Het is een slangenkuil, moots. Ik bemoei me er echt niet mee. Aso volk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:33 schreef mootie het volgende:
Ik heb het niet echt gevolgd, maar het is meer een kleuterschool. Mensen die elkaar telefonisch lastigvallen, helemaal verrotschelden op fora etc.
We hebben het hier dus over mensen die allemaal boven de 50 zijn.
Dat telefonisch lastig vallen is gelukkig afgelopen geloof ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het niet echt gevolgd, maar het is meer een kleuterschool. Mensen die elkaar telefonisch lastigvallen, helemaal verrotschelden op fora etc.
tja...er stemmen ook mensen op de PVVquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuurlijk stuiter zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat is het speeltje van de hond Noah!
Neehee, dat heet bekvingeren. Zeg ik de hele tijd al.quote:
En omdat hij hongerig is begint hij aan de tweedequote:
De oude snoepert begint aan de derdequote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
En omdat hij hongerig is begint hij aan de tweede
[ afbeelding ]
Ik wil ff niet weten waar die vinger allemaal geweest isquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neehee, dat heet bekvingeren. Zeg ik de hele tijd al.
En wegens gebrek aan bevrediging gaat hij het maar een met een hele hand proberen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:43 schreef pullup het volgende:
[..]
De oude snoepert begint aan de derde
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat is het speeltje van de hond Noah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |