Had ik het dus toch goed op mijn vizier staanquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
dec-feb is echt rustig nov en maart afbouw en opbouw
Dat red ik serieus niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]een jaar terug maakte ik gemid. meer uren per week dan hij hoor, verschil zat er 'm in dat ik met tegenzin mijn werk deed, en hij met passie.
Kokje waar zit je gemid./week in de zomermaanden op? 44 uur?
Ik leef al sinds 2006 veilig onder die steen!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Drie jaar terug, was ik mij langzaam onder mijn steen aan het terugtrekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ik heb nog maar 34 uur voor de rest van het jaarquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:48 schreef superkokje het volgende:
heb tot en met april maar 4 of drie dagen gewerkt, dus op dit moment nog iets van 140 uur om op te maken dit jaar
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vorig jaar door Bollokus, Kokkie, Ceetje, Kaaharin en wat anderen onder mijn steen vandaan getrokken. Door Fogel, Cobra4, Nibb-it en jou krijg ik de kans niet meer om er weer onder te duiken. En daar ben ik echt blij omquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat red ik serieus niet.
[..]
Ik leef al sinds 2006 veilig onder die steen!
na augustus nog 110 en eind december niet veel minder denk ikquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 34 uur voor de rest van het jaar
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
Tja dat is t probleem. Ik ben er niet onder vandaan te trekken...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar door Bollokus, Kokkie, Ceetje, Kaaharin en wat anderen onder mijn steen vandaan getrokken. Door Fogel, Cobra4, Nibb-it en jou krijg ik de kans niet meer om er weer onder te duiken. En daar ben ik echt blij om
Gaan we dan ergens in november of zo eens naar het airborne museum? Kan je weer 8 uur inleverenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
na augustus nog 110 en eind december niet veel minder denk ik
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kunnen we doen, kijken tegen die tijd wel evenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaan we dan ergens in november of zo eens naar het airborne museum? Kan je weer 8 uur inleveren
Meeste mensen zullen altijd blijven kwetsen. Ik ga niet meer uit van 'eeuwige' vriendschap. De mensen met wie ik dit jaar veteranendag gevierd heb kunnen volgend jaar wel helemaal geen 'vrienden' van mij meer zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja dat is t probleem. Ik ben er niet onder vandaan te trekken...Iedere keer als iemand dat doet ga ik me (onbewust) als lul gedragen en is t weer einde (beginnende) vriendschap oid.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meeste mensen zullen altijd blijven kwetsen. Ik ga niet meer uit van 'eeuwige' vriendschap. De mensen met wie ik dit jaar veteranendag gevierd heb kunnen volgend jaar wel helemaal geen 'vrienden' van mij meer zijn.
Ik weet wél dat er een paar FOK!ers zijn die ik gelukkig ook IRL heb mogen leren kennen waarvan ik niet verwacht in de rug gestoken te worden.
Kokje is daar een van
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:58 schreef superkokje het volgende:
ik hou het voor gezien, morgen weer een mooie dag
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:58 schreef superkokje het volgende:
ik hou het voor gezien, morgen weer een mooie dag
Dat verwacht ik van jou maar verder vertrouw ik weinig mensen. Ze zeggen altijd een hoop maar doen niets. En als ze dan wat doen is t vaak negatief...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meeste mensen zullen altijd blijven kwetsen. Ik ga niet meer uit van 'eeuwige' vriendschap. De mensen met wie ik dit jaar veteranendag gevierd heb kunnen volgend jaar wel helemaal geen 'vrienden' van mij meer zijn.
Ik weet wél dat er een paar FOK!ers zijn die ik gelukkig ook IRL heb mogen leren kennen waarvan ik niet verwacht in de rug gestoken te worden.
Kokje is daar een van
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, we kunnen nog eens een serieus conflict krijgen over onze politieke voorkeurenquote:Op zondag 8 juli 2012 00:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat verwacht ik van jou maar verder vertrouw ik weinig mensen. Ze zeggen altijd een hoop maar doen niets. En als ze dan wat doen is t vaak negatief...
Jij komt uit je zelf naar mij toe en bied me niet veel later wat schitterends aan. Hoe zal ik ooit kunnen twijfelen aan jouw goede aard?
quote:Op zondag 8 juli 2012 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
Daar krijg je met mij geen conflict over want ik respecteer jou keuze. Of ik het er nou eens mee ben of niet. Het is jou mening en die is vrij om te kiezen.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, we kunnen nog eens een serieus conflict krijgen over onze politieke voorkeuren
quote:Op zondag 8 juli 2012 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
Nah, dat is echt iets waar ik wat vaker mijn mond over moet houden. Het is gewoon te belachelijk voor woorden dat vriendschappen kapot gaan door politiek voorkeuren. Maar dat heb ik ook al meegemaakt.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar krijg je met mij geen conflict over want ik respecteer jou keuze. Of ik het er nou eens mee ben of niet. Het is jou mening en die is vrij om te kiezen.
Zo heb ik geleerd om mn mond te houden over geloven. Ik ben nogal radicaal daar in maar daar kan je serieus mensen mee kwetsen dus hou ik mn bakkus maar.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, dat is echt iets waar ik wat vaker mijn mond over moet houden. Het is gewoon te belachelijk voor woorden dat vriendschappen kapot gaan door politiek voorkeuren. Maar dat heb ik ook al meegemaakt.
Ow geloof is ook zo'n punt ja. Ik had met vrienden voor ik naar de USA best goede discussies over beiden (politiek en geloof), maar dat heb ik in de USA wel afgeleerd.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo heb ik geleerd om mn mond te houden over geloven. Ik ben nogal radicaal daar in maar daar kan je serieus mensen mee kwetsen dus hou ik mn bakkus maar.
Met Amerikanen kan je zo leuk discussies uitlokken op youtube mbt geloof.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow geloof is ook zo'n punt ja. Ik had met vrienden voor ik naar de USA best goede discussies over beiden (politiek en geloof), maar dat heb ik in de USA wel afgeleerd.
Twee dingen die ik echt níet met mijn collega's of buren besprak waren Politics en Religion. En met beiden hadden de buren met name nog wel een handje van om langs de deur te gaanquote:Op zondag 8 juli 2012 00:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met Amerikanen kan je zo leuk discussies uitlokken op youtube mbt geloof.
Ik zou ze zo hard weg sturen (van tief op) als ze aan mijn deur kwamen met geloofs of politiek praatjes. Laatst ook een Jehova zo op laten rotten.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Twee dingen die ik echt níet met mijn collega's of buren besprak waren Politics en Religion. En met beiden hadden de buren met name nog wel een handje van om langs de deur te gaan
quote:Op zondag 8 juli 2012 00:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou ze zo hard weg sturen (van tief op) als ze aan mijn deur kwamen met geloofs of politiek praatjes. Laatst ook een Jehova zo op laten rotten.![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]De dag na de JFS stemming had ik een behoorlijk rot-humeur en wat stonden er voor de deur voor mijn kantoorgebouw, twee lui die mij aanspraken dat ik er wel als een fatsoenlijke dame uitzag, of zij mij de 'Ontwaakt' mochten aanbieden.
Ik wist helaas geen quote uit de Apocriefen of uit de Openbaringen, maar mijn 'Flikker op man, ik ben voor de JSF, kwam geloof ik ook wel aan'quote:Op zondag 8 juli 2012 00:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Wat zei je? Lees zelf eens de pleiadians verhalen en tief verder op met je geneuzel?
Als het maar werkt.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wist helaas geen quote uit de Apocriefen of uit de Openbaringen, maar mijn 'Flikker op man, ik ben voor de JSF, kwam geloof ik ook wel aan'
Ik ben er hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 19:11 schreef kaatje50 het volgende:
![]()
ik was weer eens een keertje hier. Kom later op de avond nog wel even langs
Ik zit in meer topics, dus als de auto-update werkt zie ik aan het tabje of er nieuwe posts zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:46 schreef kaatje50 het volgende:
ik heb die nooit aanstaan. Ik doe het nog ouderwets met f-5 of pagina vernieuwen
Met mij gaat het goedquote:
binnen is het zowat klaar. De aanbouw is mijn man nu mee bezig, gelukkig.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed
En met jou/jullie. Huis helemaal weer in orde, aanbouw weer geplaatst?
Kijk het einde is dus in zichtquote:Op maandag 9 juli 2012 19:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
binnen is het zowat klaar. De aanbouw is mijn man nu mee bezig, gelukkig.
als mijn zoon nu ook nog zijn bed meeneemt naar Amsterdam, kan ik die kamer
weer gebruiken om te hobbyen en spullen op te bergen....Laatste loodjes dus, gelukkig
quote:
Ja, en oorspronkelijk was de schatting toch iets van zes weken?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mag ook wel, na een half jaar bouwellend
![]()
de binnenwerkzaamheden zouden 5 weken duren. Dat klopte redelijk. wij hadden na 5 weken de oplevering, maar toen bleek dat er nog veel gebeuren moest hoor. Binnen, maar zeker buiten.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, en oorspronkelijk was de schatting toch iets van zes weken?
Dus alles stijgers zijn nu ook weg?
Ah, maar dan is het met kerst dit jaar helemaal genieten van alles wat in de buurt opgeknapt is, inclusief je huisquote:Op maandag 9 juli 2012 19:53 schreef kaatje50 het volgende:
ik moet zeggen, de straat is wel weer mooi geworden. De gevels zijn helemaal gereinigd en opnieuw gevoegd. Onze huizen vallen onder beschermt stadsgezicht, een soort monument dus...
In het najaar gaat de dwarsstraat nog een keer open voor nieuwe riolering en dan is het klaar in onze wijk, gelukkig. Dan hebben we zeker zo'n 6 jaar in de bende gezeten..pff
Toen bij mij de stijger tegen de gevel aanstond voelde ik mij heel onbehagelijk. Ik was zo blij toen die weggehaald werd.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
de binnenwerkzaamheden zouden 5 weken duren. Dat klopte redelijk. wij hadden na 5 weken de oplevering, maar toen bleek dat er nog veel gebeuren moest hoor. Binnen, maar zeker buiten.
De steiger is vorige week weggehaald. Ik moet er nog aan wennen, ben zo gewend dat er steeds ineens iemand aan de gevel van je huis bezig is....wennen aan vrijheid![]()
Denk het ook. Zijn dan ook alle keten en zo uit de straat verdwenen. Kan mij nog herinneren dat het voor mij pas echt over was toen alles wegwas.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:01 schreef kaatje50 het volgende:
Dat onbehaaglijke gevoel heb ik ook steeds gehad hoor. Voel me nu nog niet zo lekker vertrouwd in ons huis. Dat moet weer komen, hoop ik...
Volgende week begint de bouwvak hier, dus zijn echt alle werkmannen weg.
Denk dat dan pas dat betere gevoel terug zal komen..
Ik had de hele maand mei vrij. Bijna al mijn verlof mee opgemaakt. Heeft mij wel goed gedaan hoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:04 schreef kaatje50 het volgende:
Ja, de keten zijn vorige week weggehaald. er staat nu nog 1 hekwerk met wat gereedschap. Denk wel dat vrijdag alles weg is. Dan begint de bouwvakvakantie....
Heb jij al vakantie?
Ah, kijk jullie golfen dus nog steedsquote:Op maandag 9 juli 2012 20:08 schreef kaatje50 het volgende:
Kan me voorstellen dat die paar weken vrij je goed gedaan hebben. lekker even niets, heerlijk.
Wij hebben week 34 t/m 36 vakantie. Gaan niet weg. Nooit eigenlijk. We vermaken ons thuis prima en dit jaar gaan we maar veel golfen
Met mijn gezondheid is het nog steeds kwakkelen. En de spanningen op mijn werk droegen niet echt bij aan een prettig herstel.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:12 schreef kaatje50 het volgende:
ging het niet goed met je gezondheid??
en ja, we golfen nog steeds. Zijn vorige week geslaagd voor de therorie van het GVB.
Heeft even wat langer geduurd i.v.m. de renovatie. Maar we zijn weer goed bezig.
Is ook gewoon leuk om te doen
Ik zie wel wat de toekomst brengtquote:Op maandag 9 juli 2012 20:21 schreef kaatje50 het volgende:
Dat jammer, dat je gezondheid niet zo lekker is.Hoop dat het de komende tijd wat beter zal gaan.
Bij Kokkie op de baan?? hmm. Daar zal ik nog maar even mee wachten. Marco zou dat wel kunnen, maar ik ben niet zo'n ster, haha.
Kan ook nog maar een paar holes achter elkaar spelen. Dan word ik te moe om een bal fatsoenlijk te kunnen slaan, maar oefening baart kunst en de aanhouder wint![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:31 schreef kaatje50 het volgende:
Mijn gezondheid is beter dan vorig jaar. Merk wel dat ik veel ingeleverd heb. Het is passen en meten waar ik wel of niet aan deel neem.
Start in augustus met een nieuwe therapie van een half jaar..Hoop dat het in de toekomst nog wat beter zal gaan dan nu, anders blijft het wikken en wegen en doen we het daar maar mee![]()
dat laatste is het belangrijkstequote:Op maandag 9 juli 2012 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Er zit nog steeds vooruitgang in dus, en dat is het belangrijkste.
Het is bij mij gewoon ook twee stappen vooruit, 1,5 stap terug. Maar ik doe inmiddels weer allerlei dingen die ik een half jaar geleden echt nog niet kon doen. En ik heb er weer zin in
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:37 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga even een uurke op de bank hangen. Kom straks nog wel even buurten
Oh, het is hier tegenwoordig bijna altijd stil hoor. Soms komt kokje langs, soms outpost, maar dat is het wel zo'n beetje.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:41 schreef kaatje50 het volgende:
kom nog even trusten zeggen. Was hier eerder nog even, maar was stillekes. latersss
geen probleem. Kom zelf ook maar af en toe...quote:Op maandag 9 juli 2012 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, het is hier tegenwoordig bijna altijd stil hoor. Soms komt kokje langs, soms outpost, maar dat is het wel zo'n beetje.
![]()
Je vergeet jezelf, Broertje en Kardinaal.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, het is hier tegenwoordig bijna altijd stil hoor. Soms komt kokje langs, soms outpost, maar dat is het wel zo'n beetje.
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je vergeet jezelf, Broertje en Kardinaal.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Buitenpostje
![]()
Oh, ja hoe kon ik nu broertje en D_K vergeten. En heel af en toe komt Laysa ook nog langs
Laysa niet kennenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Muisje
Die laatste ken ik geloof ik niet.
Post ook wel hierquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zal ik haar vast wel eens voorbij hebben zien komen.
Ik verwachte dat ergens al.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Zeker weten je hebt namelijk met haar in hetzelfde topic gezeten
[RLS SC] #1399 - Komkommertijd is begonnen
Foeiquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik verwachte dat ergens al.Mja ik onthoud niet iedereen waar ik mee praat in een topic.
ABO, ONZ, F&F en hier (voornamelijk)quote:
Dat zijn de voornaamste ja maar ik kom ook wel in F&L, TRU, GC, SEX, KPD.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ABO, ONZ, F&F en hier (voornamelijk)
Geeft niet hoor, ik zit hier al wat langer hèquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zijn de voornaamste ja maar ik kom ook wel in F&L, TRU, GC, SEX, KPD.Ik kan echt niet iedereen onthouden.
Ietsjes ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik zit hier al wat langer hè
Ik zie nu dat het op 14 juli precies een jaar gaat zijnquote:
Oh dus over 4 dagen is t feest.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zie nu dat het op 14 juli precies een jaar gaat zijn
Ga ik niet voor bakken hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dus over 4 dagen is t feest.![]()
![]()
![]()
Je kent mn adres voor de punt.
quote:
Oh dus over 18 dagen kom je met taart aan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik bak alleen voor leuke gelegenheden
Met hamburgers en sausjesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dus over 18 dagen kom je met taart aan?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook goed!Dan kan je die bakken
![]()
(de burgers dan.
)
Zo heb ik t niet gezegd toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Jij hebt mij zelf gezegd dat jij de enige bent die aan de bbq mag komen.
Jij mag bakken hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo heb ik t niet gezegd toch?Ik bak graag ja omdat ik andere er niet op vertrouw dat ze t niet laten aanbranden. Verder mag iedereen bakken maar als t verbrand is eet ik t niet op.
Als jij nog een lekkere kipmarinade weet hou ik me aanbevolen. Ik wil nl zelf voor kippenpoten zorgen.![]()
SPOILER: kippenboutenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij mag bakken hoorToch wil ik zo nu en dan ook even zitten en wat eten als het mag?SPOILER: kippenboutenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je die zelf al eens geprobeerd?
Dat mag, maar dan zet je maar een van de kerels aan de grillquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch wil ik zo nu en dan ook even zitten en wat eten als het mag?
Heb je die zelf al eens geprobeerd?
ToT kan ook goed BBQen dus dat komt goed.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan zet je maar een van de kerels aan de grill
Yep, en accoord bevonden, daarom staat ie op mijn Drive en kon ik hem zo snel tevoorschijn halen
Voor de onwijs lekkah moet ik morgen even zoeken. Heb ik wel, maar die is erg pittig. Op mijn Drive staan alleen de (verbeterde) recepten die ik goed genoeg vind om nogmaals te makenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ToT kan ook goed BBQen dus dat komt goed.
Accoord bevonden is bij mij niet onwijs lekkah maar ok.
quote:
Onwijs lekkah is niet pittig bij mij.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor de onwijs lekkah moet ik morgen even zoeken. Heb ik wel, maar die is erg pittig. Op mijn Drive staan alleen de (verbeterde) recepten die ik goed genoeg vind om nogmaals te maken
quote:
MMquote:
Heb nog wel een indonesisch en thaise marinade liggen. Ze worden zo pittig als het aantal pepers wat je er zelf indoet hèquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Onwijs lekkah is niet pittig bij mij.Ik vind de standaard paprika marinade van de slagers ed ook lekker maar ik wil wel eens wat anders. Piripiri gaat qua pittigheid nog net.
Foutje nu krijg je er twee meerquote:
Geen pepers in mn marinade dan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb nog wel een indonesisch en thaise marinade liggen. Ze worden zo pittig als het aantal pepers wat je er zelf indoet hè
Slager heeft meestal droge marinades, die gebruik ik eigenlijk alleen op hele kippen.
Thx.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Foutje nu krijg je er twee meer![]()
Geen dankquote:
Droge marinade (dus gewoon droge kruiden een nacht laten intrekken) moet je vóór het grillen erafvegen en dan het vlees met (olijf)olie insmeren.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen pepers in mn marinade dan.Zoals ik zei piripiri gaat net maar ik denk dat ik daar niet mee moet gaan expirimenteren. Ik krijg er last van mn maag van en jij kan t dan ook al helemaal niet eten. Gewoon die 1e maar doen denk.
Droge marinade?Hoe krijgen ze dat dan zo?
Als ik het droog kruid verbrand t altijd onder de grill...
Jij welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Morgen vrij dagje jonguh
Sorryquote:
Hmzzz.. Dat zal t zijn dan. Ik vergeet altijd de dag van te voren mn vlees voor de volgende dag uit de vriezer te halen dus als ik dan wil koken zit ik met bevroren vleesch...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Droge marinade (dus gewoon droge kruiden een nacht laten intrekken) moet je vóór het grillen erafvegen en dan het vlees met (olijf)olie insmeren.
Is goedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
Mag ik Bowie voor morgen bewaren, ben ook nog een serie op BBC aan het volgen
Ik ben vrijdag vrijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Morgen vrij dagje jonguh
Jij welquote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
morgen vrij donderdag bowlen met school vrijdag rapport ophalen en dan vakantie jonguh
Kokjequote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb al genoeg gezwaaid naar je vandaagmaar terug zwaaien ho maar
je wilde me gewoon niet zienquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]hoe kan ik jouw gezwaai nu over het hoofd hebben gezien
Maar, maar, waar en wanneer heb ik je dan gemistquote:
was een verplicht uitje met het MT. Ben aan het handje gehouden om de angst te drukkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
Heb je het echt aangedurft om naar de grote boze stad te komen. En dan níet eens even bellen dat je eraan komt en een kop koffie verwacht
Goed dat je directrice zo goed voor je zorgt. Ik had het namelijk niet kunnen doen want had zelf een borrelquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
was een verplicht uitje met het MT. Ben aan het handje gehouden om de angst te drukken
laat hij het maar niet horenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed dat je directrice zo goed voor je zorgt. Ik had het namelijk niet kunnen doen want had zelf een borrel
quote:
waren ook drie vrouwen bijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik dacht dat het een vrouw was
![]()
Ach een man die hand in hand loopt met een andere man valt hier tenminste niet op
Oe, dus jullie hadden er een in reservequote:
Je hebt helemaal gelijk broertje. Dit is onbeleefd..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Waar hebben jullie het over?
Valt wel mee hoor is niet onbeleefdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk broertje. Dit is onbeleefd..
Kokkie blijkt vandaag naar mij gezwaaid te hebben omdat hij bij mij in de stad was.
Had op twitter gepost, maar dat had ik niet gezien omdat mijn twitter dus sinds 14:00 stil stond. Anders had hij daar wel veel eerder een reaktie gehad. Vandaar dat ik ook niet begreep wat hij bedoelde met ik heb gezwaaidquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor is niet onbeleefd
oke dan stiekem heeft ie niet gezwaaid
hequote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor is niet onbeleefd
oke dan stiekem heeft ie niet gezwaaid
Oke dan welk gat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
heZo vaak kom ik niet in dat gat, dus dan zwaai ik wel
Je had toch wel je paspoort bij je?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
heZo vaak kom ik niet in dat gat, dus dan zwaai ik wel
quote:
was niet nodig, viel niet op tussen al die illigalenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je had toch wel je paspoort bij je?
Ja klopt Amsterdamquote:
de weinige autochtonenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
was niet nodig, viel niet op tussen al die illigalen
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:03 schreef superkokje het volgende:
maar is best vermoeiend zo'n dag9.00 vergadering yot 14.00 16.00 op het water tot 20.00 en dan naar huis. Vrees dat ik lekker slaap vannacht
ik ook om 6 vandaagquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Mooi, ik wordt al weer dagen om 05:45 wakker
Wanneer heb je weekend?quote:
quote:
Iedereen die hier enigzins regelmatig post weet waar ik woon hoor.quote:
inderdaad waarom gun je het me niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
Ik misgunde broertje zijn vrije dag morgen, en voor kokkie sta ik te
Jij hebt zo 6 weken vakantiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
inderdaad waarom gun je het me niet?![]()
7 of 8quote:
quote:14-07-2012 t/m 02-09-2012 zomervakantie
quote:
2e week van januari weer zekerquote:
quote:
Eerst maar eens zien dat je een weekendagje vrij krijgt in je afbouw seizoen om naar het airborne te gaanquote:
dat zal vast wel lukkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien dat je een weekendagje vrij krijgt in je afbouw seizoen om naar het airborne te gaan
quote:
gaat goed komenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Leuk weer een dagje met je op stap
Ga ik ook vanuit, is de vorige keer toch ook prima gegaanquote:
Ik had niet anders verwacht...quote:
ben deze week 6 dagen aan de beurtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht...![]()
Ik heb deze week (ok qua uren is t peanuts maar je weetz) een relatief drukke week. Maandag tm woensdag werken in de kringloop, donderdag werken met mn pa, vrijdag vrij, zaterdag weer werken in de kringloop en zondag vrij..
Dat is vijf dagen werken en twee dagen vrij. Past nog prima in de arbeidstijdenwetquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht...![]()
Ik heb deze week (ok qua uren is t peanuts maar je weetz) een relatief drukke week. Maandag tm woensdag werken in de kringloop, donderdag werken met mn pa, vrijdag vrij, zaterdag weer werken in de kringloop en zondag vrij..
Eigenlijk vind ik het wel prachtig om te zien, nu klaag je, en in nov-feb klaag je dat je te weinig te doen hebtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben deze week 6 dagen aan de beurt
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben deze week 6 dagen aan de beurt
die heb ik al bijnaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het wel prachtig om te zien, nu klaag je, en in nov-feb klaag je dat je te weinig te doen hebt
Neem een kantoorbaan man
dat is dit jaar voor het eerst. twee jaar terug regelmatig weken van 70 uurquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Het verbaast me trouwens dat je in de horeca niet vaker van zulke weken draaien moet...
Oh en qua uren helemaal. Maar als ik thuis ben ben ik toch helemaal naar de klote.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is vijf dagen werken en twee dagen vrij. Past nog prima in de arbeidstijdenwet
Dat heb ik gedaan bij mn zwager in de bouw. Vaak nog meer dan dat... Trok t na iets meer dan een jaar gewoon echt niet meer. Stond toen in de winter met sneeuw gewoon buiten te werken terwijl de standaard nieuwbouw al lang stil lag...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is dit jaar voor het eerst. twee jaar terug regelmatig weken van 70 uur
zo werkt dat. Ik ben ook zo gek (geweest)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan bij mn zwager in de bouw. Vaak nog meer dan dat... Trok t na iets meer dan een jaar gewoon echt niet meer. Stond toen in de winter met sneeuw gewoon buiten te werken terwijl de standaard nieuwbouw al lang stil lag...
Tja hij doet t ook dus dan ga je gewoon mee. Zeker omdat t je zwager is.... Iets waar ik nu nog spijt van heb.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo werkt dat. Ik ben ook zo gek (geweest)
dan doe je het nog voor familie, ik doe het voor een werkgeverquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja hij doet t ook dus dan ga je gewoon mee. Zeker omdat t je zwager is.... Iets waar ik nu nog spijt van heb.
Verbaast mij niets, en kan ik ook wel een klein beetje aflezen aan je WF potjesquote:
uiteindelijk sta ik het liefst aan de kachel, maar kantoorwerk er naast heeft ook wel wat. Ben nu eenmaal iemand die graag verantwoording heeftquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verbaast mij niets, en kan ik ook wel een klein beetje aflezen aan je WF potjes
Maar hoe erg vindt je het om meer manager te zijn dan kok?
Ik bedoel jij bepaald toch nog steeds de menu's toch?
Ja en gratis he! Ik had een stage contract omdat ik in de bijstand zat. Ik dacht hem te helpen met de start van zn bedrijf. Ja stank voor dank nu.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan doe je het nog voor familie, ik doe het voor een werkgever
dat is ff minder. Kan mne voorstellen dat je dan helemaal baaltquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en gratis he! Ik had een stage contract omdat ik in de bijstand zat. Ik dacht hem te helpen met de start van zn bedrijf. Ja stank voor dank nu.Ik kom daar nooit meer en hij is de enige (van zijn gezin) die hier ooit is geweest...
Dus de juiste mix zien te vinden zolang het nog kan. Hoe gaat het nu met kokkie dat tegen sous niveau aanzat, kan die de verantwoording over de keuken al een beetje aan of heeft die nog veel sturing nodig?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
uiteindelijk sta ik het liefst aan de kachel, maar kantoorwerk er naast heeft ook wel wat. Ben nu eenmaal iemand die graag verantwoording heeft
Familie.... weet ik alles van... helaasquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en gratis he! Ik had een stage contract omdat ik in de bijstand zat. Ik dacht hem te helpen met de start van zn bedrijf. Ja stank voor dank nu.Ik kom daar nooit meer en hij is de enige (van zijn gezin) die hier ooit is geweest...
kooktechnisch gaat het prima, de rest groeit hij nog steeds inquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus de juiste mix zien te vinden zolang het nog kan. Hoe gaat het nu met kokkie dat tegen sous niveau aanzat, kan die de verantwoording over de keuken al een beetje aan of heeft die nog veel sturing nodig?
Paardelul vertelt mn zus uiteraard wel dat ik niet kwam opdagen maar niet waarom en hoe hij zich in dat jaar tegen mij gedragen heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is ff minder. Kan mne voorstellen dat je dan helemaal baalt
Ik weet t ja. Ik hoef jou er niets over te vertellen...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Familie.... weet ik alles van... helaas
Kijk het belangrijkste is dus goed, de rest heeft hij jou nog voorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
kooktechnisch gaat het prima, de rest groeit hij nog steeds in
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Paardelul vertelt mn zus uiteraard wel dat ik niet kwam opdagen maar niet waarom en hoe hij zich in dat jaar tegen mij gedragen heeft.Ik had er nooit aan moeten beginnen.. Nou is heel de relatie verneukt en stel dat mn ouders er straks niet meer zijn zie ik mn neefjes en nicht ook nooit meer...
[..]
Ik weet t ja. Ik hoef jou er niets over te vertellen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ook daarvoor staat mijn dm open hoor
Dat weet ik maar jou dm staat al teveel open voor andere en je vergeet daarbij jezelf wel eens. Daarnaast ken ik je nog maar net en ik ga je niet lastig vallen met alle crap uit mijn leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer ga je weer voor de Falcons spelenquote:
dat kan mijn lichaam niet meer aanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer voor de Falcons spelen
Gewoon een balletje gooienquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat kan mijn lichaam niet meer aan
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat wel ja. Dat is het probleem ook niet. Maar weet je hgoe zwaar dat pak is
moe en pijnlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]nooit een gedragen
Maar hoe is het met kokje en zijn lichaam?
quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]hele dag achter de kachel gestaan?
quote:
vrees van niet, maar moet er misschien maar weer is een keer heenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Jeetje, ik hoop dat je de chiropracter kan declareren bij je baas
't zijn klachten die voortkomen uit je vak, dus lijkt mij niet meer dan logisch dat de werkgever voor de kosten opdraaitquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
vrees van niet, maar moet er misschien maar weer is een keer heen
lustrum week. morgen 4 landen en zondag brunch en BBQ120 , maandag 50 diner wo 200 indisch, do 70 visbuffet vr 130 walking diner za 150 Caribischquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't zijn klachten die voortkomen uit je vak, dus lijkt mij niet meer dan logisch dat de werkgever voor de kosten opdraait
Maar de komende vier dagen weer achter de kachel. Iets bijzonders op de planning of gewoon lounche en kaart?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
lustrum week. morgen 4 landen en zondag brunch en BBQ120 , maandag 50 diner wo 200 indisch, do 70 visbuffet vr 130 walking diner za 150 Caribisch
wo en donderdag. zijn de makkelijkste dagenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik wordt al moe van de gedachte hoeveel werk je moet verzetten.
En daarna toch wel een paar dagen vrij?
Waarom zijn die het makkelijkst? Ingehuurd personeel? Ik zou verwachten dat de BBQ en de walking diner het makkelijkst wasquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
wo en donderdag. zijn de makkelijkste dagen
minst bewerkelijk. Dinsdag staat woensdag al klaar, alleen warm stoken. Walking diner is 7 gangenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom zijn die het makkelijkst? Ingehuurd personeel? Ik zou verwachten dat de BBQ en de walking diner het makkelijkst was
Man-o-man-o-man.....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
minst bewerkelijk. Dinsdag staat woensdag al klaar, alleen warm stoken. Walking diner is 7 gangen
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Man-o-man-o-man.....
Ik sta vrijdagavond klaar met
[ afbeelding ]
En je slofjes en je watertje natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En je slofjes en je watertje natuurlijk
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:29 schreef superkokje het volgende:
ik hou het voor gezien, mrgen weer om 11 achter de pannen
komt goedquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]slaap lekker kokje, en succes komende dagen
Je gaat slapenquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 00:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee.Nog niet. Vond t alleen wat saai worden in t andere topic.
Als je morgen moet werken is t niet verstandig maar eehm ik neem er nog wel 1.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en ik zit serieus te twijfelen of ik er nog eentje ga ploppen, maar moet morgen werken
Ik neem er ook nog eentje, manager is toch op vakantie, dus kan rustig morgen later binnen komenquote:Op maandag 16 juli 2012 00:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je morgen moet werken is t niet verstandig maar eehm ik neem er nog wel 1.
quote:Op maandag 16 juli 2012 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik neem er ook nog eentje, manager is toch op vakantie, dus kan rustig morgen later binnen komen
Ik was echt doodmoe toen ik in de tram zat, maar ik was thuis, gaf de katten te eten terwijl mijn laptop opstartte, en nu ben ik klaarwakkerquote:
Oh dat heb ik zo vaak.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was echt doodmoe toen ik in de tram zat, maar ik was thuis, gaf de katten te eten terwijl mijn laptop opstartte, en nu ben ik klaarwakker
Ik lag er gisternacht ook pas om 01:30 in, was om 05:45 klaarwakker. Heb nog film vanuit bed gekeken en zo. Vanavond toen ik bij Iarl wegging sliep ik bijna in de tram, en nu weer klaarwakkerquote:Op maandag 16 juli 2012 00:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik zo vaak.Aan t begin vd avond ben ik dood maar als t bed tijd word ben ik klaar wakker en scherp...
Dat was later. Je was nog online toen ik ging slapen en ik ging rond 2e.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik lag er gisternacht ook pas om 01:30 in, was om 05:45 klaarwakker. Heb nog film vanuit bed gekeken en zo. Vanavond toen ik bij Iarl wegging sliep ik bijna in de tram, en nu weer klaarwakker
Ow, muisje ging eerder slapen geloof ik jaquote:Op maandag 16 juli 2012 00:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was later. Je was nog online toen ik ging slapen en ik ging rond 2e.Korte nacht dus en dus gewoon na dit biertje gaan slapen!
![]()
![]()
Muisje poste nog toen ik ging slapen.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, muisje ging eerder slapen geloof ik ja
Ga ook na dit biertje mijn nest in hoor
Zie je wel, ik moet dat hele kloontje vergetenquote:Op maandag 16 juli 2012 01:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Muisje poste nog toen ik ging slapen.
Verstandig.![]()
Ik heb gepost tot 2.10 oid. Maar toen was muisje nog aanwezig.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zie je wel, ik moet dat hele kloontje vergeten
Echt geen idee tot hoe laat ik gepost heb, stond wel weer bij de dagcijfers, en vond nog eendm van Amber toen ik al weg was
Oeps, dan lag ik later in bed dan verwacht, en was dus wel om 05:45 weer wakkerquote:Op maandag 16 juli 2012 01:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb gepost tot 2.10 oid. Maar toen was muisje nog aanwezig.Ik weet ook niet alles meer maar ik had een dm staan met antwoord toen ik wakker werd. Verstuurd om 2.09 en antwoord was er om 2.10 oid. Dus ben ik ergens gaan slapen rond die tijd.
Korte nacht zoals ik al zei. Vandaar ook dat ik zei dat je maar lekker moest gaan slapen.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oeps, dan lag ik later in bed dan verwacht, en was dus wel om 05:45 weer wakker
Ga ook echt zoquote:Op maandag 16 juli 2012 01:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Korte nacht zoals ik al zei. Vandaar ook dat ik zei dat je maar lekker moest gaan slapen.![]()
Slapen is belangrijk en lekker!
Verstandig!quote:
Zit nog in ABO hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 01:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verstandig!![]()
Al vind ik t gezellie als je nog even blijft. Maar dat is niet verstandig dus lekker naar je bedje toe.
Ik heb t ook nog open staan maar zie niets om op te reageren.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zit nog in ABO hoor
En sjips, ik denk dat ik toch weer shag ga roken
Ow, geeft niets hoor, maar is beter dan de ONZ tochquote:Op maandag 16 juli 2012 01:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb t ook nog open staan maar zie niets om op te reageren.
Ik rook zelf gemaakte peuken.Goedkoper en beter dan de standaard peuken.
Nog niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, geeft niets hoor, maar is beter dan de ONZ toch
Ja, maar begrijp je ook dat ik als ABO-oldie niet begrijp dat ik mij moet aanpassen aan de humor van de paar-daags-sterretjesquote:Op maandag 16 juli 2012 01:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog niet.Ik ken de mensen daar beter (op de nieuwe pubers na) en dus is het makkelijker een grapje te maken oid. Daar snappen ze me meteen en weten we wat we aan elkaar hebben. Bij dat andere is t soms gewoon sneu mbt t gebrek aan humor.
Ja dat snap ik heel goed.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar begrijp je ook dat ik als ABO-oldie niet begrijp dat ik mij moet aanpassen aan de humor van de paar-daags-sterretjes
Mono = Monopoly? De gedichtenvoordrager? Da's wel een toffe gast.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik heel goed.Ik volg ze ook niet altijd maar een Steven en Mono volg ik bv wel.
Ken jij hun?
Die 2 ja!quote:Op maandag 16 juli 2012 01:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mono = Monopoly? De gedichtenvoordrager? Da's wel een toffe gast.
Steven = StevenMacZoveel, ?
quote:Op maandag 16 juli 2012 01:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die 2 ja!Onz posters puur sang en posten zulke onzin dat t juist daar door leuk word om mee te posten.
Afgelopen weekend weer 2 pareltjes!
Met jou bijna heel abo...quote:Op maandag 16 juli 2012 01:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik geloof dat ik te serieus ben echt
quote:Op maandag 16 juli 2012 01:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met jou bijna heel abo...
Ik kan zo genieten van dom en onzinnig lullen. Helaas vat men dat niet in abo...
Geloof mij als ik zeg dat je echt niet de enige bent in abo. Kijk teveel onz is niet de bedoeling dat snap ik maar iets meer luchtigheid en humor mag imo wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 02:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]geloof mij, ik ben wat dat betreft zo ontzettend saai en serieus, dat zelfs in de DEF-SC ze af en toe verbaasd zijn dat het 'het was een geintje' kwartje pas mij bij zoveel posts later valt
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 02:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geloof mij als ik zeg dat je echt niet de enige bent in abo. Kijk teveel onz is niet de bedoeling dat snap ik maar iets meer luchtigheid en humor mag imo wel.
Gevoel voor humor heb je zeker maar om de humor van onz te kunnen snappen moet je in onz hebben gezeten. Anders lijkt t maar irritant getroll.quote:Op maandag 16 juli 2012 02:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik geloof dat ik wel humor heb hoor, maar die wordt meestal niet begrepen
Ik zit niet in ONZ, en heb al gemerkt dat de humor van ONZ mij te ruw isquote:Op maandag 16 juli 2012 02:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gevoel voor humor heb je zeker maar om de humor van onz te kunnen snappen moet je in onz hebben gezeten. Anders lijkt t maar irritant getroll.
Mij soms ook. Toch heb ik me rot gelachen afgelopen weekend.quote:Op maandag 16 juli 2012 02:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zit niet in ONZ, en heb al gemerkt dat de humor van ONZ mij te ruw is
quote:Op maandag 16 juli 2012 02:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mij soms ook. Toch heb ik me rot gelachen afgelopen weekend.
Nu slapen.
Met een volle spaarkaart is het volgende topic voor de helft vd prijs!quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met een volle spaarkaart is het volgende topic voor de helft vd prijs!
Dat heb ik met 16 letter Lingo!quote:
De grootste kletskous van hier was er nietquote:
ik heb het in de gaten, wordt plots drukquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De grootste kletskous van hier was er niet
Kokkie
Zo veel klets ik heulemaal niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De grootste kletskous van hier was er niet
Kokkie
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb het in de gaten, wordt plots druk
Kut!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met kokje, en D_K en buitenpost?
heerlijk dagje bank met overal pijntjesquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
quote:
Zo, beide heren zijn dus weer in vorm vandaagquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
heerlijk dagje bank met overal pijntjes
Op zich lekker.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
ziet er gezwellig uitquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:06 schreef Outpost76 het volgende:
Vandaag mn balkon lopen her inrichten. Kreeg 2 banken van 1,80 meter kado.Goffer wat heb ik lopen zeulen en slepen met die dingen en met zware planten bakken. Oh en dan vergeet ik nog een zware eiken kist... Voel mn armen nu nog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2 plantenbakken heb ik dus eerst helemaal weg gehaald om er vervolgens achter te komen dat mijn bank opstelling niet ging passen. Toen deze opstelling genomen en toen konden ze dus weer terug.![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:06 schreef Outpost76 het volgende:
Vandaag mn balkon lopen her inrichten. Kreeg 2 banken van 1,80 meter kado.Goffer wat heb ik lopen zeulen en slepen met die dingen en met zware planten bakken. Oh en dan vergeet ik nog een zware eiken kist... Voel mn armen nu nog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2 plantenbakken heb ik dus eerst helemaal weg gehaald om er vervolgens achter te komen dat mijn bank opstelling niet ging passen. Toen deze opstelling genomen en toen konden ze dus weer terug.![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
dacht je dat ik naar jou toe zou komen. Als het mot dan mot het
Ik heb de hele dag al een rothumeur en geen idee waardoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Op zich lekker.All1 last van mn armen zoals ik hier boven beschrijf.
Hoest met jou?
van nature een vrolijk mensquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Hard voor weinig en nooit sjacherijnig dus?
Thx!quote:
Thx!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Nice
ik herinner mij dat ik nog wat zonnenbloemen water moet geven, dat die nog niet dood zijn![]()
Zelden regen op mijn balkon hoor, is een loggiaquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx!Nu nog een klein tafeltje in t midden.
[..]
Thx!
Net alsof t al weken niet geregend heeft.![]()
Had ik ook toen ik opstond. Gelukkig moest ik vandaag aan de klus dus was het snel weg. Bij jou misschien door het weer?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag al een rothumeur en geen idee waardoor![]()
Hoe is het met Wodan?
Top!quote:
Oh ja dat wist ik niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zelden regen op mijn balkon hoor, is een loggia
Druk op het werkquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik opstond. Gelukkig moest ik vandaag aan de klus dus was het snel weg. Bij jou misschien door het weer?
Ja gaat wel weer. Hij eet, is lastig en wil aandacht.
Oh dat vind ik juist heerlijk! Vliegt de dag voorbij. Anders zit ik te vaak op mn horloge te kijken hoe laat t is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Druk op het werk
Goed te horen dat het weet beter met Wodan gaat
moet idd wat te doen zij als ik aan het werk ben, anders functioneer ik nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dat vind ik juist heerlijk! Vliegt de dag voorbij. Anders zit ik te vaak op mn horloge te kijken hoe laat t is.
Ja idd, ik denk dat hij maandag nog ff een suiker terug slag had oid.
Als ik niet zo vaak afgeleid zou worden is het ook niet zo erg. Ben met een pittige spoedklus tegen, en dan komen er nog gewone calls tussendoor ook.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dat vind ik juist heerlijk! Vliegt de dag voorbij. Anders zit ik te vaak op mn horloge te kijken hoe laat t is.
Ja idd, ik denk dat hij maandag nog ff een suiker terug slag had oid.
ja. Zal ik maar mniet zeggen wat ik allemaal heb meegemaakt de afgelopen weekquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ik niet zo vaak afgeleid zou worden is het ook niet zo erg. Ben met een pittige spoedklus tegen, en dan komen er nog gewone calls tussendoor ook.
Idd. Ik loop als t rustig is ook maar rond als een kip zonder kop.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet idd wat te doen zijn als ik aan het werk ben, anders functioneer ik niet
Calls gewoon niet aannemen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ik niet zo vaak afgeleid zou worden is het ook niet zo erg. Ben met een pittige spoedklus tegen, en dan komen er nog gewone calls tussendoor ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |