Hoeft niet. Jeans stretchen uiteindelijk ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:29 schreef afrikaantje het volgende:
Jeans die je shrinkt zitten uiteindelijk het fijnst lijkt me of niet?
Nee twee.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:02 schreef Mindstate het volgende:
Kan ik voor Naked & Famous Weird Guy het beste size down 1 doen?
Ik heb gewoon 30 besteld, maar mijn gemeten waist is ook 32 inchquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:02 schreef Mindstate het volgende:
Kan ik voor Naked & Famous Weird Guy het beste size down 1 doen?
Ruim is relatief.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:05 schreef M1stral het volgende:
Ja, denk ik ook. Alhoewel topblock wel vrij ruim is.
Ik heb om meer measurements gevraagd, maar dit gaat hem niet worden. Knieën en onderbenen worden afgekneld. Vergeleken met andere broek die al redelijk strak zit is de thaistick is nog eens 3 cm smaller. Bij een grotere waist is de knie ook nog eens smallerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:43 schreef Nezhi het volgende:
Ali, ik ga een Potmeetspop Thaistick halen, thanks voor de link
Ok dat is jammer, wat about the afghani? Misschien is die flexer voor je?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:16 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Ik heb om meer measurements gevraagd, maar dit gaat hem niet worden. Knieën en onderbenen worden afgekneld. Vergeleken met andere broek die al redelijk strak zit is de thaistick is nog eens 3 cm smaller. Bij een grotere waist is de knie ook nog eens smalleren ik squat niet eens zo veel!
Klopt. Ik heb m'n wg -1 (maat 32) gedaan zoals al m'n broeken. -2 zou echt veel te strak zijn in het topblock. Dan zou ik helemaal geen ruimte hebben rond the goods.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |