to Kobe for a play. Or, I could beat my guy, try to draw Dwight's guy over and throw him an alley-oop that he'll catch as long as it's within five feet of the rim. God, this is fun. Eff it, I think I'll just shoot a 3 — if it doesn't go in, Dwight will just get the rebound, anyway … "
Ebay heeft niks (ja, 40 USD shippingquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nooit gebruikt maar heb je gekeken op Ebay of Marktplaats?
Je kan ze bellen/mailenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:06 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ebay heeft niks (ja, 40 USD shippingen Marktplaats alleen een paar van 430 EU
Wat zei ik nou een jaar geleden al?quote:
Nu wordt gewoon op allebei "gehaat"quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:53 schreef Doublepain het volgende:
Lakers heeft dus Kobe, Gasol en Howard
Heat heeft Lebron, DWade en Bosh
Dan hoeven hypcrieten ook niet meer zo te haten op Miami, terwijl andere teams hetzelfde creëren
Niks nieuws hoor, Lakers deden het al veel eerder een zogenaamd superteam creëren. Mooi afgestraft door de Pistons toen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:53 schreef Doublepain het volgende:
Lakers heeft dus Kobe, Gasol en Howard
Heat heeft Lebron, DWade en Bosh
Dan hoeven hypcrieten ook niet meer zo te haten op Miami, terwijl andere teams hetzelfde creëren
Ben Nash ook nog vergetenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Niks nieuws hoor, Lakers deden het al veel eerder een zogenaamd superteam creëren. Mooi afgestraft door de Pistons toen.
Tuurlijk wel, Howard schiet een waardeloze FT% dus die staat in crunch tijd niet eens in het veld. En voor degene die Shaq willen vergelijken, Shaq had een veel betere offense, vooral zijn passes en post moves. Howard is vooral D. shaq kreeg ook veel meer calls mee, dan Howard nu.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben Nash ook nog vergeten![]()
Maar dit team is niet te verslaan, zelfs Lebron komt niet langs Howard![]()
Dikke faal? Want? Elk team heeft zelfde salarycap met zelfde uitzonderingen. Deze teams zijn zeker favoriet, maar als een ander team wint in de play offs, dan zijn die gewoon beter.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:09 schreef popolon het volgende:
Je hebt nu in ieder geval twee teams die een ring moeten halen. Of dat goed is voor de sport weet ik niet maar geen kampioenschap voor beide teams is een dikke faal.
Ben het met je eens, als je met de beste assist PG, DEF player of the year, bijna all time scoring player of the year niet de finale haalt of wint.. Dan hebben ze gewoon gefaald. Ook al hebben andere teams hetzelfde budgetquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:39 schreef popolon het volgende:
Ja goed, het is een uitdrukking. Maar je weet wat ik bedoel.
Deal is nu official:quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:35 schreef Omega het volgende:
Howard is dan toch een Laker geworden.
Orlando krijgt Afflalo, Harrington, Vucevic, rookie Harkless, drie eerste ronde picks (protected) en mogelijk nog enkele tweee ronde picks.
De Sixers krijgen Bynum en Richardson.
Denver krijgt Iguodala.
De Lakers krijgen naast Howard ook nog Earl Clark en Chris Duhon. En Pau Gasol blijft een Laker.
Ik weet niet welke kleurstelling je wilt, maar kickz heeft nog 2 kleurstellingen:quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:50 schreef dribbel79 het volgende:
Zitten hier ook veel basketballers?? Als in: ik zoek een paar Lebrons 8...wwie kan me helpen??
BVD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse Belg.
Oooooo snap!quote:
Wow echt zoveel zin in dit komend seizoen!!!!!!quote:
Jij als Laker fan kan ik best wel begrijpen. Aan de andere hand heb ik er ook wel zin in maar verwacht ik weeral een bagger seizoen van Sacramentoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:18 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Wow echt zoveel zin in dit komend seizoen!!!!!!
eitjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:57 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Zo we zijn er uit.
In april naar LA en dan de volgende wedstrijden zien:
Los Angeles Lakers VS Memphis Grizzlies
Los Angeles Clippers VS Los Angeles Lakers
Los Angels Lakers VS New Orleans Hornets
Los Angeles Clippers VS Minnesota Timberwolves
Los Angeles Lakers VS Golden State Warriors
En dan misschien nog naar 2 wedstrijden van de LA Kings en een van de Angels of de Dodgers.
Laat het seizoen maar beginnen!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat is inderdaad een klootzak, jij rekende natuurlijk op een Harden jersey!
quote:Sport1 haalt met Mart Smeets topper in huis
Mart Smeets gaat bij Sport1 als basketbalcommentator aan de slag. De 65-jarige Arnhemmer zal komend seizoen veelvuldig te horen zijn bij de duels uit de NBA en de Euroleague Basketball.
Sport1 verlengde onlangs het NBA contract met drie seizoenen en heeft voor dezelfde periode de rechten verworven van de Euroleague Basketball. Dit betekent dat er iedere donderdag, vrijdag en zondag, gedurende het basketbalseizoen, live basketbal op de meest complete sportzender van Nederland is te zien.
Will Moerer, general manager Sport1, is in zijn nopjes met Smeets. ‘Het behoeft geen uitleg dat we bijzonder blij zijn met het feit dat Mart komend seizoen als commentator bij Sport1 te horen is. Naast dat hij een schat aan ervaring meeneemt weet hij als geen ander zijn liefde voor het basketbal op de kijker over te brengen.'
Ook over het nieuwe basketbal-contract is Moerer te spreken. 'Met het verlengen van de NBA en het verkrijgen van de rechten van de Euroleague Basketball zitten de basketballiefhebbers de komende jaren goed bij Sport1.'
Mart Smeets zelf ziet het feit dat hij komend seizoen als basketbalcommentator aan de slag gaat bij Sport1 als ‘weer een nieuwe uitdaging in zijn leven’.
Mart Smeetsquote:
quote:
56 cm Full HD, deze manquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:10 schreef TheGOAT het volgende:
Ik mag erg graag de boeken van Mart Smeets lezen, maar z'n persoonlijkheid op tv of tijdens basketbalwedstrijden vind ik echt verschrikkelijk. Ben daarom ook altijd superblij met m'n league pass, helemaal met m'n 56 cm Full HD tv (en HDMI kabel)
Ik hoop dat je 56 inch bedoeltquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:10 schreef TheGOAT het volgende:
Ik mag erg graag de boeken van Mart Smeets lezen, maar z'n persoonlijkheid op tv of tijdens basketbalwedstrijden vind ik echt verschrikkelijk. Ben daarom ook altijd superblij met m'n league pass, helemaal met m'n 56 cm Full HD tv (en HDMI kabel)
Same here. Mocht iemand hier interesse hebben in die 15% kortingscode dan PM maar even, sla dit jaar een keer over.quote:Op woensdag 5 september 2012 03:36 schreef Reanimation het volgende:
Ik heb al een mailtje van NBA.TV binnen, met 'aanbieding' voor komend seizoen als vaste klant.. 15% korting. Prijs is 5x ¤ 36 of 1x ¤ 179. en daar gaat dus nog korting vanaf. Best prima.. Goedkoper dan vorig jaar volgens mij (gezien de dollarkoers). Betalen met iDeal is zelfs mogelijk!
Same here..quote:Op woensdag 26 september 2012 14:26 schreef Fukjoeman het volgende:
Wie mist de NBA nog meer zo erg? Kan niet wachten tot we weer gaan beginnen.
Sssssstt!!!!quote:Op woensdag 26 september 2012 14:26 schreef Fukjoeman het volgende:
Wie mist de NBA nog meer zo erg? Kan niet wachten tot we weer gaan beginnen.
Pff fake overhyped amerikaans ditquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:56 schreef mrstylo het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshhZth9PukggRtx29yz
Derrick Rose.
Wat lul jij nou weer?quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:36 schreef TheGOAT het volgende:
Jammer dat sommige dingen nooit veranderen (als in; DoublePain is hier nog steeds, en heeft nog steeds een sarcastische houding tov van ongeveer alles in en om de NBA)
Tuurlijk, vindt het aan de ene kant ook jammer dat Boston hem niet heeft gedraft(alhoewel Sullinger er ook goed uit ziet), maar het is wel opmerkelijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:18 schreef TheGOAT het volgende:
Royce White is een held hoor, dat hij zo open over z'n problemen is.
2013 Championsquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:21 schreef Sasman het volgende:
Wel leuk als je van die achtergrond verhalen hoort. Toch altijd interessant.
Tevens, [ afbeelding ]Wat een team toch.
Interessant. Zeker een bezoek waard de volgende keer dat ik in NY ben. Whenever that might be..quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:18 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd wat Brooklyn gaat doen dit jaar![]()
Ja ik ook wel..quote:
Hi hatersquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:09 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik gun Nash ook wel een ring, maar de Lakers niet
Lakers hebben een betere bank dan voorgaande jaren... Hill en Jamison zijn gewoon solid bankspelers...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:57 schreef TheGOAT het volgende:
Vind het wel mooi dat de Lakers 0-3 zijn nu, ze verliezen met 27, 18 en 13 punten. Zonder Dwight, maar met Kobe, Pau en Nash. Natuurlijk spelen ze niet veel minuten, maar dat doet geen enkel teamBehalve deze 4 (en 5 met MWP) hebben de Lakers echt niets, net zoals Brooklyn ook geen bank heeft. OKC heeft dat wel, Miami ook.
Ik vind deze dunk over Dragic ook zo lekker:quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:06 schreef TheGOAT het volgende:
Damn some throwback dunks, was game 4? dacht ik, Rose was killing in die wedstrijd zelfs toen ze verloren. Die 1e dunk, die 2e, en damn die 3e, zo gruwelijk hard, split de double team,
Penny idd en T-Mac.quote:
Interessant stukje idd!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:53 schreef TheGOAT het volgende:
Bedankt voor de positieve reactiesIk studeer fysiotherapie, zit in m'n 2e jaar, dus daar komt veel van m'n kennis vandaan
Ben zelf sport-gek sws, dus zoek vaak dit soort dingen ook op, ook over bijv. de plasma-treatment, de 'Germany-treatment' wat Kobe en Bynum en A-Rod etc. gekregen hebben. Daarnaast heeft een goede vriendin van mij 1,5 jaar geleden haar voorste kruisband (ACL) gescheurd, dus weet ik ook uit 'uit de praktijk' veel
En op school leer ik veel natuurlijk, en krijg je ook filmpjes etc te zien. Toffe dingen! Niet de blessure natuurlijk, maar wel hoe het in elkaar zit, en natuurlijk proberen er weer zo optimaal bovenop te komen, mensen helpen, dat is het mooiste wat er is
![]()
Sommigen van jullie kennen vast Bill Walker wel?
Dat is Bill Walker, na 2 keer z'n ACL gescheurd te hebben, in z'n linker en rechter knie. Pretty damn impressive
Klopt idd. Viel val m'n stoel de 1e keer dat ik het lasquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:04 schreef Greenpeas het volgende:
DaJuan Blair van de Spurs speelt zelfs zonder ACL of MCL in beide knieëen volgens mij. Vraag me wel af wat het verschil is tussen ACL en MCL want je hoort veel vaker dat een ACL als meer bedreigend wordt gezien dan MCL.
Ik kon het redelijk volgen, dankjewelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:31 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Klopt idd. Viel val m'n stoel de 1e keer dat ik het las
Je knie heeft 4 banden; 2 kruisbanden (voorste en achterste; ACL en PCL, Anterior Cruciate ligament en posterior). En 2 kniebanden; mediale collateraal band (MCL) en laterale collateraal band (LCL).
http://www.causus.be/bestanden/2009/Image/knie_vooraanzicht.jpg
De kruisbanden zorgen ervoor dat je onderbeen niet 'van je bovenbeen afglijdt'. bij het strekken en buigen van de knie; de zorgen dat je quadriceps, je bovenbeenspieren niet overstrekken bijvoorbeeld. Je quadriceps, je bovenbeen spieren die je alllemaal voelt als je vanuit zit naar stand gaat bijvoorbeeld, komen uit in je patellapees; je patella = je knieschijf. Baron Davis had afgelopen jaar een verschrikkelijke blessure, waarbij hij z'n kniepees deeltelijk scheurde, en z'n ACL en MCL.
Om het verhaal compleet te maken; je kruisbanden zorgen voor de stabiliteit bij beweging in vlak van voor en achter. Je collateraal banden zorgen voor stabiliteit bij zijwaartse beweging. Dus bij het 'sliden', van links naar rechts. Zoals je je misschien kan voorstellen komt, als je opzij stapt maar met je gezicht naar voren blijft staan, er druk te staan op je knie. De ene kant moet iets meer overstrekken en de andere kant wordt iets 'in elkaar gebogen'. Vergelijk het met je knie buigen; als je van gestrekt been naar een hurk houding gaat, komt er meer druk te staan op de voorkant van je knie. De band die daar zit, aan de voorkant, wordt uitgerekt. Zo is het ook met de MCL en LCL.
Je PCL en LCL scheur je niet zo vaak af; je LCL zit aan de buitenkant van je knie. Nou kan je je onderbeen sowieso moeilijk naar buiten draaien, omdat je kuitbeen daar als een 'bot-'remming' geeft; het is zo hard, net als dat je je elleboog niet kan overstrekken; je voelt een harde 'stop'. Je PCL scheur je ook niet vaak af.
Een combinate van scheuren komt vaak voor; ACL met MCL; wanneer je op je knieeen zit, en je zou je onderbeen naar buiten duwen, scheur je je ACL af. Je mediale knieband, je MCL dus, komt hier ook bij op rek; je been wordt naar buiten geduwd namelijk, dus aan de binnenkant staat er druk. Vergelijk dit met als je rechtop staat; als je met je romp naar rechts hangt, voel je spanning aan de linkerkant van je buik; dat wordt opgerekt.
Je meniscus zitten tussen boven en onderbeen, en bestaat uit 2 kraakbeen, krakeling-koekjes-vormige ringen. Zij zorgen voor demping en meer stabiliteit. Ook je mediale meniscus scheur je vaak samen met je ACL en/of MCL.
Ik hoop dat het nog een beetje te begrijpen isOp internet is veel info te vinden, maar vaak staan er termen bij als patella etc. dat zijn allemaal vaktermen maar daardoor is het misschien moeilijk te snappen. Voor mij is dit overigens een goede oefening om te kijken of ik het een beetje begrijpbaar uit kan leggen, voor patienten laten
Ik heb jaren geleden dit soort dingen zelf al proberen uit te zoeken, omdat ik benieuwd was waarom spelers soms zo lang uit de running waren. Ik kan me nog herrineren hoe John Nieuweburg, voetballer bij Ajax een groot talent was. Maar hij brak nooit door, leek altijd geblesseerd. Bleek dat hij 2 keer aan z'n ene knie kruisband gescheurd had, en 1 keer aan de andere. Ik opzoeken, toen vond ik het geen wonder dat hij het niet gered had, maar het blijft wel super zonde natuurlijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:39 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik kon het redelijk volgen, dankjewel. Wel leuk om te weten wat nu de functie is van al die kniebanden en dergelijke. Wel fascinerend om te zien dat topsporters er zo snel van herstellen inderdaad, echt een hele prestatie.
Mijn buurman had ook een van zijn banden afgescheurd en die is nooit meer hetzelfde geweest qua sporten en dergelijk. Ben trouwens ook wel geďnterresseerd in die behandeling die Kobe Bryant en A-Rod hebben ondergaan. Heb je hier misschien meer info over?
Klopt, ik zag het al. Ik hoop hetquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:03 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Gerucht gaat dat hij zondag misschien gaat spelen.
Superinterresant, bedankt!quote:
Las trouwens afgelopen week een artikel dat de Lakers misschien helemaal niet zo goed gaan zijn. Artikel was volgens mij op HoopsHype maar niet helemaal zeker meer. Was wel heel goed onderbouwd en heeft me toch wel aan het denken gezet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, ik zag het al. Ik hoop het
Redenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:30 schreef TheFastOne het volgende:
Zie nu pas dat Love z'n hand gebroken heeft
twitter:kevinlove twitterde op maandag 15-10-2012 om 23:26:46Playing @NBABallerBeats on @Xbox Kinect working on my perimeter game. Handle is coming along nicely.
reageer retweet
Hahaquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:30 schreef Sasman het volgende:
[..]
Wil je zien hoe dat hij vernedert word door Cousins? Inderdaad mooi.
Deze is anders omdat Howard nu wel speelde en de starters veel minuten kregen. Maar maak me nog steeds geen zorgen ofzo hoor... Een aantal nieuwe key players inpassen kost nou eenmaal tijd. De prijzen worden in juni verdeeld niet in oktober..quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:58 schreef TheGOAT het volgende:
Lakers 0-6, looool toen ik het een week geleden zei maakte het niet uit, benieuwd wat het nu doet dan
Teams worden gebouwd in oktober en niet in juni...quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:19 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Deze is anders omdat Howard nu wel speelde en de starters veel minuten kregen. Maar maak me nog steeds geen zorgen ofzo hoor... Een aantal nieuwe key players inpassen kost nou eenmaal tijd. De prijzen worden in juni verdeeld niet in oktober..
Net als de Heat, tijd geven..quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:19 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Deze is anders omdat Howard nu wel speelde en de starters veel minuten kregen. Maar maak me nog steeds geen zorgen ofzo hoor... Een aantal nieuwe key players inpassen kost nou eenmaal tijd. De prijzen worden in juni verdeeld niet in oktober..
Hahahahquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:03 schreef Sasman het volgende:
Kings waren gewoon een klasse beter als de Lakers. Niks nieuw aan.
Hahaha je bent grappig manquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:59 schreef Sasman het volgende:
[..]
Héhé krijg je weer van die gefrustreerde Laker fan boys...
+1quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:59 schreef Sasman het volgende:
[..]
Héhé krijg je weer van die gefrustreerde Laker fan boys...
Hahaha echt wauw...quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:31 schreef TheGOAT het volgende:
Vanwege je nogal gepikeerde reactiePlus, je wil niet echt toegeven dat de Lakers gewoon ronduit slecht zijn, dat Kobe in Kobe-mode staat, en dat ze er als team nog niets van bakken. Aanvallend niet, en verdedigend niet. Lakers zijn het enige team wat nog niet gewonnen heeft.
Lakers zijn nr. 30 van de 30.
Zelfs Charlotte is beter. Orlando, een team van Nelson, Redick, Turkoglu, Davis en Ayon is beter dan de Lakers. Een team van Sessions, Henderson, Kidd-Gilchrist, Mullens, Byiombo is beter dan Nash, Kobe, MWP, Gasol, Dwight/Jamison/...
En jij wilt zeggen dat je niet gefrustreerd bent..
Zal ik je eens wat zeggen, als je níet gefrustreerd bent, ben je geen echte fan..Pas als je het toegeeft ben je een echte fan, nu durf je de waarheid nog niet in de ogen te zien
Het is maar pre-season, maar 0-6? Loooooool
Amen to that.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 06:52 schreef popolon het volgende:
pre-season games en je daar in vastbijten is:![]()
![]()
Dit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 06:52 schreef popolon het volgende:
pre-season games en je daar in vastbijten is:![]()
![]()
Vergeet Kings noet, mooi teamquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:18 schreef Kerftminister het volgende:
Lakers pakken gewoon 2nd seed hoor. Komaan het zijn de Lakers, die kun je echt nooit afschrijven en anders pakken ze wel wat wins puur op geluk hoor.
Ik hoop dit jaar trouwens op de T-Wolves, Pistons en Cavaliers. Leuke teams.
Dat zeg ik niet, dit is de drogreden van een hellend vlakquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:19 schreef JayJay8 het volgende:
Mehh dat wordt dus draft lottery volgend seizoen als ik TheGoat mag geloven:(
Inderdaad dat is gewoon een constatering, het is niet alsof er direct conclusies uit getrokken kunnen worden voor het reguliere seizoen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:30 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, dit is de drogreden van een hellend vlak0-7 is gewoon abominabel slecht
twitter:BreakingNews twitterde op donderdag 25-10-2012 om 19:42:15Report: NBA commissioner David Stern to announce retirement in 2014, multiple sources say - @espn http://t.co/yWZSgkHE reageer retweet
Kijk doublepain weet iets van basketbal.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vergeet Kings noet, mooi team
Tja, mag die gekke Cousins niet. Isaiah Thomas is wel een baas daarentegen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vergeet Kings noet, mooi team
Thomasquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja, mag die gekke Cousins niet. Isaiah Thomas is wel een baas daarentegen.
Had ik geen kennis dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:18 schreef Sasman het volgende:
[..]
Kijk doublepain weet iets van basketbal.
Niet helemaal waar dat laatste. In 2000 was er een team uit LA die 0-8 ging in de presason. Hetzelfde team uit LA werd kampioenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:03 schreef TheGOAT het volgende:
Stern die gaat kappen, was natuurlijk wel te verwachten. Benieuwd hoe Adam Silver het gaat doen als hij het wordt (wrs) wel. Wat jullie ook van Stern vinden, hij heeft heel veel goeds voor de NBA gedaan en de fans van de MLB, NFL en NHL zijn jaloers op hoe goed alles georganiseerd is. Hij heeft de NBA groot gemaakt buiten Amerika, en zelfs ook in Amerika.
En Lakers, tsja
'No team that went winless in the pre-season has gone on to the NBA Finals'
Stern heeft optimaal gebruik gemaakt van de mogelijkheden, en mede door hem is de sport redelijk vrij van schandalen gebleven. Enige smetje is toch wel de CP3-trade en misschien de drugs-crisis in de jaren 80.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:03 schreef TheGOAT het volgende:
Stern die gaat kappen, was natuurlijk wel te verwachten. Benieuwd hoe Adam Silver het gaat doen als hij het wordt (wrs) wel. Wat jullie ook van Stern vinden, hij heeft heel veel goeds voor de NBA gedaan en de fans van de MLB, NFL en NHL zijn jaloers op hoe goed alles georganiseerd is. Hij heeft de NBA groot gemaakt buiten Amerika, en zelfs ook in Amerika.
Euhhhhm...Jawel hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Thomas
[..]
Had ik geen kennis dan?
Vage shit, mijn 'spreuk' stond namelijk onderaan de recap van Lakers - Kings op nba.com, slordigquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:16 schreef Maurijn het volgende:
[..]
Niet helemaal waar dat laatste. In 2000 was er een team uit LA die 0-8 ging in de presason. Hetzelfde team uit LA werd kampioen
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:39 schreef Nelis89 het volgende:
A full length special that documents your Miami HEAT's second NBA championship. Watch as we re-live the highs and lows of the 2011-12 season. Narrated by HEAT legend, Alonzo Mourning, "The Crown" features interviews with HEAT players and coaches, as well local and national writers as they take you through the moments that shaped an unforgettable season.
Nog maar 4 dagen
Stern heeft de NBA groot gemaakt buiten de VS? Volgens werd dat voornamelijk mogelijk gemaakt door Jordan, Magic en een paar andere Dream Teamers...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:03 schreef TheGOAT het volgende:
En Lakers, tsja
'No team that went winless in the pre-season has gone on to the NBA Finals'
Het hele Dream Team en het circus eromheen was een idee van Stern.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Stern heeft de NBA groot gemaakt buiten de VS? Volgens werd dat voornamelijk mogelijk gemaakt door Jordan, Magic en een paar andere Dream Teamers...
Dan moet jij nog maar eens lezen hoe dat team tot stand gekomen is, en hoe de marketing toen gegaan is. En lees voor de grap eens dingen over Magic vs. Bird, etc. In de begintijd van Stern werden NBA Finals games nog relive uitgezonden op latere tijdstippen omdat er niet genoeg animo was.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Stern heeft de NBA groot gemaakt buiten de VS? Volgens werd dat voornamelijk mogelijk gemaakt door Jordan, Magic en een paar andere Dream Teamers...
Ik ben geinteresseerdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:13 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Dan moet jij nog maar eens lezen hoe dat team tot stand gekomen is, en hoe de marketing toen gegaan is. En lees voor de grap eens dingen over Magic vs. Bird, etc. In de begintijd van Stern werden NBA Finals games nog relive uitgezonden op latere tijdstippen omdat er niet genoeg animo was.
Idd, en als je dan nog verder wil lezen kom je maar eens terug, maar denk dat je daar wel even zoet mee bent.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:36 schreef TheFastOne het volgende:
The Book of Basketball by Bill Simmons, het antwoord op alles hier.
Of lees anders van Mart Smeets 'het dream team' (icm met een ander boek samen 'In Amerika', zeker de moeite waard!)quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:36 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Idd, en als je dan nog verder wil lezen kom je maar eens terug, maar denk dat je daar wel even zoet mee bent.
Ik zag ook de biografie van Shaq staan, is denk ik ook wel een leuk sensatieboekquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:37 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Of lees anders van Mart Smeets 'het dream team' (icm met een ander boek samen 'In Amerika', zeker de moeite waard!)
Dat zeker, maar heeft vrij weinig te maken met wat David Stern gedaan heeftquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:14 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik zag ook de biografie van Shaq staan, is denk ik ook wel een leuk sensatieboek
Ach het is een basketball-boekquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:31 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Dat zeker, maar heeft vrij weinig te maken met wat David Stern gedaan heeft
Ik hoop echt dat Drummond goed wordt. En dat hij veel samen mag spelen met Monroequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:58 schreef Kerftminister het volgende:
Moet nog steeds bepalen welk team ik dit seizoen ga volgen. Neig erg naar de Pistons met dat zieke frontcourt.
Zit zo vreselijk veel potentie in die jongens he. Doen me gelijk denken aan de Twin Towers destijds.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:04 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Drummond goed wordt. En dat hij veel samen mag spelen met Monroe
Gun het Dumars ook welquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:13 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zit zo vreselijk veel potentie in die jongens he. Doen me gelijk denken aan de Twin Towers destijds.
quote:HANG TIME HEADQUARTERS – Contract extension talk between the Oklahoma City Thunder and reigning KIA Sixth Man of the Year James Harden took a wrong turn somewhere. How else to explain tonight’s shocking news, according to Adrian Wojnarowski of Yahoo! Sports and Darnell Mayberry of the Oklahoman, that Harden has been traded to the Houston Rockets for Kevin Martin, rookie shooting guard Jeremy Lamb, two first-round Draft picks and a second-round Draft pick?
The Thunder will also send Cole Aldrich, Daequan Cook and Lazar Hayward to the Rockets to complete the deal.
This shakes up not on the Western Conference playoff chase but also the entire landscape of the league, what with the Thunder losing one of the most explosive scorers in the league as he enters the prime of his career. The Los Angeles Lakers remade their roster over the summer, adding Dwight Howard and Steve Nash to a nucleus of Kobe Bryant, Pau Gasol and Metta World Peace. And the Thunder needed to keep the core of a team that had home court in The Finals last season intact if they intended to hold off challenges from the Lakers and San Antonio Spurs for the Western Conference crown.
But instead of fortifying their core group, they’ll have to reshape it without Harden, for reasons that Mayberry explains here:
The deal comes on the heels of negligible progress being made on a contract extension for Harden following nearly four months of negotiating. As a result, the Thunder parted ways with the fan favorite after stagnant talks made it clear Harden would be too much of a financial burden to keep.
If no deal was reached on an extension by Wednesday’s midnight Eastern deadline, Harden would have become a restricted free agent next summer. Houston is believed to now be ready to ink Harden to the maximum-allowable contract that Harden has long been believed to covet.
A report by Yahoo! Sports on Saturday said Harden recently turned down a four-year extension worth roughly $52 million. The report also was the latest to say Harden is pushing for a max deal, expected to be roughly $60 million over four years.
But with max contracts extended to Kevin Durant and Russell Westbrook — as well as more than $52 million invested in Serge Ibaka and Kendrick Perkins over the next three seasons alone — the Thunder faced the possibility of stiff penalties under the new, more punitive collective bargaining agreement.
Making a move this drastic just days before the start of the regular season could cost the Thunder as well, as they’ll have to incorporate Martin and Lamb into their mix basically on the fly.
But Thunder general manager Sam Presti clearly had no intention of playing games with Harden with so much at stake this season for a young Thunder team that prides itself on the collective good outweighing all things.
The Rockets, led by an equally aggressive and fearless general manager in Daryl Morey, are also in the midst of reshaping their roster and can now pair Harden with a rising star of their own in Jeremy Lin in one of the most exciting young backcourt tandems in the league.
Stay tuned to HT and NBA.com for more details …
De Rockets doen nog steeds geen van hun 8 PF's wegquote:
Houston heeft volgens mij na dit seizoen maar 5 spelers onder contract staan. Volgens mij hebben ze voor Martin gekozen omdat ze heel veel potentie zien in Lamb (Lamb speelde in college erg goed samen met Kemba Walker, een soortgelijke speler als Westbrook) en Martin's contract loopt na dit seizoen af.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
De Rockets doen nog steeds geen van hun 8 PF's weg. Vind het wel een rare deal voor OKC, konden ze niet meer krijgen dan Lamb (wat wel een goede speler kan worden) en Martin (wint geen games voor je)?
Ik las dat er ook twee first round picks naar OKC gaan, waarvan een de pick van de Raptors is. Er is natuurlijk een grote kans dat dat een (late) lottery pick gaat wordenquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:53 schreef TheGOAT het volgende:
Ik vraag me zeer af wat OKC nu de 'key' van de trade vond. Kevin Martin heb ik zelf nooit gemogen. Is een shot jacker, een niet heel efficiente, en doet verder he-le-maal niets. Kan niet verdedigen, rebound niet, is geen goede passer, niets. Zolang hij goed scoort kan hij je team helpen, maar anders stort hij je team alleen maar de afgrond in.
Ik denk persoonlijk dan ook dat de deal gemaakt is voor Lamb. Jeremy Lamb is een uitstekende scorer, kan goed schieten en is zeker niet meer dan een 3rd guy in een team. Maar na Durant en Westbrook is hij de perfecte optie.
Daarnaast moeten we niet vergeten dat Harden in de PO's, en zeker in de Finals erg zwak was. Het was voornamelijk Durant + Westbrook, en Harden voegde niet veel toe. Kan me nog een paar 2-10 games herrineren. Natuurlijk had hij ook big plays, SA game 5, Dallas game 3? of 4. Maar Harden wilde de max deal, 60 miljoen voor 4 jaar, wat ik kan begrijpen. Nam niet genoeg met 52, kan ik ook begrijpen.
Ben alleen heel benieuwd wat ze met Kevin Martin gaan doen, gaat hij echt 30+ min. spelen? Dan zijn de Thunder doomed IMO.
En Harden, hoe gaat hij het doen als de main guy in Houston, kan hij die rol aan? Zelf heeft hij altijd gezegd dat hij nooit 1e of 2e guy wil zijn, dat hij het beste is als 3e. Krijgen we een Joe Johnson - in Atlanta scenario 2? Een hele goede rol player die de kar moet trekken, en dat toch twijfelachtig doet uiteindelijk?
Plus, jammer dat Dequan Cook weggaat, mocht hem altijd wel, heerlijke shooterHopelijk krijgt hij ook minuten bij Houston. En de 2 1st round picks kunnen nog belangrijk worden hoor, OKC kan de komende paar jaar weer gaan stealen
http://www.sbnation.com/n(...)harden-trade-detailsquote:....
The picks the Thunder pickup are a 2013 protected first-round pick from the Toronto Raptors, a protected 2013 first round pick from the Dallas Mavericks, and a 2013 second-round pick from the Charlotte Bobcats.
....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |