Doe maar wel vertellenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
ja. Zal ik maar mniet zeggen wat ik allemaal heb meegemaakt de afgelopen week
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik buiten 75 uur werken in 6 dagen ook niet
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:25 schreef superkokje het volgende:
zo, lijntje was vol, dus kan gaan slapen
ik heb niet gezegd dat ik verbaasd benquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doe maar wel vertellen
[..]en dan verbaast zijn dat je vandaag gebroken op de bank lag?
En morgen weer volle bak zekerquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb niet gezegd dat ik verbaasd ben
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Elke middag doe ik een dutje tegenwoordig!
ik ook als ik de kans krijgquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Elke middag doe ik een dutje tegenwoordig!
Huh, hoezo weet je het daarna nog niet? Is de planner weer aan het rommelen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
zaterdag t/m maandag, daarna weet ik niet
had/heb belangrijkere dingen aan mijn hoofdquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, hoezo weet je het daarna nog niet? Is de planner weer aan het rommelen?
Maar vertel nu eens hoe jubileumweek tot nu toe verlopen isquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
had/heb belangrijkere dingen aan mijn hoofd
Zoals?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
had/heb belangrijkere dingen aan mijn hoofd
drukquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar vertel nu eens hoe jubileumweek tot nu toe verlopen is
Aha!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
zit midden in lustrum week op de zaak. Iedere dag partij tot 180 personen
En nog veel dingen vergeten?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
zit midden in lustrum week op de zaak. Iedere dag partij tot 180 personen
quote:
die kans is groot, heb k letters overquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jokkebrok
en laat mij nu eens een keertje weer winnen, alsjeblieft
pass danquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
die kans is groot, heb k letters over
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ga net zo lang door tot ik wat gevonden heb
denk niet de\at dat gaat lukken
Oei, je gaat een lekker dessert voor mij makenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
geniet er maar van, wraak is zoet
leg maar wat lettersquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, je gaat een lekker dessert voor mij maken
quote:
Moet ik ook zeker weer zonder sokken aan naar bedquote:
en met de blote billen in de onderbroekquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet ik ook zeker weer zonder sokken aan naar bed
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
en met de blote billen in de onderbroek
Welke film?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:17 schreef superkokje het volgende:
ik zal blij zijn als de film afgelopen is
Ow, aan terra nova mis je ook nietsquote:
is wel een goede film, maar wil naar bedquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, aan terra nova mis je ook niets
Ik had beter een boek kunnen lezen vanavond
Je mag morgen tot 8 uur uitslapen hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
is wel een goede film, maar wil naar bed
tot 12 als ik wil, maar ik vrees het ergstequote:Op donderdag 19 juli 2012 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je mag morgen tot 8 uur uitslapen hoor
Daarom hou ik het ook op 8 uur voor jequote:Op donderdag 19 juli 2012 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
tot 12 als ik wil, maar ik vrees het ergste
daar heb ik helaas geen last vanquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom hou ik het ook op 8 uur voor je
Maar ik herken het probleem hoor. Ben op werkdagen weer om 05:45 wakker, en in het weekend bijna mijn bed niet uit te krijgen
Laat je bed in, vroeg eruit, en in het weekend bijslapenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar heb ik helaas geen last van
ik val heel makkelijk in slaap, maar altijd voor 8 wakkerquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat je bed in, vroeg eruit, en in het weekend bijslapen
Maar als ik bijv. nu naar bed zou gaan lig ik rustig tot 2 uur wakker, dus dan maar later gaan slapen, en nog steeds vroeg wakker.
Ik dus niet, helaas. En de troep wil ik ook niet meer slikken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik val heel makkelijk in slaap, maar altijd voor 8 wakker
wel zo verstandig. wordt je ook niet beter vanquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik dus niet, helaas. En de troep wil ik ook niet meer slikken.
Weet ik, maar de rest van mijn meds zijn ook troep helaasquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
wel zo verstandig. wordt je ook niet beter van
quote:
heb wel een klinkerquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet ik, maar de rest van mijn meds zijn ook troep helaas
[..]
Had ik alleen maarquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
Kokkie 9 augustus Redskins vs Bills.... eindelijk weer Football
Gaan we weer competitie aan? Ik moet namelijk nog revenge nemen n.a.v. het vorige seizoenquote:
Geeft niet joh, pre-seasonquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaan we weer competitie aan? Ik moet namelijk nog revenge nemen n.a.v. het vorige seizoen
als de comp. begint durf ik het wel aan. Wel even inlezenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaan we weer competitie aan? Ik moet namelijk nog revenge nemen n.a.v. het vorige seizoen
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
als de comp. begint durf ik het wel aan. Wel even inlezen
heb alleen 1 probleem, kijk alleen plaatjesquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Tof
![]()
Pre-season moet ik ook gebruiken om in te lezen hoor
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb alleen 1 probleem, kijk alleen plaatjes![]()
ik ga het nest in
Ik alleen voor de mensen die hier komen. Verder heb ik niets met RLS.quote:
Komt omdat Drassss een kloontje is van Drasssquote:
Ik kom vooral voor Muisjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik alleen voor de mensen die hier komen. Verder heb ik niets met RLS.![]()
Possie boh dat heb ik al zo lang niet meer gezien.![]()
![]()
Hoi Drassss (met 4 essen)quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kom vooral voor Muisje![]()
Hey Muisie!
Oh dat wist ik niet...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt omdat Drassss een kloontje is van Drasss![]()
possie
die is leuk, die blijft
Vuigaart!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kom vooral voor Muisje![]()
Hey Muisie!
Het was inderdaad kut met peren. Achja het is niet altijd "feest"!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Drassss (met 4 essen)![]()
Wat een slap seizoen dit jaar. Meer beestjes in Europa dan in de USA
Nee klopt, geef ze maar een jaartje een break. Genoeg droogte nu daar.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was inderdaad kut met peren. Achja het is niet altijd "feest"!
quote:
Oh, dat wist ik nietquote:Whehehe dat is al jaren mn bijnaam op Fok!Heb ik te danken aan The_Hives.
![]()
Ze fikken daar nu helemaal weg jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee klopt, geef ze maar een jaartje een break. Genoeg droogte nu daar.
Ik heb helaas nog steeds niet de staatsloterij gewonnen, dus ons tripje tornadohunten zit er nog niet in.
Gaan jullie dat doen als 1 van jullie de jackpot wint? Ja? Dan doe ik mee. Als ik de postcode loterij win gaan we met ons 3e op tornado jacht!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee klopt, geef ze maar een jaartje een break. Genoeg droogte nu daar.
Ik heb helaas nog steeds niet de staatsloterij gewonnen, dus ons tripje tornadohunten zit er nog niet in.
We hebben nog een goede filmer nodig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gaan jullie dat doen als 1 van jullie de jackpot wint? Ja? Dan doe ik mee. Als ik de postcode loterij win gaan we met ons 3e op tornado jacht!![]()
(tenminste als jullie dat goed vinden...)
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ze fikken daar nu helemaal weg ja![]()
Potver! Het zit niet mee.. ik ga straks ook maar eens wat loten kopen
Logisch. Daar waar ik die bijnaam heb gekregen (broertje zegt t trouwens ook omdat sommige t bij onzin ook hebben over genomen) kom jij nooit en ik inm ook niet meer.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik weet ook wel wat dingen wél hoor
[..]
Oh, dat wist ik niet
Ik heb geen film camera...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
We hebben nog een goede filmer nodig.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gaan jullie dat doen als 1 van jullie de jackpot wint? Ja? Dan doe ik mee. Als ik de postcode loterij win gaan we met ons 3e op tornado jacht!![]()
(tenminste als jullie dat goed vinden...)
Het lef! Hoe heeft hij het goedgemaakt?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik had eindelijk genoeg geld bij elkaar gewonnen om voor kokkie een fatsoenlijke telefoon te kopen. Kreeg ik plots een uitnodiging van hem om een potje WordFeud te spelen. Had ie toch zelf een nieuwe foon aangeschaft
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik had eindelijk genoeg geld bij elkaar gewonnen om voor kokkie een fatsoenlijke telefoon te kopen. Kreeg ik plots een uitnodiging van hem om een potje WordFeud te spelen. Had ie toch zelf een nieuwe foon aangeschaft
Hoesekkes! Dat met die boot wist ik nog nietquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat is de deal die ik met Drassss heb. Als ik een echt leuke prijs in de SL win gaan we in mei/juni in OK tornado's jagen
![]()
Maar we moeten wel met de boot naar de USA want kokkie kan niet tegen vliegen, en die moet ook mee voor de veld-keuken.
Is trouw in het spelen van WF met mijquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het lef! Hoe heeft hij het goedgemaakt?
Ja, lach maar, was de deal die ik met kokkie hadquote:
Wat is het toch een schat!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is trouw in het spelen van WF met mij
quote:
Dan sluit ik nu een bijsluitende deal met jullie. Als ik de PL win gaan we met ons 4e naar Amerika en idd per boot! Vliegen...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat is de deal die ik met Drassss heb. Als ik een echt leuke prijs in de SL win gaan we in mei/juni in OK tornado's jagen
![]()
Maar we moeten wel met de boot naar de USA want kokkie kan niet tegen vliegen, en die moet ook mee voor de veld-keuken.
Duurde m blijkbaar te lang.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, lach maar, was de deal die ik met kokkie had
Goffer ik gister niet maar toen redde ik t niet tot 12u en nou vergeet ik t gewoon...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Is ie ook. Hij was níet eens mijn verjaardag vergeten
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan sluit ik nu een bijsluitende deal met jullie. Als ik de PL win gaan we met ons 4e naar Amerika en idd per boot! Vliegen...![]()
![]()
Tornado´s spotten!
Ik heb 1 lot dus t ligt er wel even aan wat voor prijs ik dan win uiteraard.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Tof
![]()
Moeten we wel een tussenstop maken in NC hoor. Als ik toch weer in de USA ben moet/wil ik wel even bij Amber langs
Tot 2x toe is de eindejaars dinges op mijn postcode wijk gevallen,quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb 1 lot dus t ligt er wel even aan wat voor prijs ik dan win uiteraard.Kleinere prijsjes zijn voor mn ouders.
Maar als ik een hele grote win gaan we gegarandeerd!
![]()
Incluis alle dingen die we gevieren willen zien.
En je hebt geen lot....quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tot 2x toe is de eindejaars dinges op mijn postcode wijk gevallen,
Kloptquote:
Eens maar naast die doelen steunen ze ook nog heel veel doelen waar ik het wel mee eens ben. Dus wel een lot. Naast t feit dat ik er giga van zou balen als de straatprijs hier zou vallen....quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt
Maar dat is een bewuste keuze hoor, want ik wil niet indirect via een loterij doelen steunen waar ik het absoluut niet mee eens ben.
Ja, echt hè, Polen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:57 schreef Drassss het volgende:
Als het weer zo blijft de komende jaren kan je gewoon hier gaan chasen of in oost Europa, want daar ging het helemaal los de laatste 3 weken
Das nog steeds niets in vergelijk met Amerika. Een F5 zien is een angst en tegelijk een droom.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:57 schreef Drassss het volgende:
Als het weer zo blijft de komende jaren kan je gewoon hier gaan chasen of in oost Europa, want daar ging het helemaal los de laatste 3 weken
Uiteraard uiteraard. Nouja om eerlijk te zien is een tornado zien al best aardig.. is het een F4/5 dan is het geniaal maar oh zo absurd. Dat gaat me bijna te verquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das nog steeds niets in vergelijk met Amerika. Een F5 zien is een angst en tegelijk een droom.
Heb ik ook gezien, en Reed twittert ze ook nog door hoor. Toevallig van de week de uitzendingen van afgelopen jaar van StormChasers terug gezien. Wat een gruwelijk mooi jaar was dat.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Polen zeker ja. Een aantal filmpjes gezien in WKN.. dat was niet normaal.
Toevallig ik ookquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien, en Reed twittert ze ook nog door hoor. Toevallig van de week de uitzendingen van afgelopen jaar van StormChasers terug gezien. Wat een gruwelijk mooi jaar was dat.
18-24 maart was het lijntje met tornado's in Nebraska. Ja die viel tegenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Toevallig ik ookJa, een belachelijk jaar... echt waanzinnig.
Eigenlijk kan ik me dit jaar amper een echte topdag herinneren. Volgens mij 1 outbreak moment en die viel nog "tegen" ook.
Daarom zei ik ook een angst en een droom. Er zit zoveel kracht en vernietiging in een F5 of F4 dat ik er eerder bang voor ben dan dat ik t echt zien wil. Al is een F3 en F2 ook slopend. Een F5 is echt klaar einde en vaak zo groot en dodelijk...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Uiteraard uiteraard. Nouja om eerlijk te zien is een tornado zien al best aardig.. is het een F4/5 dan is het geniaal maar oh zo absurd. Dat gaat me bijna te ver
Plat gaan liggen in een greppel en zeker níet onder een overpass schuilenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Uiteraard uiteraard. Nouja om eerlijk te zien is een tornado zien al best aardig.. is het een F4/5 dan is het geniaal maar oh zo absurd. Dat gaat me bijna te ver
Jepquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Plat gaan liggen in een greppel en zeker níet onder een overpass schuilen
Met een F4 of F5 is dat niet genoeg.... De opzuigende kracht is dan te groot om er aan te ontkomen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Plat gaan liggen in een greppel en zeker níet onder een overpass schuilen
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met een F4 of F5 is dat niet genoeg.De opzuigende kracht is dan te groot om er aan te ontkomen.
Een kelder oid is dan het enige.
Johquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met een F4 of F5 is dat niet genoeg.... De opzuigende kracht is dan te groot om er aan te ontkomen.Een kelder oid is dan het enige.
Waarom kom je dan met een greppel?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik weet dankzij Kahaarin
en Drassss
inmiddels wel wat over tornado's hoor
Ehm nee, dan in de auto en maken dat je weg komt! Ik weet dat men zegt dat je dat niet moet doen maar ik heb dat liever dan dat ik in een greppel lig te wachten op mn dood.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Johmaar als zo'n ding eraan komt en je hebt geen kelder naast je liggen.. dan maar een greppel.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:14 schreef Drassss het volgende:
De komende dagen wel eventjes +25C hier in Nederland. Ook wel eens lekker
HEH?!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Niet echt
Dagen zoals vandaag vind ik wel lekker, maar regen is ook wel lekker, en sneeuw en kou eigenlijk ook wel
Met de snelheden van een gemiddelde EF5 ben je echt niet snel genoeg weg hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm nee, dan in de auto en maken dat je weg komt! Ik weet dat men zegt dat je dat niet moet doen maar ik heb dat liever dan dat ik in een greppel lig te wachten op mn dood.
quote:
Kap eens. Als er een wolk voor de zon zat was t gewoon koud! Het is zomer hoor!!! Gewoon 25 graden als minimum vind ik net aan gaan! Vergeet niet dat we midden in de zomer zitten en gewoon herfst hebben gehad!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Niet echt
Dagen zoals vandaag vind ik wel lekker, maar regen is ook wel lekker, en sneeuw en kou eigenlijk ook wel
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik wil wél weer terug naar de 100F in de USA hoor
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kap eens. Als er een wolk voor de zon zat was t gewoon koud! Het is zomer hoor!!! Gewoon 25 graden als minimum vind ik net aan gaan! Vergeet niet dat we midden in de zomer zitten en gewoon herfst hebben gehad!
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:22 schreef Drassss het volgende:
[..]Als het een beetje lukt ga ik dinsdag weer Zuid-Limburg onveilig maken met mijn fiets. Zeker met 25+ en volle zon
![]()
Ligt er helemaal aan waar je heen rijd.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met de snelheden van een gemiddelde EF5 ben je echt niet snel genoeg weg hoor
Zonnesteek oplopen en op je 35e de eerste melanomen laten weghalenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mezelf helemaal uitputten totdat ik niet meer verder kan
Helaas gaan die mooie beestjes normaal gesproken tussen de 60 a 100 km/hquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan waar je heen rijd.De tornado is onberekenbaar maar als je op tijd bent en m ziet komen kan je in de tegenovergestelde richting nog best wat ruimte maken.
Daarnaast gaat niet iedere tornado snel. Dr zijn er ook die maar met een paar meters per minuut voort gaan.
En ja ook dat kan bij een F5.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan waar je heen rijd.De tornado is onberekenbaar maar als je op tijd bent en m ziet komen kan je in de tegenovergestelde richting nog best wat ruimte maken.
Daarnaast gaat niet iedere tornado snel. Dr zijn er ook die maar met een paar meters per minuut voort gaan.
En ja ook dat kan bij een F5.
Ja, dat gaat te ver maar verstandig fietsen moet lukkenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zonnesteek oplopen en op je 35e de eerste melanomen laten weghalen
Jij bent geen Nederlander?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]wat is het toch leuk om Nederlanders op de stang te jagen met het weer
Ik doe geen Samzz...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ga nu geen Samzz doen hier hè (ow, hier mag het wel
in WKN niet
). Kahaarin en Drassss blijven wat mij betreft de onbetwiste DE tornado kenners
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, dat gaat te ver maar verstandig fietsen moet lukken
Hollandser dan mij kan je praktisch niet krijgenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij bent geen Nederlander?
Ik ben gewoon een reptiel. Ik heb net de verwarming aan gezet want t is gewoon koud!!!Dat op 21 Juli...
En dan zit ik hier met een t shirt, longsleve en een vest aan... Oh en een jogging broek en sokken..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Hollandser dan mij kan je praktisch niet krijgen
Neu nog gewoon raam en balkondeur open en een t-shirtje
Warme moet je zelf opwekken en niet creëren door externe dingen zoals klerenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan zit ik hier met een t shirt, longsleve en een vest aan... Oh en een jogging broek en sokken..
Man ik heb de hele dag gewerkt en had t warm en met momenten zelfs heet. Maar toen ik thuis kwam en de zon weg ging was het enige wat ik voelde, de koude wind...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Warme moet je zelf opwekken en niet creëren door externe dingen zoals kleren
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik doe geen Samzz...Ik heb ook wel wat kennis hoor...
Welk draadje?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Dus een nieuwe voor het tornado draadje
't is nog 23,5 graden in mijn apartementquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Man ik heb de hele dag gewerkt en had t warm en met momenten zelfs heet. Maar toen ik thuis kwam en de zon weg ging was het enige wat ik voelde, de koude wind...Nu heb ik t dus nog steeds koud....
Weeralarm VS #15 Tornado's, Hitte en Droogtequote:
Het was hier onder de 20 gezakt en ik had t gewoon koud.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is nog 23,5 graden in mijn apartement
Fruts doet zijn best om het weer een algemeen USA weer draadje te makenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:47 schreef Drassss het volgende:
Helaas is het seizoen nu even afgelopen dus dat draadje zal flink naar beneden vallen
Zag het net, vond het al raar dat je opeens daarmee kwamquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Fruts doet zijn best om het weer een algemeen USA weer draadje te maken
Daarom heb ik braaf laatste een droogte kaartje daar gepost
Dit topic heeft inmiddels al heel wat TT wissels doorgemaakt, Fruts doet zijn best. Maar ik mis echt de input van Kahaarin, en zonder jou ben ik daar ook echt maar en newbiequote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zag het net, vond het al raar dat je opeens daarmee kwam
Ik was wat druk, maar zal de komende tijd (als er nieuws is) wat meer gaan postenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit topic heeft inmiddels al heel wat TT wissels doorgemaakt, Fruts doet zijn best. Maar ik mis echt de input van Kahaarin, en zonder jou ben ik daar ook echt maar en newbie
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik was wat druk, maar zal de komende tijd (als er nieuws is) wat meer gaan posten
Heb ik wel eens gekeken idd.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weeralarm VS #15 Tornado's, Hitte en Droogte
Bij de lange afwezigheid van Kahaarin, en de regelmatig kortstondige aanwezigheid van Drassss heeft Frutsel mij semi-verantwoordelijk gemaakt voor dit topic
C&H?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]tof
, moet namelijk tegenwoordig ook wat vaker in C&H posten en dat gaat mij nog steeds zo slecht af als in oud DE
Vraag maar aan Drassss hoe spannend het kan zijn om de weerkaartjes in de gaten te houden, en ... en... en.... Was dit jaar eigenlijk maar één echte leuke online tornado hunter avond. Vorig jaar zagen we Joplin en zo gewoon voor onze ogen bijna weggevaagd worden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gekeken idd.Ik ben alleen meer sensatie zoeker en kijk vaak pas als t gebeurt is en zoek dan filmpjes ed.
Ik ben echt geen online hunter...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vraag maar aan Drassss hoe spannend het kan zijn om de weerkaartjes in de gaten te houden, en ... en... en.... Was dit jaar eigenlijk maar één echte leuke online tornado hunter avond. Vorig jaar zagen we Joplin en zo gewoon voor onze ogen bijna weggevaagd worden.
quote:
Succesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En heb net nog meer huiswerk opgekregen via DEF
[DEF]SC#405 Waar de TT geen spelfouten bevat.
Het is toch echt leuk hoor, als je de hele avond al naar de weerkaartjes zit te kijken, naar waar de lijnen en pitten zich vormen. Zeker als de OK News9 heli in de lucht gaat. Op zo'n avond ben je vooral bezig met tracken, en vaak besef je pas de volgende dag waar je naar hebt zitten kijkenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben echt geen online hunter...Sorry.
quote:
Ik vind t pas leuk als ik t zien kan.... Leuk als t noodweer was in Braband oid maar wat heb ik daar aan?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is toch echt leuk hoor, als je de hele avond al naar de weerkaartjes zit te kijken, naar waar de lijnen en pitten zich vormen. Zeker als de OK News9 heli in de lucht gaat. Op zo'n avond ben je vooral bezig met tracken, en vaak besef je pas de volgende dag waar je naar hebt zitten kijken![]()
Maar ik heb hetzelfde met 'potentieel extreem' weer in NL hoor
True maar dan zie ik t liever live!quote:Op zondag 22 juli 2012 00:10 schreef Drassss het volgende:
Foto's & beelden geven toch ook een mooi beeld van het noodweer?
quote:Op zondag 22 juli 2012 00:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind t pas leuk als ik t zien kan.... Leuk als t noodweer was in Braband oid maar wat heb ik daar aan?
quote:Op zondag 22 juli 2012 00:10 schreef Drassss het volgende:
Foto's & beelden geven toch ook een mooi beeld van het noodweer?
quote:Op zondag 22 juli 2012 00:13 schreef Drassss het volgende:
Wil het geluk dat ik in Brabant woon en dus 90% van de gevallen als één van de eerste de hele zooi over me heen krijg
Breda is inderdaad een zekerheidjequote:Op zondag 22 juli 2012 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Buiten het schild van Breda ben ik nu ook overtuigd van het schild rond Amsterdam
Kan jij mij toevallig ook al voorspellen wat het weer komende zaterdag in Pijnacker gaat doenquote:Op zondag 22 juli 2012 00:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Breda is inderdaad een zekerheidjedaar kan je altijd gaan BBQ-en.
Kan wel eens een beroerde dag worden met flink wat regen en lage temperaturen ( onder de 20 ).quote:Op zondag 22 juli 2012 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan jij mij toevallig ook al voorspellen wat het weer komende zaterdag in Pijnacker gaat doen
Heb dan daar een bbq namelijk
Temp is geen probleem, regen welquote:Op zondag 22 juli 2012 00:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kan wel eens een beroerde dag worden met flink wat regen en lage temperaturen ( onder de 20 ).
quote:Op zondag 22 juli 2012 00:27 schreef Drassss het volgende:
Ik duim voor jeIk ga maar eens pitten, hoogste tijd!
Hé Drassssquote:
Vooralsnog ziet je voorspelling voor zaterdag a.s. er helaas nog steeds correct uitquote:
Het gaat wel iets warmer worden zie ik.. maar ik vrees dat het niet droog zal blijvenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vooralsnog ziet je voorspelling voor zaterdag a.s. er helaas nog steeds correct uit
Ik wacht het nog af, overmorgen kan je pas wat beter inschatten hoe het echt gaat worden. En anders ga ik wel met een grote paraplu boven de bbq en bbq-er staanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het gaat wel iets warmer worden zie ik.. maar ik vrees dat het niet droog zal blijven
quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wacht het nog af, overmorgen kan je pas wat beter inschatten hoe het echt gaat worden. En anders ga ik wel met een grote paraplu boven de bbq en bbq-er staan
En beroet natuurlijk. Ik heb vorige week bij iarl gezien hoe het vonken, roken en fikken kanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]![]()
![]()
de binnenkant, helemaal veteen voordeel, roest ie ook niet
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En beroet natuurlijk. Ik heb vorige week bij iarl gezien hoe het vonken, roken en fikken kan
Ja, misschien valt het mee en gaat het alleen in de ochtend nog regenenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wacht het nog af, overmorgen kan je pas wat beter inschatten hoe het echt gaat worden. En anders ga ik wel met een grote paraplu boven de bbq en bbq-er staan
Ja ik was even bezig met verplaatsenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
@ Drassss leef je nog.... ik weet dat je het niet meer gewend bent zoveelin een post
Die mazzel hadden we dus vorige week met de meet wel ja. Ik vertrok met regen uit Amsterdam, kwam in de plaats van bestemming aan en de zon scheen en het is droog geblevenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, misschien valt het mee en gaat het alleen in de ochtend nog regenen
Kan niet anders dat je in Brabant was, want daar schijnt altijd de zonquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die mazzel hadden we dus vorige week met de meet wel ja. Ik vertrok met regen uit Amsterdam, kwam in de plaats van bestemming aan en de zon scheen en het is droog gebleven
Ach, gelukkig geen cola over je toetsenbord dit keerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik was even bezig met verplaatsenNu lig ik weer relax in mijn ligstoel.
Nee joh, ik drink amper drank met prik. Straks wel even een biertje pakken denk ikquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, gelukkig geen cola over je toetsenbord dit keer
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kan niet anders dat je in Brabant was, want daar schijnt altijd de zon
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik zat in ieder geval níet in Twente want sinds 'wij' de schaal hebben houdt Frutsel al het leuke weer voor zichzelf
Het is verhip eigenlijk nog altijd waar ookquote:
Hier was het toch leuk 28C vandaag. Ik heb me goed vermaakt op mijn fietsjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is verhip eigenlijk nog altijd waar ook
tis hier op de veluwe ook vaak mooi weer de laatste tijdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is verhip eigenlijk nog altijd waar ook
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
even kwaliteit de SC in knallen
- knip -
mha, langs de snelweg is het niet echt fijn deze temperaturen. dat asfalt maakt het zo heetquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hier was het toch leuk 28C vandaag. Ik heb me goed vermaakt op mijn fietsje
Het was bij mij op kantoor weer 27C (maar dat is het in de winter ookquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hier was het toch leuk 28C vandaag. Ik heb me goed vermaakt op mijn fietsje
Daar fiets ik gelukkig ook nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mha, langs de snelweg is het niet echt fijn deze temperaturen. dat asfalt maakt het zo heet
Heb je nu meer oververhitte radiatoren en zo, of valt dat tegenwoordig ook wel mee?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mha, langs de snelweg is het niet echt fijn deze temperaturen. dat asfalt maakt het zo heet
Je eigen saunaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het was bij mij op kantoor weer 27C (maar dat is het in de winter ook)
quote:
Zeikpost.... ze cheeren niet synchroonquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
oranje [ afbeelding ]
een trio
[ afbeelding ]
quote:
het was vandaag wel raak, diverse warm lopers, 2 op transport gezet. daar was de motor van overledenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je nu meer oververhitte radiatoren en zo, of valt dat tegenwoordig ook wel mee?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zeikpost.... ze cheeren niet synchroon
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
het was vandaag wel raak, diverse warm lopers, 2 op transport gezet. daar was de motor van overleden![]()
koelsysteem problemen zie je met dit weer wel duidelijker.
gelijk maar een tip,
heb je koelings problemen, kachel op heet, aanjager op de hoogste stand, en je airco aan, dan draait namelijk de koelvin onder de motorkap ook
Een arme 84 jarige man had mijn hulp nodig om iemand te bellen tijdens mijn fietstocht. Hij zat al meer dan een uur te wachten op het bergingsbedrijf en kon zijn familie niet bereikenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
het was vandaag wel raak, diverse warm lopers, 2 op transport gezet. daar was de motor van overleden![]()
koelsysteem problemen zie je met dit weer wel duidelijker.
gelijk maar een tip,
heb je koelings problemen, kachel op heet, aanjager op de hoogste stand, en je airco aan, dan draait namelijk de koelvin onder de motorkap ook
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dank voor de tip
Ik ga morgen met de auto naar mijn werk. Drassss weet dat ik alleen maar de auto pak bij slecht weer
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Een arme 84 jarige man had mijn hulp nodig om iemand te bellen tijdens mijn fietstocht. Hij zat al meer dan een uur te wachten op het bergingsbedrijf en kon zijn familie niet bereiken
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:32 schreef Drassss het volgende:
[..]In de winter ga je altijd op de fiets heb ik vernomen.
valt niks op te happenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Correct, spijkerbandjes eronder en veel aangenamer dan glibberen met mijn all year weather banden (ja hap maar Chuck) of in een overvolle bus stappen
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
valt niks op te happende auto van mn ouders hebben ook all season banden, goed compremis, als je niet te veel rijdt
Ja ok, maar dan heb je echte winter banden nodig, op en dun laagje sneeuw volstaat het primaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Maar zoals vorig jaar december met die plotselinge sneeuwval, merkte ik het verschil wel hoor
spollen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:36 schreef Drassss het volgende:
Lekker spollen in de winter heeft ook wel iets
Nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Afwisseling van de wacht!![]()
Slaap lekker
Joh, het is dat ik echt altijd een kruispunt vrij hou. Achter het CS in Amsterdam is het een heel mild heuveltje (van west naar oost). Ik bleef voor het kruispunt staan, want ik wilde toch wel vaart hebben om die heuvel op te komen. Kerel voor mij stopt nét voor de heuvel en probeerde toen de heuvel op te komen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan heb je echte winter banden nodig, op en dun laagje sneeuw volstaat het primadikke pakken kunnen ze idd niet behappen, daar zijn ze ook niet voor gemaakt
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, het is dat ik echt altijd een kruispunt vrij hou. Achter het CS in Amsterdam is het een heel mild heuveltje (van west naar oost). Ik bleef voor het kruispunt staan, want ik wilde toch wel vaart hebben om die heuvel op te komen. Kerel voor mij stopt nét voor de heuvel en probeerde toen de heuvel op te komen.
Die heeft een mooie glijer gemaakt
quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
trusten Chuck, altijd welkom hier, en als er een spoetnik voor jou in de OP moet komen regelen we gewoon de lapo
Ik ga nog uit van de voorspelling van Drassss regen in de ochtend, en net als bij de BBQ bij iarl 's middags gewoon lekker droog weerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig.Ik heb een balkon pal boven mn balkondeuren.
Alleen moeten we dan wel binnen zitten...
Ik hoop dat t onweer en de regen in t oosten blijft.
Oh das ook goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga nog uit van de voorspelling van Drassss regen in de ochtend, en net als bij de BBQ bij iarl 's middags gewoon lekker droog weer
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
Oh en goed en avond
![]()
![]()
Drassss, Chuck en Muisje
![]()
![]()
Dat mag jij hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Buitenpostje
ik blijf je gewoon lekker zo noemen hoor
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh das ook goed.Scheelt me weer een berg water geven.
![]()
Gek he als je ze geen water geeft!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Gaat niet zo goed met mijn zonnebloemen
Krap an denk....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
ik vraag mij af of kokkie het vandaag in de keuken overleefd heeft
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gek he als je ze geen water geeft!Heb je de mijne gezien in t zonnebloem topic?
Oh en hier een link voor de rest van mn balkon :
[Het Balkon Topic] #3 ...... met luis en ander ongedierte...... -O-
Of had je dat al eens gezien?
Hoe warm? Als het net zo warm wordt als twee jaar terug sleep ik namelijk alsnog matje en slaapzak naar het balkon. Zalig slapen danquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:52 schreef Drassss het volgende:
Gaat een warme nacht worden dit... Dat is dan wel weer jammer.
Ik vrees het ook jaquote:
Tja buiten is het al 18C, maar hier binnen tik ik zeker de 25 aan gok ikquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe warm? Als het net zo warm wordt als twee jaar terug sleep ik namelijk alsnog matje en slaapzak naar het balkon. Zalig slapen dan
Hier binnen nu 25,5C. Twee jaar terug was het 27C binnen, toen besloot ik buiten te slapenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja buiten is het al 18C, maar hier binnen tik ik zeker de 25 aan gok ik
Het is zo heerlijk om een groen balkon te hebben!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]kijk eigenlijk daar niet zo vaak meer omdat ik mij schaam voor mijn kneusje
ik heb er gepost *snel wegduikt
Tja kan wel in de tuin gaan liggen, maar dat is ook zoietsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier binnen nu 25,5C. Twee jaar terug was het 27C binnen, toen besloot ik buiten te slapen
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja buiten is het al 18C, maar hier binnen tik ik zeker de 25 aan gok ik
23,3 graden buiten en 20 binnen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier binnen nu 25,5C. Twee jaar terug was het 27C binnen, toen besloot ik buiten te slapen
Beter als ie lekker gaat douchen en slapen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vrees het ook jaMeestal heeft hij rond dit tijdstip wel alweer een woordje gelegd, en nu nog niet
Heb ik jarenlang wel gehad hoor. Was eigenlijk standaard dat ik met paas weekend mijn balkon zomers maakte. Is alleen de laatste twee jaar niets van gekomen. Volgend jaar een nieuwe kansquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is zo heerlijk om een groen balkon te hebben!Als ik kijk naar mn buren is t maar een kale bedoeling....
![]()
Ik heb gereageerd.
Niets mis mee toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja kan wel in de tuin gaan liggen, maar dat is ook zoiets
Ik denk dat hij nog niet eens thuis isquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beter als ie lekker gaat douchen en slapen.
Ah dus ik kan jou wel een plezier doen met wat kleine plantjes die volgend jaar hele mooie lange bloem stengels geven? Gewoon in een redelijk grote pot zetten en verder zo nu en dan water geven. (ja dat laatste is lastig ik weet t maar het is t echt waart.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik jarenlang wel gehad hoor. Was eigenlijk standaard dat ik met paas weekend mijn balkon zomers maakte. Is alleen de laatste twee jaar niets van gekomen. Volgend jaar een nieuwe kans
Gaat me net te verquote:
Zou zomaar kunnen. Tis nu nog warm dus misschien is de toko nog niet eens leeg...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog niet eens thuis is
Of misschien ook wél, en dan zou hij er inderdaad slim aandoen om te douchen en te gaan slapen
Ik heb een lijstje van bloemen die bijen aantrekkelijk vinden. Die had ik voorheen altijd op het balkon staan en ja, er kwamen bijen op af (we hebben een paar bijenkorven staan zo'n 25m van de flat af).quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah dus ik kan jou wel een plezier doen met wat kleine plantjes die volgend jaar hele mooie lange bloem stengels geven? Gewoon in een redelijk grote pot zetten en verder zo nu en dan water geven. (ja dat laatste is lastig ik weet t maar het is t echt waart.)
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gaat me net te verIk val vanzelf wel in slaap als is het pas om 1u.. dat is ook niet zo heel erg.
Toko denk ik wel inmiddels, maar dan moeten ze nog opruimen en schoonmaken hè. Kost ook weer een uur. Eerder deze week zat hij ook pas om 23:15 in de auto op weg naar huis. Maar goed hijquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Tis nu nog warm dus misschien is de toko nog niet eens leeg...
De bijen vinden deze heerlijk want bij mij vliegen ze ook af en aan! Ik heb alleen afgelopen winter 3 grote planten er van verloren waardoor ik dit jaar amper bloemen had. Mja wel heel veel 1e jaars plantjes dus volgend jaar is t raak met heel veel bloemen! Daar kan ik er best wat van missen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje van bloemen die bijen aantrekkelijk vinden. Die had ik voorheen altijd op het balkon staan en ja, er kwamen bijen op af (we hebben een paar bijenkorven staan zo'n 25m van de flat af).
Water geven is pas de laatste twee jaar een probleem. Ik heb nog steeds mijn oude ritme niet terug, en alles wat ik doe lijkt langzamer te gaan dan voorheen
Knap hoor. Ik zou t niet trekken...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toko denk ik wel inmiddels, maar dan moeten ze nog opruimen en schoonmaken hè. Kost ook weer een uur. Eerder deze week zat hij ook pas om 23:15 in de auto op weg naar huis. Maar goed hijzijn vak
Lees maar terug, hij ook bijna niet meer. Als je vanaf je 17e dagelijks alleen maar staat in je werk, dan trekt dat echt wel zijn tolquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Knap hoor. Ik zou t niet trekken...![]()
Terug tot wanneer? Ja dat snap ik ja. Mede dat is rede voor mij geweest om niet de horeca in te gaan. Ik hou er van en ik zou het zeker kunnen maar ik hou dat gewoon niet vol. Zeker nu niet meer...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lees maar terug, hij ook bijna niet meer. Als je vanaf je 17e dagelijks alleen maar staat in je werk, dan trekt dat echt wel zijn tol
Klopt, ik ben druk aan het zoekenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
Hè Drassss huisje in Amsterdam is dus niet doorgegaan? Hoe zit het met een baan? (Als ik dat mag vragen dan hoor, antwoorden is niet verplicht)
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Terug tot wanneer? Ja dat snap ik ja. Mede dat is rede voor mij geweest om niet de horeca in te gaan. Ik hou er van en ik zou het zeker kunnen maar ik hou dat gewoon niet vol. Zeker nu niet meer...
Sinds begin juli ben ik afgestudeerdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij aan t studeren was?![]()
Hoe kan ik dat nou ruiken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]alsof je hier 20 topics terug moet lezen
![]()
Vorige topic, vandaar deze TT
quote:
Korte samenvatting, het wordt voor hem (door zijn rug) steeds lastiger om in de keuken te staan, mijn eindconclusie was dat hij nog steedsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat nou ruiken.Die TT heeft niets te maken met t bijna niet meer trekken van je werkzaamheden.
Ik weet niet meer welke dag precies, maar heb toen wel voor je geduimd hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:18 schreef Drassss het volgende:
Dank Dank! Eco inderdaad, financiële dienstverlening.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke dag precies, maar heb toen wel voor je geduimd hoor
En nu aan een studie meteorologie beginnen![]()
Gewoon nu een baan vinden, geld gaan verdienen, en dan gaan studeren wat je leuk vindquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:21 schreef Drassss het volgende:
[..]![]()
![]()
Zou wat zijn.. nee vrees dat het niet gaat gebeuren
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:23 schreef Drassss het volgende:
Jep komt goed. Ik denk eerder dat het iets richting sport gaat worden maargoed.
Ja dan kom je wel aan zo een TT ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Korte samenvatting, het wordt voor hem (door zijn rug) steeds lastiger om in de keuken te staan, mijn eindconclusie was dat hij nog steedsvoor zijn vak had. En toen had hij de lapo
Ook niet als je op mijn rug net voor een tornado weg kan duiken?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb niet veel aan een sportsman in Oklahoma, als ik de SL gewonnen heb en we daar tornado's gaan hunten.
Dan heb ik een dominator3 nodig
Eigenlijk wel grappig, zit naar de TT's te kijken van deze topic chain, en eigenlijk is de TT altijd wel een samenvatting van de laatste 30 posts of zo van het vorige topic.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dan kom je wel aan zo een TT ja.Wel klote dat hij zo een last heeft van zn rug...
èh, geloof mij. Jij wilt mij niet op je rug hebbenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ook niet als je op mijn rug net voor een tornado weg kan duiken?
Oke dan op mijn bagagedragerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
èh, geloof mij. Jij wilt mij niet op je rug hebbenKrijg je rugklachten van, maar sneller dan kokkie kreeg
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb niet veel aan een sportsman in Oklahoma, als ik de SL gewonnen heb en we daar tornado's gaan hunten.
Dan heb ik een dominator3 nodig
Das vaak zo.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eigenlijk wel grappig, zit naar de TT's te kijken van deze topic chain, en eigenlijk is de TT altijd wel een samenvatting van de laatste 30 posts of zo van het vorige topic.
En volgens mij gaat het met zijn rug een stuk beter dan vorig jaar. Maar dat is alleen maar mijn indruk hoor![]()
quote:
Haha gelukkig nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Jij fietst op zo'n extra verstevigde mama-fiets
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das vaak zo.
Oh das top!Hij heeft er neem ik aan ook fisio ed voor?
Er is een kansje dat jouw bagagedrager mij houdt, maar ik zou er niet bij voorbaad op rekenenquote:
Tis 1 van de oudbies daar. Samen met Hives maar ook alleen kwam hij nog wel eens langs. Heeft een weer website gemaakt ed. Komt uiteraard ook in t weer topic.quote:
Kan dat hij niet meer klagen wil idd maar een nieuw bed (of in mijn geval nieuwe lattenbodem en extra matras) doet wonderen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Chiropracter en zo. Maar heb hem (sinds hij een nieuw bed heeft) al een hele tijd niet meer gehoord dat hij op het matje op de grond ging slapen vanwege zijn rug. Daardoor mijn conclusie dat het beter gaat met zijn rug (kan ook zijn dat hij niet meer wil klagen natuurlijk).
Kijk dan even in DASOOquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tis 1 van de oudbies daar. Samen met Hives maar ook alleen kwam hij nog wel eens langs. Heeft een website gemaakt ed. Komt uiteraard ook in t weer topic.
Ik kan mij vooral nog herinneren dat ie drie dagen gesloopt was nadat hij zijn oude bed bij het oud vuil had gezet. Ik moet ook een nieuw bed (en vooral matras) hebbenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan dat hij niet meer klagen wil idd maar een nieuw bed (of in mijn geval nieuwe lattenbodem en extra matras) doet wonderen.
Ja kan ik me voorstellen als je niet goed uitrust in je oude bed... Goed slapen is zo belangrijk!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan mij vooral nog herinneren dat ie drie dagen gesloopt was nadat hij zijn oude bed bij het oud vuil had gezet. Ik moet ook een nieuw bed (en vooral matras) hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |