Ik ben benieuwd naar de fit wanneer binnen en gesoakt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:07 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Thanks, ik heb een Warehouse 1000XX aangeschaft, mijn eerste dry die ik moet gaan shrinken dus ben benieuwd.
Hoe is het verlopen met sizing?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:55 schreef leppeh het volgende:
Eerstvolgende wil ik er ook wel in met m'n APC PS. En zeer binnenkort... ook een Momotaro 0702 _o_
Welkom welkomquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:36 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Dank u dank u!
Ik ga de topics eens door spitten ja, toffe progress te zien bij de meeste!
Kom ik nu ook in de OP btw?
@ M1stral: Goede collectie erg tof allemaal!
@ Don Diablo: Pre en post pics zullen gemaakt worden.
Waar ga je bestellen? En met korting?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:02 schreef leppeh het volgende:
Best eenvoudig, ik heb m'n PS erbij gepakt, die meet op dit moment 36" in volledig uitgerekte staat. Deze zakt inmiddels bijna van m'n kont af. Ik heb deze op m'n heupen gehangen op de plek waar ik m'n Momo wil dragen, fabric samengepakt en dat stukje stof gemeten. Dat *2 afgetrokken van de 36 inch om op 34" uit te komen. Aangezien die 0702 ongeveer 1" rekt volgens Jay van Blueowl en hij 1 maat groter loopt dan tagged, gekozen voor een 32". Dan zal hij de eerste week ofzo wel iets hoger zitten dan ik wil, maar daarna zit ie (hopelijk, haha) perfect. Ik ga vanavond bestellen. Joepie!
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:55 schreef leppeh het volgende:
Eerstvolgende wil ik er ook wel in met m'n APC PS. En zeer binnenkort... ook een Momotaro 0702
Singer is altijd goedquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:33 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Nezhi moet gewoon wat indo-denim![]()
Some repair pics
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:18 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Welkom welkom
Pics zijn altijd goed! 50% korting op een warehouse is flink, ik hoop dat je goed gesized heb t.a.v. shrinkage
What's in a namequote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:43 schreef Nezhi het volgende:
Ali, ik ga een Potmeetspop Thaistick halen, thanks voor de link
Die hebben alleen geen selvedgequote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:43 schreef Nezhi het volgende:
Ali, ik ga een Potmeetspop Thaistick halen, thanks voor de link
De dollar is op dit moment bijna net zo veel waard als de euro manquote:
Daarom kost bij TDN de 0702 bijna 300 eckkies en kan je hem voor ongeveer 240 uit de US laten overkomen, mits geen invoerrechten. En dat gaat bij BlueOwl vrijwel altijd goed. Spreek uit ervaring.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:30 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
De dollar is op dit moment bijna net zo veel waard als de euro man![]()
Euro staat heul slecht tegenwoordig.
Maar dat komt volgens mij meer omdat TdN, hoe aardig ze ook zijn dik overpriced zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:36 schreef M1stral het volgende:
[..]
Daarom kost bij TDN de 0702 bijna 300 eckkies en kan je hem voor ongeveer 240 uit de US laten overkomen, mits geen invoerrechten. En dat gaat bij BlueOwl vrijwel altijd goed. Spreek uit ervaring.
Helemaal natmaken met vochtige doekquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:52 schreef Nuggets het volgende:
Snel vraage mbt clarks sand suedes. Heb ze wel 1x ingespoten maar ze hebben wat regen druppels ontvangen en zitten er nog steeds op.
Tips om ze weg te krijgen?
Nou, overpriced niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:03 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Maar dat komt volgens mij meer omdat TdN, hoe aardig ze ook zijn dik overpriced zijn
Bedankt. Gewoon heel de schoen nat maken zodat t permanent dezelfde kleur krijgt zoals de kleine druppeltjes die er al op zitten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:10 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Helemaal natmaken met vochtige doek
of check dit
http://www.videojug.com/film/how-to-clean-suede-shoes
Iedereen dit bookmarken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |