Doe maar wel vertellenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
ja. Zal ik maar mniet zeggen wat ik allemaal heb meegemaakt de afgelopen week
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik buiten 75 uur werken in 6 dagen ook niet
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:25 schreef superkokje het volgende:
zo, lijntje was vol, dus kan gaan slapen
ik heb niet gezegd dat ik verbaasd benquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doe maar wel vertellen
[..]en dan verbaast zijn dat je vandaag gebroken op de bank lag?
En morgen weer volle bak zekerquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb niet gezegd dat ik verbaasd ben
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Elke middag doe ik een dutje tegenwoordig!
ik ook als ik de kans krijgquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Elke middag doe ik een dutje tegenwoordig!
Huh, hoezo weet je het daarna nog niet? Is de planner weer aan het rommelen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
zaterdag t/m maandag, daarna weet ik niet
had/heb belangrijkere dingen aan mijn hoofdquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, hoezo weet je het daarna nog niet? Is de planner weer aan het rommelen?
Maar vertel nu eens hoe jubileumweek tot nu toe verlopen isquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
had/heb belangrijkere dingen aan mijn hoofd
Zoals?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
had/heb belangrijkere dingen aan mijn hoofd
drukquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar vertel nu eens hoe jubileumweek tot nu toe verlopen is
Aha!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
zit midden in lustrum week op de zaak. Iedere dag partij tot 180 personen
En nog veel dingen vergeten?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
zit midden in lustrum week op de zaak. Iedere dag partij tot 180 personen
quote:
die kans is groot, heb k letters overquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jokkebrok
en laat mij nu eens een keertje weer winnen, alsjeblieft
pass danquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
die kans is groot, heb k letters over
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ga net zo lang door tot ik wat gevonden heb
denk niet de\at dat gaat lukken
Oei, je gaat een lekker dessert voor mij makenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
geniet er maar van, wraak is zoet
leg maar wat lettersquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, je gaat een lekker dessert voor mij maken
quote:
Moet ik ook zeker weer zonder sokken aan naar bedquote:
en met de blote billen in de onderbroekquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet ik ook zeker weer zonder sokken aan naar bed
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
en met de blote billen in de onderbroek
Welke film?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:17 schreef superkokje het volgende:
ik zal blij zijn als de film afgelopen is
Ow, aan terra nova mis je ook nietsquote:
is wel een goede film, maar wil naar bedquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, aan terra nova mis je ook niets
Ik had beter een boek kunnen lezen vanavond
Je mag morgen tot 8 uur uitslapen hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
is wel een goede film, maar wil naar bed
tot 12 als ik wil, maar ik vrees het ergstequote:Op donderdag 19 juli 2012 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je mag morgen tot 8 uur uitslapen hoor
Daarom hou ik het ook op 8 uur voor jequote:Op donderdag 19 juli 2012 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
tot 12 als ik wil, maar ik vrees het ergste
daar heb ik helaas geen last vanquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom hou ik het ook op 8 uur voor je
Maar ik herken het probleem hoor. Ben op werkdagen weer om 05:45 wakker, en in het weekend bijna mijn bed niet uit te krijgen
Laat je bed in, vroeg eruit, en in het weekend bijslapenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar heb ik helaas geen last van
ik val heel makkelijk in slaap, maar altijd voor 8 wakkerquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat je bed in, vroeg eruit, en in het weekend bijslapen
Maar als ik bijv. nu naar bed zou gaan lig ik rustig tot 2 uur wakker, dus dan maar later gaan slapen, en nog steeds vroeg wakker.
Ik dus niet, helaas. En de troep wil ik ook niet meer slikken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik val heel makkelijk in slaap, maar altijd voor 8 wakker
wel zo verstandig. wordt je ook niet beter vanquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik dus niet, helaas. En de troep wil ik ook niet meer slikken.
Weet ik, maar de rest van mijn meds zijn ook troep helaasquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
wel zo verstandig. wordt je ook niet beter van
quote:
heb wel een klinkerquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet ik, maar de rest van mijn meds zijn ook troep helaas
[..]
Had ik alleen maarquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
Kokkie 9 augustus Redskins vs Bills.... eindelijk weer Football
Gaan we weer competitie aan? Ik moet namelijk nog revenge nemen n.a.v. het vorige seizoenquote:
Geeft niet joh, pre-seasonquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaan we weer competitie aan? Ik moet namelijk nog revenge nemen n.a.v. het vorige seizoen
als de comp. begint durf ik het wel aan. Wel even inlezenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaan we weer competitie aan? Ik moet namelijk nog revenge nemen n.a.v. het vorige seizoen
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
als de comp. begint durf ik het wel aan. Wel even inlezen
heb alleen 1 probleem, kijk alleen plaatjesquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Tof
![]()
Pre-season moet ik ook gebruiken om in te lezen hoor
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb alleen 1 probleem, kijk alleen plaatjes![]()
ik ga het nest in
Ik alleen voor de mensen die hier komen. Verder heb ik niets met RLS.quote:
Komt omdat Drassss een kloontje is van Drasssquote:
Ik kom vooral voor Muisjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik alleen voor de mensen die hier komen. Verder heb ik niets met RLS.![]()
Possie boh dat heb ik al zo lang niet meer gezien.![]()
![]()
Hoi Drassss (met 4 essen)quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kom vooral voor Muisje![]()
Hey Muisie!
Oh dat wist ik niet...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt omdat Drassss een kloontje is van Drasss![]()
possie
die is leuk, die blijft
Vuigaart!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kom vooral voor Muisje![]()
Hey Muisie!
Het was inderdaad kut met peren. Achja het is niet altijd "feest"!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Drassss (met 4 essen)![]()
Wat een slap seizoen dit jaar. Meer beestjes in Europa dan in de USA
Nee klopt, geef ze maar een jaartje een break. Genoeg droogte nu daar.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was inderdaad kut met peren. Achja het is niet altijd "feest"!
quote:
Oh, dat wist ik nietquote:Whehehe dat is al jaren mn bijnaam op Fok!Heb ik te danken aan The_Hives.
![]()
Ze fikken daar nu helemaal weg jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee klopt, geef ze maar een jaartje een break. Genoeg droogte nu daar.
Ik heb helaas nog steeds niet de staatsloterij gewonnen, dus ons tripje tornadohunten zit er nog niet in.
Gaan jullie dat doen als 1 van jullie de jackpot wint? Ja? Dan doe ik mee. Als ik de postcode loterij win gaan we met ons 3e op tornado jacht!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee klopt, geef ze maar een jaartje een break. Genoeg droogte nu daar.
Ik heb helaas nog steeds niet de staatsloterij gewonnen, dus ons tripje tornadohunten zit er nog niet in.
We hebben nog een goede filmer nodig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gaan jullie dat doen als 1 van jullie de jackpot wint? Ja? Dan doe ik mee. Als ik de postcode loterij win gaan we met ons 3e op tornado jacht!![]()
(tenminste als jullie dat goed vinden...)
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ze fikken daar nu helemaal weg ja![]()
Potver! Het zit niet mee.. ik ga straks ook maar eens wat loten kopen
Logisch. Daar waar ik die bijnaam heb gekregen (broertje zegt t trouwens ook omdat sommige t bij onzin ook hebben over genomen) kom jij nooit en ik inm ook niet meer.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik weet ook wel wat dingen wél hoor
[..]
Oh, dat wist ik niet
Ik heb geen film camera...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
We hebben nog een goede filmer nodig.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gaan jullie dat doen als 1 van jullie de jackpot wint? Ja? Dan doe ik mee. Als ik de postcode loterij win gaan we met ons 3e op tornado jacht!![]()
(tenminste als jullie dat goed vinden...)
Het lef! Hoe heeft hij het goedgemaakt?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik had eindelijk genoeg geld bij elkaar gewonnen om voor kokkie een fatsoenlijke telefoon te kopen. Kreeg ik plots een uitnodiging van hem om een potje WordFeud te spelen. Had ie toch zelf een nieuwe foon aangeschaft
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik had eindelijk genoeg geld bij elkaar gewonnen om voor kokkie een fatsoenlijke telefoon te kopen. Kreeg ik plots een uitnodiging van hem om een potje WordFeud te spelen. Had ie toch zelf een nieuwe foon aangeschaft
Hoesekkes! Dat met die boot wist ik nog nietquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat is de deal die ik met Drassss heb. Als ik een echt leuke prijs in de SL win gaan we in mei/juni in OK tornado's jagen
![]()
Maar we moeten wel met de boot naar de USA want kokkie kan niet tegen vliegen, en die moet ook mee voor de veld-keuken.
Is trouw in het spelen van WF met mijquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het lef! Hoe heeft hij het goedgemaakt?
Ja, lach maar, was de deal die ik met kokkie hadquote:
Wat is het toch een schat!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is trouw in het spelen van WF met mij
quote:
Dan sluit ik nu een bijsluitende deal met jullie. Als ik de PL win gaan we met ons 4e naar Amerika en idd per boot! Vliegen...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat is de deal die ik met Drassss heb. Als ik een echt leuke prijs in de SL win gaan we in mei/juni in OK tornado's jagen
![]()
Maar we moeten wel met de boot naar de USA want kokkie kan niet tegen vliegen, en die moet ook mee voor de veld-keuken.
Duurde m blijkbaar te lang.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, lach maar, was de deal die ik met kokkie had
Goffer ik gister niet maar toen redde ik t niet tot 12u en nou vergeet ik t gewoon...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Is ie ook. Hij was níet eens mijn verjaardag vergeten
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan sluit ik nu een bijsluitende deal met jullie. Als ik de PL win gaan we met ons 4e naar Amerika en idd per boot! Vliegen...![]()
![]()
Tornado´s spotten!
Ik heb 1 lot dus t ligt er wel even aan wat voor prijs ik dan win uiteraard.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Tof
![]()
Moeten we wel een tussenstop maken in NC hoor. Als ik toch weer in de USA ben moet/wil ik wel even bij Amber langs
Tot 2x toe is de eindejaars dinges op mijn postcode wijk gevallen,quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb 1 lot dus t ligt er wel even aan wat voor prijs ik dan win uiteraard.Kleinere prijsjes zijn voor mn ouders.
Maar als ik een hele grote win gaan we gegarandeerd!
![]()
Incluis alle dingen die we gevieren willen zien.
En je hebt geen lot....quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tot 2x toe is de eindejaars dinges op mijn postcode wijk gevallen,
Kloptquote:
Eens maar naast die doelen steunen ze ook nog heel veel doelen waar ik het wel mee eens ben. Dus wel een lot. Naast t feit dat ik er giga van zou balen als de straatprijs hier zou vallen....quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt
Maar dat is een bewuste keuze hoor, want ik wil niet indirect via een loterij doelen steunen waar ik het absoluut niet mee eens ben.
Ja, echt hè, Polen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:57 schreef Drassss het volgende:
Als het weer zo blijft de komende jaren kan je gewoon hier gaan chasen of in oost Europa, want daar ging het helemaal los de laatste 3 weken
Das nog steeds niets in vergelijk met Amerika. Een F5 zien is een angst en tegelijk een droom.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:57 schreef Drassss het volgende:
Als het weer zo blijft de komende jaren kan je gewoon hier gaan chasen of in oost Europa, want daar ging het helemaal los de laatste 3 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |