Ik ben altijd blij als je vrolijk bent heksquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:00 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Opa zijn hele avond is weer goed, Ons CLUPPIE heeft vanavond gewonnen in mijn Arena met 4-0 van Celtic............daarom gooi ik er even een mooi nummetje tegen aan...............
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij als je vrolijk bent heks
Vind jou ook niet echt sterkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:55 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Ja leuk he maar komt ie ook dikwijls daar dan hahahahahah ??????
Is mij niets van bekend zo en nu weer lekker ontopic doeiiii volgende keer iets sterker uit de hoek komen stuit ddoeiiiiiiii
Google op bekvingeren en je komt automatisch bij Opaatje terechtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:43 schreef pullup het volgende:
[..]
De oude snoepert begint aan de derde
[ afbeelding ]
Je zit in het verkeerde topic volgens mij maar wil het wel ff uitleggen, das een opgehangen zeugquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:26 schreef HiDiHo het volgende:
Wat hier de bedoeling van is......![]()
[ afbeelding ]
Nee, ik geloof dat oma achter de PC moestquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Terug van?? Is hij serieus buiten de deur geweest?
In welk topic moeten we zijn dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:25 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic volgens mij maar wil het wel ff uitleggen, das een opgehangen zeug
We?? Ik had het tegen Hidi die een cap van die zeug plaatstequote:
Maar in welk topic hoort die cap dan wel, dat was eigenlijk mijn vraag.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:29 schreef Margo37 het volgende:
[..]
We?? Ik had het tegen Hidi die een cap van die zeug plaatste
ONZquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar in welk topic hoort die cap dan wel, dat was eigenlijk mijn vraag.
Misschien weet Lavenderr het, heeft iig niks met opa stream te makenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar in welk topic hoort die cap dan wel, dat was eigenlijk mijn vraag.
Ooow had zeker in het topic Margo moeten staan dan, dacht al dat ik iets herkenbaars erin zag ja kijk ff naar een foto op ons forum en ja je heb gelijk het moet in het topic margoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:25 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic volgens mij maar wil het wel ff uitleggen, das een opgehangen zeug
Euhm, een klein uitstapje naar een andere stream is geen halsmisdaad hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Misschien weet Lavenderr het, heeft iig niks met opa stream te maken
Wat een eer dat jij je daar mee bezig houdtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:32 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Ooow had zeker in het topic Margo moeten staan dan, dacht al dat ik iets herkenbaars erin zag ja kijk ff naar een foto op ons forum en ja je heb gelijk het moet in het topic margo
Ja dat ben ik en dank jequote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:33 schreef annie68 het volgende:
Margo ben jij die op kk zit.
of is dat een andere margo.
die van kk is een gezellig mens hoor.
Ja altijd Annie, iedereen welkom hoor, of er moeten haken of ogen aanzitten maar dat zal de tijd lerenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:37 schreef annie68 het volgende:
Margo kan ik me aanmelden bij jou op het forum lijkt me echt gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |