Had ik het dus toch goed op mijn vizier staanquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
dec-feb is echt rustig nov en maart afbouw en opbouw
Dat red ik serieus niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]een jaar terug maakte ik gemid. meer uren per week dan hij hoor, verschil zat er 'm in dat ik met tegenzin mijn werk deed, en hij met passie.
Kokje waar zit je gemid./week in de zomermaanden op? 44 uur?
Ik leef al sinds 2006 veilig onder die steen!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Drie jaar terug, was ik mij langzaam onder mijn steen aan het terugtrekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ik heb nog maar 34 uur voor de rest van het jaarquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:48 schreef superkokje het volgende:
heb tot en met april maar 4 of drie dagen gewerkt, dus op dit moment nog iets van 140 uur om op te maken dit jaar
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vorig jaar door Bollokus, Kokkie, Ceetje, Kaaharin en wat anderen onder mijn steen vandaan getrokken. Door Fogel, Cobra4, Nibb-it en jou krijg ik de kans niet meer om er weer onder te duiken. En daar ben ik echt blij omquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat red ik serieus niet.
[..]
Ik leef al sinds 2006 veilig onder die steen!
na augustus nog 110 en eind december niet veel minder denk ikquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 34 uur voor de rest van het jaar
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
Tja dat is t probleem. Ik ben er niet onder vandaan te trekken...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar door Bollokus, Kokkie, Ceetje, Kaaharin en wat anderen onder mijn steen vandaan getrokken. Door Fogel, Cobra4, Nibb-it en jou krijg ik de kans niet meer om er weer onder te duiken. En daar ben ik echt blij om
Gaan we dan ergens in november of zo eens naar het airborne museum? Kan je weer 8 uur inleverenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
na augustus nog 110 en eind december niet veel minder denk ik
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kunnen we doen, kijken tegen die tijd wel evenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaan we dan ergens in november of zo eens naar het airborne museum? Kan je weer 8 uur inleveren
Meeste mensen zullen altijd blijven kwetsen. Ik ga niet meer uit van 'eeuwige' vriendschap. De mensen met wie ik dit jaar veteranendag gevierd heb kunnen volgend jaar wel helemaal geen 'vrienden' van mij meer zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja dat is t probleem. Ik ben er niet onder vandaan te trekken...Iedere keer als iemand dat doet ga ik me (onbewust) als lul gedragen en is t weer einde (beginnende) vriendschap oid.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meeste mensen zullen altijd blijven kwetsen. Ik ga niet meer uit van 'eeuwige' vriendschap. De mensen met wie ik dit jaar veteranendag gevierd heb kunnen volgend jaar wel helemaal geen 'vrienden' van mij meer zijn.
Ik weet wél dat er een paar FOK!ers zijn die ik gelukkig ook IRL heb mogen leren kennen waarvan ik niet verwacht in de rug gestoken te worden.
Kokje is daar een van
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:58 schreef superkokje het volgende:
ik hou het voor gezien, morgen weer een mooie dag
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:58 schreef superkokje het volgende:
ik hou het voor gezien, morgen weer een mooie dag
Dat verwacht ik van jou maar verder vertrouw ik weinig mensen. Ze zeggen altijd een hoop maar doen niets. En als ze dan wat doen is t vaak negatief...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meeste mensen zullen altijd blijven kwetsen. Ik ga niet meer uit van 'eeuwige' vriendschap. De mensen met wie ik dit jaar veteranendag gevierd heb kunnen volgend jaar wel helemaal geen 'vrienden' van mij meer zijn.
Ik weet wél dat er een paar FOK!ers zijn die ik gelukkig ook IRL heb mogen leren kennen waarvan ik niet verwacht in de rug gestoken te worden.
Kokje is daar een van
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, we kunnen nog eens een serieus conflict krijgen over onze politieke voorkeurenquote:Op zondag 8 juli 2012 00:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat verwacht ik van jou maar verder vertrouw ik weinig mensen. Ze zeggen altijd een hoop maar doen niets. En als ze dan wat doen is t vaak negatief...
Jij komt uit je zelf naar mij toe en bied me niet veel later wat schitterends aan. Hoe zal ik ooit kunnen twijfelen aan jouw goede aard?
quote:Op zondag 8 juli 2012 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
Daar krijg je met mij geen conflict over want ik respecteer jou keuze. Of ik het er nou eens mee ben of niet. Het is jou mening en die is vrij om te kiezen.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, we kunnen nog eens een serieus conflict krijgen over onze politieke voorkeuren
quote:Op zondag 8 juli 2012 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
Nah, dat is echt iets waar ik wat vaker mijn mond over moet houden. Het is gewoon te belachelijk voor woorden dat vriendschappen kapot gaan door politiek voorkeuren. Maar dat heb ik ook al meegemaakt.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar krijg je met mij geen conflict over want ik respecteer jou keuze. Of ik het er nou eens mee ben of niet. Het is jou mening en die is vrij om te kiezen.
Zo heb ik geleerd om mn mond te houden over geloven. Ik ben nogal radicaal daar in maar daar kan je serieus mensen mee kwetsen dus hou ik mn bakkus maar.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, dat is echt iets waar ik wat vaker mijn mond over moet houden. Het is gewoon te belachelijk voor woorden dat vriendschappen kapot gaan door politiek voorkeuren. Maar dat heb ik ook al meegemaakt.
Ow geloof is ook zo'n punt ja. Ik had met vrienden voor ik naar de USA best goede discussies over beiden (politiek en geloof), maar dat heb ik in de USA wel afgeleerd.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo heb ik geleerd om mn mond te houden over geloven. Ik ben nogal radicaal daar in maar daar kan je serieus mensen mee kwetsen dus hou ik mn bakkus maar.
Met Amerikanen kan je zo leuk discussies uitlokken op youtube mbt geloof.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow geloof is ook zo'n punt ja. Ik had met vrienden voor ik naar de USA best goede discussies over beiden (politiek en geloof), maar dat heb ik in de USA wel afgeleerd.
Twee dingen die ik echt níet met mijn collega's of buren besprak waren Politics en Religion. En met beiden hadden de buren met name nog wel een handje van om langs de deur te gaanquote:Op zondag 8 juli 2012 00:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met Amerikanen kan je zo leuk discussies uitlokken op youtube mbt geloof.
Ik zou ze zo hard weg sturen (van tief op) als ze aan mijn deur kwamen met geloofs of politiek praatjes. Laatst ook een Jehova zo op laten rotten.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Twee dingen die ik echt níet met mijn collega's of buren besprak waren Politics en Religion. En met beiden hadden de buren met name nog wel een handje van om langs de deur te gaan
quote:Op zondag 8 juli 2012 00:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou ze zo hard weg sturen (van tief op) als ze aan mijn deur kwamen met geloofs of politiek praatjes. Laatst ook een Jehova zo op laten rotten.![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]De dag na de JFS stemming had ik een behoorlijk rot-humeur en wat stonden er voor de deur voor mijn kantoorgebouw, twee lui die mij aanspraken dat ik er wel als een fatsoenlijke dame uitzag, of zij mij de 'Ontwaakt' mochten aanbieden.
Ik wist helaas geen quote uit de Apocriefen of uit de Openbaringen, maar mijn 'Flikker op man, ik ben voor de JSF, kwam geloof ik ook wel aan'quote:Op zondag 8 juli 2012 00:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Wat zei je? Lees zelf eens de pleiadians verhalen en tief verder op met je geneuzel?
Als het maar werkt.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wist helaas geen quote uit de Apocriefen of uit de Openbaringen, maar mijn 'Flikker op man, ik ben voor de JSF, kwam geloof ik ook wel aan'
Ik ben er hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 19:11 schreef kaatje50 het volgende:
![]()
ik was weer eens een keertje hier. Kom later op de avond nog wel even langs
Ik zit in meer topics, dus als de auto-update werkt zie ik aan het tabje of er nieuwe posts zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:46 schreef kaatje50 het volgende:
ik heb die nooit aanstaan. Ik doe het nog ouderwets met f-5 of pagina vernieuwen
Met mij gaat het goedquote:
binnen is het zowat klaar. De aanbouw is mijn man nu mee bezig, gelukkig.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed
En met jou/jullie. Huis helemaal weer in orde, aanbouw weer geplaatst?
Kijk het einde is dus in zichtquote:Op maandag 9 juli 2012 19:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
binnen is het zowat klaar. De aanbouw is mijn man nu mee bezig, gelukkig.
als mijn zoon nu ook nog zijn bed meeneemt naar Amsterdam, kan ik die kamer
weer gebruiken om te hobbyen en spullen op te bergen....Laatste loodjes dus, gelukkig
quote:
Ja, en oorspronkelijk was de schatting toch iets van zes weken?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mag ook wel, na een half jaar bouwellend
![]()
de binnenwerkzaamheden zouden 5 weken duren. Dat klopte redelijk. wij hadden na 5 weken de oplevering, maar toen bleek dat er nog veel gebeuren moest hoor. Binnen, maar zeker buiten.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, en oorspronkelijk was de schatting toch iets van zes weken?
Dus alles stijgers zijn nu ook weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |