quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:35 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
GB speelt echt bout defense, echt alles gaat erin
quote:Stern met with the media after the Board of Governors held their annual summer meeting, and said the league is looking to add possibly $100 million in revenue by permitting small advertising patches on uniforms starting in the 2013-14 season.
bron: http://espn.go.com/nba/st(...)eplay-2012-13-season
Wat denk je zelf.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:10 schreef iRemco het volgende:
Welke zenders gaan de basketbalwedstrijden tijdens de olympische spelen uitzenden?
Vorige OS USA - Spanje op Nederland gezienquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:21 schreef iRemco het volgende:
Ja, BBC/Sport 1. Maar ook Nederland 1,2 of 3?
Dus geen Nederland 1,2 of 3 meer? (Basketbal dan?)quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:56 schreef DJWeisz het volgende:
Sport1 heeft de rechten van het basketbal en tennis op de OS volgens mij
Fantastisch dat moment in het 1e filmpjequote:Op zondag 22 juli 2012 13:32 schreef TheGOAT het volgende:
1e filmpje, de rest volgt nog
En de double-pump, op 0:35. Op video ziet het er nice uit, in het echt is het bizar, hoe hoog, hoe snel, hoeveel kracht, uit het niets. Iedereen 'hold everybody back'. Net als dat je op de bank zit naar je teamgenoten te kijken en iemand dunkt hard, en iedereen houd elkaar tegen, zo'n gevoel, dat is zo onbeschrijfelijk. Heb tijdens amateur wedstrijd iemand opeens uit het niets een between the legs zien doen tijdens warm-ups, gekkenhuis.
0:35
Vond het al zon vage zin want Bryant heeft gewoon goud gewonnen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:30 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Veel bel- en mailverkeer vooral. Ik ken iemand bij de NBA in London inmiddels redelijk goed, die regelt dat. Ik was er nu overigens voor Spits (http://krant.spitsnieuws.(...)e/article4_orig.html), staat vandaag een stukje van me in die krant. Erg jammer dat de redactie daar een zin nogal inkortte, waardoor het nu lijkt alsof ik schrijf dat Kobe nooit voor de USA speelde. Maar wel héél gaaf om te doen en mee te maken inderdaad
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.htmlquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:38 schreef Cliffy het volgende:
Geen USA - France op de NOS livestream morgen dus
Staat alleen Nigeria - Tunesië en Argentinië - Litouwen, net zoals bij de NOSquote:Op zondag 29 juli 2012 00:00 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html
kan je gewoon alles zien dus wat maakt het uit?
Nos.nl zeker... Die zend alle sporten uitquote:Op zondag 29 juli 2012 08:08 schreef ShaoliN het volgende:
Ze spelen om half vier, maar nog geen zender gevonden die het gaat uitzenden. Alle tips welkom.
Ze zenden alle sporten uit van Hippische sport tot Zeilen maar Basketball nietquote:Op zondag 29 juli 2012 13:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
Gaan de rechten per land apart ofzo? Slaat inderdaad nergens op, USA basketbal is toch wel 1 van de hoogtepunten van de OS (voor iedereen). Maar nee, ze zenden liever tafeltennis uit (serieus the most gay sport ever).
Als jij een livestream hebt, mag je die best posten!quote:Op zondag 29 juli 2012 15:56 schreef peasant het volgende:
mag je hier linken naar livestreams via sites als fromsports?
1; bleacher report =quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:13 schreef Doublepain het volgende:
http://bleacherreport.com(...)-in-magic-stars-saga
Wow, en de lakers hebben Gasol nog kunnen houden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:35 schreef Omega het volgende:
Howard is dan toch een Laker geworden.
Orlando krijgt Afflalo, Harrington, Vucevic, rookie Harkless, drie eerste ronde picks (protected) en mogelijk nog enkele tweee ronde picks.
De Sixers krijgen Bynum en Richardson.
Denver krijgt Iguodala.
De Lakers krijgen naast Howard ook nog Earl Clark en Chris Duhon. En Pau Gasol blijft een Laker.
Applaus voor de GM van de Lakersquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:30 schreef Multiply het volgende:
Dus de Lakers traden Howard voor Bynum en een pick? OH YEAH! CONTENDERS!
Begrijp ik, en de lakers zijn ook sterker geworden, zeker met nash als pg. Die zal Howard veel vrij baskets geven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:29 schreef Multiply het volgende:
78% vorig jaar zelfs, maar als ik kan kiezen tussen Howard of Bynum voor een jaar met onzekerheid dat ze bijtekenen kies ik toch echt voor Howard. Vooral omdat zijn fg% 10% hoger ligt. En dat in combinatie met Nash en Kobe kan dat nog hoger worden.
Zin in het seizoen!
Lakers moeten eerst nog maar langs de Thunder geraken. En de Heat langs de Bulls indien Rose helemaal weer de oude wordt (heb ik mijn twijfels over).quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:37 schreef Sasman het volgende:
Tjaa...Nu word de kans op een Heat- Lakers finale wel heul groot.
Nash - Bryant - MWP - Gasol - Howard
Chalmers - Wade- Lebron - Bosh - ?
Kan leuk worden.
Verwacht niet veel van de Bulls, veel getrade en Rose kan de eerste maanden echt nog niet spelen. Is het eigenlijk al duidelijk wat Deng gaat doen met dat gescheurde ligament in z'n pols?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:43 schreef Omega het volgende:
[..]
Lakers moeten eerst nog maar langs de Thunder geraken. En de Heat langs de Bulls indien Rose helemaal weer de oude wordt (heb ik mijn twijfels over).
Voor Denver vind ik dit juist een goede move. Aanvallend zijn altijd wel goed, nu met Iggy hebben ze ook een goede verdediger. Al harrington was wel aardig maar niet geweldig, Afflalo idem.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hm weet niet of Denver hier blij mee moet zijn!
Ik ook maar er zijn toch heel veel die geloven dat Rose ze naar de Finals gaat brengen. Ik denk dat Rose niet meer op zijn oude niveau terug komt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:54 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Verwacht niet veel van de Bulls, veel getrade en Rose kan de eerste maanden echt nog niet spelen. Is het eigenlijk al duidelijk wat Deng gaat doen met dat gescheurde ligament in z'n pols?
Ik zie het niet gebeuren dat Chicago dit seizoen de Finals haalt hoor. Rose kan wel op z'n oude niveau terugkomen hoor, hard werken kan die jongen in ieder geval wel, medische staf zal er ook goed bovenop moeten zitten en niet zo prutsen als met Noah z'n enkel..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:01 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik ook maar er zijn toch heel veel die geloven dat Rose ze naar de Finals gaat brengen. Ik denk dat Rose niet meer op zijn oude niveau terug komt.
x1000000000000000000000000quote:
Wade-allen-lebronquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:37 schreef Sasman het volgende:
Tjaa...Nu word de kans op een Heat- Lakers finale wel heul groot.
Nash - Bryant - MWP - Gasol - Howard
Chalmers - Wade- Lebron - Bosh - ?
Kan leuk worden.
Nikestorequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:50 schreef dribbel79 het volgende:
Zitten hier ook veel basketballers?? Als in: ik zoek een paar Lebrons 8...wwie kan me helpen??
BVD
Bedankt voor je reactie, maar die hebben alleen de 9quote:
Ik heb het zelf nooit gebruikt maar heb je gekeken op Ebay of Marktplaats?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:18 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie, maar die hebben alleen de 9
Bill Simmons over de mogelijkheden van de Lakersquote:"Hmmmmm … what should we do on this play? Should I run the high screen with Pau again? I could always just take a rest and dump it over to Kobe for a play. Or, I could beat my guy, try to draw Dwight's guy over and throw him an alley-oop that he'll catch as long as it's within five feet of the rim. God, this is fun. Eff it, I think I'll just shoot a 3 — if it doesn't go in, Dwight will just get the rebound, anyway … "
Ebay heeft niks (ja, 40 USD shippingquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nooit gebruikt maar heb je gekeken op Ebay of Marktplaats?
Je kan ze bellen/mailenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:06 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ebay heeft niks (ja, 40 USD shippingen Marktplaats alleen een paar van 430 EU
Wat zei ik nou een jaar geleden al?quote:
Nu wordt gewoon op allebei "gehaat"quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:53 schreef Doublepain het volgende:
Lakers heeft dus Kobe, Gasol en Howard
Heat heeft Lebron, DWade en Bosh
Dan hoeven hypcrieten ook niet meer zo te haten op Miami, terwijl andere teams hetzelfde creëren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |