Had ik het dus toch goed op mijn vizier staanquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
dec-feb is echt rustig nov en maart afbouw en opbouw
Dat red ik serieus niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]een jaar terug maakte ik gemid. meer uren per week dan hij hoor, verschil zat er 'm in dat ik met tegenzin mijn werk deed, en hij met passie.
Kokje waar zit je gemid./week in de zomermaanden op? 44 uur?
Ik leef al sinds 2006 veilig onder die steen!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Drie jaar terug, was ik mij langzaam onder mijn steen aan het terugtrekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ik heb nog maar 34 uur voor de rest van het jaarquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:48 schreef superkokje het volgende:
heb tot en met april maar 4 of drie dagen gewerkt, dus op dit moment nog iets van 140 uur om op te maken dit jaar
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vorig jaar door Bollokus, Kokkie, Ceetje, Kaaharin en wat anderen onder mijn steen vandaan getrokken. Door Fogel, Cobra4, Nibb-it en jou krijg ik de kans niet meer om er weer onder te duiken. En daar ben ik echt blij omquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat red ik serieus niet.
[..]
Ik leef al sinds 2006 veilig onder die steen!
na augustus nog 110 en eind december niet veel minder denk ikquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 34 uur voor de rest van het jaar
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
Tja dat is t probleem. Ik ben er niet onder vandaan te trekken...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar door Bollokus, Kokkie, Ceetje, Kaaharin en wat anderen onder mijn steen vandaan getrokken. Door Fogel, Cobra4, Nibb-it en jou krijg ik de kans niet meer om er weer onder te duiken. En daar ben ik echt blij om
Gaan we dan ergens in november of zo eens naar het airborne museum? Kan je weer 8 uur inleverenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
na augustus nog 110 en eind december niet veel minder denk ik
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kunnen we doen, kijken tegen die tijd wel evenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaan we dan ergens in november of zo eens naar het airborne museum? Kan je weer 8 uur inleveren
Meeste mensen zullen altijd blijven kwetsen. Ik ga niet meer uit van 'eeuwige' vriendschap. De mensen met wie ik dit jaar veteranendag gevierd heb kunnen volgend jaar wel helemaal geen 'vrienden' van mij meer zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja dat is t probleem. Ik ben er niet onder vandaan te trekken...Iedere keer als iemand dat doet ga ik me (onbewust) als lul gedragen en is t weer einde (beginnende) vriendschap oid.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meeste mensen zullen altijd blijven kwetsen. Ik ga niet meer uit van 'eeuwige' vriendschap. De mensen met wie ik dit jaar veteranendag gevierd heb kunnen volgend jaar wel helemaal geen 'vrienden' van mij meer zijn.
Ik weet wél dat er een paar FOK!ers zijn die ik gelukkig ook IRL heb mogen leren kennen waarvan ik niet verwacht in de rug gestoken te worden.
Kokje is daar een van
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:58 schreef superkokje het volgende:
ik hou het voor gezien, morgen weer een mooie dag
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:58 schreef superkokje het volgende:
ik hou het voor gezien, morgen weer een mooie dag
Dat verwacht ik van jou maar verder vertrouw ik weinig mensen. Ze zeggen altijd een hoop maar doen niets. En als ze dan wat doen is t vaak negatief...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meeste mensen zullen altijd blijven kwetsen. Ik ga niet meer uit van 'eeuwige' vriendschap. De mensen met wie ik dit jaar veteranendag gevierd heb kunnen volgend jaar wel helemaal geen 'vrienden' van mij meer zijn.
Ik weet wél dat er een paar FOK!ers zijn die ik gelukkig ook IRL heb mogen leren kennen waarvan ik niet verwacht in de rug gestoken te worden.
Kokje is daar een van
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, we kunnen nog eens een serieus conflict krijgen over onze politieke voorkeurenquote:Op zondag 8 juli 2012 00:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat verwacht ik van jou maar verder vertrouw ik weinig mensen. Ze zeggen altijd een hoop maar doen niets. En als ze dan wat doen is t vaak negatief...
Jij komt uit je zelf naar mij toe en bied me niet veel later wat schitterends aan. Hoe zal ik ooit kunnen twijfelen aan jouw goede aard?
quote:Op zondag 8 juli 2012 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
Daar krijg je met mij geen conflict over want ik respecteer jou keuze. Of ik het er nou eens mee ben of niet. Het is jou mening en die is vrij om te kiezen.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, we kunnen nog eens een serieus conflict krijgen over onze politieke voorkeuren
quote:Op zondag 8 juli 2012 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
Nah, dat is echt iets waar ik wat vaker mijn mond over moet houden. Het is gewoon te belachelijk voor woorden dat vriendschappen kapot gaan door politiek voorkeuren. Maar dat heb ik ook al meegemaakt.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar krijg je met mij geen conflict over want ik respecteer jou keuze. Of ik het er nou eens mee ben of niet. Het is jou mening en die is vrij om te kiezen.
Zo heb ik geleerd om mn mond te houden over geloven. Ik ben nogal radicaal daar in maar daar kan je serieus mensen mee kwetsen dus hou ik mn bakkus maar.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, dat is echt iets waar ik wat vaker mijn mond over moet houden. Het is gewoon te belachelijk voor woorden dat vriendschappen kapot gaan door politiek voorkeuren. Maar dat heb ik ook al meegemaakt.
Ow geloof is ook zo'n punt ja. Ik had met vrienden voor ik naar de USA best goede discussies over beiden (politiek en geloof), maar dat heb ik in de USA wel afgeleerd.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo heb ik geleerd om mn mond te houden over geloven. Ik ben nogal radicaal daar in maar daar kan je serieus mensen mee kwetsen dus hou ik mn bakkus maar.
Met Amerikanen kan je zo leuk discussies uitlokken op youtube mbt geloof.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow geloof is ook zo'n punt ja. Ik had met vrienden voor ik naar de USA best goede discussies over beiden (politiek en geloof), maar dat heb ik in de USA wel afgeleerd.
Twee dingen die ik echt níet met mijn collega's of buren besprak waren Politics en Religion. En met beiden hadden de buren met name nog wel een handje van om langs de deur te gaanquote:Op zondag 8 juli 2012 00:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met Amerikanen kan je zo leuk discussies uitlokken op youtube mbt geloof.
Ik zou ze zo hard weg sturen (van tief op) als ze aan mijn deur kwamen met geloofs of politiek praatjes. Laatst ook een Jehova zo op laten rotten.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Twee dingen die ik echt níet met mijn collega's of buren besprak waren Politics en Religion. En met beiden hadden de buren met name nog wel een handje van om langs de deur te gaan
quote:Op zondag 8 juli 2012 00:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou ze zo hard weg sturen (van tief op) als ze aan mijn deur kwamen met geloofs of politiek praatjes. Laatst ook een Jehova zo op laten rotten.![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]De dag na de JFS stemming had ik een behoorlijk rot-humeur en wat stonden er voor de deur voor mijn kantoorgebouw, twee lui die mij aanspraken dat ik er wel als een fatsoenlijke dame uitzag, of zij mij de 'Ontwaakt' mochten aanbieden.
Ik wist helaas geen quote uit de Apocriefen of uit de Openbaringen, maar mijn 'Flikker op man, ik ben voor de JSF, kwam geloof ik ook wel aan'quote:Op zondag 8 juli 2012 00:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Wat zei je? Lees zelf eens de pleiadians verhalen en tief verder op met je geneuzel?
Als het maar werkt.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wist helaas geen quote uit de Apocriefen of uit de Openbaringen, maar mijn 'Flikker op man, ik ben voor de JSF, kwam geloof ik ook wel aan'
Ik ben er hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 19:11 schreef kaatje50 het volgende:
![]()
ik was weer eens een keertje hier. Kom later op de avond nog wel even langs
Ik zit in meer topics, dus als de auto-update werkt zie ik aan het tabje of er nieuwe posts zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:46 schreef kaatje50 het volgende:
ik heb die nooit aanstaan. Ik doe het nog ouderwets met f-5 of pagina vernieuwen
Met mij gaat het goedquote:
binnen is het zowat klaar. De aanbouw is mijn man nu mee bezig, gelukkig.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed
En met jou/jullie. Huis helemaal weer in orde, aanbouw weer geplaatst?
Kijk het einde is dus in zichtquote:Op maandag 9 juli 2012 19:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
binnen is het zowat klaar. De aanbouw is mijn man nu mee bezig, gelukkig.
als mijn zoon nu ook nog zijn bed meeneemt naar Amsterdam, kan ik die kamer
weer gebruiken om te hobbyen en spullen op te bergen....Laatste loodjes dus, gelukkig
quote:
Ja, en oorspronkelijk was de schatting toch iets van zes weken?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mag ook wel, na een half jaar bouwellend
![]()
de binnenwerkzaamheden zouden 5 weken duren. Dat klopte redelijk. wij hadden na 5 weken de oplevering, maar toen bleek dat er nog veel gebeuren moest hoor. Binnen, maar zeker buiten.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, en oorspronkelijk was de schatting toch iets van zes weken?
Dus alles stijgers zijn nu ook weg?
Ah, maar dan is het met kerst dit jaar helemaal genieten van alles wat in de buurt opgeknapt is, inclusief je huisquote:Op maandag 9 juli 2012 19:53 schreef kaatje50 het volgende:
ik moet zeggen, de straat is wel weer mooi geworden. De gevels zijn helemaal gereinigd en opnieuw gevoegd. Onze huizen vallen onder beschermt stadsgezicht, een soort monument dus...
In het najaar gaat de dwarsstraat nog een keer open voor nieuwe riolering en dan is het klaar in onze wijk, gelukkig. Dan hebben we zeker zo'n 6 jaar in de bende gezeten..pff
Toen bij mij de stijger tegen de gevel aanstond voelde ik mij heel onbehagelijk. Ik was zo blij toen die weggehaald werd.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
de binnenwerkzaamheden zouden 5 weken duren. Dat klopte redelijk. wij hadden na 5 weken de oplevering, maar toen bleek dat er nog veel gebeuren moest hoor. Binnen, maar zeker buiten.
De steiger is vorige week weggehaald. Ik moet er nog aan wennen, ben zo gewend dat er steeds ineens iemand aan de gevel van je huis bezig is....wennen aan vrijheid![]()
Denk het ook. Zijn dan ook alle keten en zo uit de straat verdwenen. Kan mij nog herinneren dat het voor mij pas echt over was toen alles wegwas.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:01 schreef kaatje50 het volgende:
Dat onbehaaglijke gevoel heb ik ook steeds gehad hoor. Voel me nu nog niet zo lekker vertrouwd in ons huis. Dat moet weer komen, hoop ik...
Volgende week begint de bouwvak hier, dus zijn echt alle werkmannen weg.
Denk dat dan pas dat betere gevoel terug zal komen..
Ik had de hele maand mei vrij. Bijna al mijn verlof mee opgemaakt. Heeft mij wel goed gedaan hoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:04 schreef kaatje50 het volgende:
Ja, de keten zijn vorige week weggehaald. er staat nu nog 1 hekwerk met wat gereedschap. Denk wel dat vrijdag alles weg is. Dan begint de bouwvakvakantie....
Heb jij al vakantie?
Ah, kijk jullie golfen dus nog steedsquote:Op maandag 9 juli 2012 20:08 schreef kaatje50 het volgende:
Kan me voorstellen dat die paar weken vrij je goed gedaan hebben. lekker even niets, heerlijk.
Wij hebben week 34 t/m 36 vakantie. Gaan niet weg. Nooit eigenlijk. We vermaken ons thuis prima en dit jaar gaan we maar veel golfen
Met mijn gezondheid is het nog steeds kwakkelen. En de spanningen op mijn werk droegen niet echt bij aan een prettig herstel.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:12 schreef kaatje50 het volgende:
ging het niet goed met je gezondheid??
en ja, we golfen nog steeds. Zijn vorige week geslaagd voor de therorie van het GVB.
Heeft even wat langer geduurd i.v.m. de renovatie. Maar we zijn weer goed bezig.
Is ook gewoon leuk om te doen
Ik zie wel wat de toekomst brengtquote:Op maandag 9 juli 2012 20:21 schreef kaatje50 het volgende:
Dat jammer, dat je gezondheid niet zo lekker is.Hoop dat het de komende tijd wat beter zal gaan.
Bij Kokkie op de baan?? hmm. Daar zal ik nog maar even mee wachten. Marco zou dat wel kunnen, maar ik ben niet zo'n ster, haha.
Kan ook nog maar een paar holes achter elkaar spelen. Dan word ik te moe om een bal fatsoenlijk te kunnen slaan, maar oefening baart kunst en de aanhouder wint![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:31 schreef kaatje50 het volgende:
Mijn gezondheid is beter dan vorig jaar. Merk wel dat ik veel ingeleverd heb. Het is passen en meten waar ik wel of niet aan deel neem.
Start in augustus met een nieuwe therapie van een half jaar..Hoop dat het in de toekomst nog wat beter zal gaan dan nu, anders blijft het wikken en wegen en doen we het daar maar mee![]()
dat laatste is het belangrijkstequote:Op maandag 9 juli 2012 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Er zit nog steeds vooruitgang in dus, en dat is het belangrijkste.
Het is bij mij gewoon ook twee stappen vooruit, 1,5 stap terug. Maar ik doe inmiddels weer allerlei dingen die ik een half jaar geleden echt nog niet kon doen. En ik heb er weer zin in
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:37 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga even een uurke op de bank hangen. Kom straks nog wel even buurten
Oh, het is hier tegenwoordig bijna altijd stil hoor. Soms komt kokje langs, soms outpost, maar dat is het wel zo'n beetje.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:41 schreef kaatje50 het volgende:
kom nog even trusten zeggen. Was hier eerder nog even, maar was stillekes. latersss
geen probleem. Kom zelf ook maar af en toe...quote:Op maandag 9 juli 2012 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, het is hier tegenwoordig bijna altijd stil hoor. Soms komt kokje langs, soms outpost, maar dat is het wel zo'n beetje.
![]()
Je vergeet jezelf, Broertje en Kardinaal.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, het is hier tegenwoordig bijna altijd stil hoor. Soms komt kokje langs, soms outpost, maar dat is het wel zo'n beetje.
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je vergeet jezelf, Broertje en Kardinaal.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Buitenpostje
![]()
Oh, ja hoe kon ik nu broertje en D_K vergeten. En heel af en toe komt Laysa ook nog langs
Laysa niet kennenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Muisje
Die laatste ken ik geloof ik niet.
Post ook wel hierquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zal ik haar vast wel eens voorbij hebben zien komen.
Ik verwachte dat ergens al.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Zeker weten je hebt namelijk met haar in hetzelfde topic gezeten
[RLS SC] #1399 - Komkommertijd is begonnen
Foeiquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik verwachte dat ergens al.Mja ik onthoud niet iedereen waar ik mee praat in een topic.
ABO, ONZ, F&F en hier (voornamelijk)quote:
Dat zijn de voornaamste ja maar ik kom ook wel in F&L, TRU, GC, SEX, KPD.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ABO, ONZ, F&F en hier (voornamelijk)
Geeft niet hoor, ik zit hier al wat langer hèquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zijn de voornaamste ja maar ik kom ook wel in F&L, TRU, GC, SEX, KPD.Ik kan echt niet iedereen onthouden.
Ietsjes ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik zit hier al wat langer hè
Ik zie nu dat het op 14 juli precies een jaar gaat zijnquote:
Oh dus over 4 dagen is t feest.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zie nu dat het op 14 juli precies een jaar gaat zijn
Ga ik niet voor bakken hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dus over 4 dagen is t feest.![]()
![]()
![]()
Je kent mn adres voor de punt.
quote:
Oh dus over 18 dagen kom je met taart aan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik bak alleen voor leuke gelegenheden
Met hamburgers en sausjesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dus over 18 dagen kom je met taart aan?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook goed!Dan kan je die bakken
![]()
(de burgers dan.
)
Zo heb ik t niet gezegd toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Jij hebt mij zelf gezegd dat jij de enige bent die aan de bbq mag komen.
Jij mag bakken hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo heb ik t niet gezegd toch?Ik bak graag ja omdat ik andere er niet op vertrouw dat ze t niet laten aanbranden. Verder mag iedereen bakken maar als t verbrand is eet ik t niet op.
Als jij nog een lekkere kipmarinade weet hou ik me aanbevolen. Ik wil nl zelf voor kippenpoten zorgen.![]()
SPOILER: kippenboutenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij mag bakken hoorToch wil ik zo nu en dan ook even zitten en wat eten als het mag?SPOILER: kippenboutenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je die zelf al eens geprobeerd?
Dat mag, maar dan zet je maar een van de kerels aan de grillquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch wil ik zo nu en dan ook even zitten en wat eten als het mag?
Heb je die zelf al eens geprobeerd?
ToT kan ook goed BBQen dus dat komt goed.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan zet je maar een van de kerels aan de grill
Yep, en accoord bevonden, daarom staat ie op mijn Drive en kon ik hem zo snel tevoorschijn halen
Voor de onwijs lekkah moet ik morgen even zoeken. Heb ik wel, maar die is erg pittig. Op mijn Drive staan alleen de (verbeterde) recepten die ik goed genoeg vind om nogmaals te makenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ToT kan ook goed BBQen dus dat komt goed.
Accoord bevonden is bij mij niet onwijs lekkah maar ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |